Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
De topics die uitmonden in een rel worden altijd offline gehaald.
Angel, krijgen we nog te horen wat jullie doen met het Natsie topic? Of met deze forumster bedoel ik eigenlijk?
quote:Viva Angel5 schreef op 22 januari 2009 @ 13:46:

De topics die uitmonden in een rel worden altijd offline gehaald.

Zo'n rel vond ik het nog niet... (Soms worden trouwens alleen de rellende berichten weggehaald, dat vind ik dan wel weer fair).

Ik was serieus teleurgesteld omdat ik het topic niet meer kon vinden. En ik ben inderdaad ook wel benieuwd of jullie nog iets doen met die Natsie. Wordt haar ip bijvoorbeeld geblokt, o.i.d. ?
Count your blessings...
nah, maar goed dat het een hoaxert was want ik zat me toch kwaad te maken op dat domme mokkel.. sjeesjj..
Dom genoeg om zich tot twee keer toe zwanger te laten schoppen... I would not rule that out.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Tips voor originele uitnodigingen voor 1e verjaardag zoontje

Ik gok zomaar dat het op 3 na laatste berichtje van bobby-yasmijn wel eens een oproepje \ advertentie zou kunnen zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Shanon, Viva neemt achter de schermen passende maatregelen (zoals altijd het geval is eigenlijk ). Over blokkades wordt op het blokkadetopic op Overige gecommuniceerd.

Ik kan me voorstellen dat je de laatste reacties had willen lezen, alleen is de nieuwsgierigheid van forummers niet altijd van doorslaggevend belang als we kiezen tussen laten staan en weghalen.
Thanks Boro, ik ga zo even kijken.
Beste Viva Angel4,

zou jij mijn topic: ''dochter slecht rapport groep 2, help!! '' svp willen verwijderen. Dit ivm de herkenbaarheid. Zo mogelijk zo snel mogelijk verwijderen.

Met veel dank.
Consider it done!
quote:Viva Angel4 schreef op 23 januari 2009 @ 11:29:

Shanon, Viva neemt achter de schermen passende maatregelen (zoals altijd het geval is eigenlijk ). Over blokkades wordt op het blokkadetopic op Overige gecommuniceerd. (Oh ja, dat is waar, even vergeten) *gaat daar haar nieuwsgierigheid bevredigen *quote:Viva Angel4 schreef op 23 januari 2009 @ 11:29:

Ik kan me voorstellen dat je de laatste reacties had willen lezen, alleen is de nieuwsgierigheid van forummers niet altijd van doorslaggevend belang als we kiezen tussen laten staan en weghalen. Goed punt, haha!
Count your blessings...
Een discussie op actueel is bewerkt, Rokende peuter, maar de "rel" wordt uitgebreid en subjectief besproken op het Ontaarde moeders topic (pag 46/47). Dat is niet eerlijk naar de mensen toe, die deelnamen aan het gebeuren, er vanuit gaan dat het nu verwijderd dus over is en zich niet kunnen verdedigen tegen wat er nu over hen gezegd wordt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ga even kijken Inad. Al zal ik inmiddels wel mosterd zijn.
gelul, er werd niets nadeligs over die mensen gezegd, het was een summiere en zo 'droog' mogelijke weergave van wie-zei-wat.

maargoed, degene voor wie het bedoeld was (spinster) heeft het toch al gelezen.

grappig om te zien dat je toch meeleest inad, dacht dat je je daar te goed voor voelde?
Ik vond het niet summier en zo droog mogelijk, maar goed.

En ik lees niet bij jullie mee, ik was nu alleen even op zoek naar info over wat er misging in het topic over de rokende peuter en aangezien daar alleen in jullie topic nog iets over staat kwam ik in jullie topic terecht. Ik voel me er overigens niet te goed voor, dat is jouw subjectieve veronderstelling. Ik vind jullie saai en flauw soort non-humor. Oh wat zijn ze lekker ontaard. Slaan onze kinderen jaja. Ik kan daar niet om lachen.
bij nader inzien geloof ik toch dat je inderdaad niet meeleest.. Of je hebt er bar weinig van gesnopen. Ouwe zuurpruim

Ontaarde sufkut
Dames, foei.
Hoewel het natuurlijk een bijzonder sympathiek en goed doel is, heb ik toch het topic VEILING VOETBALSHIRT OP TV VOOR JONATHAN & ENERGY4ALL naar het prikbord verplaatst aangezien het eigenlijk daar thuishoort. Dat het vorige topic voor Energy4all is blijven staan, was eigenlijk al tegen de regels...
Het topic Oproep aan alle moeders hoort volgens mij op het prikbord thuis.
Hey Angel, Patruschka doet een oproepje aan alle moeders.
Flinterke en Rainz bedankt! Het is verplaatst naar het prikbord
Hey Angel, het topic Schilderij van foto laten maken? is volgens mij reclame.
Angel, op het topic "eindelijk aan de slag...." is door Bieb een bericht geplaatst met haar volledige naam en ook die van haar vriend. Het bericht is met groot enthousiasme door vriend geplaatst, maar de anonimiteit is even vergeten. Zou je in het laatste bericht van Bieb alle namen willen verwijderen en vervangen door xxxx? Wij snappen het toch wel
Krissie, ik heb het bericht aangepast.

Rainz, dank je, ik ga even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven