Moeder, wat nu????
woensdag 2 juni 2004 om 22:24
Haai Vrolijk ! Tja, ik heb de naam snel uit mijn duim gezogen toen we gingen verhuizen van 'Zwanger zijn' naar hier. Maar wel toepasselijk, toch? En wij drietjes zijn van de partij hoor, naar Blijdorp! Zodra ze lopen komen die tuigjes in huis, ik moet er niet aan denken dat ze ineens over de rand van de leeuwenkuil hangen of zo . Lijkt me hartstikke leuk! Tandenpoetsen gaat hier wat beter nu. Wiske heeft het vanaf het begin wel lollig gevonden en Suske trekt ietwat bij, als ik tenminste doe alsof de tandenborstel een vliegtuig is. Dan moet hij lachen en kan ik snel zijn tandjes poetsen. Daarna mag hij zelf even met de borstel spelen, en ondertussen was ik zijn snoet, handjes en voetjes even. Daar heb ik een gewoonte van gemaakt sinds hij kan kruipen en ze met hun hele gezicht eten. Hoe is het nu met je vriendin en haar kindje? Lijkt me wel erg spannend hoor, en ik zou zelf megavoorzichtig worden denk ik, als mij dat was overkomen. Leuk trouwens, dat Loeder een neefje of een nichtje gaat krijgen! En dat er zoveel zwanger zijn zeg, niet te geloven! Ik denk wel eens dat zwanger zien zijn, zwanger doet zijn. Nou ja, niet letterlijk dan , anders zouden we allemaal onbevlekt ontvangen zijn, maar toch, het lijkt ineens allemaal niet zo 'ver van mijn bed' en raar om een kind te hebben als iemand in je direkte omgeving een kind krijgt. Zo ervaarde ik het tenminste: toen ik hoorde dat twee collega's van me zwanger waren, vond ik het zelf ineens niet meer (zo) erg,, en werd het in mijn ogen toch iets 'normalers'. Inderdaad leuke namen trouwens, in je omgeving. Ik hoorde laatst dat de echte Hollandse namen met een revival bezig zijn, maar als ik dat zo lees, valt het wel mee. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de échte Hollandse namen als Henk, Jan, Piet, Gerrit of Klaas echt helemaal niets vind (met excuses aan de mee-lezers die hun kind wel zo'n naam hebben gegeven ). Het moet ook weer niet onuitsprekelijk zijn, maar een kléin beetje net niet standaard vind ik wel erg leuk. Wat was Loeder verwend zeg, door haar tante. Lachen hoor! En negen paar schoenen, phew, ze kan inderdaad even vooruit. Ik zag trouwens dat je een topic had geopend over babyschoenen, heb je al wat besteld van die site? Zit er ook over te denken. Ik droeg zelf als kind altijd Piedro, een heel goed merk, en ik vind het belangrijk dat de kinderen vanaf het begin goede schoenen aan hun voeten hebben. Erg belangrijke lichaamsdelen hoor, voeten, ze moeten toch het grootste deel van je leven je gewicht dragen. Dus voor Suske en Wiske geen schoenen van Zeeman en Schoenenreus en zo, ik ben blij dat we ons een wat betere kwaliteit kunnen veroorloven. De drukte op mijn werk is nu eindelijk enigszins voorbij. Vandaag waren de buluitreikingen van het onderwijsprogramma waarvoor ik werk, en nu kan ik heel even achterover gaan zitten. Héél even, want de aanmeldingen voor komend semester stromen alweer binnen. Maar het was wel heel leuk. De laatste weken waren eindelijk wat drukker, da's toch meer in mijn straatje hoor. Nou, ik maak het vanavond niet laat (denk ik ). Nog even wat topics lezen en dan lekker naar bedje toe. Ik zou vanavond misschien nog even langsgaan in het café waar een borrel wordt gehouden ter ere van die uitreiking, maar ik heb geen zin. Had vannacht niet zo best geslapen (misschien toch een klein beetje zenuwen, al beweerde ik bij hoog en bij laag dat dat niet zo was ), nu even wat inhalen. Doeg!
zondag 10 juli 2005 om 23:10
Hee daar,
We waren mega naar beneden gezakt! Wat heb ik jou trouwens al even niet
op het forum gezien? Alles goed met je daar? 'Normaal' zie ik je in
holst van de nacht nog even op het forum komen aanwaaien en allemaal
nittige dingen zeggen.
Hier alles goed, beetje doods nu. Twee dagen achter elkaar verjaardag
van dochter gevierd en ben blij dat het over is. Pff..tis niets dat ze
twee worden, maar als je veel vrienden en familie hebt, past het niet
allemaal bij ons in 1 keer. Trouwens, zou niet eens weten of ik het wel
bij elkaar zou willen! Maar kind heeft optimaal genoten en is
spuugverwend, dus heel de woonkamer puilt uit van haar speelgoed.
Mazzel dat het vandaag heerlijk weer was, dus heerlijk ge-BBQ-ed met
vrienden en het was erg gezellig. Jeempie, zou het altidj zo erg
blijven? Ik vrees zelfs erger aangezien die vriendjes en vriendinnetjes
van haar ook ouder worden, dus ook drukker! Nu waren er babies bij en
die hebben af en toe nog lekker getukt, dus geen kind aan. Och, tegen
die tijd gooi ik ze wel in een indoor speeltuin ofzo
Verder vrijdag vent erg leuk gedaan en had dus al oppas en restaurant
bekonkeld voor ons 5 jarige trouwjubileum en heb heerlijk gegeten! Ik
weet dat je ook een lekkerbek bent, dus ik zal het menu ook maar voor
je neerpennen. Vooraf: kabeljauw met canelloni van aubergine en
ricotta, hoofd St. Jacobsschelpen in scholfilet en katenspek gebonden
in een rode wijn/balsamicosaus en na was echt alleen maar een cafe
macchiato aangezien ik propvol zat. Maar het was erg lekker en het
leuke is sat ze alles echt vers halen en maken en proberen alles streek
en bio te doen. Heerlijk gegegeten en was erg leuk om er weer even
tussenuit te zijn. Kind heeft zich schandalig vermaakt bij haar tante,
dus van beide kanten geen klachten.
Verder is het echt heerlijk om eindelijk van school af te zijn. Merk
wel dat ik af en toe als ik even rust heb, in 1 keer in paniek besef
'moet ik niet nog wat doen'? Dan daarna dringt het weer door dat ik
klaar ben en niets hoeft te doen. Heerlijk gevoel joh! Maar hoest daar
bij jou? Ben je weer lekker je scriptie aan het opppakken? Valt het je
tegen of mee?
Hoest met je dolle tweeling? Alles goed daar? Met jouw schoondochter
gaat het hier ook prima hoor! Morgen nog laatste staartje van haar
feestje aangezien ze dan nog op de creche mag trakteren en weer 'hiep,
hiep, hoera' mag zingen. Kind raakt nog eens verslaafd aan
verjaardagen!
Merk nog niet veel van zwanger zijn qua moodswings etc. Ik krijg wel
ene bolle buik s avonds, maar merk wel dat ie 's ochend ook verdwenen
is. Ben wel met vlagen misselijk en wat sneller moe, maar vind het best
goed uit te houden. Donderdag naar de gyn, dus ik ben benieuwd. Morgen
moet die vriendin van mij naar de vk, dus ik ben erg benieuwd wat
daaruit komt. Ze is dan ook 9 weken, dus ik denk dat het te vroeg is om
naar het hartje te luisteren. Ik denk dat ze alleen een doorverwijzing
krijgt voor een echo in het ziekenhuis. Maar tot nu toe heeft de
bleoding niet doorgezet en begint ze toch al echt een buikje te
krijgen. Ik hoop het maar voor haar.
Ook voor huizen wezen kijken en hebben op zich wel een erg leuk huis
gezien, maar twijfel best wel. Ontzettend leuk huis met alles erop en
eraan en allemaal in onze smaak, maar we gaan er qua ruimte in de
woonkamer op achteruit. Maar misschien dat we donderdag weer gaan
kijken voor een tweede keer en dan besluiten wat we moeten doen. denk
wel dat we een makelaar inschakelen, want zijn allebei wel echte
no-no's wat huizen kopen betreft.
De afspraak over drie weken staat hier pontificaal op de kalender en
ben benieuwd of de kids elkaar nog herkennen. Even kijken wat voor weer
het wordt en vanaf daar zien we het wel. Jullie zijn iig van harte
welkom hier, dus kom maar op met de familie Dropje. Ik spring nog even
snel de douche in en ga mijn bed opmaken. Ik spreek je snel weer en dan
ben ik benieuwd naar je familie perikelen waar je het laatst over had.
Geef je vent en kids een dikke zoen van ons hier!
We waren mega naar beneden gezakt! Wat heb ik jou trouwens al even niet
op het forum gezien? Alles goed met je daar? 'Normaal' zie ik je in
holst van de nacht nog even op het forum komen aanwaaien en allemaal
nittige dingen zeggen.
Hier alles goed, beetje doods nu. Twee dagen achter elkaar verjaardag
van dochter gevierd en ben blij dat het over is. Pff..tis niets dat ze
twee worden, maar als je veel vrienden en familie hebt, past het niet
allemaal bij ons in 1 keer. Trouwens, zou niet eens weten of ik het wel
bij elkaar zou willen! Maar kind heeft optimaal genoten en is
spuugverwend, dus heel de woonkamer puilt uit van haar speelgoed.
Mazzel dat het vandaag heerlijk weer was, dus heerlijk ge-BBQ-ed met
vrienden en het was erg gezellig. Jeempie, zou het altidj zo erg
blijven? Ik vrees zelfs erger aangezien die vriendjes en vriendinnetjes
van haar ook ouder worden, dus ook drukker! Nu waren er babies bij en
die hebben af en toe nog lekker getukt, dus geen kind aan. Och, tegen
die tijd gooi ik ze wel in een indoor speeltuin ofzo
Verder vrijdag vent erg leuk gedaan en had dus al oppas en restaurant
bekonkeld voor ons 5 jarige trouwjubileum en heb heerlijk gegeten! Ik
weet dat je ook een lekkerbek bent, dus ik zal het menu ook maar voor
je neerpennen. Vooraf: kabeljauw met canelloni van aubergine en
ricotta, hoofd St. Jacobsschelpen in scholfilet en katenspek gebonden
in een rode wijn/balsamicosaus en na was echt alleen maar een cafe
macchiato aangezien ik propvol zat. Maar het was erg lekker en het
leuke is sat ze alles echt vers halen en maken en proberen alles streek
en bio te doen. Heerlijk gegegeten en was erg leuk om er weer even
tussenuit te zijn. Kind heeft zich schandalig vermaakt bij haar tante,
dus van beide kanten geen klachten.
Verder is het echt heerlijk om eindelijk van school af te zijn. Merk
wel dat ik af en toe als ik even rust heb, in 1 keer in paniek besef
'moet ik niet nog wat doen'? Dan daarna dringt het weer door dat ik
klaar ben en niets hoeft te doen. Heerlijk gevoel joh! Maar hoest daar
bij jou? Ben je weer lekker je scriptie aan het opppakken? Valt het je
tegen of mee?
Hoest met je dolle tweeling? Alles goed daar? Met jouw schoondochter
gaat het hier ook prima hoor! Morgen nog laatste staartje van haar
feestje aangezien ze dan nog op de creche mag trakteren en weer 'hiep,
hiep, hoera' mag zingen. Kind raakt nog eens verslaafd aan
verjaardagen!
Merk nog niet veel van zwanger zijn qua moodswings etc. Ik krijg wel
ene bolle buik s avonds, maar merk wel dat ie 's ochend ook verdwenen
is. Ben wel met vlagen misselijk en wat sneller moe, maar vind het best
goed uit te houden. Donderdag naar de gyn, dus ik ben benieuwd. Morgen
moet die vriendin van mij naar de vk, dus ik ben erg benieuwd wat
daaruit komt. Ze is dan ook 9 weken, dus ik denk dat het te vroeg is om
naar het hartje te luisteren. Ik denk dat ze alleen een doorverwijzing
krijgt voor een echo in het ziekenhuis. Maar tot nu toe heeft de
bleoding niet doorgezet en begint ze toch al echt een buikje te
krijgen. Ik hoop het maar voor haar.
Ook voor huizen wezen kijken en hebben op zich wel een erg leuk huis
gezien, maar twijfel best wel. Ontzettend leuk huis met alles erop en
eraan en allemaal in onze smaak, maar we gaan er qua ruimte in de
woonkamer op achteruit. Maar misschien dat we donderdag weer gaan
kijken voor een tweede keer en dan besluiten wat we moeten doen. denk
wel dat we een makelaar inschakelen, want zijn allebei wel echte
no-no's wat huizen kopen betreft.
De afspraak over drie weken staat hier pontificaal op de kalender en
ben benieuwd of de kids elkaar nog herkennen. Even kijken wat voor weer
het wordt en vanaf daar zien we het wel. Jullie zijn iig van harte
welkom hier, dus kom maar op met de familie Dropje. Ik spring nog even
snel de douche in en ga mijn bed opmaken. Ik spreek je snel weer en dan
ben ik benieuwd naar je familie perikelen waar je het laatst over had.
Geef je vent en kids een dikke zoen van ons hier!
maandag 11 juli 2005 om 23:29
Ha! Even recoveren van een cold turkey!! Weet je nog dat ik op je 'vrolijke' topic zo zat te klagen over de traagheid van het forum c.q. mijn pc? Nah, daarna dus niet meer traag, maar radiostilte. Doodse stilte. Vanaf vrijdagavond laat. Echt mega-irritant. Wij eerst denken dat het aan onze provider lag, Demon, maar toen het vandaag nog steeds niet over was, heeft vriendlief maar de helpdesk gebeld, vanavond. De eerste wilde ons niet helpen omdat het probleem niet bij Demon lag (wat een kutmaatschappij zeg), en de tweede wilde wel helpen, en samen kwamen ze tot de ontdekking dat er in mijn i.e. iets aangevinkt stond dat niet aangevinkt moest staan. Et voilà, it works! Maar het kwam onze nachtrust niet ten goede, want Chiara was flink aan de griep vanaf vrijdagmiddag. Echt hoge koorts gehad, vanaf vrijdagmiddag na haar slaapje tot en met gisteravond. Vanochtend nog wat verhoging, en ze is snipverkouden (waar ze aardig chagrijnig van wordt, maar dat kan ik me wel voorstellen).
Haha, dat zullen wel vermoeiende dagen geweest zijn ja! Nu ja, 't is weer voorbij, nog 361 dagen voordat het weer zover is. Toch? Ik vrees idd dat het alleen maar hectischer wordt.... In maart was ik op de verjaardag van het zoontje van een vriendin, horen en zien verging je. Ik snapte echt niet hoe mensen nog een normaal gesprek met elkaar konden voren, mijn oren tuitten na een kwartier al! Maar op een gegeven moment neemt het ook weer af, en volgens mij maakt het wel verschil of je een zoon of een dochter hebt. Volgens mij zijn vanaf een jaar of 3, 4 jongensverjaardagen ongeveer 10x zo erg als meisjesverjaardagen. Dus ik kan straks mijn lol wel op met twee verschillende feestjes :o.
Ja, ik had al vaag iets gelezen over jullie uitje!! Heerlijk joh!!! Diner klinkt overigens erg goed, yummm.... St. Jacobsschelpen heb ik nog nooit op, maar 't zal vast lekker zijn. Nog wezen stappen na het eten?
Scriptie... Ik moet zeggen dat ik liever tien tentamens leer dan dat ik 1 scriptie moet schrijven. Heb al tijden drie boeken hier liggen die ik 'moet' lezen, althans, er staat als het goed is nuttige info in. Maar met dagen als de afgelopen drie met een goed ziek kind denk ik eerlijk gezegd niet aan scripties en lezen en zo... Komt van de week wel weer.
Moet wel lachen om die bolle buik van jou. Dat heb ik al tijden, 's avonds een bolle buik en 's morgens weer redelijk plat, en ik ben toch echt niet zwanger!
Je klinkt overigens wel beter dan de vorige zwangerschap, toen had je er al meteen behoorlijk veel last van. Hoe is het trouwens met je vriendin gegaan, bij de vk? Iets van de ongerustheid weg kunnen nemen, of juist niet? Wel zenuwslopend hoor!
He, spannend, een huis wezen kijken! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd 'op slag verliefd' op een huis moet zijn om het te willen kopen. Als je nu al opziet tegen het verlies aan ruimte in de huiskamer, zal dat alleen maar erger worden, denk ik. Op een gegeven moment gaat het toch bij je knagen dat je ooit meer ruimte had. En wat betreft het inschakelen van een makelaar: hij moet heel wat voor je doen om de courtage voor je 'terug te verdienen', dwz je vaak inseinen wat betreft huizen die voor jullie geschikt zijn, en goed onderhandelen over de prijs. Hij (of zij) moet echt in jullie belang handelen! Als je een aankoopmakelaar inschakelt op het moment dat je al een concreet huis op het oog hebt, geef je hem min of meer een kadootje, dwz hij hoeft weinig te doen voor zijn geld. Als ik je een raad mag geven: neem een makelaar in de arm die ook jullie huis gaat verkopen, en beding een hoge korting voor de courtages van aan- en verkoop! En voel je niet opgejaagd door de verkopende makelaar, huizen staan tegenwoordig lang te koop en er staan er ook nog veel te koop.
Ja, hier staat de afspraak ook op de kalender! Gydion had het afgelopen weekend nog over jullie, dus wat betreft herkennen zal het wel loslopen. Gydion probeerde laatst trouwens zich in de tuin uit te kleden en zijn zwembandjes om te doen, hij zag een emmer water staan
. Echt waar. Was op woensdag, toen mijn moeder oppaste, ze kwam niet meer bij.
Ik ga zo ook naar mijn bedje, ben nu op driekwart van The Eight, goed boek! Heb ik uit over 3 weken!
Haha, dat zullen wel vermoeiende dagen geweest zijn ja! Nu ja, 't is weer voorbij, nog 361 dagen voordat het weer zover is. Toch? Ik vrees idd dat het alleen maar hectischer wordt.... In maart was ik op de verjaardag van het zoontje van een vriendin, horen en zien verging je. Ik snapte echt niet hoe mensen nog een normaal gesprek met elkaar konden voren, mijn oren tuitten na een kwartier al! Maar op een gegeven moment neemt het ook weer af, en volgens mij maakt het wel verschil of je een zoon of een dochter hebt. Volgens mij zijn vanaf een jaar of 3, 4 jongensverjaardagen ongeveer 10x zo erg als meisjesverjaardagen. Dus ik kan straks mijn lol wel op met twee verschillende feestjes :o.
Ja, ik had al vaag iets gelezen over jullie uitje!! Heerlijk joh!!! Diner klinkt overigens erg goed, yummm.... St. Jacobsschelpen heb ik nog nooit op, maar 't zal vast lekker zijn. Nog wezen stappen na het eten?
Scriptie... Ik moet zeggen dat ik liever tien tentamens leer dan dat ik 1 scriptie moet schrijven. Heb al tijden drie boeken hier liggen die ik 'moet' lezen, althans, er staat als het goed is nuttige info in. Maar met dagen als de afgelopen drie met een goed ziek kind denk ik eerlijk gezegd niet aan scripties en lezen en zo... Komt van de week wel weer.
Moet wel lachen om die bolle buik van jou. Dat heb ik al tijden, 's avonds een bolle buik en 's morgens weer redelijk plat, en ik ben toch echt niet zwanger!
He, spannend, een huis wezen kijken! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd 'op slag verliefd' op een huis moet zijn om het te willen kopen. Als je nu al opziet tegen het verlies aan ruimte in de huiskamer, zal dat alleen maar erger worden, denk ik. Op een gegeven moment gaat het toch bij je knagen dat je ooit meer ruimte had. En wat betreft het inschakelen van een makelaar: hij moet heel wat voor je doen om de courtage voor je 'terug te verdienen', dwz je vaak inseinen wat betreft huizen die voor jullie geschikt zijn, en goed onderhandelen over de prijs. Hij (of zij) moet echt in jullie belang handelen! Als je een aankoopmakelaar inschakelt op het moment dat je al een concreet huis op het oog hebt, geef je hem min of meer een kadootje, dwz hij hoeft weinig te doen voor zijn geld. Als ik je een raad mag geven: neem een makelaar in de arm die ook jullie huis gaat verkopen, en beding een hoge korting voor de courtages van aan- en verkoop! En voel je niet opgejaagd door de verkopende makelaar, huizen staan tegenwoordig lang te koop en er staan er ook nog veel te koop.
Ja, hier staat de afspraak ook op de kalender! Gydion had het afgelopen weekend nog over jullie, dus wat betreft herkennen zal het wel loslopen. Gydion probeerde laatst trouwens zich in de tuin uit te kleden en zijn zwembandjes om te doen, hij zag een emmer water staan
Ik ga zo ook naar mijn bedje, ben nu op driekwart van The Eight, goed boek! Heb ik uit over 3 weken!
zondag 17 juli 2005 om 21:09
Hai Dropje,
Ben je helemaal fris en fruitig na de partner verwendag? Was het leuk?
Ik ben weer helemaal fris en fruitig aangezien ik vandaag de hele dag
heb geslapen. Erg he? Gister was verjaardag van schoonmoeder en werd
redelijk laat voor met Gwen erbij, rond 11.00. Toen is ze dus al in
auto in slaap gevallen en hebben we allemaal tot vanmorgen 11.30
uitgeslapen. Lekker ontbeten met zn allen en daarna ben ik schaamteloos
weer een paar uur in slaap gevallen, dus mijn reserves zijn flink
aangevuld. Het was minder erg dan dat ik had verwacht aangezien het
echt best gezellig was en Gwen het zo naar haar zin had met alle
aandacht die ze kreeg etc. Ze was helemaal leuk en heeft zich super
vermaakt.
Weet je, ook al is mijn schoonfamilie niet echt mijn meest favoriet,
het scheelt echt zo'n hoop dat ze zo gek zijn met Gwen en andersom. Dan
trek je mensen echt wel een heel stuk beter. Mijn schoonouders hebben
een hoop fouten (ik ook hoor) maar zijn zo dol op kleindochter dat het
wel echt heel lief is en een hoop goedmaakt. Zelfs vent zegt dat zijn
ouders nu veel leuker zijn dan met hem.
Wel weer booming ruzie van de week met schoonzus gehad, maar dat
had je al op andere topic gelezen. Maar moest wel lachen want had ook
al over mijn zgn laksheid geklaagd bij andree schoonzus en zwager, maar
die zijn dus net zo erg! Die hebben het maar afgekapt en gezegd dat ze
het ook af en toe ervaren als controlerend wantrouwen. Maar geloof dat
alles wel is uitgepraat en dat het weer koek en ei is aangezien ze
allen poeslief doen. Maar ik denk dat ik nog eerder mijn beide nieren
doneer dan dat ik weer zo'n gezellige familieactie zou doen.
Verder allemaal goed hier. Wel naar Gyn geweest en alles was goed. Ben
zelf alleen vergeten een vervolgafspraak met maken met vergeetachtige
hoofd, dus ik zal eens morgen bellen. Ben gewoon zo weggelopen om bloed
en urine af te geven, dus sja. Maar bloeddruk was erg goed 110/75 en ze
willen zelfs gaan overleggen of ik niet terug na vk mag aangezien ik
vertelde dat ik het niet zo prettig vond in het ZH. Maar ik weet niet
of dat mag want weet van eigen gyn dat hij niet zo happig daarop was en
anders half om half denk ik voorstel, tot 30 weken vk en dan ZH. Maar
ik zie het wel en hoop er maar op dat het wel mag want dat is wel een
stuk relaxder want je kan ook s avonds terecht bij vk.
Verder eigenlijk niet zoveel te vertellen want ben eigenlijk deze week
een beetje in marmottenstand geweest en ben maar druk leaan het
aanpassen aan zwanger zijn. Maar ben nog steeds aan het heen en weer
zwabberen tussen leuk en niet leuk zwanger zijn. Eigenlijk vind ik er
nog steeds geen moer aan, maar het is nou eenmaal zo en wie weet komt
het wel? Tot nu toe is het nog wel erg raar en vind ik het nog steeds
gek dat het hele jubelcircus niet is losgebarsten. Maar wie weet komt
dat niet en was ik de eerste zwangerschap dus niet alleen in shock
vanwege de onverwachte gebeurtenis, maar ook omdat ik nou eenmaal zo
ben. Snap je wat ik probeer te zeggen? Ik vind het denk ik pas leuk
worden als ik getrappel voel en ik weet wat het is, dat maakt het wat
echter en persoonlijker. Och, tot die tijd houden we de moed erin!
O ja, voordat ik het vergeet! Blijven jullie leuk eten de 31ste? Als
het mooi weer is kunnen we lekker BBQ-en en met minder mooi weer doe ik
wel een leuke ovenschotel of lasagne in elkaar flansen. Laat maar weten
of jullie dat willen, maar je bent welkom hoor! Leuk! Ik heb er zin in.
Gwen doet alles dus op de dag netjes op het potje, behalve met slaapje
krijgt ze nog een luier. Maar het is wel een crime zeg om elke keer het
potje leeg te kiepen en schoon te maken. Bwuh..vooral als ze gepoept
heeft! Allesjezus wat kan er wel niet uit zo'n klein kindermaagje en
kontje komen zeg! De eerste keer dat ik het zag viel ik echt bijna
stijl achterover. Pffffiew, dan is wel echt wat voor gelijk de wc te
zeggen. maar ok, het gaat tot nu toe goed en ze is zelf apetrots dat ze
het op het potje kan doen. Be prepared als jouw kids het ook op potje
willen gaan doen want ze ruiken echt niet naar bloemetjes en dat ligt
niet aan luier! Whoaha!
IK ga eens proberen om aan paprika chips te komen aangezien ik daar wel
trek in heb. Gister wat paprika chips op op het feestje gegeten en
ontdekte dat ze wel weer erg lekker waren. Tijdje niet gegeten, dus het
was een leuke ontdekking. Even kijken in kast of we het hebben! Ik
spreek je snel weer en kus aan je familie.
Ben je helemaal fris en fruitig na de partner verwendag? Was het leuk?
Ik ben weer helemaal fris en fruitig aangezien ik vandaag de hele dag
heb geslapen. Erg he? Gister was verjaardag van schoonmoeder en werd
redelijk laat voor met Gwen erbij, rond 11.00. Toen is ze dus al in
auto in slaap gevallen en hebben we allemaal tot vanmorgen 11.30
uitgeslapen. Lekker ontbeten met zn allen en daarna ben ik schaamteloos
weer een paar uur in slaap gevallen, dus mijn reserves zijn flink
aangevuld. Het was minder erg dan dat ik had verwacht aangezien het
echt best gezellig was en Gwen het zo naar haar zin had met alle
aandacht die ze kreeg etc. Ze was helemaal leuk en heeft zich super
vermaakt.
Weet je, ook al is mijn schoonfamilie niet echt mijn meest favoriet,
het scheelt echt zo'n hoop dat ze zo gek zijn met Gwen en andersom. Dan
trek je mensen echt wel een heel stuk beter. Mijn schoonouders hebben
een hoop fouten (ik ook hoor) maar zijn zo dol op kleindochter dat het
wel echt heel lief is en een hoop goedmaakt. Zelfs vent zegt dat zijn
ouders nu veel leuker zijn dan met hem.
Wel weer booming ruzie van de week met schoonzus gehad, maar dat
had je al op andere topic gelezen. Maar moest wel lachen want had ook
al over mijn zgn laksheid geklaagd bij andree schoonzus en zwager, maar
die zijn dus net zo erg! Die hebben het maar afgekapt en gezegd dat ze
het ook af en toe ervaren als controlerend wantrouwen. Maar geloof dat
alles wel is uitgepraat en dat het weer koek en ei is aangezien ze
allen poeslief doen. Maar ik denk dat ik nog eerder mijn beide nieren
doneer dan dat ik weer zo'n gezellige familieactie zou doen.
Verder allemaal goed hier. Wel naar Gyn geweest en alles was goed. Ben
zelf alleen vergeten een vervolgafspraak met maken met vergeetachtige
hoofd, dus ik zal eens morgen bellen. Ben gewoon zo weggelopen om bloed
en urine af te geven, dus sja. Maar bloeddruk was erg goed 110/75 en ze
willen zelfs gaan overleggen of ik niet terug na vk mag aangezien ik
vertelde dat ik het niet zo prettig vond in het ZH. Maar ik weet niet
of dat mag want weet van eigen gyn dat hij niet zo happig daarop was en
anders half om half denk ik voorstel, tot 30 weken vk en dan ZH. Maar
ik zie het wel en hoop er maar op dat het wel mag want dat is wel een
stuk relaxder want je kan ook s avonds terecht bij vk.
Verder eigenlijk niet zoveel te vertellen want ben eigenlijk deze week
een beetje in marmottenstand geweest en ben maar druk leaan het
aanpassen aan zwanger zijn. Maar ben nog steeds aan het heen en weer
zwabberen tussen leuk en niet leuk zwanger zijn. Eigenlijk vind ik er
nog steeds geen moer aan, maar het is nou eenmaal zo en wie weet komt
het wel? Tot nu toe is het nog wel erg raar en vind ik het nog steeds
gek dat het hele jubelcircus niet is losgebarsten. Maar wie weet komt
dat niet en was ik de eerste zwangerschap dus niet alleen in shock
vanwege de onverwachte gebeurtenis, maar ook omdat ik nou eenmaal zo
ben. Snap je wat ik probeer te zeggen? Ik vind het denk ik pas leuk
worden als ik getrappel voel en ik weet wat het is, dat maakt het wat
echter en persoonlijker. Och, tot die tijd houden we de moed erin!
O ja, voordat ik het vergeet! Blijven jullie leuk eten de 31ste? Als
het mooi weer is kunnen we lekker BBQ-en en met minder mooi weer doe ik
wel een leuke ovenschotel of lasagne in elkaar flansen. Laat maar weten
of jullie dat willen, maar je bent welkom hoor! Leuk! Ik heb er zin in.
Gwen doet alles dus op de dag netjes op het potje, behalve met slaapje
krijgt ze nog een luier. Maar het is wel een crime zeg om elke keer het
potje leeg te kiepen en schoon te maken. Bwuh..vooral als ze gepoept
heeft! Allesjezus wat kan er wel niet uit zo'n klein kindermaagje en
kontje komen zeg! De eerste keer dat ik het zag viel ik echt bijna
stijl achterover. Pffffiew, dan is wel echt wat voor gelijk de wc te
zeggen. maar ok, het gaat tot nu toe goed en ze is zelf apetrots dat ze
het op het potje kan doen. Be prepared als jouw kids het ook op potje
willen gaan doen want ze ruiken echt niet naar bloemetjes en dat ligt
niet aan luier! Whoaha!
IK ga eens proberen om aan paprika chips te komen aangezien ik daar wel
trek in heb. Gister wat paprika chips op op het feestje gegeten en
ontdekte dat ze wel weer erg lekker waren. Tijdje niet gegeten, dus het
was een leuke ontdekking. Even kijken in kast of we het hebben! Ik
spreek je snel weer en kus aan je familie.
maandag 25 juli 2005 om 19:40
Upper de up!
Ja, met vrolijke topic komt deze helemaal in de vergetelheid! maar ik
was gewoon benieuwd of je nog lekker komt eten zondag en dan denk ik
met regen dat we naar indoor speeltuin gaan? Ik doe net alsof ik plan
he?
Maar nee, komt omdat ik denk ik Albert wil bestellen Lusten jullie lasagne, knoflookbroodjes en sla?
Ja, met vrolijke topic komt deze helemaal in de vergetelheid! maar ik
was gewoon benieuwd of je nog lekker komt eten zondag en dan denk ik
met regen dat we naar indoor speeltuin gaan? Ik doe net alsof ik plan
he?
Maar nee, komt omdat ik denk ik Albert wil bestellen Lusten jullie lasagne, knoflookbroodjes en sla?
maandag 25 juli 2005 om 23:39
quote:
Upper de up!
Ja, met vrolijke topic komt deze helemaal in de vergetelheid! maar ik was gewoon benieuwd of je nog lekker komt eten zondag en dan denk ik met regen dat we naar indoor speeltuin gaan? Ik doe net alsof ik plan he?
Ja joh, tuluk komen we zondag! Gesellug! Staat met koeie(n)letters op de kalender zodat we het niet vergeten, want daar zijn we ook keien in. Indoor speeltuin kan, gewoon bij jullie keten kan ook. We hoeven niet per se iets te gaan 'doen' hoor! En als ik het zo lees kunnen we jullie huis niet lang meer bewonderen. Maar indoor speulen vink best, alles voor de kids (ben nl. zelf absoluut niet speeltuin-minded, had er zelfs als kind een hekel aan).
Lasagne, knoflookbroodjes en sla komt helemaal goed. Vriend begint wel de dag erop aan een nieuwe baan dus denk dat hij aan 1 knoflookbroodje genoeg heeft, maar dat mag de pret niet drukken. Enne, wat heeft jullie dochter nog niet gehad voor haar verjaardag?
Schrijf binnenkort wel een langere lap tekst, is bijna bedtijd! Vent wil om 6u opstaan
, heeft om 9u examen en wil dan nog eea doornemen.
Upper de up!
Ja, met vrolijke topic komt deze helemaal in de vergetelheid! maar ik was gewoon benieuwd of je nog lekker komt eten zondag en dan denk ik met regen dat we naar indoor speeltuin gaan? Ik doe net alsof ik plan he?
Ja joh, tuluk komen we zondag! Gesellug! Staat met koeie(n)letters op de kalender zodat we het niet vergeten, want daar zijn we ook keien in. Indoor speeltuin kan, gewoon bij jullie keten kan ook. We hoeven niet per se iets te gaan 'doen' hoor! En als ik het zo lees kunnen we jullie huis niet lang meer bewonderen. Maar indoor speulen vink best, alles voor de kids (ben nl. zelf absoluut niet speeltuin-minded, had er zelfs als kind een hekel aan).
Lasagne, knoflookbroodjes en sla komt helemaal goed. Vriend begint wel de dag erop aan een nieuwe baan dus denk dat hij aan 1 knoflookbroodje genoeg heeft, maar dat mag de pret niet drukken. Enne, wat heeft jullie dochter nog niet gehad voor haar verjaardag?
Schrijf binnenkort wel een langere lap tekst, is bijna bedtijd! Vent wil om 6u opstaan
maandag 8 augustus 2005 om 23:05
Shit zeg, 'k moest nu wel erg diep in de catacomben van het forum duiken om ons topic boven water te halen! Ik zou het bijna vergeten door de drukte op de 'vrolijke' topics. Da's erg arbeidsintensief af en toe
Dagje sauna van alweer een hele poos geleden was helemaal goed. Naast lekker relaxen in de verschillende sauna's en baden, hadden we ook nog een half uurs massage besproken. Helemaal geweldig! Het was toen goed weer, dus mijn ouders konden lekker in onze tuin bivakkeren. Mijn vader had onze voortuin opgeknapt als verrassing, daar waren we ook erg blij mee. Vent is daar nl. te lui voor
Was trouwens erg gezellig bij jullie, vorige week zondag! Tijd vliegt altijd, op de een of andere manier. En wat zijn de kinderen toch ontzettend leuk met elkaar. Zat laatst de foto's van onze allereerste meeting te bekijken, wat zijn ze enorm gegroeid en ontwikkeld. Echt heel leuk om zo te volgen.
Is wel erg fijn he, als schoonfamilie gek is met je kinderen! Ik heb ook gemerkt dat ze een geweldige bliksemafleider zijn, en je hebt altijd een gespreksonderwerp als er stiltes vallen
Ben nu eerlijk gezegd even kwijt waar die ruzie met je schoonzus nu over ging! Hoe loopt het nu? Ik lig ook niet zo op 1 lijn met de mijne, ik heb er twee. Het ene stel vind ik eigenlijk 3x niets, met het andere stel klikt het op zich wel aardig, maar ik 'heb' meer met haar vent dan met haar. Heb ik weer.
Wanneer moet je weer naar de gynaecoloog? Niet vergeten hoor! Hier achter mij zit een andere zeef, die moest eind juli naar de huidarts maar is het straal vergeten. En volgens mij is 'ie ook vergeten een nieuwe afspraak te maken
Hoe ben je er nu onder, dat je zwanger bent, Vrolijk? Las net ergens anders dat het af en toe tegenzat, ben je een vaatje bomvol hormonen nu? *; Meis, komt allemaal goed. Misschien niet binnen een paar weken (sorry, ik moet toch eerlijk blijven ), maar ik denk dat als het wat tastbaarder voor je wordt (trappelende baby, geslacht), je er wat meer 'vrede' mee hebt. Want ondanks het feit dat je nu bewust voor je zwangerschap hebt gekozen, kun je je nog steeds afvragen waar je aan begonnen bent. Niemand (althans, ik niet
Mr. G. doet nu regelmatig (bijna iedere dag wel een keertje) een plasje op het potje. Ik moet hem er wel aan herinneren, zelf heeft 'ie nog niet zoiets van 'oh ja, ik moet plassen en dat kan ook op po'. Maar goed, het begin is er. Mrs. C. wil ook op het potje, begint vervolgens keihard te lachen, roept 'psssssssst' en vervolgens gebeurt er niets. Volgens mij weet ze wel wat de bedoeling is, maar ik denk dat het een soort 'psychisch mechanisme' is dat ervoor zorgt dat ze die allereerste keer hun blaas durven te legen in een potje, zonder dat die veilige luier om is. Maar goed, nog tijd zat. Ben allang blij dat ik nog geen strontpotjes leeg hoef te scheppen
Ow, paprikachips! Ik ben een chipsjunk. Ik haal ze expres niet in huis, want ze gaan op! En paprikachips zijn lekkerrrrr!!!!! Wij zijn ook gek op de Hot & Spicy Pringles, en ik vind die met BBQ Sauce Flavor erg lekker. Maag begint dus nu te knorren.
Afgelopen weekend was het echt zwaar K-weer. Had eigenlijk gepland om met z'n viertjes de stad in te gaan op zaterdag, maar toen ik net thuis was van booschappen doen, begon het te hozen. Vent is toen maar naar een vriend met pc-problemen gegaan (die had dus mazzel), en zondagmiddag zijn we met de kinderen naar een subtropisch zwemparadijs in een plaatsje hier vlakbij gegaan. Subtropisch my ass, maar verder was het wel een heel leuk zwembad. Beter dan de drie sportfondsenbaden hier in de stad. En die twee gasten van mij vinden het 'echte' bad, tenminste, dat loopt af van 50cm tot 140cm, veeeeel leuker dan het peuterbadje. Da's even het glijbaantje een paar keer af en dan hebben ze het alweer gezien. Echt heel komisch, ze pakken dan je hand en zeggen gewoon dat ze willen zwemmen. Eigenwijze opdonders.
Hey, ik zit alweer een half uur te typen, posten maar en tot de volgende keer!
donderdag 11 augustus 2005 om 23:35
Ha die Drop!
Ja, we moeten dit topic nog wel in ere houden hoor! Het veteranentopic
van het forum zo'n beetje. Ik heb zelfs de archieven van vorige ook
bewaard en is echt heel leuk om allemaal terug te lezen. je hebt idd
wle groot gelijk dat dit een heel lap tekst elke keer is en vrolijke
topic lekkere kattebellen. Maar ok, dat is dan ook weer charme van dit
topic, met alle lief en leed.
Zo, boeken zitten in tas voor je hoor! Ik heb er iig Dodelijk tij van
Preston & Child ingedaan, Aasgieren van Dan Simmons en wilde er ook
nog een Koontz bij doen, maar wist niet welke je al had gelezen. Toen
dacht ik deel 2 van Christopher Snow (nightboy), maar misschien wil je
deel 1 er dan ook bij om ze achter elkaar te lezen? Geef maar een gil
hoor! Als je nog wat weet om hier uit boekenkast te snaaien, moet je
het maar zeggen. (highland rommannetjes liggen hier ook nog verborgen
op plank)
Zeg, is jouw vent ook een mietje? Dan kunnen we anders onze lol op met
die twee softies. Die van mij komt meestal strompelend en kreunend de
volgende dag naar binnen geschuifeld met kreten als 'spierpij,
overenthousiast, leeftijd etc'. Wish you lots of luck als jij er ook zo
1 hebt. Maar ben benieuwd of ze allebei zo goed zijn als dat ze zeggen.
Ik denk wel dat ze allebei bloedfanatiek zijn en zich niet willen laten
kennen.
Goed nieuws van G en het potje! Euhmm..domme vraag misschien, maar
slingert het piemeltje niet alle kanten op als je het niet vasthoudt?
Of is straal pies nog niet zo dramatisch? Dochter is hier zwaar
enthousiast over potje en vind dus plassen en poepen in openbaar niet
meer genant. Ik ben nog steeds niet enthousiast over potje leegkiepen,
maar ok. Dat is vast de prijs die ik ervoor betaal dat ze zindelijk
worden.
Mutsenpraat, maar merk het ook wel in luiers. Ik ben trouwens absoluut
fan van Kruitvat en nieuwe Etos luiers, dus alleen dat merk komt er bij
mij in na vage prijsverhoging van Pampers. Ik ben echt een trut in dat
soort dingen. Je weet toch dat ik dat waterapparaat hier heb staan?
Precies hetzelfde gedonder dus, nieuwe flessen met 3 liter minder
inhoud, maar wel zelfde prijs aanhouden. Tsss..ratten. Maar aangezien
het eigendom is en geen lease, ga ik maar binnenkort overstappen. Vind
dat soort dingen zo belachelijk! (of ben ik nou erg calvinistisch?)
Hmm..zwanger zijn is nog steeds wel raar hoor. Vorige keer was ik in
schock en deze keer had ik wel verwacht dat het meer roze wolk eraan
toe zou gaan. Dus niet. Ik ben er wel blij mee, maar het gaat nog
steeds af en toe langs me heen. Komt denk ik ook omdat ik nog geen buik
heb of mormel voel. Had wel verwacht dat ik eerder dik zou worden
aangezien je dat hoort om je heen, maar het valt me nog erg mee. Dat is
dan weer het voordeel van misselijk zijn en minder eten, dan kom je ook
niet aan. Ik zit nog steeds braaf aan de 60 kilo, denk zelfs dat ik wat
ben afgevallen ten opzichte van periode begin zwangerschap. Ik ben
namelijk zo onfortuinlijk om in het begin gewicht te hamsteren, maar
deze keer is het er ook weer afgegaan. Och, uiteindelijk word je dik en
krijg je er cliche maar waar, wat moois voor terug. Boeit ook niet echt
hoor. Maar ben wel van principe 'wat er niet aankomt, hoeft er ook niet
af'.
Maar denk wel dat als misselijkheid over is, dat het er een stuk
zonniger uit zal zien. Toch denk ik ook dat groot gedeelte ook te maken
heeft met gewone nuchterheid, gemixed met feit dat een tweede
zwangerschap toch meer langs je heengaat. Been there, done that, maar
je hebt er ook 1 rondlopen. Maar voorlopig gaat het goed en vind het al
helemaal geweldig dat ik terug mag naar vk. Joh, het is allemaal niet
zo erg, maar ben gewoon af en toe ene oude klaagsok
O ja, vergeet helemaal te zeggen dat ik het ook superleuk vond
afgelopen keer! Wat waren de kids leuk samen he? Maar C is veranderd
zeg!!! Wat is dat een dame geworden en echt sprongen vooruit met alles.
Veel stabieler met lopen, alerter, minder verlegen en echt veel
assertiever! Super, die dame laat zich steeds minder de kaas van haar
brood afknagen door G. Maar ze zijn idd wel een hoop veranderd sinds
begin he? Toen waren ze nog lief en rustig Maar trouwens ook bedankt voor de cadeaus, hardstike leuk! Vallen hier zeker in goede aarde bij dochter.
Paprikachips lekker! Maar moet zeggen dat ik de pringles ook erg lekker
vind. O ja, nieuwe lays sensations ook lekker! Eigenlijk weinig chips
die ik niet lekker vind
Maar ik ben vaak slim en haal niet zoveel in huis. Maar nu in hormonale
staat heb ik dus 8 zakken chips in huis gehaald, maar liggen er nog
steeds. In supermarkt lagen ze tegen me aan te krijsen 'pick me, pick
me', maar thuis ben ik elke keer zo misselijk. Bummer! Ik zal blij zijn
als het over is en ik weer lekkere dingen kan eten. Gamba's in roomsaus
& linguine etc..
Verder word dochter erg bijdehand en zit ze dus elke keer als ik wat
aan haar vraag' even wachten' of 'ik hoef nie hoor' en dan vooral die
'hoor' er elke keer achteraan! Tss..klein prinsesje. Maar ze is wel erg
leuk en vind het echt een leuke leeftijd worden. Merkte het laatst op
toen ik boodschapjes ging doen, dat ik echt met een individuutje ben.
Lekker samen kleppen, interactie en gezellig. Ik vind het echt gezellig
zo. Op het vrolijke topic heb ik al neergezet wat haar lieve momentje
van vandaag was met billboard en G&G. Schattig hoor dat ze dat
soort dingen al kunnen herinneren.
Maar hoe is het daar bij jullie? Ziekenboeg helemaal over en weer
gewone leven? Al een beetje wennen aan forensen van vent? Zijn jullie
er al over uit of jullie nog willen verhuizen? We zouden morgen
eigenlijk naar een leuk huis gaan kijken, maar makelaar belde dat
vorige kijkers toch nog een bod hadden gedaan en dat het stiekem dus is
verkocht. Jammer, want was een leuk huis in Delft. Nou ja, it wasn't
meant to be.
Ik ga er een eind aan breien, zit ook al een tijd te tikken. Maar
zullen maar geregeld afspreken om elker bij te kleppen? Heeft ook wel
wat he!
Laat jij nog even weten of je er nog boeken bij wilt hebben en welke dvd's? Truste meid en liefs aan je tweeling en vent!
Ja, we moeten dit topic nog wel in ere houden hoor! Het veteranentopic
van het forum zo'n beetje. Ik heb zelfs de archieven van vorige ook
bewaard en is echt heel leuk om allemaal terug te lezen. je hebt idd
wle groot gelijk dat dit een heel lap tekst elke keer is en vrolijke
topic lekkere kattebellen. Maar ok, dat is dan ook weer charme van dit
topic, met alle lief en leed.
Zo, boeken zitten in tas voor je hoor! Ik heb er iig Dodelijk tij van
Preston & Child ingedaan, Aasgieren van Dan Simmons en wilde er ook
nog een Koontz bij doen, maar wist niet welke je al had gelezen. Toen
dacht ik deel 2 van Christopher Snow (nightboy), maar misschien wil je
deel 1 er dan ook bij om ze achter elkaar te lezen? Geef maar een gil
hoor! Als je nog wat weet om hier uit boekenkast te snaaien, moet je
het maar zeggen. (highland rommannetjes liggen hier ook nog verborgen
op plank)
Zeg, is jouw vent ook een mietje? Dan kunnen we anders onze lol op met
die twee softies. Die van mij komt meestal strompelend en kreunend de
volgende dag naar binnen geschuifeld met kreten als 'spierpij,
overenthousiast, leeftijd etc'. Wish you lots of luck als jij er ook zo
1 hebt. Maar ben benieuwd of ze allebei zo goed zijn als dat ze zeggen.
Ik denk wel dat ze allebei bloedfanatiek zijn en zich niet willen laten
kennen.
Goed nieuws van G en het potje! Euhmm..domme vraag misschien, maar
slingert het piemeltje niet alle kanten op als je het niet vasthoudt?
Of is straal pies nog niet zo dramatisch? Dochter is hier zwaar
enthousiast over potje en vind dus plassen en poepen in openbaar niet
meer genant. Ik ben nog steeds niet enthousiast over potje leegkiepen,
maar ok. Dat is vast de prijs die ik ervoor betaal dat ze zindelijk
worden.
Mutsenpraat, maar merk het ook wel in luiers. Ik ben trouwens absoluut
fan van Kruitvat en nieuwe Etos luiers, dus alleen dat merk komt er bij
mij in na vage prijsverhoging van Pampers. Ik ben echt een trut in dat
soort dingen. Je weet toch dat ik dat waterapparaat hier heb staan?
Precies hetzelfde gedonder dus, nieuwe flessen met 3 liter minder
inhoud, maar wel zelfde prijs aanhouden. Tsss..ratten. Maar aangezien
het eigendom is en geen lease, ga ik maar binnenkort overstappen. Vind
dat soort dingen zo belachelijk! (of ben ik nou erg calvinistisch?)
Hmm..zwanger zijn is nog steeds wel raar hoor. Vorige keer was ik in
schock en deze keer had ik wel verwacht dat het meer roze wolk eraan
toe zou gaan. Dus niet. Ik ben er wel blij mee, maar het gaat nog
steeds af en toe langs me heen. Komt denk ik ook omdat ik nog geen buik
heb of mormel voel. Had wel verwacht dat ik eerder dik zou worden
aangezien je dat hoort om je heen, maar het valt me nog erg mee. Dat is
dan weer het voordeel van misselijk zijn en minder eten, dan kom je ook
niet aan. Ik zit nog steeds braaf aan de 60 kilo, denk zelfs dat ik wat
ben afgevallen ten opzichte van periode begin zwangerschap. Ik ben
namelijk zo onfortuinlijk om in het begin gewicht te hamsteren, maar
deze keer is het er ook weer afgegaan. Och, uiteindelijk word je dik en
krijg je er cliche maar waar, wat moois voor terug. Boeit ook niet echt
hoor. Maar ben wel van principe 'wat er niet aankomt, hoeft er ook niet
af'.
Maar denk wel dat als misselijkheid over is, dat het er een stuk
zonniger uit zal zien. Toch denk ik ook dat groot gedeelte ook te maken
heeft met gewone nuchterheid, gemixed met feit dat een tweede
zwangerschap toch meer langs je heengaat. Been there, done that, maar
je hebt er ook 1 rondlopen. Maar voorlopig gaat het goed en vind het al
helemaal geweldig dat ik terug mag naar vk. Joh, het is allemaal niet
zo erg, maar ben gewoon af en toe ene oude klaagsok
O ja, vergeet helemaal te zeggen dat ik het ook superleuk vond
afgelopen keer! Wat waren de kids leuk samen he? Maar C is veranderd
zeg!!! Wat is dat een dame geworden en echt sprongen vooruit met alles.
Veel stabieler met lopen, alerter, minder verlegen en echt veel
assertiever! Super, die dame laat zich steeds minder de kaas van haar
brood afknagen door G. Maar ze zijn idd wel een hoop veranderd sinds
begin he? Toen waren ze nog lief en rustig Maar trouwens ook bedankt voor de cadeaus, hardstike leuk! Vallen hier zeker in goede aarde bij dochter.
Paprikachips lekker! Maar moet zeggen dat ik de pringles ook erg lekker
vind. O ja, nieuwe lays sensations ook lekker! Eigenlijk weinig chips
die ik niet lekker vind
Maar ik ben vaak slim en haal niet zoveel in huis. Maar nu in hormonale
staat heb ik dus 8 zakken chips in huis gehaald, maar liggen er nog
steeds. In supermarkt lagen ze tegen me aan te krijsen 'pick me, pick
me', maar thuis ben ik elke keer zo misselijk. Bummer! Ik zal blij zijn
als het over is en ik weer lekkere dingen kan eten. Gamba's in roomsaus
& linguine etc..
Verder word dochter erg bijdehand en zit ze dus elke keer als ik wat
aan haar vraag' even wachten' of 'ik hoef nie hoor' en dan vooral die
'hoor' er elke keer achteraan! Tss..klein prinsesje. Maar ze is wel erg
leuk en vind het echt een leuke leeftijd worden. Merkte het laatst op
toen ik boodschapjes ging doen, dat ik echt met een individuutje ben.
Lekker samen kleppen, interactie en gezellig. Ik vind het echt gezellig
zo. Op het vrolijke topic heb ik al neergezet wat haar lieve momentje
van vandaag was met billboard en G&G. Schattig hoor dat ze dat
soort dingen al kunnen herinneren.
Maar hoe is het daar bij jullie? Ziekenboeg helemaal over en weer
gewone leven? Al een beetje wennen aan forensen van vent? Zijn jullie
er al over uit of jullie nog willen verhuizen? We zouden morgen
eigenlijk naar een leuk huis gaan kijken, maar makelaar belde dat
vorige kijkers toch nog een bod hadden gedaan en dat het stiekem dus is
verkocht. Jammer, want was een leuk huis in Delft. Nou ja, it wasn't
meant to be.
Ik ga er een eind aan breien, zit ook al een tijd te tikken. Maar
zullen maar geregeld afspreken om elker bij te kleppen? Heeft ook wel
wat he!
Laat jij nog even weten of je er nog boeken bij wilt hebben en welke dvd's? Truste meid en liefs aan je tweeling en vent!
vrijdag 2 september 2005 om 00:35
Hoolie sjit, ik had helemaal niet in de smiezen dat je hier al zo kort na mij had gepost, was nog in de veronderstelling dat mijn posting de laatste was
. Ik heb ook de archieven bewaard, is 'keileuk' (op z'n Brabants) om te lezen! En al die stemmingen van toen, ik weet het nog als gisteren (zei zij mijmerend).
Nogmaals vielen Dank für die Bücher! Ben nu bezig in tweede boek over C. Snow, is goehoed! Blijf Koontz een heel prettige schrijfstijl vinden hebben. Stom, kwam er dus achter dat ik deel 1 zelf heb. Stond dubbel geparkeerd in mijn boekenkast. Heb laatst een boek van Anne Rice uitgelezen, had ik ooit van vent gekregen. 'De Mayfair Heks'. Toen ik er eenmaal 'in' zat, vond ik het een goed boek! Moet ook nog steeds Heksenuur van haar lezen, dikke pil. Heb ik hier staan, maar dus nog nooit gelezen. Als ik ook mijn fantasyboek dat ik laatst heb gekocht uit heb, opteer ik voor je highland romannetjes. Jammer dat je mijn boek niet zo vond, maar zoals gezegd, smaken verschillen. Heb er goede herinneringen aan, maar is al lang geleden dat ik het heb gelezen. Weet niet hoe ik het nu zou vinden.
Mijn softie heeft ruim 3 dagen lopen klagen. Gaat over een week met een paar collega's squashen, ik ga maar eens goede tape kopen om hem de mond te snoeren. Wát een gezeik zeg. Gespeeld of niet, mannen zijn stukken kleinzeriger (en -zieliger), da's weer eens bewezen.
Hihihi ach gossie, zo'n klein pielemuisje zwabbert echt nog niet hoor! Da's met recht een zeikstraaltje. No problemo, is gewoon heel schattig. En snap wat je bedoelt met potjes leegkiepen sinds ik een paar 'slangen' van G. weg heb moeten gooien. Nu ja, 't is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. Maarreh, ik durf te wedden dat je nu een knul gaat krijgen!
Nee hoor, niet calvinistisch! Kom nou, je moet toch ergens geld aan overhouden
? Ik koop eigenlijk standaard géén huggies en pampers, mij te duur, zeker met twee poeperds hier. Meestal de grootverpakking van Kruidvat, tenzij Edah of AH leuke huismerk aanbieding heeft.
Klaag maar lekker aan hoor, wat je zometeen uiteindelijk in je handen hebt is superleuk (daar gaan we tenminste vanuit, hihi), maar zwanger zijn vond ik ook nou niet bepaald de tijd van mijn leven. Was allesbehalve een etherische aanstaande moeder, werd gek van mijn omvang en van die kuthormonen. Ik begrijp je helemaal.
C. is idd veranderd he! Zelfs ik zie ze met de dag veranderen, een ander dus helemaal. Zag afgelopen zaterdag een vriendin van me, zij had de kinderen ook al een poosje niet gezien, en zij verbaasde zich over hun lengte. Niet te danken trouwens voor de kado's, Gwen was toch jarig geweest? Had eerst een speeltje mee willen nemen, maar was bang dat mrs. G. de hele inhoud van Intertoys en Bart Smit al in haar bezit had. Maarreh, a.s. schoondochter is helemaal leuk, G heeft het nog regelmatig over haar (en over jullie). Jullie zijn dus nog niet van ons af.
Laatst weer een zak 'thai sweet chili' Sensations gekocht. Erg fout en erg lekker! Bijna net zo orgastisch als pringles! Ik ben gek op chips, ik vind zowiezo hartig meestal lekkerder dan zoet. Alleen voor chocola kom ik mijn bed uit. Enne, van die gamba's krijg ik een knorrende maag...
Ja, ik vind ze ook steeds leuker worden. Eigenlijk veel leuker dan 2 jaar geleden, toen kwam er alleen gejank uit. Heel lief, zo'n hulpeloos baby'tje, maar dat eigenwijs-grappige van nu is ook wel erg leuk. C. is nu in de 'abief' (alsjeblieft) en 'dankewel' (dankjewel) fase beland, ik smelt echt bijna letterlijk als ze dat met haar lieve stemmetje zegt. En het is een echte zoener geworden, om de haverklap komt ze met een tuitmondje naar me toe. Minpuntje is wel dat ik eerst moet 'huilen' voordat ik een kus krijg. "Huilen", zegt ze dan. Lekker ding...
Nieuwe ziekenboeg dus, ik weet niet wat het is maar hier zijn we steeds de lul. Alleen vent is het nu nog voorbij gegaan. Zware verkoudheid sinds vorige week donderdag bij G., C. en mij. We hoesten ons suf en er is totnogtoe anderhalf mega-pak Tempo papieren zakdoekjes doorheen gegaan. Schijnt een virusje rond te hangen.
Als vent zijn baan gaat bevallen (heb ik echt een hard hoofd in, hij is niet zo heel positief), wellicht meer naar het midden (richting mijn ouders) of naar het westen (zitten de meeste klanten van zijn werk). Maar of het zover komt, geeeeen idee! Eerst maar eens ons huis een beetje opknappen, laatst is ons dak hersteld, en binnenkort komt een timmerman de boeiboorden van onze keuken vervangen. Daarna misschien eens makelaar laten komen om verkoopprijs in te laten schatten. Jammer trouwens van dat huis in Delft! Maar joh, er komen vast nog veel meer leuke huizen voorbij, jullie hebben geen haast. Of had je voor februari willen verhuizen?
Grappig, ik zit steeds een half uur te tiepen. Geregeld afspreken lijkt me een strak plan, lijkt me erg gezellig! Over dvd's ga ik eens nadenken, wil jij ondertussen Barbapapa van mij ontvangen? Is dé tophit hier op het moment, word er gillend gek van. Maar wel leuk, is echt jeugdsentiment.
Ik mailde het je net al, sterkte met je oppaskindje morgen! En tot mails, ergens op de virtuele snelweg!
Nogmaals vielen Dank für die Bücher! Ben nu bezig in tweede boek over C. Snow, is goehoed! Blijf Koontz een heel prettige schrijfstijl vinden hebben. Stom, kwam er dus achter dat ik deel 1 zelf heb. Stond dubbel geparkeerd in mijn boekenkast. Heb laatst een boek van Anne Rice uitgelezen, had ik ooit van vent gekregen. 'De Mayfair Heks'. Toen ik er eenmaal 'in' zat, vond ik het een goed boek! Moet ook nog steeds Heksenuur van haar lezen, dikke pil. Heb ik hier staan, maar dus nog nooit gelezen. Als ik ook mijn fantasyboek dat ik laatst heb gekocht uit heb, opteer ik voor je highland romannetjes. Jammer dat je mijn boek niet zo vond, maar zoals gezegd, smaken verschillen. Heb er goede herinneringen aan, maar is al lang geleden dat ik het heb gelezen. Weet niet hoe ik het nu zou vinden.
Mijn softie heeft ruim 3 dagen lopen klagen. Gaat over een week met een paar collega's squashen, ik ga maar eens goede tape kopen om hem de mond te snoeren. Wát een gezeik zeg. Gespeeld of niet, mannen zijn stukken kleinzeriger (en -zieliger), da's weer eens bewezen.
Hihihi ach gossie, zo'n klein pielemuisje zwabbert echt nog niet hoor! Da's met recht een zeikstraaltje. No problemo, is gewoon heel schattig. En snap wat je bedoelt met potjes leegkiepen sinds ik een paar 'slangen' van G. weg heb moeten gooien. Nu ja, 't is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. Maarreh, ik durf te wedden dat je nu een knul gaat krijgen!
Nee hoor, niet calvinistisch! Kom nou, je moet toch ergens geld aan overhouden
Klaag maar lekker aan hoor, wat je zometeen uiteindelijk in je handen hebt is superleuk (daar gaan we tenminste vanuit, hihi), maar zwanger zijn vond ik ook nou niet bepaald de tijd van mijn leven. Was allesbehalve een etherische aanstaande moeder, werd gek van mijn omvang en van die kuthormonen. Ik begrijp je helemaal.
C. is idd veranderd he! Zelfs ik zie ze met de dag veranderen, een ander dus helemaal. Zag afgelopen zaterdag een vriendin van me, zij had de kinderen ook al een poosje niet gezien, en zij verbaasde zich over hun lengte. Niet te danken trouwens voor de kado's, Gwen was toch jarig geweest? Had eerst een speeltje mee willen nemen, maar was bang dat mrs. G. de hele inhoud van Intertoys en Bart Smit al in haar bezit had. Maarreh, a.s. schoondochter is helemaal leuk, G heeft het nog regelmatig over haar (en over jullie). Jullie zijn dus nog niet van ons af.
Laatst weer een zak 'thai sweet chili' Sensations gekocht. Erg fout en erg lekker! Bijna net zo orgastisch als pringles! Ik ben gek op chips, ik vind zowiezo hartig meestal lekkerder dan zoet. Alleen voor chocola kom ik mijn bed uit. Enne, van die gamba's krijg ik een knorrende maag...
Ja, ik vind ze ook steeds leuker worden. Eigenlijk veel leuker dan 2 jaar geleden, toen kwam er alleen gejank uit. Heel lief, zo'n hulpeloos baby'tje, maar dat eigenwijs-grappige van nu is ook wel erg leuk. C. is nu in de 'abief' (alsjeblieft) en 'dankewel' (dankjewel) fase beland, ik smelt echt bijna letterlijk als ze dat met haar lieve stemmetje zegt. En het is een echte zoener geworden, om de haverklap komt ze met een tuitmondje naar me toe. Minpuntje is wel dat ik eerst moet 'huilen' voordat ik een kus krijg. "Huilen", zegt ze dan. Lekker ding...
Nieuwe ziekenboeg dus, ik weet niet wat het is maar hier zijn we steeds de lul. Alleen vent is het nu nog voorbij gegaan. Zware verkoudheid sinds vorige week donderdag bij G., C. en mij. We hoesten ons suf en er is totnogtoe anderhalf mega-pak Tempo papieren zakdoekjes doorheen gegaan. Schijnt een virusje rond te hangen.
Als vent zijn baan gaat bevallen (heb ik echt een hard hoofd in, hij is niet zo heel positief), wellicht meer naar het midden (richting mijn ouders) of naar het westen (zitten de meeste klanten van zijn werk). Maar of het zover komt, geeeeen idee! Eerst maar eens ons huis een beetje opknappen, laatst is ons dak hersteld, en binnenkort komt een timmerman de boeiboorden van onze keuken vervangen. Daarna misschien eens makelaar laten komen om verkoopprijs in te laten schatten. Jammer trouwens van dat huis in Delft! Maar joh, er komen vast nog veel meer leuke huizen voorbij, jullie hebben geen haast. Of had je voor februari willen verhuizen?
Grappig, ik zit steeds een half uur te tiepen. Geregeld afspreken lijkt me een strak plan, lijkt me erg gezellig! Over dvd's ga ik eens nadenken, wil jij ondertussen Barbapapa van mij ontvangen? Is dé tophit hier op het moment, word er gillend gek van. Maar wel leuk, is echt jeugdsentiment.
Ik mailde het je net al, sterkte met je oppaskindje morgen! En tot mails, ergens op de virtuele snelweg!
maandag 5 september 2005 om 23:36
Ha die Drop,
Alles goed daar? Mooi weer hebben we nog he? Ik ben zo blij met dit
vrolijke weer en heb elke keer het gevoel dat ik nog lekker naar buiten
kan. Dit weekend ook lekker naar de kinderboerderij geweest en alleen
maar buiten gegeten. Op Vrolijke topic ook vast gelezen dat ik ben
wezen wijnproeven, dus al met al een geweldig leuk weekend gehad. Deze
week een rare week aangezien ik vandaag, overmorgen en vrijdag werk ivm
huwelijksreis van collega. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om elke keer
een dag vrij ertussen te hebben ipv drie dagen aan elkaar gesloten.
Leuk he dat de kinderen opeens zo 'echt' worden en een eigen karakter
krijgen. Ik lach me dood om Loeder aangezien ze echt af en toe zo
bijdehand kan zijn. Laatst vroeg ze dus doodleuk aan haar vader toen
die de deur binnenstapte 'en papa, hoe was je dag?' Ik ben zo
benieuwd naar C&G aangezien die twee ook vast echt met sprongen
vooruit zijn gegaan sinds de vakantie. Ik vond laatst al dat C zoveel
was veranderd en dat was al na een maandje! Grappig om te zien dat ze
zoveel veranderen binnen een korte tijd.
Ja, potje gaat dus daar ook goed. Hier creched Loeder al zonder luier
en houdt ze het droog op de dag. Ik ben laatst naar buiten geweest
zonder luier, maar krijg het er wel spaans benauwd van. Maar ze kan al
best oed aangeven dat ze die drang voelt, dus eigenlijk zit ik weer
voor Jan Snot te piepen. Maar wel lopen met een potje onderin de
bugaboo he. Ik ben benieuwd wanneer ik potje thuis kan laten en vind
het best snel gaan al. Ja, leegkiepen van potje is a heavy price to pay
once in a while! Oefah.. Maar komt goed, op een dag snappen ze het en
blijven ze droog. Moet gelijk maar een aantekening maken dat ik een
opstapje moet kopen aangezien wij in kinderloze bestaan de pleepot een
stuk hoger hebben gehangen dan normaal. Zelfde met wastafel boven in
badkamer, dus maar twee opstapjes meenemen bij werkgever.
Leuk zijn de boeken van Koontz he? Je kunt je lol op aangezien ik ze
allemaal heb, dus als je die uithebt... Ik heb laatst nog de nieuwste
gekocht, dus die ligt hier ook in de kast. Ja, die romannetjes zijn
sexy! Ik kreeg net bericht van proxis dat de hardback ook al is
verstuurd, dus zit wel weer te popelen. Erg he? Gewoon niet kunnen
wachten en dus de hardback bestellen! Maar gelukkig was hij niet zo
duur, ongeveer 11 euro ofzo. Maar ben wel druk aan het kijken op amazon
wanneer sommige boeken uitkomen, zo ongeduldig ben ik dus. maar nu een
dikke pil voor me liggen (HP) waar ik vandaag in ga beginnen.
Historicus was aardig, maar ook geen tophit hier. Denk ook dat de pech
is dat ik net twee geweldige boeken heb gelezen (Shadow of the Wind
& Kiterunner) en dat je daardoor al zo'n megahoge lat legt.
Gaat jouw vent eigenlijk donderdag sporten? Ik geloof de mijne wel, dus
weer eenzame squashweduwe hier. Ik zal dan aan vent jouw boek meegeven.
Enne zal ik ook maar een rol ducktape meegeven voor jouw rust?
Ik ga zaterdag lekker naar Najib Amhali. Ik heb er zo'n zin in. Lekker
weg en loeder naar opa en oma toe. Zondag daarna weer een lunch met
vriendinnen en 's avonds een etentje bij vrienden en dan vast weer het
blok en E.R. Ik weet het, tv verslaafd! Erg he, ik ben zo blij met de
HDD speler aangezien ik geloof ik nu wel elke dag wat opneem; CSI's,
Lost, 24, West Wing, Cold Case etc. Kijk al expres geen BB of Terra
Incognito aangezien ik dat anders ook allemaal wil kijken en dus
helemaal niet aan slapen toekom. Ja, tv en hdd hier erg populair.
Zwanger zijn gaat nog steeds prima. Nog geen positiekleding aan, maar
eigen kleding. Buikje is er nu wel hoor, het ziet er alleen nog niet
echt uit als een zwangerschapsbuikje, meer een chocotoff buikje. Ik
denk wel dat binnenkort de zwangerschapskleding moet worden uitgerukt,
dat gaat nu geen twee weken meer duren. Maar al met al had ik zelf niet
verwacht dat ik zolang nog in mijn eigen kleding kon met nummer 2.
Volgende week naar verloskundige, dus ik ben benieuwd. Zal daar ook
eens op weegschaal gaan staan want de misselijkheid is geloof ik
eindelijk over. Word alleen wel sneller moe terwijl je nu juist zou
moeten bruisen van energie. Raar he? Eet netjes fruit en groente, drink
genoeg, maar iets is er niet. Wel zwaar irritant is dat mijn
bioritme zich weer gaat verplaatsen! Argh...ik word weer zo'n vroege
vogel ipv een lekkere luie uitslaper. Ik ben nu het vroegste wakker van
iedereen hier in huis! Laatst was ik dus al rond half 9 wakker op
zaterdagochtend terwijl man en kind nog lagen te ronken. Is dat wat dan?
Afspreken is een strak plan. Ik opteer voor de zondag met eten
anagezien de beschrijving laatst erg lekker klonk van schoonouders
menu! Maar koffie is ook altijd goed hoor! Ik kan ook makkelijk in auto
stappen richting de schoonste stad van Nl, dus hoeft niet perse naar de
randstad te rijden hoor. Maar ik ben wel voor de algehele
familiemeeting aangezien ik vent ook altidj wel erg gezellig vind. Is
begin okt wat? Sept namelijk erg druk met verjaardagen en eigen
verjaardag. Laat maar weten, het gaat vast lukken om een datum te
prikken.
O ja, geloof wel dat we nu weer wat leuke huizen hebben gezien, dus even makelaar bellen. Als het wat is, zal ik het zsm melden.
Ik spreek je snel Drop en hou je kranig he! *;
Alles goed daar? Mooi weer hebben we nog he? Ik ben zo blij met dit
vrolijke weer en heb elke keer het gevoel dat ik nog lekker naar buiten
kan. Dit weekend ook lekker naar de kinderboerderij geweest en alleen
maar buiten gegeten. Op Vrolijke topic ook vast gelezen dat ik ben
wezen wijnproeven, dus al met al een geweldig leuk weekend gehad. Deze
week een rare week aangezien ik vandaag, overmorgen en vrijdag werk ivm
huwelijksreis van collega. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om elke keer
een dag vrij ertussen te hebben ipv drie dagen aan elkaar gesloten.
Leuk he dat de kinderen opeens zo 'echt' worden en een eigen karakter
krijgen. Ik lach me dood om Loeder aangezien ze echt af en toe zo
bijdehand kan zijn. Laatst vroeg ze dus doodleuk aan haar vader toen
die de deur binnenstapte 'en papa, hoe was je dag?' Ik ben zo
benieuwd naar C&G aangezien die twee ook vast echt met sprongen
vooruit zijn gegaan sinds de vakantie. Ik vond laatst al dat C zoveel
was veranderd en dat was al na een maandje! Grappig om te zien dat ze
zoveel veranderen binnen een korte tijd.
Ja, potje gaat dus daar ook goed. Hier creched Loeder al zonder luier
en houdt ze het droog op de dag. Ik ben laatst naar buiten geweest
zonder luier, maar krijg het er wel spaans benauwd van. Maar ze kan al
best oed aangeven dat ze die drang voelt, dus eigenlijk zit ik weer
voor Jan Snot te piepen. Maar wel lopen met een potje onderin de
bugaboo he. Ik ben benieuwd wanneer ik potje thuis kan laten en vind
het best snel gaan al. Ja, leegkiepen van potje is a heavy price to pay
once in a while! Oefah.. Maar komt goed, op een dag snappen ze het en
blijven ze droog. Moet gelijk maar een aantekening maken dat ik een
opstapje moet kopen aangezien wij in kinderloze bestaan de pleepot een
stuk hoger hebben gehangen dan normaal. Zelfde met wastafel boven in
badkamer, dus maar twee opstapjes meenemen bij werkgever.
Leuk zijn de boeken van Koontz he? Je kunt je lol op aangezien ik ze
allemaal heb, dus als je die uithebt... Ik heb laatst nog de nieuwste
gekocht, dus die ligt hier ook in de kast. Ja, die romannetjes zijn
sexy! Ik kreeg net bericht van proxis dat de hardback ook al is
verstuurd, dus zit wel weer te popelen. Erg he? Gewoon niet kunnen
wachten en dus de hardback bestellen! Maar gelukkig was hij niet zo
duur, ongeveer 11 euro ofzo. Maar ben wel druk aan het kijken op amazon
wanneer sommige boeken uitkomen, zo ongeduldig ben ik dus. maar nu een
dikke pil voor me liggen (HP) waar ik vandaag in ga beginnen.
Historicus was aardig, maar ook geen tophit hier. Denk ook dat de pech
is dat ik net twee geweldige boeken heb gelezen (Shadow of the Wind
& Kiterunner) en dat je daardoor al zo'n megahoge lat legt.
Gaat jouw vent eigenlijk donderdag sporten? Ik geloof de mijne wel, dus
weer eenzame squashweduwe hier. Ik zal dan aan vent jouw boek meegeven.
Enne zal ik ook maar een rol ducktape meegeven voor jouw rust?
Ik ga zaterdag lekker naar Najib Amhali. Ik heb er zo'n zin in. Lekker
weg en loeder naar opa en oma toe. Zondag daarna weer een lunch met
vriendinnen en 's avonds een etentje bij vrienden en dan vast weer het
blok en E.R. Ik weet het, tv verslaafd! Erg he, ik ben zo blij met de
HDD speler aangezien ik geloof ik nu wel elke dag wat opneem; CSI's,
Lost, 24, West Wing, Cold Case etc. Kijk al expres geen BB of Terra
Incognito aangezien ik dat anders ook allemaal wil kijken en dus
helemaal niet aan slapen toekom. Ja, tv en hdd hier erg populair.
Zwanger zijn gaat nog steeds prima. Nog geen positiekleding aan, maar
eigen kleding. Buikje is er nu wel hoor, het ziet er alleen nog niet
echt uit als een zwangerschapsbuikje, meer een chocotoff buikje. Ik
denk wel dat binnenkort de zwangerschapskleding moet worden uitgerukt,
dat gaat nu geen twee weken meer duren. Maar al met al had ik zelf niet
verwacht dat ik zolang nog in mijn eigen kleding kon met nummer 2.
Volgende week naar verloskundige, dus ik ben benieuwd. Zal daar ook
eens op weegschaal gaan staan want de misselijkheid is geloof ik
eindelijk over. Word alleen wel sneller moe terwijl je nu juist zou
moeten bruisen van energie. Raar he? Eet netjes fruit en groente, drink
genoeg, maar iets is er niet. Wel zwaar irritant is dat mijn
bioritme zich weer gaat verplaatsen! Argh...ik word weer zo'n vroege
vogel ipv een lekkere luie uitslaper. Ik ben nu het vroegste wakker van
iedereen hier in huis! Laatst was ik dus al rond half 9 wakker op
zaterdagochtend terwijl man en kind nog lagen te ronken. Is dat wat dan?
Afspreken is een strak plan. Ik opteer voor de zondag met eten
anagezien de beschrijving laatst erg lekker klonk van schoonouders
menu! Maar koffie is ook altijd goed hoor! Ik kan ook makkelijk in auto
stappen richting de schoonste stad van Nl, dus hoeft niet perse naar de
randstad te rijden hoor. Maar ik ben wel voor de algehele
familiemeeting aangezien ik vent ook altidj wel erg gezellig vind. Is
begin okt wat? Sept namelijk erg druk met verjaardagen en eigen
verjaardag. Laat maar weten, het gaat vast lukken om een datum te
prikken.
O ja, geloof wel dat we nu weer wat leuke huizen hebben gezien, dus even makelaar bellen. Als het wat is, zal ik het zsm melden.
Ik spreek je snel Drop en hou je kranig he! *;
vrijdag 30 september 2005 om 15:39
Zo, ik zit hier braaf achter een kop earl grey thee met een scheut melk
en wat koekjes. Echt comfortfood op zo'n nare dag als vandaag.
Hormonaal schud ik van alle kanten want geloof niet echt dat ik een
stralende energieke zwangere ben. Had ik wel op gehoopt aangezien het
bij Loeder's zwangerschap ook zo ging en ik had echt zo gehoopt dat het
deze keer dus wel leuk zou gaan. Maar ok, het is niet anders, maar het
voelt wel een beetje kneuzig. Ik voel me er gewoon niet zo prettig bij
aangezien vind dat zwanger zijn geen ziekte is en voila, hier zit ik
dan in de ziektewet (technisch gesproken vangnet). Nou ja, we zijn hier
al op de helft. Sorry, als ik een beetje klaagzang over kom.
Verder is het hier helemaal ingeburgerd dat het een knul wordt en vind
ik het best leuk. Even wennen, maar wel erg bevoorrecht om beide
smaakjes te hebben. Toen ik het net hoorde was het echt wel even een
schok, maar meer omdat ik uitging van 'copy, paste en loeder2'. Maar
niet dus en wel leuk dat ik volgende week nog een echo krijg. Hopelijk
zien wij het dan wat duidelijker want echobureau heeft schitterend
apperatuur, veel geavanceerder dan verloskundige. Bij loeder waren het
ook van die mooie beelden toen met 20 en 30 weken.
Hoe is het met jouw grut in de grote bedjes? Zijn ze helemaal verguld
in hun eigen grote bedjes? Slapen ze er een beetje goed in of sneaken
ze er wel 's nachts uit? Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ben
namelijk van plan om hier een meegroeibed aan te schaffen, dus wil
graag jouw
ervaringen horen. Ze ligt nu nog wel braaf in haar ledikant, maar dat
ledikant heb ik wel binnenkort nodig voor mormel. Maar op tijd gaan
beginnen met wennen in een meegroeibedje. Maar ze heeft er wel zin in
want ze heeft het maar elke keer over een groot bed, dus ik hoop dat
het zonder slag of stoot zal gaan. Slapen ze bij jou eigenlijk nog in
de slaapzak of liggen ze onder een dekbedje?
Hoe is het eigenlijk met baan van je vent? Ik hoor er eigenlijk niet
zoveel over en ik wete dat hij erg moest wennen. Zijn er al
verhuisplannen of hou je die nog even in de ijskast? Vent hier doet het
prima, krijgt een net iets andere functie, dus helemaal blij. Mijn werk
baal ik even van aangezien ik het idee heb dat ik ze in de steek laat
aangezien ik waarschijnlijk, best option, voor 6 uur per week zal
beginnen as maandag. Hopelijk hou ik dat vol tot aan
zwangerschapsverlof. Ik weet dat het beter is en ik geef hetzelfde
advies aan anderen, maar zodra het je zelf overkomt, baal je er stevig
van en klinkt en lijkt het heel anders. Stom he?
Qua huis zitten we even in een impasse. (had ik link van gestuurd met
schitterende keuken) Eigenlijk zie ik allemaal dingen die er aan moeten
geburen en vent ziet alleen de mogelijkheden. Samen zien we dus allebei
de andere kant en zitten we dus even in een impasse. Ook weten we
eigenlijk niet echt wat we moeten doen, dus we zijn maar lid geworden
van vereniging eigen huis. Ik weet het dus even niet hoe, wat en waar
met huis. Het is echt een leuk huis, maar ik zie zo op tegen de
verbouwing van badkamer, keuken, nieuwe vloer etc. Stom he? Ik vraag me
nou af of het komt door gierende hormonen of dat het een freeze actie
is van angst voor het onbekende. Maar ok Drop, wat vindt jij? Wat
zouden we nu als eerste stap moeten ondernemen als we actie willen
plannen wat betreft aankoop huis?
He balen he van je vorige sollicitatie! Wat een onbeschofte en
onprofessionele actie was dat zeg. Blij toe eigenlijk dat je daar maar
niet hoef te beginnen hoor. Als de eerste indruk al zo is, dan heeft
het zo moeten zijn. Maar heb je verder al sollicitaties lopen of ben je
even moedeloos? Ik kan me het zo goed voorstellen in wat voor dilemma
je zit qua gemak versus uitdaging. Ik ben benieuwd en wel op de hoogte
houden hoor!
Verder loopt alles hier wel redelijk. Moeten denk ik wel echt
binnenkort actie gaan ondernemen wat betreft baby, huis etc. Ik heb
goddank wel de basics spullen voor mormel, maar moet wel nog kleertjes
en een kamer. Een babykamer zou ook leuk zijn, ware het niet dat ik het
best lastig vind om een jongenskamer te fabriceren. Geloof toch dat ik
best roze georienteerd ben
Maar denk dat het lichtblauw/rood wordt of anders grasgroen/rood. Maar
lichtgrijs/grasgroen is ook een optie. Terwijl ik dit opschrijf denk ik
dat lichtgrijs/blauw ook een leuke optie is. Argh..toch wel lastig
omschakelen hoor.
Hoe staat het met de boeken? Heb je er al een hoop uit en moeten er
weer een paar die kant op? Ik wil graag nieuwe boeken kopen, maar moet
weer eens aan snuffen op amazon en Proxis. Waarschijnlijk is er weer
een hoop nieuws uit, dus kan me weer helemaal uitleven. En ondanks het
feit dat ik dus niet kan, gaan ouders dus wel in janurai naar VS voor
nicht's bruiloft. Mooi, want dan kunnen zij gelijk een hele lading Gap
zooi en boeken meenemen. Altijd handig! Moet voor Loeder weer kleding
hebben aangezien ze de pan uit rijst en voor mormel dus ook aangezien
hij een heel ander gelsacht heeft. Maar ook al was het een meid
geweets, had hij qua seizoen ook niet gepast met Loeder. Van haar had
ik 50/56 in hoogzomer dingen, dus dat was het ook niet echt geweest
voor een winterkind.
O ja, leuk nieuws. Ik had toch verteld dat schoonzus en zwager gingen
trouwen volgend jaar mei? Ander stel schoonzus en zwanger gaan dus ook
trouwen volgend jaar in augustus! En loeder is dus bruidsmeisje. Ik ben
zoooo benieuwd hoe ze dat zal vinden en doen.
Nou, ik ga eens kijken of kind slaapt en wat er verder nog op het forum
te beleven is. Even genieten van mijn rust en vrede tijd zonder kind.
Best lekker zo. Ik spreek je snel weer!
en wat koekjes. Echt comfortfood op zo'n nare dag als vandaag.
Hormonaal schud ik van alle kanten want geloof niet echt dat ik een
stralende energieke zwangere ben. Had ik wel op gehoopt aangezien het
bij Loeder's zwangerschap ook zo ging en ik had echt zo gehoopt dat het
deze keer dus wel leuk zou gaan. Maar ok, het is niet anders, maar het
voelt wel een beetje kneuzig. Ik voel me er gewoon niet zo prettig bij
aangezien vind dat zwanger zijn geen ziekte is en voila, hier zit ik
dan in de ziektewet (technisch gesproken vangnet). Nou ja, we zijn hier
al op de helft. Sorry, als ik een beetje klaagzang over kom.
Verder is het hier helemaal ingeburgerd dat het een knul wordt en vind
ik het best leuk. Even wennen, maar wel erg bevoorrecht om beide
smaakjes te hebben. Toen ik het net hoorde was het echt wel even een
schok, maar meer omdat ik uitging van 'copy, paste en loeder2'. Maar
niet dus en wel leuk dat ik volgende week nog een echo krijg. Hopelijk
zien wij het dan wat duidelijker want echobureau heeft schitterend
apperatuur, veel geavanceerder dan verloskundige. Bij loeder waren het
ook van die mooie beelden toen met 20 en 30 weken.
Hoe is het met jouw grut in de grote bedjes? Zijn ze helemaal verguld
in hun eigen grote bedjes? Slapen ze er een beetje goed in of sneaken
ze er wel 's nachts uit? Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ben
namelijk van plan om hier een meegroeibed aan te schaffen, dus wil
graag jouw
ervaringen horen. Ze ligt nu nog wel braaf in haar ledikant, maar dat
ledikant heb ik wel binnenkort nodig voor mormel. Maar op tijd gaan
beginnen met wennen in een meegroeibedje. Maar ze heeft er wel zin in
want ze heeft het maar elke keer over een groot bed, dus ik hoop dat
het zonder slag of stoot zal gaan. Slapen ze bij jou eigenlijk nog in
de slaapzak of liggen ze onder een dekbedje?
Hoe is het eigenlijk met baan van je vent? Ik hoor er eigenlijk niet
zoveel over en ik wete dat hij erg moest wennen. Zijn er al
verhuisplannen of hou je die nog even in de ijskast? Vent hier doet het
prima, krijgt een net iets andere functie, dus helemaal blij. Mijn werk
baal ik even van aangezien ik het idee heb dat ik ze in de steek laat
aangezien ik waarschijnlijk, best option, voor 6 uur per week zal
beginnen as maandag. Hopelijk hou ik dat vol tot aan
zwangerschapsverlof. Ik weet dat het beter is en ik geef hetzelfde
advies aan anderen, maar zodra het je zelf overkomt, baal je er stevig
van en klinkt en lijkt het heel anders. Stom he?
Qua huis zitten we even in een impasse. (had ik link van gestuurd met
schitterende keuken) Eigenlijk zie ik allemaal dingen die er aan moeten
geburen en vent ziet alleen de mogelijkheden. Samen zien we dus allebei
de andere kant en zitten we dus even in een impasse. Ook weten we
eigenlijk niet echt wat we moeten doen, dus we zijn maar lid geworden
van vereniging eigen huis. Ik weet het dus even niet hoe, wat en waar
met huis. Het is echt een leuk huis, maar ik zie zo op tegen de
verbouwing van badkamer, keuken, nieuwe vloer etc. Stom he? Ik vraag me
nou af of het komt door gierende hormonen of dat het een freeze actie
is van angst voor het onbekende. Maar ok Drop, wat vindt jij? Wat
zouden we nu als eerste stap moeten ondernemen als we actie willen
plannen wat betreft aankoop huis?
He balen he van je vorige sollicitatie! Wat een onbeschofte en
onprofessionele actie was dat zeg. Blij toe eigenlijk dat je daar maar
niet hoef te beginnen hoor. Als de eerste indruk al zo is, dan heeft
het zo moeten zijn. Maar heb je verder al sollicitaties lopen of ben je
even moedeloos? Ik kan me het zo goed voorstellen in wat voor dilemma
je zit qua gemak versus uitdaging. Ik ben benieuwd en wel op de hoogte
houden hoor!
Verder loopt alles hier wel redelijk. Moeten denk ik wel echt
binnenkort actie gaan ondernemen wat betreft baby, huis etc. Ik heb
goddank wel de basics spullen voor mormel, maar moet wel nog kleertjes
en een kamer. Een babykamer zou ook leuk zijn, ware het niet dat ik het
best lastig vind om een jongenskamer te fabriceren. Geloof toch dat ik
best roze georienteerd ben
Maar denk dat het lichtblauw/rood wordt of anders grasgroen/rood. Maar
lichtgrijs/grasgroen is ook een optie. Terwijl ik dit opschrijf denk ik
dat lichtgrijs/blauw ook een leuke optie is. Argh..toch wel lastig
omschakelen hoor.
Hoe staat het met de boeken? Heb je er al een hoop uit en moeten er
weer een paar die kant op? Ik wil graag nieuwe boeken kopen, maar moet
weer eens aan snuffen op amazon en Proxis. Waarschijnlijk is er weer
een hoop nieuws uit, dus kan me weer helemaal uitleven. En ondanks het
feit dat ik dus niet kan, gaan ouders dus wel in janurai naar VS voor
nicht's bruiloft. Mooi, want dan kunnen zij gelijk een hele lading Gap
zooi en boeken meenemen. Altijd handig! Moet voor Loeder weer kleding
hebben aangezien ze de pan uit rijst en voor mormel dus ook aangezien
hij een heel ander gelsacht heeft. Maar ook al was het een meid
geweets, had hij qua seizoen ook niet gepast met Loeder. Van haar had
ik 50/56 in hoogzomer dingen, dus dat was het ook niet echt geweest
voor een winterkind.
O ja, leuk nieuws. Ik had toch verteld dat schoonzus en zwager gingen
trouwen volgend jaar mei? Ander stel schoonzus en zwanger gaan dus ook
trouwen volgend jaar in augustus! En loeder is dus bruidsmeisje. Ik ben
zoooo benieuwd hoe ze dat zal vinden en doen.
Nou, ik ga eens kijken of kind slaapt en wat er verder nog op het forum
te beleven is. Even genieten van mijn rust en vrede tijd zonder kind.
Best lekker zo. Ik spreek je snel weer!
zaterdag 1 oktober 2005 om 01:02
quote:
Zo, ik zit hier braaf achter een kop earl grey thee met een scheut melk en wat koekjes. Echt comfortfood op zo'n nare dag als vandaag. Hormonaal schud ik van alle kanten want geloof niet echt dat ik een stralende energieke zwangere ben. Had ik wel op gehoopt aangezien het bij Loeder's zwangerschap ook zo ging en ik had echt zo gehoopt dat het deze keer dus wel leuk zou gaan. Maar ok, het is niet anders, maar het voelt wel een beetje kneuzig. Ik voel me er gewoon niet zo prettig bij aangezien vind dat zwanger zijn geen ziekte is en voila, hier zit ik dan in de ziektewet (technisch gesproken vangnet). Nou ja, we zijn hier al op de helft. Sorry, als ik een beetje klaagzang over kom.
Verder is het hier helemaal ingeburgerd dat het een knul wordt en vind ik het best leuk. Even wennen, maar wel erg bevoorrecht om beide smaakjes te hebben. Toen ik het net hoorde was het echt wel even een schok, maar meer omdat ik uitging van 'copy, paste en loeder2'. Maar niet dus en wel leuk dat ik volgende week nog een echo krijg. Hopelijk zien wij het dan wat duidelijker want echobureau heeft schitterend apperatuur, veel geavanceerder dan verloskundige. Bij loeder waren het ook van die mooie beelden toen met 20 en 30 weken.
Hoe is het met jouw grut in de grote bedjes? Zijn ze helemaal verguld in hun eigen grote bedjes? Slapen ze er een beetje goed in of sneaken ze er wel 's nachts uit? Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ben namelijk van plan om hier een meegroeibed aan te schaffen, dus wil graag jouw
ervaringen horen. Ze ligt nu nog wel braaf in haar ledikant, maar dat ledikant heb ik wel binnenkort nodig voor mormel. Maar op tijd gaan beginnen met wennen in een meegroeibedje. Maar ze heeft er wel zin in want ze heeft het maar elke keer over een groot bed, dus ik hoop dat het zonder slag of stoot zal gaan. Slapen ze bij jou eigenlijk nog in de slaapzak of liggen ze onder een dekbedje?
Hoe is het eigenlijk met baan van je vent? Ik hoor er eigenlijk niet zoveel over en ik wete dat hij erg moest wennen. Zijn er al verhuisplannen of hou je die nog even in de ijskast? Vent hier doet het prima, krijgt een net iets andere functie, dus helemaal blij. Mijn werk baal ik even van aangezien ik het idee heb dat ik ze in de steek laat aangezien ik waarschijnlijk, best option, voor 6 uur per week zal beginnen as maandag. Hopelijk hou ik dat vol tot aan zwangerschapsverlof. Ik weet dat het beter is en ik geef hetzelfde advies aan anderen, maar zodra het je zelf overkomt, baal je er stevig van en klinkt en lijkt het heel anders. Stom he?
Qua huis zitten we even in een impasse. (had ik link van gestuurd met schitterende keuken) Eigenlijk zie ik allemaal dingen die er aan moeten geburen en vent ziet alleen de mogelijkheden. Samen zien we dus allebei de andere kant en zitten we dus even in een impasse. Ook weten we eigenlijk niet echt wat we moeten doen, dus we zijn maar lid geworden van vereniging eigen huis. Ik weet het dus even niet hoe, wat en waar met huis. Het is echt een leuk huis, maar ik zie zo op tegen de verbouwing van badkamer, keuken, nieuwe vloer etc. Stom he? Ik vraag me nou af of het komt door gierende hormonen of dat het een freeze actie is van angst voor het onbekende. Maar ok Drop, wat vindt jij? Wat zouden we nu als eerste stap moeten ondernemen als we actie willen plannen wat betreft aankoop huis?
He balen he van je vorige sollicitatie! Wat een onbeschofte en onprofessionele actie was dat zeg. Blij toe eigenlijk dat je daar maar niet hoef te beginnen hoor. Als de eerste indruk al zo is, dan heeft het zo moeten zijn. Maar heb je verder al sollicitaties lopen of ben je even moedeloos? Ik kan me het zo goed voorstellen in wat voor dilemma je zit qua gemak versus uitdaging. Ik ben benieuwd en wel op de hoogte houden hoor!
Verder loopt alles hier wel redelijk. Moeten denk ik wel echt binnenkort actie gaan ondernemen wat betreft baby, huis etc. Ik heb goddank wel de basics spullen voor mormel, maar moet wel nog kleertjes en een kamer. Een babykamer zou ook leuk zijn, ware het niet dat ik het best lastig vind om een jongenskamer te fabriceren. Geloof toch dat ik best roze georienteerd ben
Maar denk dat het lichtblauw/rood wordt of anders grasgroen/rood. Maar lichtgrijs/grasgroen is ook een optie. Terwijl ik dit opschrijf denk ik dat lichtgrijs/blauw ook een leuke optie is. Argh..toch wel lastig omschakelen hoor.
Hoe staat het met de boeken? Heb je er al een hoop uit en moeten er weer een paar die kant op? Ik wil graag nieuwe boeken kopen, maar moet weer eens aan snuffen op amazon en Proxis. Waarschijnlijk is er weer een hoop nieuws uit, dus kan me weer helemaal uitleven. En ondanks het feit dat ik dus niet kan, gaan ouders dus wel in janurai naar VS voor nicht's bruiloft. Mooi, want dan kunnen zij gelijk een hele lading Gap zooi en boeken meenemen. Altijd handig! Moet voor Loeder weer kleding hebben aangezien ze de pan uit rijst en voor mormel dus ook aangezien hij een heel ander gelsacht heeft. Maar ook al was het een meid geweets, had hij qua seizoen ook niet gepast met Loeder. Van haar had ik 50/56 in hoogzomer dingen, dus dat was het ook niet echt geweest voor een winterkind.
O ja, leuk nieuws. Ik had toch verteld dat schoonzus en zwager gingen trouwen volgend jaar mei? Ander stel schoonzus en zwanger gaan dus ook trouwen volgend jaar in augustus! En loeder is dus bruidsmeisje. Ik ben zoooo benieuwd hoe ze dat zal vinden en doen.
Nou, ik ga eens kijken of kind slaapt en wat er verder nog op het forum te beleven is. Even genieten van mijn rust en vrede tijd zonder kind. Best lekker zo. Ik spreek je snel weer!
Oh men, lees ik even iets wat ik helemaal niet lekker vind: thee met melk. Yugh. Maar ja, het is echt Engels he, en jij hebt Engels gestudeerd, dus 1 + 1 = 2!
Joh, klaag maar lekker. Het is alweer een poos geleden maar ik vond mijn eigen zwangerschap ook 3x niets, zowel mentaal als fysiek al mankeerde ik tot 37 weken en 2 dagen niets, dus spui hier je grieven maar. En effe over ziektewet: jij bent hier wel de P&O'er, maar ik dacht dat als je ziekte veroorzaakt was door zwangerschap, je dat speciaal aan moest geven, zodat het CWI kan gaan uitkeren? Dat heb ik tenminste destijds uitgelegd gekregen!
Ben benieuwd naar je volgende echo! Worden vast heel mooie beelden van je jochie (en wat zal ik lachen als het toch een meid wordt ). Over dat vergissen wat ik in een ander topic las: volgens mij worden de schaamlippen van een meisje wel eens aangezien voor een piemeltje, en komt het dus vaker voor dat een meisje wordt aangezien voor jochie dan andersom. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Wat ik wel zeker weet is dat minivrolijk-to-be vast een prachtig ventje wordt waar zijn mamma helemaal stapelgek mee is! Wedden dat je je zometeen niet meer voor kunt stellen dat je eigenlijk op een meid had gerekend?
Meegroeibedden vielen enorm in de smaak bij kids, ze vinden het prachtig! Ze komen er 's nachts niet uit, en 's avonds gaat het ook redelijk goed. Middagslaapje is wel problematisch nu, moet ze echt gaan uitputten anders lopen ze de hele tijd rond te stiefelen. Ben vanmiddag drie kwartier bezig geweest om ze in bed te laten blijven. Iedere keer hoorde ik 'boink, schuifel, schuifel" boven me, dus ben ik iedere keer quasi-boos naar boven gegaan. En het is moeilijk om serieus te blijven als je dan twee kindjes onderdrukt lachend zo snel mogelijk naar bed hoort schuifelen als twee pinguins in een dwangbuis (want slaapzakjes aan). Maar de laatste keer werd ik écht boos, en als een wonder bleven ze er daarna ook in, om toch ff 2 uur te slapen. Oh lord, wat heerlijk. Ze liggen bij ons dus nog in slaapzakje. We hebben het eerst geprobeerd zonder, maar ten eerste hoopte ik dat een slaapzakje de drempel om uit bed te gaan wat hoger zou maken. Not. Ten tweede slapen die twee van mij erg onrustig en liggen binnen een kwartier bloot; en nu de nachten toch best wel koud worden, vind ik dat niet zo'n jofel idee. Dus toch maar slaapzakje.
Wat betreft huis: ik houd zelf wel van verbouwen en word niet snel paniekerig of chagrijnig van verbouwtoestanden, dus als een huis een leuke prijs heeft, en ik mogelijkheden zie qua indeling en/of aankleding, dan ben ik al snel voor. Vent is meer a la jou, trekt het liefst in een kant-en-klaar huis. En gezien het feit dat je al best ver zult zijn met de overdracht, of net bevallen, denk ik dat je je aandacht dan beter op iets anders kunt richten, al is verbouwing van bv keuken niet iets dat stante pede zou moeten gebeuren. Maarrrr... eerlijk gezegd vind ik dat je allebei echt een goed gevoel moet hebben bij een huis; als een van beiden beren op de weg ziet, niet doen. Vind ik. Er zijn zóveel huizen te koop, je komt er vast wel een tegen waar jullie allebei enthousiast over zijn en waar wel wat, maar niet veel aan gedaan moet worden.
Had gistermiddag een sollicitatie, weer bij dezelfde oude werkgever. Maar dan voor een functie aan de bedrijvenkant. Helemaal geen ervaring in, had een uitnodiging dus helemaal niet verwacht. Was een heel leuk gesprek, met de teamleider en iemand van P&O, maar of het wat wordt, geeeeen idee. Ze begonnen wel heel sneaky met zich voor te stellen als functie, naam, leeftijd, woont daar en daar, getrouwd e.d., zoveel kinderen.... Dus ik moest wel lachen bij mezelf, en dacht 'ja, zo kun je het ook uit iemand trekken'. Nu ja, de 'hij' (teamleider) had een dochter van 14 mnd, en de 'zij' van P&O een dochter van 2 jaar, dus wat dat betreft.. Alleen hadden ze 2 vakatures voor dezelfde functie, een van 24 en een van 36 uur, en voor die van 24 uur hadden ze intern al iemand gevonden. En 36 uur, tja, is toch wel veel voor nu. Ik had aangegeven een lichte voorkeur te hebben voor de baan van 24 uur, maar helaas. Toch denk ik dat als ze me willen hebben, ik het wel doe, als het in 4x9 kan. Zo'n baan vind ik niet snel meer. Maar ik denk dat ik niet doorga naar een tweede gesprek. En gisteren een sollicitatie op de bus gedaan voor een functie als aankoopcoördinator/relatiemanager bij een makelaarskantoor in de buurt (stad ca. 15 km ten noorden van mijn woonplaats, kijk maar even op de kaart van NL
). Is een baan voor ongeveer 24 uur, dat lijkt me nou ideaal. Maar goed, ff afwachten of ze me uitnodigen. Ik ben overigens niet zo snel moedeloos hoor, jammer van die functie, maar met een dergelijke collega zou het toch niet klikken. Geen man/vrouw overboord.
Kleuren voor de babykamer! Oh, dat vind ik altijd zo leuk! Hm, mag ik zeggen dat ik lichtgrijs/blauw erg koel vind, beetje ijzig? Ik denk dat ik zelf voor de combinatie grasgroen/rood zou gaan. Een wat koelere kleur met een warme kleur vind ik een mooie combi. Denk dat ik voor een eventueel jongetje nu staalblauw met paars zou kiezen, met lichtblauwe accenten. Geeft rust en is toch kleurig en warm. Maar dat is wat me spontaan te binnen valt.
Dean Koontz hier uit en ander boek over schat ook (ben even kwijt hoe het heette), ben nu bezig in een paar nieuwe fantasy-aanwinsten. Maar ik moet eigenlijk wat vroeger naar bed gaan, dan heb ik tenminste tijd om te lezen! Zat me net af te vragen waarom jij niet naar the States kunt in januari, maar dan mag je natuurlijk niet meer vliegen. Is Loeder weer zo aan het groeien? Hier gaat het ook gestaag door. Wiske krijgt steunzooltjes, omdat ze teveen met haar gewicht naar binnen loopt zijn haar enkeltjes en knieën teveel naar binnen gaan staan. Ben gisteren met haar naar het 'schoenenspreekuur' van het ziekenhuis geweest, toen zijn haar maten opgenomen.
Wat leuk joh, twee bruiloften van zulke naaste familie volgend jaar! En Loeder bruidsmeisje, haha, dat vindt ze vast geweldig! Zie het helemaal voor me. Ik heb eigenlijk erg weinig bruiloften meegemaakt, de meeste van mijn vrienden zijn niet getrouwd, ook niet als ze kinderen hebben. En of mijn broer ooit zal trouwen betwijfel ik!
Ik lijk overigens wel gestoord dat ik nu nog zit te typen. Morgen om 7.30u staat een timmerman voor onze deur om de boeiboorden van de keuken te vervangen, kreun! Maar goed, ik moet toch op tijd de deur uit, de on een na laatste 'behandeling' van mijn ontslakkingskuur (ahum) staat voor de deur. Dus nu maar slapen.... Doegie!
Oh ja, it was the goddess of Wisdom whom you promised to send dvd's to....
Zo, ik zit hier braaf achter een kop earl grey thee met een scheut melk en wat koekjes. Echt comfortfood op zo'n nare dag als vandaag. Hormonaal schud ik van alle kanten want geloof niet echt dat ik een stralende energieke zwangere ben. Had ik wel op gehoopt aangezien het bij Loeder's zwangerschap ook zo ging en ik had echt zo gehoopt dat het deze keer dus wel leuk zou gaan. Maar ok, het is niet anders, maar het voelt wel een beetje kneuzig. Ik voel me er gewoon niet zo prettig bij aangezien vind dat zwanger zijn geen ziekte is en voila, hier zit ik dan in de ziektewet (technisch gesproken vangnet). Nou ja, we zijn hier al op de helft. Sorry, als ik een beetje klaagzang over kom.
Verder is het hier helemaal ingeburgerd dat het een knul wordt en vind ik het best leuk. Even wennen, maar wel erg bevoorrecht om beide smaakjes te hebben. Toen ik het net hoorde was het echt wel even een schok, maar meer omdat ik uitging van 'copy, paste en loeder2'. Maar niet dus en wel leuk dat ik volgende week nog een echo krijg. Hopelijk zien wij het dan wat duidelijker want echobureau heeft schitterend apperatuur, veel geavanceerder dan verloskundige. Bij loeder waren het ook van die mooie beelden toen met 20 en 30 weken.
Hoe is het met jouw grut in de grote bedjes? Zijn ze helemaal verguld in hun eigen grote bedjes? Slapen ze er een beetje goed in of sneaken ze er wel 's nachts uit? Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ben namelijk van plan om hier een meegroeibed aan te schaffen, dus wil graag jouw
ervaringen horen. Ze ligt nu nog wel braaf in haar ledikant, maar dat ledikant heb ik wel binnenkort nodig voor mormel. Maar op tijd gaan beginnen met wennen in een meegroeibedje. Maar ze heeft er wel zin in want ze heeft het maar elke keer over een groot bed, dus ik hoop dat het zonder slag of stoot zal gaan. Slapen ze bij jou eigenlijk nog in de slaapzak of liggen ze onder een dekbedje?
Hoe is het eigenlijk met baan van je vent? Ik hoor er eigenlijk niet zoveel over en ik wete dat hij erg moest wennen. Zijn er al verhuisplannen of hou je die nog even in de ijskast? Vent hier doet het prima, krijgt een net iets andere functie, dus helemaal blij. Mijn werk baal ik even van aangezien ik het idee heb dat ik ze in de steek laat aangezien ik waarschijnlijk, best option, voor 6 uur per week zal beginnen as maandag. Hopelijk hou ik dat vol tot aan zwangerschapsverlof. Ik weet dat het beter is en ik geef hetzelfde advies aan anderen, maar zodra het je zelf overkomt, baal je er stevig van en klinkt en lijkt het heel anders. Stom he?
Qua huis zitten we even in een impasse. (had ik link van gestuurd met schitterende keuken) Eigenlijk zie ik allemaal dingen die er aan moeten geburen en vent ziet alleen de mogelijkheden. Samen zien we dus allebei de andere kant en zitten we dus even in een impasse. Ook weten we eigenlijk niet echt wat we moeten doen, dus we zijn maar lid geworden van vereniging eigen huis. Ik weet het dus even niet hoe, wat en waar met huis. Het is echt een leuk huis, maar ik zie zo op tegen de verbouwing van badkamer, keuken, nieuwe vloer etc. Stom he? Ik vraag me nou af of het komt door gierende hormonen of dat het een freeze actie is van angst voor het onbekende. Maar ok Drop, wat vindt jij? Wat zouden we nu als eerste stap moeten ondernemen als we actie willen plannen wat betreft aankoop huis?
He balen he van je vorige sollicitatie! Wat een onbeschofte en onprofessionele actie was dat zeg. Blij toe eigenlijk dat je daar maar niet hoef te beginnen hoor. Als de eerste indruk al zo is, dan heeft het zo moeten zijn. Maar heb je verder al sollicitaties lopen of ben je even moedeloos? Ik kan me het zo goed voorstellen in wat voor dilemma je zit qua gemak versus uitdaging. Ik ben benieuwd en wel op de hoogte houden hoor!
Verder loopt alles hier wel redelijk. Moeten denk ik wel echt binnenkort actie gaan ondernemen wat betreft baby, huis etc. Ik heb goddank wel de basics spullen voor mormel, maar moet wel nog kleertjes en een kamer. Een babykamer zou ook leuk zijn, ware het niet dat ik het best lastig vind om een jongenskamer te fabriceren. Geloof toch dat ik best roze georienteerd ben
Hoe staat het met de boeken? Heb je er al een hoop uit en moeten er weer een paar die kant op? Ik wil graag nieuwe boeken kopen, maar moet weer eens aan snuffen op amazon en Proxis. Waarschijnlijk is er weer een hoop nieuws uit, dus kan me weer helemaal uitleven. En ondanks het feit dat ik dus niet kan, gaan ouders dus wel in janurai naar VS voor nicht's bruiloft. Mooi, want dan kunnen zij gelijk een hele lading Gap zooi en boeken meenemen. Altijd handig! Moet voor Loeder weer kleding hebben aangezien ze de pan uit rijst en voor mormel dus ook aangezien hij een heel ander gelsacht heeft. Maar ook al was het een meid geweets, had hij qua seizoen ook niet gepast met Loeder. Van haar had ik 50/56 in hoogzomer dingen, dus dat was het ook niet echt geweest voor een winterkind.
O ja, leuk nieuws. Ik had toch verteld dat schoonzus en zwager gingen trouwen volgend jaar mei? Ander stel schoonzus en zwanger gaan dus ook trouwen volgend jaar in augustus! En loeder is dus bruidsmeisje. Ik ben zoooo benieuwd hoe ze dat zal vinden en doen.
Nou, ik ga eens kijken of kind slaapt en wat er verder nog op het forum te beleven is. Even genieten van mijn rust en vrede tijd zonder kind. Best lekker zo. Ik spreek je snel weer!
Oh men, lees ik even iets wat ik helemaal niet lekker vind: thee met melk. Yugh. Maar ja, het is echt Engels he, en jij hebt Engels gestudeerd, dus 1 + 1 = 2!
Joh, klaag maar lekker. Het is alweer een poos geleden maar ik vond mijn eigen zwangerschap ook 3x niets, zowel mentaal als fysiek al mankeerde ik tot 37 weken en 2 dagen niets, dus spui hier je grieven maar. En effe over ziektewet: jij bent hier wel de P&O'er, maar ik dacht dat als je ziekte veroorzaakt was door zwangerschap, je dat speciaal aan moest geven, zodat het CWI kan gaan uitkeren? Dat heb ik tenminste destijds uitgelegd gekregen!
Ben benieuwd naar je volgende echo! Worden vast heel mooie beelden van je jochie (en wat zal ik lachen als het toch een meid wordt ). Over dat vergissen wat ik in een ander topic las: volgens mij worden de schaamlippen van een meisje wel eens aangezien voor een piemeltje, en komt het dus vaker voor dat een meisje wordt aangezien voor jochie dan andersom. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Wat ik wel zeker weet is dat minivrolijk-to-be vast een prachtig ventje wordt waar zijn mamma helemaal stapelgek mee is! Wedden dat je je zometeen niet meer voor kunt stellen dat je eigenlijk op een meid had gerekend?
Meegroeibedden vielen enorm in de smaak bij kids, ze vinden het prachtig! Ze komen er 's nachts niet uit, en 's avonds gaat het ook redelijk goed. Middagslaapje is wel problematisch nu, moet ze echt gaan uitputten anders lopen ze de hele tijd rond te stiefelen. Ben vanmiddag drie kwartier bezig geweest om ze in bed te laten blijven. Iedere keer hoorde ik 'boink, schuifel, schuifel" boven me, dus ben ik iedere keer quasi-boos naar boven gegaan. En het is moeilijk om serieus te blijven als je dan twee kindjes onderdrukt lachend zo snel mogelijk naar bed hoort schuifelen als twee pinguins in een dwangbuis (want slaapzakjes aan). Maar de laatste keer werd ik écht boos, en als een wonder bleven ze er daarna ook in, om toch ff 2 uur te slapen. Oh lord, wat heerlijk. Ze liggen bij ons dus nog in slaapzakje. We hebben het eerst geprobeerd zonder, maar ten eerste hoopte ik dat een slaapzakje de drempel om uit bed te gaan wat hoger zou maken. Not. Ten tweede slapen die twee van mij erg onrustig en liggen binnen een kwartier bloot; en nu de nachten toch best wel koud worden, vind ik dat niet zo'n jofel idee. Dus toch maar slaapzakje.
Wat betreft huis: ik houd zelf wel van verbouwen en word niet snel paniekerig of chagrijnig van verbouwtoestanden, dus als een huis een leuke prijs heeft, en ik mogelijkheden zie qua indeling en/of aankleding, dan ben ik al snel voor. Vent is meer a la jou, trekt het liefst in een kant-en-klaar huis. En gezien het feit dat je al best ver zult zijn met de overdracht, of net bevallen, denk ik dat je je aandacht dan beter op iets anders kunt richten, al is verbouwing van bv keuken niet iets dat stante pede zou moeten gebeuren. Maarrrr... eerlijk gezegd vind ik dat je allebei echt een goed gevoel moet hebben bij een huis; als een van beiden beren op de weg ziet, niet doen. Vind ik. Er zijn zóveel huizen te koop, je komt er vast wel een tegen waar jullie allebei enthousiast over zijn en waar wel wat, maar niet veel aan gedaan moet worden.
Had gistermiddag een sollicitatie, weer bij dezelfde oude werkgever. Maar dan voor een functie aan de bedrijvenkant. Helemaal geen ervaring in, had een uitnodiging dus helemaal niet verwacht. Was een heel leuk gesprek, met de teamleider en iemand van P&O, maar of het wat wordt, geeeeen idee. Ze begonnen wel heel sneaky met zich voor te stellen als functie, naam, leeftijd, woont daar en daar, getrouwd e.d., zoveel kinderen.... Dus ik moest wel lachen bij mezelf, en dacht 'ja, zo kun je het ook uit iemand trekken'. Nu ja, de 'hij' (teamleider) had een dochter van 14 mnd, en de 'zij' van P&O een dochter van 2 jaar, dus wat dat betreft.. Alleen hadden ze 2 vakatures voor dezelfde functie, een van 24 en een van 36 uur, en voor die van 24 uur hadden ze intern al iemand gevonden. En 36 uur, tja, is toch wel veel voor nu. Ik had aangegeven een lichte voorkeur te hebben voor de baan van 24 uur, maar helaas. Toch denk ik dat als ze me willen hebben, ik het wel doe, als het in 4x9 kan. Zo'n baan vind ik niet snel meer. Maar ik denk dat ik niet doorga naar een tweede gesprek. En gisteren een sollicitatie op de bus gedaan voor een functie als aankoopcoördinator/relatiemanager bij een makelaarskantoor in de buurt (stad ca. 15 km ten noorden van mijn woonplaats, kijk maar even op de kaart van NL
Kleuren voor de babykamer! Oh, dat vind ik altijd zo leuk! Hm, mag ik zeggen dat ik lichtgrijs/blauw erg koel vind, beetje ijzig? Ik denk dat ik zelf voor de combinatie grasgroen/rood zou gaan. Een wat koelere kleur met een warme kleur vind ik een mooie combi. Denk dat ik voor een eventueel jongetje nu staalblauw met paars zou kiezen, met lichtblauwe accenten. Geeft rust en is toch kleurig en warm. Maar dat is wat me spontaan te binnen valt.
Dean Koontz hier uit en ander boek over schat ook (ben even kwijt hoe het heette), ben nu bezig in een paar nieuwe fantasy-aanwinsten. Maar ik moet eigenlijk wat vroeger naar bed gaan, dan heb ik tenminste tijd om te lezen! Zat me net af te vragen waarom jij niet naar the States kunt in januari, maar dan mag je natuurlijk niet meer vliegen. Is Loeder weer zo aan het groeien? Hier gaat het ook gestaag door. Wiske krijgt steunzooltjes, omdat ze teveen met haar gewicht naar binnen loopt zijn haar enkeltjes en knieën teveel naar binnen gaan staan. Ben gisteren met haar naar het 'schoenenspreekuur' van het ziekenhuis geweest, toen zijn haar maten opgenomen.
Wat leuk joh, twee bruiloften van zulke naaste familie volgend jaar! En Loeder bruidsmeisje, haha, dat vindt ze vast geweldig! Zie het helemaal voor me. Ik heb eigenlijk erg weinig bruiloften meegemaakt, de meeste van mijn vrienden zijn niet getrouwd, ook niet als ze kinderen hebben. En of mijn broer ooit zal trouwen betwijfel ik!
Ik lijk overigens wel gestoord dat ik nu nog zit te typen. Morgen om 7.30u staat een timmerman voor onze deur om de boeiboorden van de keuken te vervangen, kreun! Maar goed, ik moet toch op tijd de deur uit, de on een na laatste 'behandeling' van mijn ontslakkingskuur (ahum) staat voor de deur. Dus nu maar slapen.... Doegie!
Oh ja, it was the goddess of Wisdom whom you promised to send dvd's to....
maandag 24 oktober 2005 om 23:19
Ha die Drop,
Schaamteloos maar waar, het is mijn schuld dat we zijn weggezakt. Ten
eerste had ik het niet door dat jij als laatste had geschreven en het
vrolijke topic vergt een hoop tijd! maar even weer op ons oude
vertrouwde topic keuvelen met zn 2-tjes.
Leuk was het weer gister! Wat zijn Suske en Loeder toch weer melig
samen he? Suske haar roepen met het verklein -'tje' erachter geplakt.
Hahaha..ik moest wel erg lachen. Wiske weer lekker eigenwijs echt haar
willetje proberen te uiten met eten en in de gang staan. Dat kwam me
ook lekker bekend voor, maar ik vond wel dat ze megastappen had gezet
zeg! Wat is ze veranderd alweer. Echt ook opeens meer de lengte en
daardoor ook minder mollig en verbaal veel sterker. Leuk om te zien dat
ze zo lekker vooruit gaat. Hoorde wel van je vent dat jullie binnenkort
weer naar het ziekenhuis met haar gingen. Wel even laten weten he? Maar
als cd bevalt, heb ik ook deel 2 voor je hoor!
Nou, verder hebben we natuurlijk al een hoop weer besproken en we
zullen zeker als we een huis kopen, gelijk een huis voor jullie in de
straat reserveren
Kunnen de malloten ook met elkaar naar Neverland carpoolen en squashen.
Echt, nog geen 10 minuten binnen en ze waren weer in nerdytaal
verwikkeld samen. Blijft een apart soort slag mens hoor. Ik ben wel
heel benieuwd hoe het morgen met huis zal zijn. Ik heb eigenlijk al
soort van mijn zin gezet op ander huis, maar be toch wel heel benieuwd
naar huis van morgen. Op 1 of andere manier is het toch wat jij zeg een
soort klik die er moet zijn en dan kan je ook echt door alles
heenkijken wat voor mogelijkheden er zijn. Klopt helemaal want dat heb
ik dus met dit huis. Morgen na ander huis gaan we dus echt spijkers met
koppen slaan. Spannend!
Verder gaat hier alles prima met zwangerschap. We doen het rustig aan
en daardoor wel wat minder harde buiken. Ik denk dat het ook gewoon ene
beetje bij mij hoort en bij mijn karakter dat ik gewoon geen rem op
mezelf kan zetten in sommige situaties. maar ik probeer het iig wel en
vaak lukt het ook wel. maar het gaat allemaal gestaag en vind het een
raar idee dat ik nog maar 4 maanden te gaan heb. In werktermen hoef ik
nog maar 10 weken te werken! Raar idee zeg. Vind het wel irritant dat
ik maar 6 uur per dag mag werken en stiekem heb ik er vandaag een uur
bijgesmokkeld aangezine ik twee weken vrij ben geweest en ik deze week
niet meer op werk ben ivm extern. Heb een hoop kunnen doen en pest is
gewoon dat ik echt mijn werk hardstikke leuk vind. Ben er uiteindelijk
wel uitgetrapt door iedereen toen ze eenmaal door hadden dat ik er nog
was, maar dat is een ander verhaal.
Maar ok, nu dingen op een rij gaan zetten wat betreft huis, babykamer,
uitzet en inventarisatie. Op 1 of andere manier denk ik alsmaar dat ik
alles heb voor baby2, maar dat is helemaal niet zo. Ledikant en commode
bv wel, maar kwam er wel achter dat het handig zou zijn als zoon ook
een kast zou hebben aangezien loeder's kast in haar bezit blijft. Dat
soort kleine dingen 'vergeet' ik of besef ik gewoon niet omdat ik denk
dat ik alle grote basic spul wel heb. Nu is dat natuurlijk ook wel zo
met box, maxicosi, wagen etc. Maar wel een nieuw boxkleed, kast etc dus
aanschaffen. ga dus maar binnenkort een lijstje maken met wat ik
heb, wil en nog moet doen. Geboortekaartjes zijn echt van die dingen
die ik keihard zou vergeten. Maar ach, daar is allemaal nog tijd voor.
Iig functioneer ik het beste onder druk en geloof niet dat ik die druk
of stress momenteel al voel
Gister nog even Idols gekeken en het was toch best tenekrommend zeg.
Vooral die knul met Angels van R. Williams en Jessie van Jim! Jessie op
de FIETS??? Please kill me, maar hebben die lui geen ouders of
vrienden ofzo die ze het even uit hoofd proberen te praten? Vreselijk
en zal blij zijn als auditierondes over zijn en de serious stuff
begint. Dat vind ik vaak leuker dan randdebielen parade.
Maar ok, denk dat ik mijn bed induik met een goed boek. Ben eigenlijk
best moe aangezien ik gister echt vreselijk rot heb geslapen. Op 1 of
andere manier schrok ik elke keer wakker omdat ik dacht dat het veel
later was dan het was en uiteindelijk kon ik niet geloven dat het al
tijd was toen die wekker ging. Maar dat kwam denk ik ook doordat het
nog zo donker was vanmorgen. Druilerig weer en zon wasd nog onder, dus
voelde echt nog als holst vand e nacht. Bah, eigenlijk vind ik
regenachtige hersftdagen helemaal niets. Doe mij maar koud, maar
stralend winterweer.
Drop, tot snel!
Schaamteloos maar waar, het is mijn schuld dat we zijn weggezakt. Ten
eerste had ik het niet door dat jij als laatste had geschreven en het
vrolijke topic vergt een hoop tijd! maar even weer op ons oude
vertrouwde topic keuvelen met zn 2-tjes.
Leuk was het weer gister! Wat zijn Suske en Loeder toch weer melig
samen he? Suske haar roepen met het verklein -'tje' erachter geplakt.
Hahaha..ik moest wel erg lachen. Wiske weer lekker eigenwijs echt haar
willetje proberen te uiten met eten en in de gang staan. Dat kwam me
ook lekker bekend voor, maar ik vond wel dat ze megastappen had gezet
zeg! Wat is ze veranderd alweer. Echt ook opeens meer de lengte en
daardoor ook minder mollig en verbaal veel sterker. Leuk om te zien dat
ze zo lekker vooruit gaat. Hoorde wel van je vent dat jullie binnenkort
weer naar het ziekenhuis met haar gingen. Wel even laten weten he? Maar
als cd bevalt, heb ik ook deel 2 voor je hoor!
Nou, verder hebben we natuurlijk al een hoop weer besproken en we
zullen zeker als we een huis kopen, gelijk een huis voor jullie in de
straat reserveren
Kunnen de malloten ook met elkaar naar Neverland carpoolen en squashen.
Echt, nog geen 10 minuten binnen en ze waren weer in nerdytaal
verwikkeld samen. Blijft een apart soort slag mens hoor. Ik ben wel
heel benieuwd hoe het morgen met huis zal zijn. Ik heb eigenlijk al
soort van mijn zin gezet op ander huis, maar be toch wel heel benieuwd
naar huis van morgen. Op 1 of andere manier is het toch wat jij zeg een
soort klik die er moet zijn en dan kan je ook echt door alles
heenkijken wat voor mogelijkheden er zijn. Klopt helemaal want dat heb
ik dus met dit huis. Morgen na ander huis gaan we dus echt spijkers met
koppen slaan. Spannend!
Verder gaat hier alles prima met zwangerschap. We doen het rustig aan
en daardoor wel wat minder harde buiken. Ik denk dat het ook gewoon ene
beetje bij mij hoort en bij mijn karakter dat ik gewoon geen rem op
mezelf kan zetten in sommige situaties. maar ik probeer het iig wel en
vaak lukt het ook wel. maar het gaat allemaal gestaag en vind het een
raar idee dat ik nog maar 4 maanden te gaan heb. In werktermen hoef ik
nog maar 10 weken te werken! Raar idee zeg. Vind het wel irritant dat
ik maar 6 uur per dag mag werken en stiekem heb ik er vandaag een uur
bijgesmokkeld aangezine ik twee weken vrij ben geweest en ik deze week
niet meer op werk ben ivm extern. Heb een hoop kunnen doen en pest is
gewoon dat ik echt mijn werk hardstikke leuk vind. Ben er uiteindelijk
wel uitgetrapt door iedereen toen ze eenmaal door hadden dat ik er nog
was, maar dat is een ander verhaal.
Maar ok, nu dingen op een rij gaan zetten wat betreft huis, babykamer,
uitzet en inventarisatie. Op 1 of andere manier denk ik alsmaar dat ik
alles heb voor baby2, maar dat is helemaal niet zo. Ledikant en commode
bv wel, maar kwam er wel achter dat het handig zou zijn als zoon ook
een kast zou hebben aangezien loeder's kast in haar bezit blijft. Dat
soort kleine dingen 'vergeet' ik of besef ik gewoon niet omdat ik denk
dat ik alle grote basic spul wel heb. Nu is dat natuurlijk ook wel zo
met box, maxicosi, wagen etc. Maar wel een nieuw boxkleed, kast etc dus
aanschaffen. ga dus maar binnenkort een lijstje maken met wat ik
heb, wil en nog moet doen. Geboortekaartjes zijn echt van die dingen
die ik keihard zou vergeten. Maar ach, daar is allemaal nog tijd voor.
Iig functioneer ik het beste onder druk en geloof niet dat ik die druk
of stress momenteel al voel
Gister nog even Idols gekeken en het was toch best tenekrommend zeg.
Vooral die knul met Angels van R. Williams en Jessie van Jim! Jessie op
de FIETS??? Please kill me, maar hebben die lui geen ouders of
vrienden ofzo die ze het even uit hoofd proberen te praten? Vreselijk
en zal blij zijn als auditierondes over zijn en de serious stuff
begint. Dat vind ik vaak leuker dan randdebielen parade.
Maar ok, denk dat ik mijn bed induik met een goed boek. Ben eigenlijk
best moe aangezien ik gister echt vreselijk rot heb geslapen. Op 1 of
andere manier schrok ik elke keer wakker omdat ik dacht dat het veel
later was dan het was en uiteindelijk kon ik niet geloven dat het al
tijd was toen die wekker ging. Maar dat kwam denk ik ook doordat het
nog zo donker was vanmorgen. Druilerig weer en zon wasd nog onder, dus
voelde echt nog als holst vand e nacht. Bah, eigenlijk vind ik
regenachtige hersftdagen helemaal niets. Doe mij maar koud, maar
stralend winterweer.
Drop, tot snel!
vrijdag 18 november 2005 om 13:37
Oei, wat waren we weggezakt Drop! Door al dat gegeit op vrolijke topic komt deze eigenlijk een beetje in verval! Maar eigenlijk zonde, dus ik tik er gewoon even een lap tekts op. Heb je ook wat te doen vanavond als S&W op bed liggen.
Zo, ondertussen een hoop al gebeurd sinds ik heb geschreven. Huis dus gekocht en nu orienteren als een gek op dingen als dakkapel, keuken en badkamer. Morgen krijgen we koopcontract per post binnen, we waren te lui om naar makelaarskantoor te gaan. Een medische keuring staat gepland op een zwaar onchristelijke tijd op een zondag (!!!!) en de hypotheek papieren zijn ook allemaal in orde gemaakt.
Leuk om dingen te doen allemaal, maar irritante is wel dat we elke keer bij zelfde dingen uitkomen als nu! De tegels voor badkamer blijven vreselijk mooi en de kraan (Stark) vinden we ook al zo mooi, ook al bladeren we door allemaal andere en nieuwe kranen heen. Maar ok, even nog wat beter orienteren en dan komt het vast goed. Ergens echt superleuk, maar aan de andere kant vind ik het lastig omdat ik het liefst op gemakje zou willen kijken en dat lukt dus niet met Loedertje erbij. Denk dat we allebei maar een weekje vrij nemen en dan eens flink gaan shoppen zonder loeder aangezien we die dan bij oma en op creche laten. Lijkt mij het beste plan.
Hoest met jullie en werk? Spannend hoor dat je nieuwe werk heb, maar per wanneer begin je nou? Ik geloof niet dat ik heb meegekregen of het je nog is gelukt om opzegtermijn op 2 maanden te krijgen of dat je baas voet op stuk bij 3 maanden heeft gehouden. Ben je er ook al uit wbt creche? Waar ze nu crechen 4 dagen of dichter bij je werk? Dat is wel verschrikkelijk irritant met verhuizen aangezien er een wachtlijst is van een jaar in nieuwe woonplaats. Maar heb ze allebei ingeschreven en desnoods gaan ze een half jaartje met vent mee naar Neverland. Zit daar niet echt op te wachten want vind het wel sneu als ik ze drie keer in totaal moet verhuizen van creche, dus ik ga denk ik de chreche en stichting maar terorriseren. Belachelijk gewoon dat er wachtlijsten van een jaar tot anderhalf bestaan met nieuwe stinkwet. Maar wil wel erg graag die creche want is echt 2 minuten rollen van nieuwe huis, op weg naar snelweg en zit kdv en nso in hetzelfde gebouw.
Maarre..nog maar 2 dagen survivalen en dan komt je vent al thuis! Pfff...even lekker rust en vrede dan he! Als ik jou was zou ik lekker even snel een sauna date boeken met vriendin en even jezelf flink laten verwennen. Vent lekker ondanks jetlag lekker met kids achterlaten
Is wel erg vals he? Maar ach, hij heeft daar in superluxe kamer gezeten met een marmeren bubbelbad, dus boeien! (en zonder kinderen, dus maximale tijd voor jezelf zonder rekening te houden met voedertijd, verschoontijd etc)
Verder qua zwangerschap verloopt het hier ook aardig, dus we tellen de weken af. Nog 13 weken, max 15, maar dan denk ik dat ik kind er eigenhandig uitgraai. Mormel is superdruk kind, net als loeder, dus zit te hele tijd te hobbelen en bobbelen in buik. Geen moment rust en dus ook constant harde buiken. Maar omdat ik best compact draag, schijnt dat dus ook een extraatje te zijn. Vk kan dus (ik zelf ook) gewoon voelen hoe mormel ligt zonder moeite ervoor te doen. Raar idee is wel dat ik nog maar 6 weken hoef te werken. Eind dec ga ik met verlof want de eerste 3 dagen van januari neem ik vakantie op. Dus eigenlijk ga ik 7 weken van tevoren, dus nog maar even werken. Ook wel makkelijk want dan kan ik alvast langzaam beginnen met inpakken en opruimen, wat ook wel lekker is. Maar het gaat dus best rap.
Nou, ik vind dat ik best een flinke lap hebt neergezet, dus leef je uit met lezen!
Zo, ondertussen een hoop al gebeurd sinds ik heb geschreven. Huis dus gekocht en nu orienteren als een gek op dingen als dakkapel, keuken en badkamer. Morgen krijgen we koopcontract per post binnen, we waren te lui om naar makelaarskantoor te gaan. Een medische keuring staat gepland op een zwaar onchristelijke tijd op een zondag (!!!!) en de hypotheek papieren zijn ook allemaal in orde gemaakt.
Leuk om dingen te doen allemaal, maar irritante is wel dat we elke keer bij zelfde dingen uitkomen als nu! De tegels voor badkamer blijven vreselijk mooi en de kraan (Stark) vinden we ook al zo mooi, ook al bladeren we door allemaal andere en nieuwe kranen heen. Maar ok, even nog wat beter orienteren en dan komt het vast goed. Ergens echt superleuk, maar aan de andere kant vind ik het lastig omdat ik het liefst op gemakje zou willen kijken en dat lukt dus niet met Loedertje erbij. Denk dat we allebei maar een weekje vrij nemen en dan eens flink gaan shoppen zonder loeder aangezien we die dan bij oma en op creche laten. Lijkt mij het beste plan.
Hoest met jullie en werk? Spannend hoor dat je nieuwe werk heb, maar per wanneer begin je nou? Ik geloof niet dat ik heb meegekregen of het je nog is gelukt om opzegtermijn op 2 maanden te krijgen of dat je baas voet op stuk bij 3 maanden heeft gehouden. Ben je er ook al uit wbt creche? Waar ze nu crechen 4 dagen of dichter bij je werk? Dat is wel verschrikkelijk irritant met verhuizen aangezien er een wachtlijst is van een jaar in nieuwe woonplaats. Maar heb ze allebei ingeschreven en desnoods gaan ze een half jaartje met vent mee naar Neverland. Zit daar niet echt op te wachten want vind het wel sneu als ik ze drie keer in totaal moet verhuizen van creche, dus ik ga denk ik de chreche en stichting maar terorriseren. Belachelijk gewoon dat er wachtlijsten van een jaar tot anderhalf bestaan met nieuwe stinkwet. Maar wil wel erg graag die creche want is echt 2 minuten rollen van nieuwe huis, op weg naar snelweg en zit kdv en nso in hetzelfde gebouw.
Maarre..nog maar 2 dagen survivalen en dan komt je vent al thuis! Pfff...even lekker rust en vrede dan he! Als ik jou was zou ik lekker even snel een sauna date boeken met vriendin en even jezelf flink laten verwennen. Vent lekker ondanks jetlag lekker met kids achterlaten
Verder qua zwangerschap verloopt het hier ook aardig, dus we tellen de weken af. Nog 13 weken, max 15, maar dan denk ik dat ik kind er eigenhandig uitgraai. Mormel is superdruk kind, net als loeder, dus zit te hele tijd te hobbelen en bobbelen in buik. Geen moment rust en dus ook constant harde buiken. Maar omdat ik best compact draag, schijnt dat dus ook een extraatje te zijn. Vk kan dus (ik zelf ook) gewoon voelen hoe mormel ligt zonder moeite ervoor te doen. Raar idee is wel dat ik nog maar 6 weken hoef te werken. Eind dec ga ik met verlof want de eerste 3 dagen van januari neem ik vakantie op. Dus eigenlijk ga ik 7 weken van tevoren, dus nog maar even werken. Ook wel makkelijk want dan kan ik alvast langzaam beginnen met inpakken en opruimen, wat ook wel lekker is. Maar het gaat dus best rap.
Nou, ik vind dat ik best een flinke lap hebt neergezet, dus leef je uit met lezen!
vrijdag 25 november 2005 om 15:17
Oeh, wat heb ik weer lang niet geschreven zeg
! Wist niet dat het alweer zo lang geleden was. Bezoekje is alweer een poos geleden! Maar dat 'netje' achter loeders naam herinner ik me nog goed, sterker nog, Suske doet het vaker: oma'tje, sannetje (meisje van het kinderdagverblijf), en bij nog meer eigennamen doet hij het. Vind het wel heel schattig hoor.
Haha, grappig, huis is inmiddels al lang gekocht! Wel ingrijpend wat jullie er allemaal mee gaan doen. Moeten de badkamer, keuken en dakkapel al klaar zijn op het moment dat jullie erin trekken, of gebeuren sommige dingen op een later moment? Joh, en als de kranen en de tegels en zo nu eenmaal voor jullie het mooist zijn zoals jullie ze nu hebben, dan nemen jullie het toch weer? Who cares? En hebben jullie al een huis gereserveerd voor ons? Vent zit vanmiddag weer bij een klant in Den Haag en moet de hele maand december 4 dagen per week naar Rijswijk, wat de klanten van zijn werk betreft zouden we best die kant op kunnen gaan.
Fijn dat alles nog goed gaat met zwangerschap! Nog maar 6 weken tot aan je verlof, of inmiddels 5 nu? Oh, ik lees net dat je alleen de maand december nog werkt. Sjemig de pemig, wat maf. Wat gaat het hard he! Wel rustig aan doen he dame, het is geen wonder dat het ventje in je buik stuitert, met zo'n drukke moeder
. Ik blijf het apart vinden hoor, we begonnen met schrijven toen ik net aan het idee gewend was zwanger te zijn en jij net had ontdekt dat je zwanger was. En nu beval je alweer bijna van de tweede, het kan echt vreemd lopen in een mensenleven. Zeg, heb je alle spullen nu al (nee zeker
)? Hoe is de kast die je had gekocht via internet irl? En nee, helemaal geen heiligschennis om een oudgrenen kast wit te maken, juist mooi. Doe je het strak wit, of whitewash?
Werk, tja, ik ben me nu een beetje pissig aan het maken op mijn toekomstige werkgever. Heb de 15e via mail doorgegeven dat ik per 1 februari kan beginnen, maar het is nu de 25e en ik heb nog geen contract binnen. Volgende week woensdag moet ik in principe schriftelijk opgezegd hebben, want donderdag is het 1 december, en er zit nog een weekend tussen, dus als dat ding al op tijd komt, heb ik niet zoveel tijd om er even rustig voor te gaan zitten. Heb gisteren maar even gebeld met personeelszaken van toek. werkgever, het contract was inmiddels ondertekend door de manager en kon met de post mee. Maar vandaag zat het dus weer niet bij de post. Kinderopvang laat ik het liefst waar ze nu zitten. Daar zitten ze al vanaf 3 maanden, en met hun vaste leidsters hebben ze echt een band. Heb een aanvraag ingediend voor nog 2 extra dagen, maar een van de leidsters had al gezegd dat er op vrijdag nog wel plaats was, maar op maandag niet meer, die zit vol met 13 kinderen. Maarrrrr... binnenkort wordt het maximum aantal kinderen in een groep uitgebreid en kunnen er 14, en er zitten wat grotere kinderen in hun groep die al de halve dag in de speciale 3+ groep zitten. Dus wellicht dat ze toch een oogje dicht kunnen knijpen en S. en W. daar plaatsen. Ik zou het ook niet erg vinden als ze op de maandag op een andere groep geplaatst werden in hetzelfde kdv, is in ieder geval dezelfde omgeving. Heb nog informatie opgevraagd bij een kdv in de buurt van mijn toekomstige werk, daar hadden ze alleen geen plaats meer op de donderdag. Het is eventueel nog een optie om ze de twee dagen die ik meer ga werken (ma en vr, en wo dus niet meer) daar te plaatsen, en de di en do gewoon te houden waar ze nu zijn. Maar goed, stap a is contract afwachten en opzeggen, stap b is horen of ze nu wel of niet op ma, di, do en vr terecht kunnen bij huidige kdv, en stap c is kijken of het allemaal lukt met breng- en haaltijden en mijn werk. Brengen kan in principe vanaf 7 uur, maar daarvoor moet wel extra worden betaald tot 8 uur, en halen kan tot 20u, maar daarvoor geldt hetzelfde vanaf 18u. En die prijzen zijn best fors, hoger dan de 'gewone' uurprijs. Maar misschien dat ik het er toch voor over heb ze te laten waar ze zich prettig voelen.
Wat lullig trouwens zeg, dat het kdv zo'n lange wachtlijst hebt! Dat verwacht je idd niet met die nieuwe wet. Inderdaad desnoods met slaapzakje voor de deur gaan liggen, misschien dat ze jullie toch een soort van urgentie kunnen toekennen.
Vent heeft later in de week nog wel last gehad van jetlag trouwens, hij lag er gisteravond ook al om 9.45u in. Natuurlijk wel twee gebroken nachten gehad dankzij Wiske, maar goed, ik ook en ik lag er weer eens pas om 1u in. Vanavond is hij weer laat thuis, zit nu in Den Haag en gezien de weersomstandigheden zal hij waarschijnlijk niet voor 20.30u thuis zijn. Nu ja, had 'ie maar een vak moeten leren.
Vrolijk, ik ga ook nog even bijschrijven op het vrolijke topic, heb een baal- en klaagdag vandaag en dat mag iedereen weten
!
Haha, grappig, huis is inmiddels al lang gekocht! Wel ingrijpend wat jullie er allemaal mee gaan doen. Moeten de badkamer, keuken en dakkapel al klaar zijn op het moment dat jullie erin trekken, of gebeuren sommige dingen op een later moment? Joh, en als de kranen en de tegels en zo nu eenmaal voor jullie het mooist zijn zoals jullie ze nu hebben, dan nemen jullie het toch weer? Who cares? En hebben jullie al een huis gereserveerd voor ons? Vent zit vanmiddag weer bij een klant in Den Haag en moet de hele maand december 4 dagen per week naar Rijswijk, wat de klanten van zijn werk betreft zouden we best die kant op kunnen gaan.
Fijn dat alles nog goed gaat met zwangerschap! Nog maar 6 weken tot aan je verlof, of inmiddels 5 nu? Oh, ik lees net dat je alleen de maand december nog werkt. Sjemig de pemig, wat maf. Wat gaat het hard he! Wel rustig aan doen he dame, het is geen wonder dat het ventje in je buik stuitert, met zo'n drukke moeder
Werk, tja, ik ben me nu een beetje pissig aan het maken op mijn toekomstige werkgever. Heb de 15e via mail doorgegeven dat ik per 1 februari kan beginnen, maar het is nu de 25e en ik heb nog geen contract binnen. Volgende week woensdag moet ik in principe schriftelijk opgezegd hebben, want donderdag is het 1 december, en er zit nog een weekend tussen, dus als dat ding al op tijd komt, heb ik niet zoveel tijd om er even rustig voor te gaan zitten. Heb gisteren maar even gebeld met personeelszaken van toek. werkgever, het contract was inmiddels ondertekend door de manager en kon met de post mee. Maar vandaag zat het dus weer niet bij de post. Kinderopvang laat ik het liefst waar ze nu zitten. Daar zitten ze al vanaf 3 maanden, en met hun vaste leidsters hebben ze echt een band. Heb een aanvraag ingediend voor nog 2 extra dagen, maar een van de leidsters had al gezegd dat er op vrijdag nog wel plaats was, maar op maandag niet meer, die zit vol met 13 kinderen. Maarrrrr... binnenkort wordt het maximum aantal kinderen in een groep uitgebreid en kunnen er 14, en er zitten wat grotere kinderen in hun groep die al de halve dag in de speciale 3+ groep zitten. Dus wellicht dat ze toch een oogje dicht kunnen knijpen en S. en W. daar plaatsen. Ik zou het ook niet erg vinden als ze op de maandag op een andere groep geplaatst werden in hetzelfde kdv, is in ieder geval dezelfde omgeving. Heb nog informatie opgevraagd bij een kdv in de buurt van mijn toekomstige werk, daar hadden ze alleen geen plaats meer op de donderdag. Het is eventueel nog een optie om ze de twee dagen die ik meer ga werken (ma en vr, en wo dus niet meer) daar te plaatsen, en de di en do gewoon te houden waar ze nu zijn. Maar goed, stap a is contract afwachten en opzeggen, stap b is horen of ze nu wel of niet op ma, di, do en vr terecht kunnen bij huidige kdv, en stap c is kijken of het allemaal lukt met breng- en haaltijden en mijn werk. Brengen kan in principe vanaf 7 uur, maar daarvoor moet wel extra worden betaald tot 8 uur, en halen kan tot 20u, maar daarvoor geldt hetzelfde vanaf 18u. En die prijzen zijn best fors, hoger dan de 'gewone' uurprijs. Maar misschien dat ik het er toch voor over heb ze te laten waar ze zich prettig voelen.
Wat lullig trouwens zeg, dat het kdv zo'n lange wachtlijst hebt! Dat verwacht je idd niet met die nieuwe wet. Inderdaad desnoods met slaapzakje voor de deur gaan liggen, misschien dat ze jullie toch een soort van urgentie kunnen toekennen.
Vent heeft later in de week nog wel last gehad van jetlag trouwens, hij lag er gisteravond ook al om 9.45u in. Natuurlijk wel twee gebroken nachten gehad dankzij Wiske, maar goed, ik ook en ik lag er weer eens pas om 1u in. Vanavond is hij weer laat thuis, zit nu in Den Haag en gezien de weersomstandigheden zal hij waarschijnlijk niet voor 20.30u thuis zijn. Nu ja, had 'ie maar een vak moeten leren.
Vrolijk, ik ga ook nog even bijschrijven op het vrolijke topic, heb een baal- en klaagdag vandaag en dat mag iedereen weten
vrijdag 2 december 2005 om 20:31
Ha die Drop,
Zo, weer even quality time samen
Hoes is het daar? Laatste nieuws uit het Dropfront is dat Wiske allemaal ok is en nu Suske tekenen begint te tonen van waterpokken! Ai, was aan de ene kant wel handig geweest als ze het tegelijk hadden gehad. Och, je weet wat je kunt verwachten en je hebt vast alle ehbo spullen voor waterpokken nog liggen. Maar hopelijk heeft hij er niet teveel last van en vliegt het snel over. Klinkt overigens wel hetzelfde als met loeder en de waterpokken. Al een keer eerder gehad, maar zo lichtjes dat ze niet 100% immuun ervoor zijn en dus toch nog ene keer krijgen. Jammer!
Zo, ook aan het opmaken voor een roerig weekendje met alle Sint perikelen? Ik kan me nog van jou herinneren dat het zondag toch DE dag was en dat je van hot naar her moest sjeezen? Hier zijn iig alle cadeaus al gekocht en doen we niet aan gedichten, dus dat geeft een hoop rust. Nog maar een weekendje doorbijten en dan is Sint alweer het land uit. Dan komt de kerstman eraan en eigenlijk vind ik dat veel leuker met de boom enzo. Alhoewel het voor de kinderen vast leuker is om de schoen te zetten.
Ik vraag me ook af of schoonfamilie zich heeft kunnen beheersen met de cadeaus aangezien ik had gevraagd of ze voor loeder kleine cadeaus wilden kopen en dat het echt maar een paar cadeaus hoede te zijn van de hele familie. maar nu hoorde ik weer dat alleen als schoonouders 6 (!!!) cadeaus voor loeder hadden en dan komen nog eens 2 setjes broers en schoonzussen erbij. Ik heb dus het vermoeden dat ik soort van op de ignore stand ben gegooid. Nou ja, het komt uit een goed hart en voordat mijn dochter tot op het bot verziekt wordt, is het me vast wel gelukt om het duidelijk te maken (hoop ik) Schoonouders hebben dus geen dochters en kleindochter is dus ideaal om geld aan uit te geven en te verzieken met meidenspullen en meer roze troep. Geloof dat ik de poppenwagen wel uit schoonmoeders hoofd heb gepraat aangezien ze ook al een poppenbuggy en maxicosi heeft gegeven. Maar dat is voorlopig en het kan allemaal verkeren met haar verjaardag. Maar daar heb ik allang al hint laten vallen van buitenspeelgoed zoals gruwelijk plastic huisje of glijbaan
Dus als je deze zomer komt buurten, gooien we de kinderen in de tuin om ze uit te laten razen. Kun je gelijk een huis uitzoeken waar je wilt wonen in de buurt! Ha!
Volgende week weer proberen om naar Du te gaan voor keuken. Vorige week heb je natuurlijk onze stunt al aangehoord op het vrolijke topic en dat is gewoon wel weer wat voor ons he. Maar ok, take two staat hier dus op een donderdag gepland. Dan gaat Loeder op woe naar mijn moeder en blijft ze daar lekker slapen en halen we haar donderdag avond weer op. Ik ben echt blij met oppas zo. Morgen ga ik trivianten met steengoede trivivrienden, dus komt zus hier oppassen. Ja, wij moeten eigenlijk ook weer trivi daten! maar eerst bevallen want eigenlijk hoort bij trivianten een goed glas wijn/port en hoop kaasjes. (en eigenlijk ook roken :?) Maar ik hoop daar iig vanaf te zijn voor altijd!
Verder eigenlijk alleen een hard hoofd in geboortekaartjes. geen enkele leuke tot nu toe gezien, dus dat kan nog eens een probleem gaan worden. Verder qua babyuitzet redelijk compleet, dus dat is mooi. Kleine dingen zoals kiddyboard, misschien bortskolf etc nog. Voedingskussen al aangeboden gekregen van Pimpel, dus dat was helemaal leuk. Irritante is alleen dat door gstruin naar box en kast ik dus helemaal verslaafd ben geworden aan Mp en e-bay, dus ondertussen ben ik ook wat babypakjes rijker en ben ik aan het bieden op wat klein spul. Ik merk gewoon dat ik af en toe gewoon aan het bedenken ben of ik nog wat zou kunnen kopen! :o Is dat erg dan?
Zwangerschap is hier gewoon alweer gestaag door aan het gaan en gevecht is begonnen wbt 'claim your own domain'. Nou ja, het einde is iig in zicht, dus nog even doorbijten. Jammer dat je met veel dingen echt het 'o ja' erlebnis gevoel weer krijgt zoals het feit dat die lieflijke plopjes op een gegeven moment overgaan in geoefende karatetrappen, het feit dat baby dan gaat brakedancen in je buik zodat je hele maag zich omdraait en misselijk wordt en dat je net zo elegant als een bolle zeekoe wordt. En als er dan nog 1 randdebiel aankomt met 'je moet er wat voor over hebben of je krijgt er wat moois voor terug' dan sla ik m geheid op zn smoel! Ik vrees dat 'o ja' gevoel ook met bevallen zal komen. Ik hoop iig op een paar dingen: geen spataderen, geen aambeien en hopelijk geen striemen. Alemaal geen echt dramatische dingen die de wereld doen vergaan, maar als ik wat wensen heb, graag die dingen svp.
Slapen in peuterbedje gaat trouwens hier prima. Loeder is helemaal verliefd op haar bed en ze komt er zelf ook niet uit. Zodra madam 's ochtend wakker is, roept ze ons. Betere werk. Vin het al moeite om het traphek constant dicht te doen achter mijn hol. Toen ze nog in ledikantje sliep, lieten we traphek namelijk open zodra ze op bed lag. Dus net als met jouw kids, hier geen vuiltje aan de lucht. Moet alleen nog even kijken bij hema of beddenzaak voor leuke peuterhoeslakens ipv die saaie ecru ikea dingen. Ben nu nog niet aan peuterdekbedje aangezien ze nog wel in haar slaapzak past, dus ik doe net alsof neus bloed en tegen die tijd ga ik wel weer kijken.
He, nog maar even en dan ben je in je nieuwe baan aan het werk! Leuk man, ik vind het echt zo super voor je. Ik had het al eerder op vrolijke topic neergezet, maar niet drukmaken om die 4 uur. je bent een goede moeder en laat je ietgek maken door vent. je hebt echt wel een beste vent getroffen, maar hij verdient af en toe een trap tegen zn hol hoor. No worries, het komt goed. Hoe is het eigenlijk wbt wachttijden voor creche daar? Ik heb vandaag maar weer gebeld voor mezelf en gelobbyd en ze klonk iig heel aardig. Ik ga einde deze maand en begin volgende maand maar weer bellen en mijn stalking offensief beginnen. Is toch te gek voor woorden in deze tijd met wet Kinderopvang dat het gewoon een jaar tot anderhalf kan duren???????
Nou, ik ga even sociaal doen met vent en mezelf op bank vleien met bak thee en chocoletter. Ik spreek je snel weer en toi, toi, toi dit weekend!
Zo, weer even quality time samen
Zo, ook aan het opmaken voor een roerig weekendje met alle Sint perikelen? Ik kan me nog van jou herinneren dat het zondag toch DE dag was en dat je van hot naar her moest sjeezen? Hier zijn iig alle cadeaus al gekocht en doen we niet aan gedichten, dus dat geeft een hoop rust. Nog maar een weekendje doorbijten en dan is Sint alweer het land uit. Dan komt de kerstman eraan en eigenlijk vind ik dat veel leuker met de boom enzo. Alhoewel het voor de kinderen vast leuker is om de schoen te zetten.
Ik vraag me ook af of schoonfamilie zich heeft kunnen beheersen met de cadeaus aangezien ik had gevraagd of ze voor loeder kleine cadeaus wilden kopen en dat het echt maar een paar cadeaus hoede te zijn van de hele familie. maar nu hoorde ik weer dat alleen als schoonouders 6 (!!!) cadeaus voor loeder hadden en dan komen nog eens 2 setjes broers en schoonzussen erbij. Ik heb dus het vermoeden dat ik soort van op de ignore stand ben gegooid. Nou ja, het komt uit een goed hart en voordat mijn dochter tot op het bot verziekt wordt, is het me vast wel gelukt om het duidelijk te maken (hoop ik) Schoonouders hebben dus geen dochters en kleindochter is dus ideaal om geld aan uit te geven en te verzieken met meidenspullen en meer roze troep. Geloof dat ik de poppenwagen wel uit schoonmoeders hoofd heb gepraat aangezien ze ook al een poppenbuggy en maxicosi heeft gegeven. Maar dat is voorlopig en het kan allemaal verkeren met haar verjaardag. Maar daar heb ik allang al hint laten vallen van buitenspeelgoed zoals gruwelijk plastic huisje of glijbaan
Volgende week weer proberen om naar Du te gaan voor keuken. Vorige week heb je natuurlijk onze stunt al aangehoord op het vrolijke topic en dat is gewoon wel weer wat voor ons he. Maar ok, take two staat hier dus op een donderdag gepland. Dan gaat Loeder op woe naar mijn moeder en blijft ze daar lekker slapen en halen we haar donderdag avond weer op. Ik ben echt blij met oppas zo. Morgen ga ik trivianten met steengoede trivivrienden, dus komt zus hier oppassen. Ja, wij moeten eigenlijk ook weer trivi daten! maar eerst bevallen want eigenlijk hoort bij trivianten een goed glas wijn/port en hoop kaasjes. (en eigenlijk ook roken :?) Maar ik hoop daar iig vanaf te zijn voor altijd!
Verder eigenlijk alleen een hard hoofd in geboortekaartjes. geen enkele leuke tot nu toe gezien, dus dat kan nog eens een probleem gaan worden. Verder qua babyuitzet redelijk compleet, dus dat is mooi. Kleine dingen zoals kiddyboard, misschien bortskolf etc nog. Voedingskussen al aangeboden gekregen van Pimpel, dus dat was helemaal leuk. Irritante is alleen dat door gstruin naar box en kast ik dus helemaal verslaafd ben geworden aan Mp en e-bay, dus ondertussen ben ik ook wat babypakjes rijker en ben ik aan het bieden op wat klein spul. Ik merk gewoon dat ik af en toe gewoon aan het bedenken ben of ik nog wat zou kunnen kopen! :o Is dat erg dan?
Zwangerschap is hier gewoon alweer gestaag door aan het gaan en gevecht is begonnen wbt 'claim your own domain'. Nou ja, het einde is iig in zicht, dus nog even doorbijten. Jammer dat je met veel dingen echt het 'o ja' erlebnis gevoel weer krijgt zoals het feit dat die lieflijke plopjes op een gegeven moment overgaan in geoefende karatetrappen, het feit dat baby dan gaat brakedancen in je buik zodat je hele maag zich omdraait en misselijk wordt en dat je net zo elegant als een bolle zeekoe wordt. En als er dan nog 1 randdebiel aankomt met 'je moet er wat voor over hebben of je krijgt er wat moois voor terug' dan sla ik m geheid op zn smoel! Ik vrees dat 'o ja' gevoel ook met bevallen zal komen. Ik hoop iig op een paar dingen: geen spataderen, geen aambeien en hopelijk geen striemen. Alemaal geen echt dramatische dingen die de wereld doen vergaan, maar als ik wat wensen heb, graag die dingen svp.
Slapen in peuterbedje gaat trouwens hier prima. Loeder is helemaal verliefd op haar bed en ze komt er zelf ook niet uit. Zodra madam 's ochtend wakker is, roept ze ons. Betere werk. Vin het al moeite om het traphek constant dicht te doen achter mijn hol. Toen ze nog in ledikantje sliep, lieten we traphek namelijk open zodra ze op bed lag. Dus net als met jouw kids, hier geen vuiltje aan de lucht. Moet alleen nog even kijken bij hema of beddenzaak voor leuke peuterhoeslakens ipv die saaie ecru ikea dingen. Ben nu nog niet aan peuterdekbedje aangezien ze nog wel in haar slaapzak past, dus ik doe net alsof neus bloed en tegen die tijd ga ik wel weer kijken.
He, nog maar even en dan ben je in je nieuwe baan aan het werk! Leuk man, ik vind het echt zo super voor je. Ik had het al eerder op vrolijke topic neergezet, maar niet drukmaken om die 4 uur. je bent een goede moeder en laat je ietgek maken door vent. je hebt echt wel een beste vent getroffen, maar hij verdient af en toe een trap tegen zn hol hoor. No worries, het komt goed. Hoe is het eigenlijk wbt wachttijden voor creche daar? Ik heb vandaag maar weer gebeld voor mezelf en gelobbyd en ze klonk iig heel aardig. Ik ga einde deze maand en begin volgende maand maar weer bellen en mijn stalking offensief beginnen. Is toch te gek voor woorden in deze tijd met wet Kinderopvang dat het gewoon een jaar tot anderhalf kan duren???????
Nou, ik ga even sociaal doen met vent en mezelf op bank vleien met bak thee en chocoletter. Ik spreek je snel weer en toi, toi, toi dit weekend!
zaterdag 31 december 2005 om 15:51
Haa Vrolijk,
Nog even op de valreep naar het nieuwe jaar een bericht op 'ons' topic. Is alweer veel te lang geleden. De weken vliegen tegenwoordig voorbij. Waterpokken zijn alweer een poosje overleefd en ook neefjelief, die dankzij Suske & Wiske vlak voor kerst van de waterpokken mocht genieten, is weer waterpokvrij. En even afkloppen, maar dit najaar/deze winter zijn ze nog nauwelijks verkouden of ziek geweest. Kijken of we dat zo kunnen houden. Ik ben vooral blij dat Suske zijn zeehondenhoest nog niet heeft laten horen.
Kerst is voorbij, en ik moet zeggen dat het me alleszins is meegevallen, maar dat had ik al op het vrolijke topic geschreven. Ik vind het leuk om voor een grotere groep mensen eten en lekkere dingetjes te maken. Schoonpa zei nog dat ik mijn roeping ben misgelopen, en misschien had ik inderdaad de hotelschool moeten doen of zo. Voorkamer was echt leuk geworden, met veel kaarsen en kerstverlichting, en een lange tafel met gourmetspulletjes. De tiramisu was trouwens erg goed gelukt! Hebben we een dag later nog een keer van kunnen genieten, toen was 'ie eigenlijk nog lekkerder. En vanavond oud & nieuw, zal best maf zijn als het gewone leven weer begint. December is altijd zo'n lekker volle maand, ik ken mensen die er een bloedhekel aan hebben (mijn moeder bijvoorbeeld), maar ik vind het eigenlijk altijd wel heel leuk, die drukte. En gezellig in huis met kerstspullen en zo. De kinderen zijn er trouwens heel goed vanaf gebleven, valt me 100% mee. Kerstboom maakt nu deel uit van het meubilair. Ze zullen straks wel gek staan kijken als 'ie weer weg is, denk ik.
Net oliebollen, appelbeignets en bananenbeignets gebakken in de schuur. Voor het eerst van mijn leven. En ik moet zeggen, ik ben onder de indruk
Las dat je met gemengde gevoelens je laatste werkdag hebt beleefd. Kan ik me heel goed voorstellen. Maar iig nu alle aandacht voor op handen zijnde bevalling en verhuizing. Drukke tijd gaan jullie tegemoet, veel veranderingen! Ik ben benieuwd hoe loeder op haar broertje gaat reageren. He, ik zou in januari wel 'ns een keer heen en weer kunnen rijden met de kinderen, werk die maand alleen op dinsdag en donderdag, maar ik kan me voorstellen dat je nu geen trek hebt in bezoek. La' maar ff weten! Heb je nou al geboortekaartjes uitgezocht?
We zijn nu alweer 4 weken na de vorige posting, het zal nu wel helemaal 'claim your domain' zijn, of niet? Karatetrappen en breakdance zal nog wel erger geworden zijn, althans, de ruimte wordt natuurlijk ook minder. Ik kan me al niet eens meer herinneren hoe dat toen bij mij was, wat gaat dat snel over in vergetelheid! Ach, misschien maar goed ook, anders hield iedereen het bij 1 kind. En oh ja, voel je je al een zeekoe? Zoe zie je er in ieder geval nog niet uit, gezien de mooie foto op ak.
Zoals ik al schreef, gisteren nog maar nieuwe slaapzakjes gekocht voor S&W. Oude slaapzakjes zijn nu echt te klein, en een beetje dun geworden door het vele wassen en drogen in de droger (wat eigenlijk niet mag, maar hoe anders?). Vind het af en toe wel koud 's nachts, dus we leggen het zomerdeel van hun slaapzakjes over hen heen als ze slapen. Maar in principe moet slaapzak wel genoeg zijn denk ik, ben alleen zelf een enorme koukleum.
He, hebbie al nieuws van het kinderdagverblijf? Hebben ze al plaats?
Wat betreft mijn baan weet je de laatste ontwikkelingen al. Met die intensieve therapie voor Chiara en geplande onderzoeken (nu nog in januari, maar daarna zal ook nog wel wat plaatsvinden) heb ik er toch een hard hoofd in dat het hier in huis smooth zal gaan als ik zometeen 4 dagen werk op 35 km afstand. Kan vent wel een trap onder zijn hol geven, maar in de praktijk komt toch veel op mij neer, daar valt weinig aan te doen. Dus maar hopen dat die interne vakature iets wordt, en ondertussen probeer ik contract voor nieuwe baan naar 24 uur te lullen, en als dat niet lukt, ga ik niet. Er zijn dingen die belangrijker zijn dan een baan.
Ik ga even in mijn erwtensoep voor morgen roeren, en de was uit de droger halen. Dat draait ook gewoon door...
Vrolijk, ik wens jou en de jouwen een heel fijne jaarwisseling toe! Hier staat de champagne met creme de cassis en schaal met oliebollen c.s. al klaar, ik ben er klaar voor!
donderdag 5 januari 2006 om 23:06
Ha die Drop,
Zo, jij als afsluiter van het jaar en ik dan maar inluider van het nieuwe jaar? Op andere topic al gelezen dat jullie een goed O&N hebben gehad en de kaasfondue een groot succes was. Hmm..ben zo jaloers aangezien vent hier niet van kaasfondue houdt. Ik ben echt dol op kaasfondue en zat echt wel te kwijlen toen iedereen zat te vertellen dat ze gingen fondueen. Maar al met al, we hebben weer een nieuw jaar voor de boeg. Leuk, allemaal veranderingen hier, maar voor jullie daar ook volgens mij. Jij met baan, toch vent met woon/werk verkeer en Wiske met haar therapie.
Nou, ik had geloof ik al verteld dat de taxateur een vreselijk leuke vent was en het huis iig vrij schoon is. Hitsig was ik nog net niet, maar scheelde niet veel. Moest iig wel moeite doen om de juiste woorden te vinden en ze er wel soort van samenhangend uit te laten komen ipv dat er enkel gebrabbel uitkwam. Hij was echt heel erg leuk en nog aardig ook. Dat is dus echt met recht een lethal combination!
Ondertussen doe ik een poging om HHP te zijn aangezien het huis echt erg schoon is. Ik hou het angstvallig bij aangezien ik niet nog zo'n spurt ga trekken voor bevallin/kraamverzorgster en verhuizing. Studeerkamer is vrij netjes en ruimen we van de week helemaal uit en dan kan er een geimproviseerde babykamer van worden gemaakt. Loeder's kamer wordt dan ook wat leger aangezien de slaapbank dan eruit gaat en de commode. Maar daar komt een klein buikkastje in en een tafeltje met stoeltjes om mee te spelen, dus hopelijk mist ze er niets aan.
Keuken is al uitgezocht voor nieuwe huis, badkamer grotendeels en alleen dus de dakkapelboer. Binnenkort maar naar de Hema om gordijnen te bestellen en ben alleen kwijt hoe alles eruit zag in de woonkamer qua raam/tuindeur. Och, dat is ook niet zo belangrijk, als de slaapkamer maar gordijnen heeft. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo goed in strakke planningen en ben ik een vreselijke chaoot, dus hier slingeren echt lijstjes door het huis met 'things to do' zodat ik een beetje overzicht heb. Zorgverzekeraar, huidige creche afzeggen, nieuwe creche bellen ivm wachtlijst, school voor loeder uitzoeken etc. Inpakken gaat langzaam aan ook, maar soms word ik wel gestoord van al die dingen die er nu gaan spelen.
Nou, als het verder goed is dan nog maar 6 weken. Klinkt allemaal nog maar zo kort. Met loeder ben ik ook twee weken eerder bevallen, dus dan zou het nog maar 4 weken zijn en dat klinkt maar zo kort terwijl als ik overtijd zo lopen zouden het weer 8 weken zijn. Nou, doe mij die 8 weken maar! Heb nog voor mijn idee zat te doen. Maar och, alles wat echt essentieel is, heb ik in huis. Krijg het soms op forum al helemaal spaans benauwd als ik zie dat januari moeders gaan bevallen. Dan besef ik dat februari de maand erop al is en gelukkig is er nog niemand daar bevallen. Daar zou ik pas een opgejaagd gevoel van krijgen. Hahaha..wat jij zegt van dat je dingen zo snel vergeet, klopt wel. Net als die indalingsweeen en die nare ongemakken was ik ook allemaal vergeten. maar het grappige is weer dat als je het voelt, dat je dan ook bliksemsnel weet wat het is. Denk ook dat je dingen als toeschietreflex en harde buiken ook nooit uit kunt leggen tenzij je het echt hebt meegemaakt. Verder is zoon nog steeds bezig met 'starring as main character in Alien' en verbaast het me dat buik nog niet tot tijgervel is gepromoveerd. Maar wat niet is, kan nog komen. Iig zitten de pyjama's van Livera heerlijk en ben ik blij met de buit.
Ik ben op de hoogte van je wel en weer rond je werkperikelen en wil je iig wel even meegeven dat ik je echt wel een kanjer vind! Ik hoop absoluut dat je die interne vacature krijgt en dat het allemaal lekker combineerbaar is en zal zijn met Wiske's therapie. Denk dat het een hoop rust geeft voor jou en je gezin als dat zou lukken. Klopt het dan ook dat de creche dan niet veranderd hoeft te worden? Anders zat je toch te overwegen om ze in andere woonplaats nog te laten chrechen en/of een oppas aan huis?
Hmm..wat is er verder allemaal allemaal de revue gepasseerd? Nou, schreef geloof ik al dat nieuwe boek van Koontz erg tegenviel, de nieuwe van M. Fredriksson mooi was en dat ik bang ben om in nieuwe van Gabaldon te beginnen. Ik ben erg benieuwd, maar hoop wel dat ie beter zal zijn dat deel 5. Die vond ik eerlijk gezegd echt wel tegenvallen en veel te sloom. Maar binnenkort ga ik erin beginnen en dan zal ik het je laten weten
Hmm..verder nog wat? Ja, natuurlijk! Hardstikke gezellig als je een keer komt langswippen met de tweeling! Leuk om even bij te kleppen en de kinderen weer te zien. Als je tijd hebt, kom je maar leker langs hoor. Ik ben helemaal voor. Vidn het al erg jammer dat de vrolijke familie niet mee kan op vakantie weer met de Dropjes. Zou het echt dolgraag willen, maar denk dat het er echt niet inzit met verhuizen, bevallen, bruiloft schoonzus en zwager en nog eens nicht uit VS die eind mei naar Nl komt en ik die ergens mei/juni weer aan het werk moet. Maar vind het wel erg jammer en wie weer het jaar erop? Ha, en mensen maar zeggen dat internet zo onpersoonlijk medium is. Tsss...
Maar ok, ga nog even op ak en vrolijk verlof topic kijken en spreek ik je snel weer een keer? Geef maar een gil wanneer je de tijd en zin hebt om langs te komen wippen!
Zo, jij als afsluiter van het jaar en ik dan maar inluider van het nieuwe jaar? Op andere topic al gelezen dat jullie een goed O&N hebben gehad en de kaasfondue een groot succes was. Hmm..ben zo jaloers aangezien vent hier niet van kaasfondue houdt. Ik ben echt dol op kaasfondue en zat echt wel te kwijlen toen iedereen zat te vertellen dat ze gingen fondueen. Maar al met al, we hebben weer een nieuw jaar voor de boeg. Leuk, allemaal veranderingen hier, maar voor jullie daar ook volgens mij. Jij met baan, toch vent met woon/werk verkeer en Wiske met haar therapie.
Nou, ik had geloof ik al verteld dat de taxateur een vreselijk leuke vent was en het huis iig vrij schoon is. Hitsig was ik nog net niet, maar scheelde niet veel. Moest iig wel moeite doen om de juiste woorden te vinden en ze er wel soort van samenhangend uit te laten komen ipv dat er enkel gebrabbel uitkwam. Hij was echt heel erg leuk en nog aardig ook. Dat is dus echt met recht een lethal combination!
Ondertussen doe ik een poging om HHP te zijn aangezien het huis echt erg schoon is. Ik hou het angstvallig bij aangezien ik niet nog zo'n spurt ga trekken voor bevallin/kraamverzorgster en verhuizing. Studeerkamer is vrij netjes en ruimen we van de week helemaal uit en dan kan er een geimproviseerde babykamer van worden gemaakt. Loeder's kamer wordt dan ook wat leger aangezien de slaapbank dan eruit gaat en de commode. Maar daar komt een klein buikkastje in en een tafeltje met stoeltjes om mee te spelen, dus hopelijk mist ze er niets aan.
Keuken is al uitgezocht voor nieuwe huis, badkamer grotendeels en alleen dus de dakkapelboer. Binnenkort maar naar de Hema om gordijnen te bestellen en ben alleen kwijt hoe alles eruit zag in de woonkamer qua raam/tuindeur. Och, dat is ook niet zo belangrijk, als de slaapkamer maar gordijnen heeft. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo goed in strakke planningen en ben ik een vreselijke chaoot, dus hier slingeren echt lijstjes door het huis met 'things to do' zodat ik een beetje overzicht heb. Zorgverzekeraar, huidige creche afzeggen, nieuwe creche bellen ivm wachtlijst, school voor loeder uitzoeken etc. Inpakken gaat langzaam aan ook, maar soms word ik wel gestoord van al die dingen die er nu gaan spelen.
Nou, als het verder goed is dan nog maar 6 weken. Klinkt allemaal nog maar zo kort. Met loeder ben ik ook twee weken eerder bevallen, dus dan zou het nog maar 4 weken zijn en dat klinkt maar zo kort terwijl als ik overtijd zo lopen zouden het weer 8 weken zijn. Nou, doe mij die 8 weken maar! Heb nog voor mijn idee zat te doen. Maar och, alles wat echt essentieel is, heb ik in huis. Krijg het soms op forum al helemaal spaans benauwd als ik zie dat januari moeders gaan bevallen. Dan besef ik dat februari de maand erop al is en gelukkig is er nog niemand daar bevallen. Daar zou ik pas een opgejaagd gevoel van krijgen. Hahaha..wat jij zegt van dat je dingen zo snel vergeet, klopt wel. Net als die indalingsweeen en die nare ongemakken was ik ook allemaal vergeten. maar het grappige is weer dat als je het voelt, dat je dan ook bliksemsnel weet wat het is. Denk ook dat je dingen als toeschietreflex en harde buiken ook nooit uit kunt leggen tenzij je het echt hebt meegemaakt. Verder is zoon nog steeds bezig met 'starring as main character in Alien' en verbaast het me dat buik nog niet tot tijgervel is gepromoveerd. Maar wat niet is, kan nog komen. Iig zitten de pyjama's van Livera heerlijk en ben ik blij met de buit.
Ik ben op de hoogte van je wel en weer rond je werkperikelen en wil je iig wel even meegeven dat ik je echt wel een kanjer vind! Ik hoop absoluut dat je die interne vacature krijgt en dat het allemaal lekker combineerbaar is en zal zijn met Wiske's therapie. Denk dat het een hoop rust geeft voor jou en je gezin als dat zou lukken. Klopt het dan ook dat de creche dan niet veranderd hoeft te worden? Anders zat je toch te overwegen om ze in andere woonplaats nog te laten chrechen en/of een oppas aan huis?
Hmm..wat is er verder allemaal allemaal de revue gepasseerd? Nou, schreef geloof ik al dat nieuwe boek van Koontz erg tegenviel, de nieuwe van M. Fredriksson mooi was en dat ik bang ben om in nieuwe van Gabaldon te beginnen. Ik ben erg benieuwd, maar hoop wel dat ie beter zal zijn dat deel 5. Die vond ik eerlijk gezegd echt wel tegenvallen en veel te sloom. Maar binnenkort ga ik erin beginnen en dan zal ik het je laten weten
Hmm..verder nog wat? Ja, natuurlijk! Hardstikke gezellig als je een keer komt langswippen met de tweeling! Leuk om even bij te kleppen en de kinderen weer te zien. Als je tijd hebt, kom je maar leker langs hoor. Ik ben helemaal voor. Vidn het al erg jammer dat de vrolijke familie niet mee kan op vakantie weer met de Dropjes. Zou het echt dolgraag willen, maar denk dat het er echt niet inzit met verhuizen, bevallen, bruiloft schoonzus en zwager en nog eens nicht uit VS die eind mei naar Nl komt en ik die ergens mei/juni weer aan het werk moet. Maar vind het wel erg jammer en wie weer het jaar erop? Ha, en mensen maar zeggen dat internet zo onpersoonlijk medium is. Tsss...
Maar ok, ga nog even op ak en vrolijk verlof topic kijken en spreek ik je snel weer een keer? Geef maar een gil wanneer je de tijd en zin hebt om langs te komen wippen!
vrijdag 6 januari 2006 om 00:23
Hoihoi, nog even snel een berichtje!
Denk dat het volgende Vrolijke topic wel 'Vrolijke Chaoten' mag heten, want hier nog zo'n chaoot. Zat net wat achterstallige administratie te doen, bankafschriften van eind 2004, begin 2005 opbergen en zo
, stuit ik op een brief van de salarisadministratie dat de opgave van de werkelijke kosten kdv over 2005 en een raming vna de kosten over 2006 voor 10 januari aldaar moeten zijn, met een door mij ingevuld formulier. Kuuuuuut! Ik zoeken in mijn stapel, nieuw contract voor 2006 was geen probleem, opgave kosten Suske ook gevonden, maar die van Wiske, spoorloos. Heel raar, moeten toch in dezelfde envelop hebben gezeten. Stapel driemaal doorgewerkt, maar nope. Ik ga morgen voor de zekerheid maar de envelop voor de s.a. zelf afgeven, ik gooi de kinderen wel even in de auto en rijd erheen, heb vanavond al een mail gestuurd naar de s.a. met aankondiging dat formulieren eraan komen en dat kosten Wiske ontbreken, maar z.s.m. worden opgestuurd door kdv, en mail gestuurd naar financiele admin. van kdv met het zeer vriendelijke doch zeer dringende verzoek zo snel mogelijk een nieuwe uitdraai met interne post naar de salarisadministratie te sturen. In de brief stond namelijk de leuke opmerking dat als de formulieren er niet voor 10 januari waren, de bijdrage over 2005 terug moest worden betaald. Eh... ja. Daar heb ik dus geen trek in, dat zul je begrijpen. Nu maar hopen dat de fin. admin. van het kdv mee wil werken.
Tja. Werk. Ik baal er wel van, dat kan ik je wel zeggen. Had er heel veel zin in. Ik weet dat dit de beste beslissing is, maar dan nog, ik vind het allejezus jammer, temeer daar ik eigenlijk verwacht dat Wiske het niet volhoudt. Therapie van 13.30u tot 16u terwijl ze normaal gesproken die uurtjes slaapt, ik zal ze daar maar waarschuwen dat ze oordopjes inslaan voor henzelf en voor alle kinderen die dan nog meer therapie hebben, want dat wordt krijsen. Denk dat ze me na een paar weken smeken om haar weer van therapie af te halen. Maar goed, we zien het wel. Als ik dit niet had gedaan, had ik op maandag een oppas aan huis gehad die met hen heen en weer moest rijden, en had ik op dinsdag en donderdagochtend gewerkt en was ik 's middags zelf met ze naar therapie gereden. Maar dan staat de boog dus 5 dagen per week gespannen, terwijl vent van 6u 's morgens tot pak 'm beet 20u 's avonds weg is. Denk dat we na een maand of 2 allebei gillend gek zouden worden. Dus nu maar hopen op die interne vacature. Zo niet, dan komt er wel weer wat anders op mijn pad.
He, zal ik op vrijdag de 20e langskomen? Of maandag de 23e, wat komt jou beter uit? Er is natuurlijk kans dat je dan ligt te bevallen, maar dat hoor ik dan wel, toch? Gooi ik Suske en Wiske in de auto en kom ik jouw kant op. Leuk!
Kan nog wel meer typen maar is al best laat, dus dat bewaar ik voor later.
Doeg!
Denk dat het volgende Vrolijke topic wel 'Vrolijke Chaoten' mag heten, want hier nog zo'n chaoot. Zat net wat achterstallige administratie te doen, bankafschriften van eind 2004, begin 2005 opbergen en zo
Tja. Werk. Ik baal er wel van, dat kan ik je wel zeggen. Had er heel veel zin in. Ik weet dat dit de beste beslissing is, maar dan nog, ik vind het allejezus jammer, temeer daar ik eigenlijk verwacht dat Wiske het niet volhoudt. Therapie van 13.30u tot 16u terwijl ze normaal gesproken die uurtjes slaapt, ik zal ze daar maar waarschuwen dat ze oordopjes inslaan voor henzelf en voor alle kinderen die dan nog meer therapie hebben, want dat wordt krijsen. Denk dat ze me na een paar weken smeken om haar weer van therapie af te halen. Maar goed, we zien het wel. Als ik dit niet had gedaan, had ik op maandag een oppas aan huis gehad die met hen heen en weer moest rijden, en had ik op dinsdag en donderdagochtend gewerkt en was ik 's middags zelf met ze naar therapie gereden. Maar dan staat de boog dus 5 dagen per week gespannen, terwijl vent van 6u 's morgens tot pak 'm beet 20u 's avonds weg is. Denk dat we na een maand of 2 allebei gillend gek zouden worden. Dus nu maar hopen op die interne vacature. Zo niet, dan komt er wel weer wat anders op mijn pad.
He, zal ik op vrijdag de 20e langskomen? Of maandag de 23e, wat komt jou beter uit? Er is natuurlijk kans dat je dan ligt te bevallen, maar dat hoor ik dan wel, toch? Gooi ik Suske en Wiske in de auto en kom ik jouw kant op. Leuk!
Kan nog wel meer typen maar is al best laat, dus dat bewaar ik voor later.
Doeg!
zondag 5 februari 2006 om 23:03
Oeps, echt uit de krochten van het VIva Forum moeten halen :$
Maar ok, al met al wel gevonden! Zo, even een update hoe het hier is na al die tijd.
Zoals je weet, dus nog steeds hoogzwanger. Verder dan ik ooit ben gekomen als met Gwen want ben nu al 38.3 en met Gwen 38.2 bevallen! Maar geen last van kind om het maar zo te zeggen en hij komt er vast wel een keer uit. Ik ben benieuwd iig, maar heb eigenlijk geen haast. geboortekaartje is nog niet gereed want we hadden een profedruk aangevraagd en het was het dus echt niet. Helemaal ongelukkig, maar vent heeft even crea-bea gedaan en waarschijnlijk hebben we nu een geboortekaart waar we beide erg gelukkig van worden. Pfew...komt dus allemaal op pootjes terecht.
Och, al met al zal je het resultaat wel te zien krijgen toch
Verder allemaal best hier, weet niet of je het had meegekregen nog, maar vrijdag was bloeddruk weer super goed met 80. Hoef dus pas di terug, dus weer even rust en vrede. Heb alweer gepland dat ik di ochtend loeder ga wegbrengen, naar het Zh en dan even de stad in en markt op. Heb er zin in en bevallen kan altijd nog. Heb nog best een hoop te doen voor mijn gevoel, dus denk niet dat ik binnenkort ga bevallen. geloof dat er een paar mensen op morgen hebben ingezet, maar nog niets, niente etc. Mormel zit nog veel te best in buik denk ik. Snap er geen moer van, want hij heeft dus echt geen beweegruimte meer en ik was eigenlijk ook niet meer van plan om toe te gevben aangezien ik zelf die ruimte hard nodig heb. Nou ja, vrijdag zag de echo er iig goed uit en mormel is asl het goed is nog steeds een knul. 3 keer bevestiging is echt scheepsrecht he? Is maar goed ook want heb net kleding van loeder allemaal opgeruimd en in een doos voor vriendin gedaan en rest in leger des heils zak. Beetje nostalgie, maar het is al allemaal een keer door de handen van een vriendin geweest, dus dit is alweer ronde nummer 3 en ik ga hierna niet meer meiden kweken. En als dit ondanks alles & defying all odds een meid is, dan heeft ze mazzel en krijgt ze alles nieuw.
Hoe is jouw weekend weggeweest met het gezin? Heb je het leuk gehad, hebben de kids zich gedragen, heb je lekker gerelaxed met vent? Vertel, vertel.. Ik ben wel benieuwd en hoop iig dat je lekker uitgerust bent.
Wat waren jouw kids trouwens groot geworden zeg! Zeker die dame is echt opeens gaan groeien. Ik vond echt dat het verschil met loeder echt niet meer zo zichtbaar was hoor. Vooral Wiske heeft ook peuterverhoudingen gekregen wbt lijfje en ineens ziet ze er dan echt stukken ouider uit. Ook denk ik omdat ze wat smaller is geworden in snoetje dat S&W veel meer op elkaar gaan lijken. Maar vond het echt gezellig en moest wel hard lachen om de interactie van de drie peuters. Moeten we vaker gaan doen en wel handig als je nou deze kant opkomt
De fatboy is iig hier besteld en ik weet dat jij ook interesse had, dus als je nog steeds interesse hebt in een site waar kreng 40 euro goedkoper is...(125 ipv 165) Geef je dan even een gil? Vent eindelijk ervan overtuigd dat ie wel groot is, maar niet te groot. Maar al met al kunnen we dus binnenkort op fatboy Loeder's slaapritueel van lezen, zingen en kroelen voortzetten aangezien slaapbank naar kamer mormel gaat ivm waterbed en bv.
Hoe is het afgelopen week gegaan met therapie en Wiske? Merk je dat zij het volhoudt zonder slaapje? Dat lijkt me zo moeilijk als je opeens zonder slaapje moet doen en je bent dat gewend. Arm ding. Gelukkig maar dat Suske zo zoet is en dat je daar niet je handen aan volhebt tijdens het wachten.
Drop, ik ga met vent mee naar bed aangezien zijn wekker ook om 5 uur staat en ik dan even gezellig boven op bed met m tv ga kijken. Truste alvast & spreek je snel!
Maar ok, al met al wel gevonden! Zo, even een update hoe het hier is na al die tijd.
Zoals je weet, dus nog steeds hoogzwanger. Verder dan ik ooit ben gekomen als met Gwen want ben nu al 38.3 en met Gwen 38.2 bevallen! Maar geen last van kind om het maar zo te zeggen en hij komt er vast wel een keer uit. Ik ben benieuwd iig, maar heb eigenlijk geen haast. geboortekaartje is nog niet gereed want we hadden een profedruk aangevraagd en het was het dus echt niet. Helemaal ongelukkig, maar vent heeft even crea-bea gedaan en waarschijnlijk hebben we nu een geboortekaart waar we beide erg gelukkig van worden. Pfew...komt dus allemaal op pootjes terecht.
Och, al met al zal je het resultaat wel te zien krijgen toch
Verder allemaal best hier, weet niet of je het had meegekregen nog, maar vrijdag was bloeddruk weer super goed met 80. Hoef dus pas di terug, dus weer even rust en vrede. Heb alweer gepland dat ik di ochtend loeder ga wegbrengen, naar het Zh en dan even de stad in en markt op. Heb er zin in en bevallen kan altijd nog. Heb nog best een hoop te doen voor mijn gevoel, dus denk niet dat ik binnenkort ga bevallen. geloof dat er een paar mensen op morgen hebben ingezet, maar nog niets, niente etc. Mormel zit nog veel te best in buik denk ik. Snap er geen moer van, want hij heeft dus echt geen beweegruimte meer en ik was eigenlijk ook niet meer van plan om toe te gevben aangezien ik zelf die ruimte hard nodig heb. Nou ja, vrijdag zag de echo er iig goed uit en mormel is asl het goed is nog steeds een knul. 3 keer bevestiging is echt scheepsrecht he? Is maar goed ook want heb net kleding van loeder allemaal opgeruimd en in een doos voor vriendin gedaan en rest in leger des heils zak. Beetje nostalgie, maar het is al allemaal een keer door de handen van een vriendin geweest, dus dit is alweer ronde nummer 3 en ik ga hierna niet meer meiden kweken. En als dit ondanks alles & defying all odds een meid is, dan heeft ze mazzel en krijgt ze alles nieuw.
Hoe is jouw weekend weggeweest met het gezin? Heb je het leuk gehad, hebben de kids zich gedragen, heb je lekker gerelaxed met vent? Vertel, vertel.. Ik ben wel benieuwd en hoop iig dat je lekker uitgerust bent.
Wat waren jouw kids trouwens groot geworden zeg! Zeker die dame is echt opeens gaan groeien. Ik vond echt dat het verschil met loeder echt niet meer zo zichtbaar was hoor. Vooral Wiske heeft ook peuterverhoudingen gekregen wbt lijfje en ineens ziet ze er dan echt stukken ouider uit. Ook denk ik omdat ze wat smaller is geworden in snoetje dat S&W veel meer op elkaar gaan lijken. Maar vond het echt gezellig en moest wel hard lachen om de interactie van de drie peuters. Moeten we vaker gaan doen en wel handig als je nou deze kant opkomt
De fatboy is iig hier besteld en ik weet dat jij ook interesse had, dus als je nog steeds interesse hebt in een site waar kreng 40 euro goedkoper is...(125 ipv 165) Geef je dan even een gil? Vent eindelijk ervan overtuigd dat ie wel groot is, maar niet te groot. Maar al met al kunnen we dus binnenkort op fatboy Loeder's slaapritueel van lezen, zingen en kroelen voortzetten aangezien slaapbank naar kamer mormel gaat ivm waterbed en bv.
Hoe is het afgelopen week gegaan met therapie en Wiske? Merk je dat zij het volhoudt zonder slaapje? Dat lijkt me zo moeilijk als je opeens zonder slaapje moet doen en je bent dat gewend. Arm ding. Gelukkig maar dat Suske zo zoet is en dat je daar niet je handen aan volhebt tijdens het wachten.
Drop, ik ga met vent mee naar bed aangezien zijn wekker ook om 5 uur staat en ik dan even gezellig boven op bed met m tv ga kijken. Truste alvast & spreek je snel!
woensdag 22 februari 2006 om 16:53
Ha die Vrolijk!
Zo, uiteindelijk dus volgehouden tot 38 weken en 5 dagen, hartstikke mooi! Wel een verrassingsbevalling he! Ik ben ontzettend benieuwd naar mormel, nog een paar dagen en we kunnen hem bewonderen. Leuk! En kaartje was - uiteraard - helemaal in orde gekomen, echt jullie stijl, mooi.
Haha, ons weekendje weg ligt alweer mijlenverweg in mijn geheugen. Maar dat gaan we echt nog een keer doen, is ons goed bevallen. Heerlijk om er even uit te zijn. Veel in het zwembad gehangen en nog een beetje ziek geweest (het lijkt wel alsof ik altijd ziek, zwak en misselijk ben, maar dat valt ook wel weer mee), maar goed, gaat wel weer over.
Mijn kinderen, ja, inderdaad gegroeid, al valt het mij nooit zo op, behalve als ze ineens ergens bij kunnen waar ze voorheen niet bij konden, en dan moet je weer iets ergens anders neer zetten. Ze worden me iets te ondernemend, ik blijf herhalen dat ze niet aan de dvd-speler mogen zitten, maar ik maak niet echt indruk geloof ik. Ik vrees dat we binnenkort een kastje met een deurtje dat op slot kan moeten nemen, anders kunnen we meteen ook een nieuwe dvd-speler kopen. En daar heb ik niet zoveel zin in (en geen geld voor). Ik vind Loeder ook iedere keer veranderd in haar gezicht als ik haar zie, en 1.01m las ik laatst op het Vrolijke topic, dat halen die van mij echt nog niet. Ik heb trouwens nog een beeld van een foto van zij een Suske in een innige omhelzing, van jullie bezoek aan ons een poosje geleden, zal 'm binnenkort even inscannen. Echt helemaal geweldig. Maar wat is zij ontzettend lief met haar broertje zeg, als ik lees hoe ze met hem is! Alleen nog een keer het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen
. Zou leuk zijn als de kinderen elkaar vaker konden zien (en wij elkaar natuurlijk ook). De diepere intentie om de boel hier te verkopen en naar het westen te vertrekken is er nog steeds, I'll keep you posted
.
Die fatboy lijkt me helemaal geweldig, maar is echt te duur voor ons budget. Kids hebben binnenkort ook weer nieuwe schoenen nodig want weer grotere voeten (Suske 26 en Wiske 25 denk ik), da's ook een rib uit ons lijf, en binnenkort (nu ja, redelijk binnenkort) zijn ze jarig, dan wil ik ze ook wat leuks kunnen geven. Ik wil 'm wel graag zien, ik ben heel benieuwd!
Wiske houdt het toch verbazend goed vol. Gisteren had ze zichzelf eerst ontiegelijk moe gemaakt op het kdv, ik had er echt een hard hoofd in. Maar is toch goed gegaan. Nu ja, nog een paar dagen en dan is de eerste maand alweer voorbij. Nog 13 te gaan
. Maar who's counting.... Overigens gaan Suske en ik saampjes weg als Wiske daar aan de gang is. De eerste week mochten we blijven omdat ze nog moest wennen, en je mag er altijd wel zijn maar dan in de wachtruimte. En daar heb ik dus geen zin in. De ene keer gaan we wat boodschapjes doen, de andere keer ga ik even met 'm koffieleuten bij een vriendin, of we gaan gewoon naar huis. Maar toch, je kunt zo weinig dóen op zo'n middag, je moet toch de tijd in de gaten houden.
Vandaag trouwens nog een gesprekje gehad met een P&O'er op mijn werk, n.a.v. de positieve indruk die ik had gemaakt bij mijn interne sollicitatie. Verteld wat ik wel en niet wil, hoeveel ik wil werken et cetera. Zij tipte mij meteen voor een 0.5 functie als personeelsfunctionaris die binnenkort vrijkomt, ik was meteen enthousiast! Maar goed, laat ik maar niet te voorbarig zijn
.
Zo, het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan, zie ik. Heb mijn tijd vandaag weer nuttig besteed .
Zo, uiteindelijk dus volgehouden tot 38 weken en 5 dagen, hartstikke mooi! Wel een verrassingsbevalling he! Ik ben ontzettend benieuwd naar mormel, nog een paar dagen en we kunnen hem bewonderen. Leuk! En kaartje was - uiteraard - helemaal in orde gekomen, echt jullie stijl, mooi.
Haha, ons weekendje weg ligt alweer mijlenverweg in mijn geheugen. Maar dat gaan we echt nog een keer doen, is ons goed bevallen. Heerlijk om er even uit te zijn. Veel in het zwembad gehangen en nog een beetje ziek geweest (het lijkt wel alsof ik altijd ziek, zwak en misselijk ben, maar dat valt ook wel weer mee), maar goed, gaat wel weer over.
Mijn kinderen, ja, inderdaad gegroeid, al valt het mij nooit zo op, behalve als ze ineens ergens bij kunnen waar ze voorheen niet bij konden, en dan moet je weer iets ergens anders neer zetten. Ze worden me iets te ondernemend, ik blijf herhalen dat ze niet aan de dvd-speler mogen zitten, maar ik maak niet echt indruk geloof ik. Ik vrees dat we binnenkort een kastje met een deurtje dat op slot kan moeten nemen, anders kunnen we meteen ook een nieuwe dvd-speler kopen. En daar heb ik niet zoveel zin in (en geen geld voor). Ik vind Loeder ook iedere keer veranderd in haar gezicht als ik haar zie, en 1.01m las ik laatst op het Vrolijke topic, dat halen die van mij echt nog niet. Ik heb trouwens nog een beeld van een foto van zij een Suske in een innige omhelzing, van jullie bezoek aan ons een poosje geleden, zal 'm binnenkort even inscannen. Echt helemaal geweldig. Maar wat is zij ontzettend lief met haar broertje zeg, als ik lees hoe ze met hem is! Alleen nog een keer het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen
Die fatboy lijkt me helemaal geweldig, maar is echt te duur voor ons budget. Kids hebben binnenkort ook weer nieuwe schoenen nodig want weer grotere voeten (Suske 26 en Wiske 25 denk ik), da's ook een rib uit ons lijf, en binnenkort (nu ja, redelijk binnenkort) zijn ze jarig, dan wil ik ze ook wat leuks kunnen geven. Ik wil 'm wel graag zien, ik ben heel benieuwd!
Wiske houdt het toch verbazend goed vol. Gisteren had ze zichzelf eerst ontiegelijk moe gemaakt op het kdv, ik had er echt een hard hoofd in. Maar is toch goed gegaan. Nu ja, nog een paar dagen en dan is de eerste maand alweer voorbij. Nog 13 te gaan
Vandaag trouwens nog een gesprekje gehad met een P&O'er op mijn werk, n.a.v. de positieve indruk die ik had gemaakt bij mijn interne sollicitatie. Verteld wat ik wel en niet wil, hoeveel ik wil werken et cetera. Zij tipte mij meteen voor een 0.5 functie als personeelsfunctionaris die binnenkort vrijkomt, ik was meteen enthousiast! Maar goed, laat ik maar niet te voorbarig zijn
Zo, het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan, zie ik. Heb mijn tijd vandaag weer nuttig besteed .
donderdag 20 april 2006 om 23:46
Zo, even dit topic weer omhoog halen en dan naar bed. Is alweer op de kop af (minus 2 dagen) 2 maanden geleden dat hier voor het laatst in gepost is door ondergetekende. Wel jammer dat dit nu zo 'verwatert', maar 't is ook zo druk in de Vrolijke hoek!
Anyway, maar weer even een gezellige update. Hier alles drukdrukdruk voor de verjaardag van de Dropjes. Morgenochtend komt Albert.nl de boodschappen bezorgen, lekker decadent. Normaal gesproken doe ik op zaterdagochtend de boodschappen voor de hele volgende week, maar nu krijgen we zo ongeveer doorlopend bezoek, te beginnen met familie van mijn kant en een vriendin van me met haar kinderen, daarna aan het begin van de middag nog wat vrienden, en aan het eind van de middag schoonpa en ma en twee schoonzussen met aanhang en een kind, plus vrienden uit Rotterdam en nog een vriendin die een stuk dichterbij woont, nl. hemelsbreed een kilometer of 4, dat scheelt. De laatste lichting blijft eten, wat zeggen wil dat ik voor ongeveer 12 'man' eten maak, plus nog wat reserve want je weet maar nooit wie er nog onaangekondigd op de stoep staat. Ik maak morgen een grote pan pittige kippensoep en twee juspannen met babi pangangsaus, en twee wokken met bami maak ik zaterdag op de dag tussen de bedrijven door. Verder bijgerechten als sateetjes met saus, gebakken eieren, atjar, een komkommersalade en gebakken uitjes (uit een potje, lekker makkelijk). Toetje oerhollands: heb twee bakken tiramisu besteld, en twee bekers chocolademousse. Ik gok erop dat iedereen na het hoofdgerecht toch al op apegapen ligt.
Je vroeg nog wat voor hun verjaardag, joh, doe geen moeite! Ben bang dat ze zaterdag van kont tot neus worden volgestauwd met van alles en nog wat. Maar ik zet na zaterdag wel even op een rijtje wat ze allemaal hebben gehad, dan kun je zelf je conclusies trekken
. Wat komt jou trouwens beter uit: als ik een keer alleen met de kinderen op een vrijdag langs kom, of in een weekend met mijn aanhang erbij?
Lekker trouwens dat Mormel zo goed doorslaapt! Je bent wel gezegend met twee liefhebbers van slapen hoor, erg fijn! En hij ziet er echt uit als een snoepie van de week, een liefje is het. Is Loeder nog steeds zo lief met hem?
Jullie zitten zeker nu te wachten op de keuken, of kwam die nou pas eind mei? Ik dacht eind april, maar nu begin ik te twijfelen . Bevalt je huis een beetje? Loeder is in haar element, maar ben jij dat ook? Zeg, neem je die extra dagen nog op na je verlof, of ga je nou eerder aan de slag, zoals je een poos geleden zei?
Weet niet meer wat ik verder nog wilde typen . Misschien kom ik er nog op, dan ben ik zo weer terug. In ieder geval zijn we weer een stuk omhoog geschoven.
Anyway, maar weer even een gezellige update. Hier alles drukdrukdruk voor de verjaardag van de Dropjes. Morgenochtend komt Albert.nl de boodschappen bezorgen, lekker decadent. Normaal gesproken doe ik op zaterdagochtend de boodschappen voor de hele volgende week, maar nu krijgen we zo ongeveer doorlopend bezoek, te beginnen met familie van mijn kant en een vriendin van me met haar kinderen, daarna aan het begin van de middag nog wat vrienden, en aan het eind van de middag schoonpa en ma en twee schoonzussen met aanhang en een kind, plus vrienden uit Rotterdam en nog een vriendin die een stuk dichterbij woont, nl. hemelsbreed een kilometer of 4, dat scheelt. De laatste lichting blijft eten, wat zeggen wil dat ik voor ongeveer 12 'man' eten maak, plus nog wat reserve want je weet maar nooit wie er nog onaangekondigd op de stoep staat. Ik maak morgen een grote pan pittige kippensoep en twee juspannen met babi pangangsaus, en twee wokken met bami maak ik zaterdag op de dag tussen de bedrijven door. Verder bijgerechten als sateetjes met saus, gebakken eieren, atjar, een komkommersalade en gebakken uitjes (uit een potje, lekker makkelijk). Toetje oerhollands: heb twee bakken tiramisu besteld, en twee bekers chocolademousse. Ik gok erop dat iedereen na het hoofdgerecht toch al op apegapen ligt.
Je vroeg nog wat voor hun verjaardag, joh, doe geen moeite! Ben bang dat ze zaterdag van kont tot neus worden volgestauwd met van alles en nog wat. Maar ik zet na zaterdag wel even op een rijtje wat ze allemaal hebben gehad, dan kun je zelf je conclusies trekken
Lekker trouwens dat Mormel zo goed doorslaapt! Je bent wel gezegend met twee liefhebbers van slapen hoor, erg fijn! En hij ziet er echt uit als een snoepie van de week, een liefje is het. Is Loeder nog steeds zo lief met hem?
Jullie zitten zeker nu te wachten op de keuken, of kwam die nou pas eind mei? Ik dacht eind april, maar nu begin ik te twijfelen . Bevalt je huis een beetje? Loeder is in haar element, maar ben jij dat ook? Zeg, neem je die extra dagen nog op na je verlof, of ga je nou eerder aan de slag, zoals je een poos geleden zei?
Weet niet meer wat ik verder nog wilde typen . Misschien kom ik er nog op, dan ben ik zo weer terug. In ieder geval zijn we weer een stuk omhoog geschoven.
zondag 30 april 2006 om 01:55
Hehe..eindelijk eens een even zitten voor ons topic. Het zou toch echt wel zonde zijn als het ter ziele zou gaan na pak em beet 3,5 jaar. Waty schrijven we al lang met elkaar zeg. Moet je ons zien nu als moeders van (bijna) 3 jarigen.
Al op het vrolijke topic gelezen dat de verjaardag van S&W een geweldig geslaagd feest was. Wow, wat zijn ze heerlijk verwend zeg met een schommel, fietsen etc. Gaaf joh! Je zou nog doorgeven of je nog wensen had en anders kan ik wel wat leuks verzinnen als een dvd van het zandkasteel ofzo hoor. Geen probleem, maar als je wensen hebt, moet je het maar doorgeven hoor.
De koters ook al bijna zindelijk, dus dat gaat ook al verrot hard. Wel lastig he als ze zindelijk worden in het begin dat je zelf even moet wennen aan kinderen die opeens moeten plassen terwijl jij in de appie staat en daar helemaal niet bij stilstaat? Dat had ik heel erg in het begin dat loeder opeens dan uitriep 'plassen' en dat ik vreselijk wazig naar haar keek van 'watte?'. Maar kind had dan natuurlijk geen luier om, dus als de sodemieter een wc zoeken maar. Gelukkig is dat nu niet meer zo aangezien ze het goed kan ophouden en niet meer stante pede moet plassen. Maar weet wel dat ik het in begin maar spannend vond en een hele uitdaging als ik met haar zonder luier wegging, vooral met lange autoritten.
Hier zitten we nu echt in kampeerfase aangezien de keuken is geleverd gister, maar maandag pas wordt geinstalleerd. Afspraak is maandag en dinsdag, maar hoop dat ze het binnen 1 dag hebben gemonteerd. Dat zou wel lekker zijn en dan heb ik weer een afwasmachine en een oven. Toch wel fijn dat je aanrecht dan weer leeg is. Vind het afwassen niet eens zo erg, maar wel dat je aanrecht constant vol staat met vaat, tenzij je het elke keer gelijk wegwerkt. Maar dan wordt volgende week donderdag de vloer gedaan, dus zijn we een paar dagen bij mijn ouders in huis aangezien je dan niet op de vloer kunt lopen. Ouders zijn op vakantie dus dat was wel makkelijk en alleen mijn zussen zijn er. Al met al wordt volgende week een week vol uitdagingen. Maar als vloer klaar is, scheelt het wel dat beneden allemaal klaar is, op nieuwe tafel en salontafel na. Maar och, dat is niet zo belangrijk. Boven is wel bijna alles gedaan en dan met keuken kunnen een hoop verhuisdozen weg van zolder en dan kunnen daar weer de bureaus met pc;s en speelgoed enzo van de kinderen. Nog een boel te verzetten dus.
Zag dat jouw kinderen nu ook al tegen de meter aanzitten. Loeder zal ook wel nu zo rond 102 zijn met een kilo of 14.5 gok ik. Vorige keer 6 weken geleden was ze namelijk 14 kilo en 101 cm, dus het gedijt. Jouw koters dus ook alweer zo groot. Wat gaat het hard he? Toch niet te geloven dat het allemaal vanzelf zo groeit en gedijt. Mormel zal ook wel rond de 6 kilo zijn met 62 cm gok ik. Die gedijt ook prima en heeft alwer een lekkere bolle toet. Kinderen gaan maandag voor het eerst wennen op nieuwe creche en vanaf di dus het gewone ritme in met opvang van drie dagen per week. Ik begin pas over 2 weken, dus ik heb een paar dagen per week respijt. Maar dat is prettig aangezien hier nog wel wat klusjes liggen zoals kasten verfen en een gangetje boven nog even een kleur geven. Dat is wel makkelijk als je dan geen kinderen om je heen hebt.
Zullen we maar eens binnenkort weer wat afspreken? Lijkt me leuk en gezellug en loeder had het laatst nog over jullie! We reden met de auto ergens en daar zag ze een veld met bloemen en toen zei ze ' mama, kijk allemaal bloemen. Die zijn voor mij en mijn vriendjes Suske, Wiske, Dropje, Dropvent'. Hoe ze erbij kwam weet ik niet, maar dan wordt waarschijnlijk net iets getriggerd waardoor ze aan jullie moet denken ofzo. Misschien kwam het omdat ik pas ervoor had gezegd dat S&W jarig waren ofzo? Maar iig wel erg lief O+
Enne we zijn al op huizenjacht voor jullie hoor
Nou, het is alweer erg laat! Ik duik maar snel mijn bedje in en pluk even vent van de bank af waar die in slaap is gevallen.
Tot snel!
Al op het vrolijke topic gelezen dat de verjaardag van S&W een geweldig geslaagd feest was. Wow, wat zijn ze heerlijk verwend zeg met een schommel, fietsen etc. Gaaf joh! Je zou nog doorgeven of je nog wensen had en anders kan ik wel wat leuks verzinnen als een dvd van het zandkasteel ofzo hoor. Geen probleem, maar als je wensen hebt, moet je het maar doorgeven hoor.
De koters ook al bijna zindelijk, dus dat gaat ook al verrot hard. Wel lastig he als ze zindelijk worden in het begin dat je zelf even moet wennen aan kinderen die opeens moeten plassen terwijl jij in de appie staat en daar helemaal niet bij stilstaat? Dat had ik heel erg in het begin dat loeder opeens dan uitriep 'plassen' en dat ik vreselijk wazig naar haar keek van 'watte?'. Maar kind had dan natuurlijk geen luier om, dus als de sodemieter een wc zoeken maar. Gelukkig is dat nu niet meer zo aangezien ze het goed kan ophouden en niet meer stante pede moet plassen. Maar weet wel dat ik het in begin maar spannend vond en een hele uitdaging als ik met haar zonder luier wegging, vooral met lange autoritten.
Hier zitten we nu echt in kampeerfase aangezien de keuken is geleverd gister, maar maandag pas wordt geinstalleerd. Afspraak is maandag en dinsdag, maar hoop dat ze het binnen 1 dag hebben gemonteerd. Dat zou wel lekker zijn en dan heb ik weer een afwasmachine en een oven. Toch wel fijn dat je aanrecht dan weer leeg is. Vind het afwassen niet eens zo erg, maar wel dat je aanrecht constant vol staat met vaat, tenzij je het elke keer gelijk wegwerkt. Maar dan wordt volgende week donderdag de vloer gedaan, dus zijn we een paar dagen bij mijn ouders in huis aangezien je dan niet op de vloer kunt lopen. Ouders zijn op vakantie dus dat was wel makkelijk en alleen mijn zussen zijn er. Al met al wordt volgende week een week vol uitdagingen. Maar als vloer klaar is, scheelt het wel dat beneden allemaal klaar is, op nieuwe tafel en salontafel na. Maar och, dat is niet zo belangrijk. Boven is wel bijna alles gedaan en dan met keuken kunnen een hoop verhuisdozen weg van zolder en dan kunnen daar weer de bureaus met pc;s en speelgoed enzo van de kinderen. Nog een boel te verzetten dus.
Zag dat jouw kinderen nu ook al tegen de meter aanzitten. Loeder zal ook wel nu zo rond 102 zijn met een kilo of 14.5 gok ik. Vorige keer 6 weken geleden was ze namelijk 14 kilo en 101 cm, dus het gedijt. Jouw koters dus ook alweer zo groot. Wat gaat het hard he? Toch niet te geloven dat het allemaal vanzelf zo groeit en gedijt. Mormel zal ook wel rond de 6 kilo zijn met 62 cm gok ik. Die gedijt ook prima en heeft alwer een lekkere bolle toet. Kinderen gaan maandag voor het eerst wennen op nieuwe creche en vanaf di dus het gewone ritme in met opvang van drie dagen per week. Ik begin pas over 2 weken, dus ik heb een paar dagen per week respijt. Maar dat is prettig aangezien hier nog wel wat klusjes liggen zoals kasten verfen en een gangetje boven nog even een kleur geven. Dat is wel makkelijk als je dan geen kinderen om je heen hebt.
Zullen we maar eens binnenkort weer wat afspreken? Lijkt me leuk en gezellug en loeder had het laatst nog over jullie! We reden met de auto ergens en daar zag ze een veld met bloemen en toen zei ze ' mama, kijk allemaal bloemen. Die zijn voor mij en mijn vriendjes Suske, Wiske, Dropje, Dropvent'. Hoe ze erbij kwam weet ik niet, maar dan wordt waarschijnlijk net iets getriggerd waardoor ze aan jullie moet denken ofzo. Misschien kwam het omdat ik pas ervoor had gezegd dat S&W jarig waren ofzo? Maar iig wel erg lief O+
Enne we zijn al op huizenjacht voor jullie hoor
Nou, het is alweer erg laat! Ik duik maar snel mijn bedje in en pluk even vent van de bank af waar die in slaap is gevallen.
Tot snel!