mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
quote:twiedeltwiet schreef op 02 mei 2012 @ 14:03:

Morgen om deze tijd ben ik bij de VK... zenuw zenuw....Spannend! Mijn duimen draaien hoor!
duim duim voor twiet alvast!
Twiedel: Ik duim ook alvast voor je. Toch wel heel spannend weer, maar de tekenen zijn nog steeds goed natuurlijk. Je koninginnedag klonk wel heel gezellig. Wij zijn in Meztown geweest, was ook wel erg gezellig.

Sap: Wat lekker dat jullie zo luxe kunnen doorslapen, al weer best snel toch? Fijn hoor dat ze zo lekker haar ritme te pakken heeft. Hoeveel babyalbums was je trouwens van plan te maken, haha voel mij meteen ontaard dat ik er maar 1 heb van het hele eerste jaar van Hera.

Jua: Hoe heeft iedereen gereageerd op je aankondiging op fb? Nog veel leuke reacties gehad? En al iets van je ouders gehoord?

Carla: Zie regelmatig op fb foto's van je kinderen voorbij komen, zo grappig dat ze al weer zo groot zijn. Hoe is het trouwens met je man op zijn werk, is hij nog veel weg?

Heb vandaag van een collega een hele berg jongenskleding gehad, zulke mooie dingen zitten erbij. Ben er helemaal blij mee. Zijn ook echt merken die ik zelf nooit zou kopen, omdat ik het geld er niet voor over heb. Verder wel aan het aftellen op mijn werk, nog 4 weken. Baby zit wel vrij hoog, dus merk echt dat ik veel last heb van maagzuur.
Kikky: Mijn duimen draaien ook nog steeds volop voor jou en ook voor Mez en Liselot trouwens, hoop dat jullie ook snel goed nieuws kunnen brengen.
Lieve twiedel, heel veel succes en plezier vanmiddag!! Ik duim voor je!!
Twiedel, veel succes vandaag!!

Sap: wat heerlijk dat babysap ook al zon goede slaapster is. Lekker van die nachten genieten!

En jij heerlijk aan t dragen, blijven doeken komen he

Hiro: leuk is dat he, mooie kleertjes krijgen!! Als wij een meisje krijgen ( ga ik maar niet vanuit) heb ik natuurlijk ook veel jongenskleding over......

Ik duim ook heeeeel erg door voor mez, liselotte en kikky

Hier nog niets van mijn ouders gehoord, had ik ook niet verwacht maar het is toch wel weer een harde klap.

Verder alleen maar leuk reacties!

Verder wat bezorgd ivm de 5de ziekte. Dat heerst heel erg op t KDV van JZ, de kans is groot dat hij t ook krijgt/heeft. Hoeft hij niet eens klachten van te krijgen en indien ik t dus nog niet heb gehad vroeger kan dat weer gevaarlijk voor de baby zijn. Ik moet van de vk dus ff bloed laten prikken...

Maar goed..gisterochtend toen ik de HA belde moest ik tot vandaag wachten...en bel ik vandaag zegt ze dat de HA het bloedprikken onzin vind?!! lekker dan.....Is dus wel van belang...

Ga dus maar weer de vk bellen..
Spannende dag vandaag twiedel! Hopelijk kom.je snel met goed nieuws
Lekker zo'n huisarts jua! Heb je gezegd dat het van de vk moest

Hiro, heerlijk zo kleertjes krijgen! Zo leuk dat je nu heel de jongensdingetjes in gaat! Howorhekamertje?

Ja, er komen hier steeds meer doelen bij. Moet van sapvent nu ook stoppen met kopen. Totnu kon komik mn ervan overtuigen dat ze goed te verkopen zijn straks. Is natuurlijk ook zo, alleen is ie nu bang dat we ze niet allemaal goed kwijt kunnen

Heb gisteravond zelf een mei tai gemaakt nog. Ga dezelfde als poppen tai voor sapje maken straks.

Heb ook nog een lap geweven stof gekocht. Ga daar een gewone lange doek van maken, eens kijken of dat wat wordt.

Kreeg ook net bericht dat ik via eBay een ringsling heb 'gewonnen'

Genoeg doeken dus wel voorlopig, sapvent heeft gelijk...

Twiedel, hoe gaat het met de zenuwen?
Sorry voor de typefouten, forum mobiel!
Hoe laat heb je de echo twietel??

Hier nog geen stap wijzer bij de HA....weer gebeld op verzoek van de vk en er ook weer bijgezegt, dringend advies van de vk om te prikken...

Nu na 2 uur weer bellen...blijf bezig zo....is dat nu zo moeilijk. Ff bloedprikken...

Wel weer leuk babynieuws, onze buur hebben een jongentje gekregen; eerste kindje. Leuk een buurjongetje, op de hoek ernaast is volgende maand uitgerekend ( ook een jongen) echt een babyboom 3 huizen naast elkaar....
Jeej Jua, dat ze daar zo moeilijk over doen! Irritant!

En wat grappig zoveel jongetjes in de straat! Hier is het overgrote deel meisjes!

Twiedel, volgens mij ben er nu ongeveer? Of net geweest? Of bijna? Ben heel benieuwd, moet er veel aan denken!

Ik heb net de kleine mei tai voor Sapje gemaakt! Echt té schattig, zo'n kleintje. Ik denk dat ze het heel leuk gaat vinden. Had al verteld dat mama een draagdoek voor dr ging maken zodat ze haar pop kan dragen!

(foto staat op Facebook)
Het hartje klopt stevig!! Het is nog wel heel vroeg, zo'n 7,5 week, dus over drie weken weer een echo. Maar de eerste hobbel is genomen!
Yes!!!! wat goed!

Is het minder ver dan je dacht? Of kan dat wel?

En hoe was het om het weer te zien?
Ow wat fijn!!

Een stevig kloppend hartje is een heel goed teken...op naar de volgende goede echo!
Wow, Twiedel, super!!! Wat fijn zeg!
Bedankt! Termijn klopt wel met wat ik dacht. Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk maar het begint langzaam door te dringen.

Kikky, jouw nod is al bijna toch? Al tekenen??

Sap, de meitai is leuk geworden zeg! Hoe reageerde sapje?
Jua, wat een hork van een huisarts zeg!!
Jaaaaaaaaa goed nieuws
uitiendelijk goed gekomen met mijn HA hoor...hij heeft me zelf gebeld en ik mocht als t mij gerust stelde bloed prikken. Dus vanmiddag gedaan. Hopelijk een geruststellende uitslag volgende week.

Nog ff een voor twiet
Wat een fijn nieuws Twiedel! Heerlijk dat het hartje al zo goed klopte!

Hier vandaag ongesteld geworden... flink kut. Op naar ronde 5.
Twiedel: Gefeliciteerd, wat een super nieuws. Een stevig kloppend hartje is toch wel weer het mooiste om te zien. Zo leuk voor jullie! Wat zijn de vk trouwens over de borstvoeding?

Jua: Wat een gedoe zeg, als de vk toch zegt dat er geprikt moet worden snap ik niet dat huisarts daar weer tegenin gaat. Kon vk niet een directe doorverwijzing naar de prikpolie van het ziekenhuis regelen?

Sap: Haha ja op den duur houdt het verkoopargument van de doeken natuurlijk een beetje op. Maar wel fijn dat je er zo'n lol in hebt, geeft in ieder geval een hoop aantal mooie plaatjes op fb! Oh trouwens Sap kamertje staat op mijn facebook, ontcijferde dat uit jouw vraag...

Vanaf nu lekker weekend, nog echt maar 4 weekjes werken. En van het weekend eerst maar eens lekker uitrusten, ben ik echt aan toe. Nu lekker even eten. Had ik al opgeschept dat mijn dochter bijna los kan staan??? Ben zo trots als een pauw!
voor Kikky, wat balen zeg. Hoe is het met je? Weer hele erge klap of had je het verwacht? En kan Kikman je een beetje steunen?
He balen kikky!!
Haha, ja Hiro, die vraag was wel heel erg abracadabra zie ik nu. Wat goed dat ze al bijna los kan staan! Wat worden ze dan ineens zoveel groter he! Ik vond toen het staan en lopen kwam ineens ook veel kleertjes zoveel leuker staan! Rokjes en jurkjes enzo!

Kikky, wat ongelooflijk K U T. Balen, snap goed dat je er enorm van baalt. Je zou zo graag eerder en sneller willen he! Schrijf hier maar lekker van je af hoor, ik mis je gezellige verhalen dus kom maar snel weer wat meer hier langs!!
Kikky, bah! Dat is echt niet leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven