Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Veel plezier Pammie!

Haha, en Citronella maar denken dat Miffy vrijwillig zo vroeg op was .

Jippie, het is weer weekeinde. Weer een werkweek overleefd. Cursus geven ging weer goed. Was een redelijk kritische groep met veel vragen enzo. Dat vind ik altijd makkelijker dan een groep die je alleen maar aan zit te gapen.

Oh, A-man wil printen op deze laptop.
Alle reacties Link kopieren
hier ben ik ook weer. zal wel stil worden vanavond nu Pammie de hort op is

heb bar weinig te melden. heb lekker gewerkt vandaag
Ben d'r ook weer, erg leuke avond gehad. Eind van de middag met de kindjes de bus genomen naar de stad. Man kwam daar ook naar toe. Eerst de draaimolen, toen naar de Mac, vonden ze erg leuk, we zaten in de speelhoek dus Mandarijn en Limoen hebben meer rondgerend dan gegeten. Toen door naar een cafe waar we met anderen hadden afgesproken en toen wat Glow dingen bekeken, door de stad gewandeld. Ze vonden het allebei erg indrukwekkend, het donker, en zoveel mensen en dingen te zien. Limoen vond het cafe het leukste, zei ze Ze liggen er net een half uurtje in, Mandarijn helemaal total-loss, Limoen nog steeds tegenstribbelend en tijdrekkend
klinkt als geslaagd, Citro!
Goedemorgen!

Koffie?
Hm. Doe mij maar koffie. Had geen leuke dag gister, zie AK.

Citro, klinkt goed, altijd leuk zulke uitjes met blije kinders. Pam, hoe was het -vraagteken-

Anky, bij de kritische groep kan ik me wat voorstellen. Dan zijn ze tenminste betrokken bij je verhaal. Ik ben ook blij dat het weekend is. Wij gaan zo naar de botter om naar de Sint te varen. Zinnin!
ja, lekker, koffie, thanx!

Es: k-verhaal.

hier vanmorgen tot half 10 (TIEN) kunnen slapen; spul bleef rustig. nu net ontbeten, intocht kijken op TV (geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt in de stad te gaan kijken, en niet alleen vanwege het k-weer) en vanmiddag naar feestje van zuslief en zwaag
Slof was net trouwens überlief. Poek stond in de hoek te snikken (ze had even daarvoor Slof met een houten tennisracket gemept). toen ik Poek aan het uitleggen was, wat er niet goed aan was, kwam hij aan met z'n doekje, om te troosten

overigens deeld hij net weer een peut uit aan zijn zus; de liefde was duidelijk van tijdelijke aard
voor Es. Klote dit :(
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 14-11-2009 11:55
Reden: engels
% gewijzigd
Es, snap dat je daar geen leuke dag van had!

Gut, Sint, die was ik helemaal vergeten. Ik heb eigenlijk geen idee of Pluis al groot genoeg is om daar iets van mee te krijgen.

Hier gaat alles goed, alleen ben ik nog steeds niet in het goede ritme. De hele dag ben ik heel moe (vooral als ik mijn bed uit moet ), en 's avonds lig ik wakker. Maar verder schiet het allemaal wel lekker op.

Schattig, die Slof. Tot íe weer begon te meppen dan
Es, ik heb net de ak gelezen. Ik snap helemaal dat je je daar kut over voelt

Logeren was leuk! Lekker kaasfondue, wijntje erbij, kletsen, likeurtje erbij en toen lekker slapen. Vanmorgen waren we om 10 uur al helemaal klaar dus na een kopje koffie ben ik gaan rijden. Pamman wilde eigenlijk helemaal niet naar zwemles met Mini vanwege de intocht maar het moest echt omdat ze anders niet voldoende traint voor het proefzwemmen. Hij was nogal bang dat ze dat niet erg zou waarderen. Maar ik kwam thuis, ze vloog me om mijn nek, ze babbelde heel gezellig, deed haar schoenen aan en huppelde met Pamman mee. Zal wel schelen dat we de goedheiligman vanmiddag al zien op Pamman's werk.

Ik kijk nu met Mannie de intocht te kijken, ik ben dol op Sinterklaas. Mannie staat op zijn hoofd op de bank en zeurt om chocolade *zucht*
Pluis vond zijn boterham met chocoladepasta interessanter dan de Sint

Klinkt lekker, Pammie, die vriendinnenavond/-nacht.
Helleu
't Is ook niet dat ik veel te melden heb, zeg maar.
Miffy, Mandarijn die begrijpt het hoe en waarom van Sinterklaas uiteraard nog helemaal niet, maar hij herkent ze prima "kijk mama, pietenklaas, boot! ) en dat er ook kadootjes bijhoren dat zal ie straks ook wel waarderen. Ik geloof dat wij met Lmioen ook wel vanaf 2 jaar Sint hebben gevierd.

Het logeren klinkt gezellig Pammie, lekker, kaasfondue, met een wijntje.

Wat lief van Slof, Sok. Hier kunnen ze bij tijd en wijle ook zo lief voor elkaar zijn, als er 1 pijn heeft, troosten ze elkaar meestal, om elkaar inderdaad vervolgens een minuut later de hersens weer in te meppen. Maar goed, je moet genieten van het moment zo lang het duurt

Vanmorgen werd gelukkig kwart voor 8 de eerste pas wakker, ze hadden het nodig, nadat het gisteren zo laat voor ze werd. En het kwam ons ook niet verkeerd uit, het was bijna uitslapen.

Ook de intocht gekeken, vanmiddag, en morgen gaan we hem hier in het echt inhalen.

Es zal even in AK reageren.
O, haaai citroentje

Oe, das een mooie tijd, zeg. Mogen ze vaker doen zeker?

Ik heb rare kinderen, alledrie weten ze dat SInt hier is, tv gekeken, maar niet 1 vraagt of de schoen gezet mag worden.
Oh haai Remma

mogen ze inderdaad vaker doen ja, maar ik heb geen illusie's hoor

Limoen viel al weer heel ongelukkig van d'r stoel vandaag, enorme schram over haar rug. Arm ding.

De stoel is meteen exit. (we hadden een peuterstoel voor haar gekocht, zo een van Ikea, maar dan via MP) Is wat hoger dan een normale stoel, daar is ze nog net te klein voor, maar heel smal, peuterformaat smal, en zij valt er dus steeds gewoon vanaf. Ze krijgt gewoon het triptrapding weer terug, en Mandarijn dan nog maar even in zijn oude kinderstoel.
Helleu.

Hier staan de schoentjes wél. En ze logeren bijelkaar en na een prachtig verhaal van ons over de Spiekpiet zijn ze heel zoet en heel snel gaan slapen. Ze zagen hem al zitten op het dak zeiden ze

Sintfeest was leuk. Mannie vond het allemaal redelijk eng maar Mini deed lekker mee.

Ik had vanmiddag wortelsoep gemaakt (die uit de nieuwe Allerhande), was erg lekker! Aanrader dus.

Pamman kijkt 'Hannibal rising'. Ik denk niet dat het mijn film is.
Inderdaad. Niet mijn film.

Ik ga naar mijn bedje met een boekje.

Trusten.
trusten
Ik las je www, ben je er al uit?
hahahaha neee. ik ben filosofisch samen met vriendinnetje, maar haar www's zie je niet
helleu!

leuk feestje gehad van zuslief; veel mensen, veel kinderen, lekker eten. Slof en Poek hadden eht ontzettend naar hun zin, waren ook leuk samen aan het keten en Poek lulde tegen iedereen, tot de barman aan toe

wortelsoep klinkt goed, Pammie. ik heb de nieuwe Allerhande nog niet, maar ga zo wel even op de site kijken.

Vanmiddag, vlak voor we weggingen, kletterde ik nog keihard onderuit op straat. Gelukkig was ik nog heel, maar had van die klassiek-geschaafde knieen. en merkte vandaag weer hoe vaak je toch op je knieen zit.

Es: hoe was de intocht?
Goedemorgen!

HIer ook naar de sintintocht gekeken op TV en daarna kinderen die helemaal hyper waren. Vooral Sien houdt niet op met vragen en stelt echt lastige vragen.

Wat apart inderdaad Remma, dat ze niet om schoen zetten vragen. Dat is hier echt een enorme issue en ze wisten ook nog feilloos hoe vaak ze vorige jaar hun schoen hadden gezet (3keer) en wat er in zat en welke liedjes ze gezongen hadden.

Vannacht dus ook schoen gezet, dus ik ben benieuwd hoe ze dadelijk reageren.

Vandaag weer een druk dagje, want dadelijk eerst zwemmen en daarna naar familie (2.5 uur rijden, dus wish me luck met Maby). Zal wel een latertje worden vanavond.

Goedemorgen!

Auw Sok, je val. Hoe kwam 't dat je onderuit ging? Die wortelsoep is heel makkelijk: kippenbouiloontabletten, kokosmelk en wortels. Ik doe nooit wat met kokosmelk maar dit was erg lekker.

Hier waren ze erg enthousiast want er zat een brief in hun schoen van Spiekpiet. Daarna zijn ze lekker gaan spelen, de hele woonkamer ligt bezaaid met Playmobil. We gaan nu ontbijten en dan moeten we weg; eerst broer halen bij Citro in de buurt en dan door naar zus bij Mifstad in de buurt.

Veel plezier vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven