Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3222 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Las overigens dat ze 39 is. Ik hoop echt dat dit haar laatste baby'tje is. Als ze straks 41 of 42 is en zwanger van haar 6e kind zou dat echt heftig zijn voor haar andere kids en denk ook een groter risico. Ook gezien het zuurstoftekort bij de 4e en nu een langere bevalling dan dat zij zelf verwacht had bij de 5e zou je toch hopen dat ze stopt ..

Niks tegen oudere moeders hoor totaal niet. Maar denk dat een 6e als je boven de 40 bent misschien niet het allerbeste idee is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
25-03-2024 22:19
Las overigens dat ze 39 is. Ik hoop echt dat dit haar laatste baby'tje is. Als ze straks 41 of 42 is en zwanger van haar 6e kind zou dat echt heftig zijn voor haar andere kids en denk ook een groter risico. Ook gezien het zuurstoftekort bij de 4e en nu een langere bevalling dan dat zij zelf verwacht had bij de 5e zou je toch hopen dat ze stopt ..

Niks tegen oudere moeders hoor totaal niet. Maar denk dat een 6e als je boven de 40 bent misschien niet het allerbeste idee is.
Dit is haar 6e baby
Alle reacties Link kopieren Quote
Loucagalinha schreef:
25-03-2024 16:01
Waar ik me trouwens vandaag vooral over verwonder is dat ze nog steeds dat vieze pluizige onder de haren zittende shirt aan heeft sinds zaterdag
Nou dat!
Vind haar zo'n slons, niet prettig om naar te kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Debbie verteld even openbaar dat ze de boeken van iemand heeft overgekocht 🤯 weet ze nu echt niet dat dit verboden is???
Alle reacties Link kopieren Quote
Hine schreef:
25-03-2024 21:57
Hvk is bevallen en dit is een verkapte tvp
Wat is een tip? Sorry hoor misschien hele domme vraag
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
25-03-2024 22:19
Las overigens dat ze 39 is. Ik hoop echt dat dit haar laatste baby'tje is. Als ze straks 41 of 42 is en zwanger van haar 6e kind zou dat echt heftig zijn voor haar andere kids en denk ook een groter risico. Ook gezien het zuurstoftekort bij de 4e en nu een langere bevalling dan dat zij zelf verwacht had bij de 5e zou je toch hopen dat ze stopt ..

Niks tegen oudere moeders hoor totaal niet. Maar denk dat een 6e als je boven de 40 bent misschien niet het allerbeste idee is.
Een 7e dan toch?

(Ik ben van mening dat je eerst voor je 6 kinderen mag gaan zorgen (financieel) voordat je überhaupt een 7e overweegt.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
25-03-2024 22:19
Las overigens dat ze 39 is. Ik hoop echt dat dit haar laatste baby'tje is. Als ze straks 41 of 42 is en zwanger van haar 6e kind zou dat echt heftig zijn voor haar andere kids en denk ook een groter risico. Ook gezien het zuurstoftekort bij de 4e en nu een langere bevalling dan dat zij zelf verwacht had bij de 5e zou je toch hopen dat ze stopt ..

Niks tegen oudere moeders hoor totaal niet. Maar denk dat een 6e als je boven de 40 bent misschien niet het allerbeste idee is.
Dit is toch al nummer 6?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Liselot schreef:
25-03-2024 22:31
Wat is een tip? Sorry hoor misschien hele domme vraag
Terug vind post

Zodat het topic in je lijst komt
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
25-03-2024 22:00
Wat fijn dat ze bevallen is! Mooi termijn ook en niet eens een hele grote baby zoals ze wel verwachtte!
Ik vind de filter van de foto’s niet zo mooi.
Ja maar toch wel baby rond de p80 die bij 40wkn rond de 4kg zou zijn. Geen mega baby mr wel groter dan gemiddeld.
En idd beetje kille filter. Op een v die foto’s zie je ook de diepe groeven in t gezicht v HVK. Nu mag dat ook als je net bevallen bent, mr zou dan hopen op een iets vriendelijkere bewerking door de fotograaf.

En Debbie met d’r hierna stop ik met lezen oh nee toch niet illegaal om boeken vragen etc. Bijzonder mens. Hoop snel effect v welke behandeling dan ook, vind haar niet meer zo leuk om te volgen momenteel
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het filter ook een beetje flets, de groeven vielen mij niet op maar nu ik het gecheckt heb zie ik dat ik exact dezelfde groeven heb. Ik heb vooral enorme brede en diepe lijnen in mijn voorhoofd, en natuurlijk naast de ogen en mond. Tsja, ik ben 32. Daarom viel het me niet op denk ik ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd hoe de kinderen op L gaan reageren, en hoe snel ze weer de tegels staat te schrobben.

En wie de kinderen naar school gaat brengen de komende tijd, want fietsen zit er even niet in lijkt me. En er is ook weinig plek in de bakfiets? Of zou de 1-na-oudste nu zelf moeten gaan fietsen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
25-03-2024 22:38
Een 7e dan toch?

(Ik ben van mening dat je eerst voor je 6 kinderen mag gaan zorgen (financieel) voordat je überhaupt een 7e overweegt.)
Precies.
Alle reacties Link kopieren Quote
Louay is een Arabische jongensnaam met verschillende betekenissen. Zo wordt de naam verklaart als 'schild, beschermer', 'zandvlakte' en 'kleine, wilde os'.


Dat belooft nog wat :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
25-03-2024 22:15
Ohhh grappig ik had t niet verwacht bij HVK omdat ze typte dat ze meestal na 41 weken bevalt.



HVK zal stiekem wel balen.
Ze had natuurlijk nog minstens 2 weken geile buikfoto's willen posten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat verdienmodel is nu voorbij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
25-03-2024 22:19
Las overigens dat ze 39 is. Ik hoop echt dat dit haar laatste baby'tje is. Als ze straks 41 of 42 is en zwanger van haar 6e kind zou dat echt heftig zijn voor haar andere kids en denk ook een groter risico. Ook gezien het zuurstoftekort bij de 4e en nu een langere bevalling dan dat zij zelf verwacht had bij de 5e zou je toch hopen dat ze stopt ..

Niks tegen oudere moeders hoor totaal niet. Maar denk dat een 6e als je boven de 40 bent misschien niet het allerbeste idee is.
Ik denk dat de bevalling wel mee viel hoe lang het duurde want om 05:30 plaatste ze in haar stories dat het kindje nog zat, en om 16:32 is ze bevallen.
Ik denk dat het voor haar misschien lang is, maar voor een bevalling niet extreem lang ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou ze niet gewoon ingeleid zijn ivm zorgen grote baby/vorige bevalling?

Half 5 is past precies in de dagdienst van het ziekenhuis.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt heel dom van Debbie om te vertellen dat ze van iemand e-books kocht. Sowieso dom, want zo'n boek koop je niet over, die krijg je dan gewoon. Mag niet (kopen of doorgeven), maar dat bedelen om een boek vind ik echt suf. Bedel dan voor een abonnement bij de Kobo of neem een abo op de online bibliotheek.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
26-03-2024 07:50
Echt heel dom van Debbie om te vertellen dat ze van iemand e-books kocht. Sowieso dom, want zo'n boek koop je niet over, die krijg je dan gewoon. Mag niet (kopen of doorgeven), maar dat bedelen om een boek vind ik echt suf. Bedel dan voor een abonnement bij de Kobo of neem een abo op de online bibliotheek.
Maar bedelen om een kobo terwijl je net kobo heb zitten afkraken omdat op die van haar alles beter is is wel beetje not done natuurlijk 😂 boeken illegaal overnemen ook... Maar blijft debs en dat is natuurlijk niet het helderste licht
Alle reacties Link kopieren Quote
Debbie haar brein is een soort zeef, maar ze kan wel boeken lezen.
Kom op zeg en ze kan dus niet zien wanneer de luiers op zijn en dat ze de was opruimt.
Vind het een beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
26-03-2024 07:48
Zou ze niet gewoon ingeleid zijn ivm zorgen grote baby/vorige bevalling?

Half 5 is past precies in de dagdienst van het ziekenhuis.
Ze was nog geen 39 weken toch?
Meestal leiden ze dan nog niet in tenzij je het bv echt niet meer trekt (dat idee had ik bij haar nog niet).
Bij 40+ moeders (maar dat is ze ook nog niet) wordt standaard aangeboden vanaf 39 wk in te leiden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
26-03-2024 07:48
Zou ze niet gewoon ingeleid zijn ivm zorgen grote baby/vorige bevalling?

Half 5 is past precies in de dagdienst van het ziekenhuis.
Ze staat alweer op der beentjes om de kinderen klaar te maken voor school. Wel knap hoor!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven