Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3222 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina-tje schreef:
25-03-2024 18:07
Ik zie bij die vermoeidsheidskliniek niets over een eigen bijdrage. Staat dat het volledig vergoed wordt.
Hoezo zou dat Debbie dan zoveel kosten?
Ik zag ergens staan 975 euro eigen bijdrage , kan in termijnen betaald worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Die reel van Kelly Beukers. Ik vind haar prachtig zoals ze is, en op de shots dat ze voller is na haar zwangerschappen zelfs nog een beetje mooier. Ik vind haar wel edn beetje obsessief bezig met het gezond eten en elke dag 2 x per dag sporten.
Ik hoop dat ze niet doorslaat en ziet hoe mooi ze nu al is.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
25-03-2024 19:29
Die reel van Kelly Beukers. Ik vind haar prachtig zoals ze is, en op de shots dat ze voller is na haar zwangerschappen zelfs nog een beetje mooier. Ik vind haar wel edn beetje obsessief bezig met het gezond eten en elke dag 2 x per dag sporten.
Ik hoop dat ze niet doorslaat en ziet hoe mooi ze nu al is.
Ik heb haar vlog vanochtend bekeken en zij is obsessief op het ongezonde af. Ze ‘mag’ maar weinig eten en is chagrijnig en heeft een kort lontje door de honger. Nou, weer zo’n heerlijk voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
25-03-2024 21:14
Ik heb haar vlog vanochtend bekeken en zij is obsessief op het ongezonde af. Ze ‘mag’ maar weinig eten en is chagrijnig en heeft een kort lontje door de honger. Nou, weer zo’n heerlijk voorbeeld.
Zo "eng" dat dat dan een influencer is
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
25-03-2024 21:14
Ik heb haar vlog vanochtend bekeken en zij is obsessief op het ongezonde af. Ze ‘mag’ maar weinig eten en is chagrijnig en heeft een kort lontje door de honger. Nou, weer zo’n heerlijk voorbeeld.
Zonde hè? Haar zoontje is nog maar net een jaar toch? Waarom zo’n haast…
Alle reacties Link kopieren Quote
Hvk is bevallen!!
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hvk is bevallen en dit is een verkapte tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Loucagalinha schreef:
25-03-2024 21:55
Hvk is bevallen!!
Ja het was al verdacht stil vandaag overdag 😁.

De naam is een kwestie van smaak zullen we maar zeggen. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik zie dat ik mosterd ben hha
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
25-03-2024 21:58
Ja het was al verdacht stil vandaag overdag 😁.

De naam is een kwestie van smaak zullen we maar zeggen. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Ik weet nooit zo goed hoe je zulke namen moet uitspreken. Loe-ee?
Loe-ai?
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat ze bevallen is! Mooi termijn ook en niet eens een hele grote baby zoals ze wel verwachtte!
Ik vind de filter van de foto’s niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
En wie is Jipp?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hine schreef:
25-03-2024 21:59
Ik weet nooit zo goed hoe je zulke namen moet uitspreken. Loe-ee?
Loe-ai?
Loe-ai denk ik inderdaad
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
25-03-2024 21:14
Ik heb haar vlog vanochtend bekeken en zij is obsessief op het ongezonde af. Ze ‘mag’ maar weinig eten en is chagrijnig en heeft een kort lontje door de honger. Nou, weer zo’n heerlijk voorbeeld.
Erg hè ..
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien gaat ze de kinderen vragen het uit te spreken 🤔🤷haar hebben we natuurlijk nog nooit gehoord..

Tja en já smaak qua naam 🤷 ze zal er goed over nagedacht hebben 👍

Debbie vanmorgen nog helemaal storytel aan het promoten want alles zowel luisterboek and boek 😂🤣 En nu vraagt ze de eboeken want storytel heeft de laatste boeken niet 🤣😂👍
Doorsturen van eboeken mag dan weer niet maar toch vraagt ze het op haar openbare insta 🤔
Alle reacties Link kopieren Quote
Baby nieuws bij HVK.

Zal de naam nog niet verklappen, voor degene die het zelf bij haar willen zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohhh grappig ik had t niet verwacht bij HVK omdat ze typte dat ze meestal na 41 weken bevalt.

Jipp vind ik leuk. Ik denk dat we niet zo oordelend moeten zijn. Misschien hebben zij en Luke wel een soort variatie van open relatie net als Mascha of de MBvP driehoek

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven