mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Loeszie en Stella, voor jullie allebei een dikke knuffel. Wat duurt het allemaal lang, hoop dat jullie beide in ieder geval dit weekend aan jullie kleintjes kunnen genieten.
net de slijmprop gesignaleerd!

maar nog steeds onregelmatige weeën hoor...
-
Pff jullie moeten lang wachten...

Loeszie nog steeds wel gerommel?

Slijmprop zegt idd niet zo veel; bij jz verloren met 38 weken en met 41 wk werd meneer met dwang pas eruit " gezet".

Maar wie weet, ik duim!!
Ik verloor hem bij NZM ook tijdens de bevalling. Vlos komt om 20 uur!
Dat is dan goed teken loeszie?!

Zet hem op!
Go Loeszie!!! Heel veel sterkte vannacht, hoop zo dat er straks goed nieuws is en dat weeën goed gaan doorzetten.
-
Geen nieuws meer van loeszie.... Hoop dus dat de bevalling door heeft gezet....?!
Welterusten allemaal... Ik hoop op twee verse baby'tjes vannacht! Zet hem op!
Wat voel ik me vereerd... Ik mag hier weer goed nieuws komen brengen...

Ze is er, wzm, het zusje van nzm!

Kreeg net een sms! Weet de naam, die zet ik op onze fb. Rest van de details volgen nog schrijft ze!
Joepie, ze is er!! Dat is snel gegaan! We moeten wel haa naam aanpassen want dit is weer een NietZoMini hihi.

Stella, nu jij nog. Zet 'm op!
Hoi lieverds! Wat heerlijk wakker worden met een verse baby in de bed! We hebben gelukkig redelijk kunnen slapen. NZM is wakker dus eens kijken wat ze van haar zusje vindt!

Stella zet hem op met de laatste loodjes. Hopelijk komt jouw prins snel.

Bevalling was trouwens heftig. Vanaf het doorprikken Vd vliezen om 21.15 van 4cm naar geboorte in minder dan een uur. Wow!

Meer details en foto op FB!
Wow, dat is wel heel snel! Ze was er kennelijk helemaal klaar voor. Hoe vindt NZM haar zusje? Is zij gewoon blijven slapen? WZM lijkt wel op haar of niet? Dat mutsje is echt zo schattig!! Geniet maar volop van jullie meiden!
-
Wow gefeliciteerd Loeszie! Leuke naam hoor. Ik had Evy of Eva gedacht, lijkt erop :-) En wat een snelle bevalling. Ik dacht dat het bij mij snel ging, van 6 naar 10 cm in een uur, maar dit is nóg sneller. Kan me er precies bij voorstellen hoe dat voelde dus! Maar wel fijn toch, dat het uiteindelijk zo snel is gegaan. Zonder kleerscheuren er vanaf gekomen? Twee keer thuis bevallen, heerlijk zeg. Ik ben ook benieuwd hoe NZM haar zusje vindt! Ze lijkt er wel op volgens mij, of niet? En heeft ze keurig doorgeslapen? Precies hoe je hoopte dus, super toch?

Nou heel erg veel geluk gewenst met zn viertjes!

edit: sorry voor de naam!
Spannend Stella! Zijn het al echte weeën? Ik hoop zo dat jij vandaag ook een verse baby op je buik hebt liggen!!
Loeszie: ook hier gefeliciteerd!!

Idd een heftige eindsprint ( "versla" je mij ook met mijn 1 1/2 uur en dat vond ik al heftig)

En lekker bol koppie maar zeker qua gewicht en lengte de naam WZM, prachtige dochter!

En stella bij gebeurt er dus ook echt wat? Zet hem op!!
Ik ben nu ook heel nieuwsgierig naar de naam van stella's kleinste jongen! Misschien weten we het over een paar uur wel :-)

Loes, vraag me ook zo af hoe het nu bij jou gaat. Je zit vast op een grote roze wolk!
Loeszie wat goed gedaan en wat een mooie, bijzondere naam. En wow wat snel ben je bevallen. Zal inderdaad wel super heftig zijn geweest. Hoop dat de hechtingen meevielen. Nu lekker genieten van je twee mooie meisjes. Ben heel benieuwd hoe je de kraamweek gaat ervaren. Hoop in ieder geval dat je een fijne kraamverzorgster hebt. Liefs hiro.

*doet ondertussen weeendans voor stella*
Geen bericht, goed bericht Stella?!
~Breekt even in: echte naam alert in de post van Lusy.

Stella, succes!!!!

breekt weer uit~
Oh Stella, spannend zeg! Ik duim voor je, zet hem op!
Aangepast, bedankt Iris!

Stella, heel veel succes!!
Aan de overkant staat dat Stella bevallen is!! Niet van haar zelf maar hoop dat ze snel een berichtje stuurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven