Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:Viva Angel4 schreef op 25 mei 2009 @ 17:44:

[...]

Je zou het emailadres van je huidige nick in een nietbestaand email adres kunnen veranderen. En dan je werkende emailadres voor je nieuwe nick gebruiken.

Dan niet meer je oude nick gebruiken, want als je post moet je een nick met een werkend emailadres hebben.

Sorry Four, ik bemoei me er even tegenaan

Je kunt alleen een nieuwe nick aanmaken met een nieuw emailadres. Daarná kan je je contact-emailadres wél wijzigen in je oude emailadres.
quote:Viva Angel5 schreef op 26 mei 2009 @ 16:17:

[...]

Daarná kan je je contact-emailadres wél wijzigen in je oude emailadres.Hoe/waar doe je dat? (Zou niet weten wat mijn viva-emailadres is, shhhh niet tegen sarah de Angel vertellen)
quote:Ainne schreef op 26 mei 2009 @ 16:23:

[...]

Hoe/waar doe je dat? (Zou niet weten wat mijn viva-emailadres is, shhhh niet tegen sarah de Angel vertellen)

Even incognito, omdat ik moest kijken hoe het moet.

Je gaat naar "Mijn Viva" en dan naar "Profiel bewerken", daar kun je je emailadres aanpassen.
Oooh ja, thanks Ein!

Maar die constructie van Five werkt dan niet, want als ik 'm aan wil passen krijg ik de melding dat die email al bestaat (zal wel aan een hele oude nick van vroeger hangen of zo).

Edit, het werkt wél. Er bleek inderdaad nog een heeeel oude nick van me in de database te zitten hier (en ik gebruik altijd dezelfde wachtwoorden dus kon 'm zowaar nog opvragen).

Handig als ik eens wil rellen hier
huh? Waar is het topic schoonmoeder bij bevalling gebleven?
"schoonmoeder bij bevalling" is op verzoek van Topic Opener verwijderd.
Ah, ze heeft er achter de schermen om gevraagd?

Jammer, maar dan begrijp ik het.

Alleen dan nog even voor Johny Cake: praat niet over twee kanten van een verhaal, want jij kent geenéén kant, je had die hele OP nieteens gelezen.
quote:fleurtje schreef op 26 mei 2009 @ 16:58:

Alleen dan nog even voor Johny Cake: praat niet over twee kanten van een verhaal, want jij kent geenéén kant, je had die hele OP nieteens gelezen.Eens, daarbij hoor je op het forum altijd maar één kant, ik vraag me altijd af waarom daar van tijd tot tijd opeens over gezeurd moet worden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dames, zullen we de discussie niet hier gaan voortzetten?

Straks worden er dingen uit het topic aangehaald en moet ik het moderatortopic gaan verwijderen.

Dat maakt het leven wel erg ingewikkeld.
...
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 26-05-2009 17:06
Reden: Juist, dat bedoel ik dus. Gelieve de discussie niet hier weer op te pakken.
% gewijzigd
quote:Viva Angel4 schreef op 26 mei 2009 @ 17:04:

Straks worden er dingen uit het topic aangehaald en moet ik het moderatortopic gaan verwijderen.

Dat maakt het leven wel erg ingewikkeld. Mijn reactie was vrij algemeen. Ik vind dat namelijk echt raar, dat bij sommige discussies opeens wordt gezegd dat 'we toch alleen maar de ene kant horen' terwijl ik zelden topics zie waar beide partijen een duit in het zakje komen doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Viva Angel4 schreef op 26 mei 2009 @ 17:04:

Dat maakt het leven wel erg ingewikkeld. Nee hoor, zou het (forum)leven juist een stuk makkelijker maken.
quote:Susan schreef op 26 mei 2009 @ 17:06:

[...]

Mijn reactie was vrij algemeen. Ik vind dat namelijk echt raar, dat bij sommige discussies opeens wordt gezegd dat 'we toch alleen maar de ene kant horen' terwijl ik zelden topics zie waar beide partijen een duit in het zakje komen doen.

Dat snap ik, maar ik ben bang dat er zaken uit dat topic worden aangehaald en TO wil juist nu even niets teruglezen over dat topic.

En ik had het nog niet geschreven of in de volgende post wordt de inhoud van het topic aangehaald.
quote:fleurtje schreef op 26 mei 2009 @ 17:09:

[...]

Nee hoor, zou het (forum)leven juist een stuk makkelijker maken.

En bedankt.

Ik doe ook maar m'n best hoor.
Nou Nou.

Ik snap niet waarom iemand een topic moet openen om het een paar uur later weer te laten verwijderen. Als je bang bent dat je herkent wordt moet je je verhaal wat anoniemer doen of helemaal niet. Op veel fora mogen topics niet eens verwijderd worden.
quote:Madiken schreef op 26 mei 2009 @ 17:12:

Nou Nou.

Ik snap niet waarom iemand een topic moet openen om het een paar uur later weer te laten verwijderen. Als je bang bent dat je herkent wordt moet je je verhaal wat anoniemer doen of helemaal niet. Op veel fora mogen topics niet eens verwijderd worden.

TO is bang dat ze zelf steeds haar topic gaat teruglezen. Ze wil wat tijd om alles te laten bezinken.

En op dit forum mag je wel topics laten verwijderen. Niet zo maar, maar het mag wel.
quote:Viva Angel4 schreef op 26 mei 2009 @ 17:10:

[...]

En bedankt.

Ik doe ook maar m'n best hoor.

Ah lieverd, dat weet ik toch. Het was niet zo bedoeld, maar ik kan me voorstellen dat je het verkeerd opvatte.

Het is meer dat ik van de zelfregulering ben, dat is alles.

Engel, nog een vraagje toch nog: is er voor Zonnie een mogelijkheid om dit ooit nog na te kunnen lezen, of is weg echt weg?
quote:fleurtje schreef op 26 mei 2009 @ 17:20:

Engel, nog een vraagje toch nog: is er voor Zonnie een mogelijkheid om dit ooit nog na te kunnen lezen, of is weg echt weg?

Het wordt bewaard. Als ze het terug wil lezen, dan kan hij weer teruggeplaatst worden.

Ik had dezelfde gedachte als jij.
quote:fleurtje schreef op 26 mei 2009 @ 17:19:

[...]

Ah lieverd, dat weet ik toch. Het was niet zo bedoeld, maar ik kan me voorstellen dat je het verkeerd opvatte.

Het is meer dat ik van de zelfregulering ben, dat is alles.

Ok, is weer goed hoor.

Zelfregulering, tsja, ik weet het niet.

Net zo iets als communisme. Op papier een prachtig systeem, alleen in de praktijk pakt het zo rottig uit.
quote:fleurtje schreef op 26 mei 2009 @ 16:58:

Ah, ze heeft er achter de schermen om gevraagd?

Jammer, maar dan begrijp ik het.

Alleen dan nog even voor Johny Cake: praat niet over twee kanten van een verhaal, want jij kent geenéén kant, je had die hele OP nieteens gelezen.

Maar dat is nu precies wat ik zeg fleurtje. Het nut van een forum is juist dat je na verloop van tijd (na de eerste verontwaardiging) meerdere facetten kunt zien van een eenzijdig verhaal. Die kans krijg je echter niet als de OP na de eerste paar primaire reacties wordt verwijderd.

Des mans karakter werd binnen een uur grondig vernietigd, misschien terecht. Misschien was er nog een andere kant van het verhaal. Maar daar zullen we nu nooit echt achter komen.
Jammer, had nog graag willen reageren op aantal vragen en opmerkingen op een post van mij in het schoonmoederbevallingstopic (sterker nog: voor niks op een passend repliek gezwoegd want op moment dat ik 'm ging posten bestond het topic dus niet meer...). Maar snap het wel, van TO.
quote:Viva Angel4 schreef op 26 mei 2009 @ 17:27:

[...]

Ok, is weer goed hoor.

Zelfregulering, tsja, ik weet het niet.

Net zo iets als communisme. Op papier een prachtig systeem, alleen in de praktijk pakt het zo rottig uit.Don't blame uncle Jo
Aaaah, zonde Helenita, want ik was wel benieuwd naar je antwoord, maar we zullen het nu nooooit weten ;o)
quote:Ainne schreef op 26 mei 2009 @ 17:36:

Aaaah, zonde Helenita, want ik was wel benieuwd naar je antwoord, maar we zullen het nu nooooit weten ;o)

Ik weet dat jullie aan mijn lippen hangen... Na, niet dat ik me verbeeld iets vreselijk bijzonders bij te dragen, maar ik was even van m'n stuk omdat ik er dus wel degelijk over na zat te denken en dan krijg je ineens zo'n foutmelding...

Maar goed, een gemist berichtje staat natuurlijk in geen verhouding tot wat de discussie bij TO teweeg heeft gebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven