mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Gelukkig heb je geslapen. Op hoeveel cm zit je? Ooooh spannend weer!!
Goed nieuws! 2 tot 3 cm en baby is inmiddels uit zichzelf ingedaald!! Waarschijnlijk komt zon eigen vk om de vliezen te breken. Maar alle verloskamers zijn nog bezet. Ik ben zo blij, het duurt nu biet lang meer!
yeay! Carla doet een weeendans voor twiedel!!! Zet em op meid. GO GO GO!!!!

(weet je misschien ook al hoe twietie heeft geslapen op haar eerste logeerpartijtje?)
Ow goed nieuws!

Heb je iig goed geslapen en er klaar voor.

Zet hem op!!!

Spannend!
Carla, lief dat je t vraagt. Vanaf 1 uur bij mijn ouders in bed maar verder ging het goed. Ook fijn!
Nee hè, weer een tegenvaller. Alle verloskamers bezet dus we moeten weer naar huis. Hopelijk wil vk thuis vliezen breken. Zo niet, dan moeten we wachten tot morgen en dan hier terugkomen. Maar dat gaat wat mij betreft niet gebeuren. Kind moet er gewoon vandaag uit!
.
Tjonge jonge, zit je maar niet mee he?!

Hopelijk breekt de vk thuis de vliezen want die baby ga je gewoon vandaag in he armen hebben hoor!!

Ik denk aan je en duim hard!!
Meeeeeen, weer naar huis? Dat is ook wat zeg. Ik hoop heel erg dat ze nr vliezen thuis wil breken, dan kan je misschien zelfs nog fijn thuis bevallen. Heb je ondertussen nog steeds wel weeën?

Zet hem op!!
Weeen zijn flink gemeen maar ontsluiting schiet niet heel erg op. Daarom wil Vk thuis niet vliezen breken. Waarschijnlijk over een uur of 2 weer terug naar ziekenhuis en misschien daar vliezen breken. Nog even doorbikkelen maar vk heeft me beloofd dat we vandaag ons kindje kunnen knuffelen!
Oh... klinken idd als wel al pijnlijke weeen. Goed dat je zo volhoudt en positief bent!

Ben wel benieuwd wat de reden en logica is achter ontsluiting schiet niet op dus vliezen niet willen breken... Breken van vliezen is júist het natuurlijkste middel om de ontsluiting op gang te helpen!
Omdat het hoofdje nog net niet ver genoeg in het bekken ligt. Dit in combinatie met de laagliggende placenta maakt dat ze het te risicovol vindt, sowieso om thuis te doen. Maar hopelijk is het kindje straks weer wat gezakt en heb ik iets meer ontsluiting. Dan gaat ze in het ziekenhuis vliezen breken. Om 3 uur komt ze weer kijken.
Oh, twiet waar ballen dat het nog niet opschiet. Ik ga met Carla meedoen met de weeën dans. Duim dat er cm, of liefst meerdere cm's, bijzitten!!! Succes sweetie
Ow Twiet, dan snap ik het ja, was heel de placenta vergeten... En dacht dat het kindje helemaal ingedaald was...

Ik hoop dat je geef fut meer hebt ons hier op de hoogte te houden (al vind ik zo'n life bevalling super speciaal) omdat je te druk bent met de bevalling die ineens lekker snel gaat!
.
duim duim.....vind dat t al genoeg tegen heeft gezetn, dus nu een fijne vlotte bevalling en dat twietie ook snel haar broertje/zusje kan knuffelen.

Want kan me voorstellen dat als ze de eerste keer uit logeren is dat 1 nachtje wel genoeg is1
Oh... nog steeds geen bericht, wat spannend! Hoop zo dat alles goed gaat, en voorspoedig!
idd Jua, twietie zal fijlloos aanvoelen dat er iets aan de hand is, dus die zal mama ook graag willen zien...

Hoop hier snel een goed berichtje te lezen. Zo spannend.

als je nog leest, succes twiedel...
Lieve Twiedel, denk aan je!! Ik hoop dat je je kindje snel in de armen hebt.
Ongeveer een uur geleden is onze zoon geboren!!!!
Gefeliciteerd !!!!!leuk een zoon en broertje voor twietie!

Hoop dat alles goed is gegaan en je nu lekker kan genieten!!
Wat geweldig Twiedel, gefeliciteerd! Een zoon, een broertje voor Twietie, wat gaaf! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ben heeeeel benieuwd naar de naam! (maar dat komt nog wel, rustig aan!)
Jaaaaaaaa Twiedel een zoon!! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd twiedel. Wat heerlijk dat jullie zoon is geboren! Geniet van elkaar
wauw gefeliciciteerd familie twiete! Wat een prachtige zoon op fb!!!!

Geniet er van!

Heeft twietie hem al gezien? Wat vind ze er van dat hij ook bij jou drinkt (beetje snel deze vraag, maar ben zo benieuwd)

Heel veel geluk samen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven