Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Verwende tante, die Poek Heeft Slof reserveschoenen, of moet hij in november op blote pootjes de deur uit?

Ik zou niet blij zijn als dat bij ons gebeurde, want Pluis heeft naast zijn winterschoenen alleen een paar te kleine teva's.

Anky, ik blijf het echt ongelooflijk vinden dat jij elke dag zo vroeg vrolijk naast je bedje staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 16 november 2009 @ 15:29:

Verwende tante, die Poek Heeft Slof reserveschoenen, of moet hij in november op blote pootjes de deur uit?

Ik zou niet blij zijn als dat bij ons gebeurde, want Pluis heeft naast zijn winterschoenen alleen een paar te kleine teva's.

hij heeft nu de schoenen van dat andere jongetje aan, met veters

Anky, ik blijf het echt ongelooflijk vinden dat jij elke dag zo vroeg vrolijk naast je bedje staat.ik ook!!
ik ook!
Ik ook (kwartet)

Oeps, ik was vergeten dat Limoen morgen bij gastouder zou trakteren, woensdag op de PSZ en zowel vanavond als morgenavond ben ik er eigenlijk niet. Voor morgen frobel ik na het sporten nog wel wat in elkaar, maar woensdag heb ik 25 traktaties nodig, dus dan moet ik toch echt nog even boodschappen doen en iets niet al te bewerkelijks verzinnen. Denk dat ik afspraak voor dinsdagavond maar voorbij laat gaan anders zie ik het somber in met die traktaties.

Limoen's kado moet ook nog in orde gemaakt, dat zou man regelen maar is ook nog niet gebeurd (2ehands fietstje waar de zijwieltjes nog aan moeten, en waar de rem nog van moet nagekeken) en we hebben nogal halsoverkop besloten het donderdag te vieren ipv in het weekend dus moeten ook nog taart en boodschappen regelen.

Komt goed, komt goed, eerst maar koffie en dan sporten. Tot later.
Ik ook!

Klinkt allemaal erg ambitieus Citro, wat een drukte deze week bij jou.

Ik had het eten klaar toen het Sinterklaasjournaal begon dus voor een keertje maar met het bord op het schoot. We aten andijviestampot en ik had er een hard hoofd in maar ze aten allebei hun bord leeg! Om 7 uur lag Mannie erin, Mini was wat bewerkelijker dus die sliep een half uurtje later. Maar dan nog, voor Pamfambegrippen waren we ernstig op tijd.

Mijn werkster smste af, was ziek. Net zelf als een dolle door het huis gegaan en nu is het zo goed als klaar. Rest doe ik woensdag wel. Nu sintcadeautjes verzinnen. En verzinnen wat we morgen gaan eten.
Hmm, ik hoor het spul ook niet over sintjournaal ofzo. En vanavond weer niet over schoen zetten. Maf stel

Oef, das balen Citro. Dat je afspraak dan moet afzeggen. Hier zijn oudste en meis in een vakantie jarig en ik ben al 2 keer vergeten om dus iets te kopen/maken voor de maandag na de vakantie Oeps
Hier is het Sintjournaal heilig. Maar ik vind het zelf ook erg leuk. Schoen is hier ook niet meer gezet sinds zaterdag en ze vragen er ook niet om. Ik heb wel wat kleine schoencadeautjes klaarliggen.

Nu ga ik naar bed, kan ik nog even fijn lezen. Morgen weer een drukke dag want alleen op kantoor en genoeg te doen. Ik heb net toch nog maar even wat gekookt, scheelt morgen weer in de stress. Pamman zit al de hele avond te werken in de keuken, gezelligheid.
't is wel een beetje ambitieus inderdaad maar het moet maar. De worstenbroodjes die rupsjes moeten worden liggen in de oven, de rozijn-oogjes zijn er stuk voor stuk afgevallen inmiddles dus ik vrees dat het alleen worstenbroodjes zijn en geen ruspjes.

Man is met fietsje naar zijn vader, die zou het fietsje nakijken. Mijn vader gaat een taart bakken, ook mooi uitbesteed. Nu hoef ik alleen morgen nog maar 25 traktaties te maken en de boodschappen voor donderdag te halen, o ja, en het huis niet vergeten te versieren, man is woensdagavond sporten dus ben ik de klos. Maar goed, zo is het te overzien.
Iemand nog een idee hoe ik kale worstebroodjes op kan leuken? (sorry voor het jeukwoord) ik vind ze een beetje kaal voor een traktatie
Zo is het te overzien zegt ze dan

Sterkte!
Ik zat al te denken om die oogjes met een klein prikkertje vast te zetten maar dat is misschien niet zo handig met kleine kinderen.

Maak 50 vlindervleugels en prik die erin, heb een vlinderbroodje (je hebt vast wat tijd over nu je zo lekker op schema ligt )
Als jij een afspraak afzegt, kan man dan niet sporten afzeggen?

Want uh, te overzien vind ik dit niet hoor

Had ik al gezegd dat ik naar bed zou gaan...?

Nu echt weg.

Trusten!
Goedemorgen!

Wat een drukte Citronella. Wel goed dat je het en ander uit hebt kunnen besteden.
In mijn planning stond niet dat Limoen ook nog wakker zou worden en bang was want ze had van spoken monsters en heksen gedroomd. Toen ze vervolgens doorkreeg dat ik met de hapjes bezig was kreeg ik haar niet meer haar bed in.

Traktatie is uiteindelijk best leuk geworden, de worstenbroodjes liggen nu in de vorm van een zonnetje (je moet het zien denk ik )

Remma, mijn "afspraak" voor vanavond is niet zo heel belangrijk hoor, had me aangemeld voor een thema avond op Limoen's school, maar dat kan ik best missen, vind sporten (medisch fitness) op het moment voor man belangrijker, eerlijk gezegd, maar anders had ik hem wel gevraagd zijn avondje af te zeggen.

Ik ga gauw aan het werk, tot later.
Foto Citro?

Hier ook een bang mannetje om kwart voor 4, hij droomt steeds dat er een slang zijn kamer in komt. Hij wilde bij mij in bed maar toen ik zei dat ik dan in zijn bed zou gaan liggen wilde hij alleen het ganglicht aan en sliep verder. Opgelost.

Ik ga ook wat doen, heb een paar van die stomme klusjes liggen en ik ben ook nog alleen vandaag.
Fijn dat druk van de ketel is qua gastouderopvang Pammie!

Gecondoleerd met oudtante Anky.

Is het een idee om die laarzen op MP te zetten Sok? Ik zie vaker dat daar schoenen worden aangeboden. Ik zou ze niet snel kopen, maar blijkbaar anderen wel.

Gefeliciteerd met vers neefje Es!

Mmm, Citro wat een plannen allemaal zeg. Druk joh.

Wij hadden druk, maar erg leuk weekend met kinderverjaardag bij vrienden, intocht Sint daarna eten bij vrienden en de volgende dag visite die spontaan bleef eten. Kindjes helemaal onder de indruk van Sinterklaas, zo schattig. Mannie werd gevraagd of hij bij Sint op het paard wilde, maar dat durfde hij niet.

Ben erg trots op onze kleine (nu toch echt grote) dame. Ze is helemaal zindelijk en heeft nu ook 's nachts geen luier meer aan. Afgesproken dat we haar speen (die ze alleen in bed heeft) in de schoen gaan doen, hopen dat dat werkt.

Eens kijken of was al in de droger kan.
Hier een zieke Ot, hij is dagen enorm aan het hoesten, maar vanmorgen ook koorts, dus ik kon hem met goed fatsoen niet naar school brengen. Jammer, want echt ziek is hij niet en ontaard als ik ben had ik wel zin in een rustig dagje met Maby. Maar goed, we gaan er maar een leuke dag van maken en wat met lego spelen enzo.

Maar eerst KOFFIE!
Wauw, knap van Mini hoor. Nu nog maar 1 in de luiers. Ik vind dat wel fijn, kan ook niet wachten totdat Maby zindelijk wordt.

Sinterklaasdrukte is hier weer wat weggeëbt. Ik heb Ot en Sien gezegd dat ze op vakantie in Drenthe nog een keer hun schoen mogen zetten en dat duurt nog lang . Gisteren had A-man wel laptop naar boven gehaald en mochten ze ipv voorlezen Sinterklaasjournaal op bed kijken. Dat vonden ze wel heel leuk.

Op het werk ook nog iets leuks trouwens. 1 van de oudere werknemers heeft examen gehaald. Hij zag er enorme tegenop, was de vorige keer gezakt en heeft het nu, na veel oefenen thuis, gehaald. De opluchting was enorm, dus helemaal leuk.
Nog maar 1 kind in de luiers is geweldig! Helemaal eens Anky.

Beterschap voor Ot. Koorts hoog of zakt hij al? Hier ook ineens weer enorm hoestende kinderen. Hoop dat het daar bij blijft.

Moppie eet appel in zijn kinderstoel (zit nog in die witte Ikea-stoel). Zie ik ineens zijn been er boven uit komen. Zit hij heel zoet te eten met zijn been in de lucht. Die heeft dus net als Mini mijn aparte-houding-virus geerfd haha. Ik zit ook zelden keurig met mijn benen naast elkaar.
Wat snel joh, s nachts ook al zindelijk, goed hoor

Vraag me af of Limoen ooit nog echt zindelijk gaat worden trouwens, ze is zindelijk in naam, maar in de praktijk gaat het nog steeds meerdere keren op een dag mis. Ze blijft er tegenwoordig ook gewoon mee rondlopen en laat het opdrogen, als het niet al te nat is, yuk, als ik het merk stuur ik haar naar de wc, maar dan nog gaat ze enorm traag en al tegenstribbelend. Begrijp er niets van. Ook snachts geen enkele aanstalte meer. Een tijdje kwam ze regelmatig uit haar bed snachts om te plassen maar dat doet ze nooit meer.

Beterschap voor Ot, Anky.

Klinkt erg gezellig, jullie weekeinde Esmee!
Mandarijn zit ook nog in de witte Ikea stoel

Wel grappig, een been er bovenuit.

Belde gisteren de huisarts voor een recept Emlazalf, ivm de mex.prik voor Limoen. Raadde de assistente me rescue druppels aan, zodat ze wat rustiger zou zijn, voelde me totaal niet serieus genomen en vond het maar een raar advies. Dat kind is zo totaal in paniek dat daar niets meer aan te rescu'en valt, volgens mij, of heeft een van jullie goede ervaringen met homeopathische druppels die je rustig maken?
Geen ervaring mee Citronella. Maar ik ben sowieso niet zo homeopathisch aangelegd.

Kun je Limoen niet gewoon foppen met een beetje normale zalf (en dan zeggen dat het toverzalf is?). Ik weet niet hoe het met de mexicaanse griepprik zit, maar de normale griepprik heb ik pas nog gehad en daar voel ik eigenlijk nooit wat van. En anders Limoen even laten hoesten op moment van prikken (en vooraf gewoon niets vertellen).

Balen trouwens van die zindelijkheid. Ot had dat een paar maanden geleden en toen moest ik echt weer even streng worden en hem regelmatig naar de WC sturen (onder luid protest). Nu gaat het alweer een tijd goed en heeft hij nooit meer ongelukjes.
Sien is trouwens ook niet 100% droog 's nachts. Ik moet haar om 21 uur 's avonds echt even laten plassen, anders gaat het geheid mis. Later in de nacht slaapt ze minder diep en wordt ze wel wakker om te gaan plassen. Ot daarentegen heeft geloof ik ooit 2 keer een klein ongelukje in bed gehad en was meteen droog 's nachts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven