Moederdag

08-05-2019 21:31 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moederdag komt er weer aan. Voor mij de 2e keer dat ik zelf moeder ben.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze dag invullen... :)

Krijg je iets van je kindje(s)?
Koopt je man iets voor je?
Ga je naar je eigen moeder en schoonmoeder?
En wat koop je hen?
En doe je ook iets voor de oma's namens de kindjes?
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
09-05-2019 22:52
@piepp, een mooie foto van het kleinkind? Waarom doet ze nooit uitstapjes, kan ze het niet meer? Heeft ze helemaal geen hobby's?
Tuinieren is haar hobby, maar meer kan er echt niet in die tuin, die is echt vol.
Foto is een leuk idee, maar aangezien er nog meer kleinkinderen op komst zijn, stellen we dat nu nog even uit. Staat wel op de planning voor verder in het jaar.
Uitstapjes, tja, ze is alleen, zou wel met een vriendin kunnen gaan en doet ze soms ook wel maar dan bijv naar de rommelmarkt ofzo. Niet een dagje shoppen, welness, lekker lunchen, oid. Vorig jaar heeft ze een high tea kado gehad, dus dat valt ook af.
Uit eten doet ze ook nooit, dan zou ik zelf mee moeten gaan, dan vind ze het misschien wel leuk. Maar gezien mijn lichamelijke gesteldheid lukt dat momenteel even niet.
Ze is ook niet veeleisend, met weinig tevreden, vind kado’s al gauw te groot of te duur. Dus ik weet het echt even niet. Maar ik heb nog een paar dagen om iets te bedenken.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
09-05-2019 21:02
Kreeg net op mn donder van man dat ik de aardbeien aan de kinderen had gegeven. Ze bleken voor moederdag te zijn. :mrgreen:
:-D. Zag de Danerolles ook al in de koelkast verstopt achter een glas augurken.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
09-05-2019 23:06
Tuinieren is haar hobby, maar meer kan er echt niet in die tuin, die is echt vol.
Foto is een leuk idee, maar aangezien er nog meer kleinkinderen op komst zijn, stellen we dat nu nog even uit. Staat wel op de planning voor verder in het jaar.
Uitstapjes, tja, ze is alleen, zou wel met een vriendin kunnen gaan en doet ze soms ook wel maar dan bijv naar de rommelmarkt ofzo. Niet een dagje shoppen, welness, lekker lunchen, oid. Vorig jaar heeft ze een high tea kado gehad, dus dat valt ook af.
Uit eten doet ze ook nooit, dan zou ik zelf mee moeten gaan, dan vind ze het misschien wel leuk. Maar gezien mijn lichamelijke gesteldheid lukt dat momenteel even niet.
Ze is ook niet veeleisend, met weinig tevreden, vind kado’s al gauw te groot of te duur. Dus ik weet het echt even niet. Maar ik heb nog een paar dagen om iets te bedenken.
Een bloemenabonnement? Dat ze iedere maand een mooi boeket krijgt? Of als ze veel met kleinkind(eren) onderneemt een abonnement op een lokaal dierenpark/zwembad?
Mijn schoonmoeder is niet zo heel mobiel maar zij was vorig jaar heel blij met een mand vol ‘oma-activiteiten’ die ze thuis kon doen (vierkante meter kruidentuintje, pakketten koekjes/taart bakken, vogelhuisjes knutselen... Een beetje de activiteiten die zij vroeger als moeder deed met de kinderen). Dat kun je heel makkelijk aanpassen aan budget en interesses.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik moet werken. Manlief vroeg of ik een ontbijtje op bed wilde, maar daar kan ik toch niet echt van genieten als ik daarna snel naar mijn werk moet.

Overdag gaat mijn man met dochter naar mijn schoonmoeder met doosje luxe bonbons. Mijn eigen moeder is er helaas al heel lang niet meer....

's Avonds gaan we naar een pannenkoeken restaurant en mag ik de knutselwerkjes/cadeautjes openmaken die dochter op kdv en psz heeft gemaakt! :flirting:
Na de mooie knutsels die er op de pszz zijn gemaakt vind ik het juist heerlijk om een dag alleen te zijn. Ga maar op stap, heerlijk een dag dat ik zelf kan beslissen hoe of wat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven