Mutsen II
zondag 23 augustus 2009 om 23:22
maandag 24 augustus 2009 om 05:55
Goedemorgen!
Vanmorgen geen tot weinig forumtijd, dus een heeeeel kort berichtje. Gisteren was hartstikke leuk: eerst vliegshow en trekkertrek met de kinderen, daarna naar pannenkoekenboerderij (geen zin om nog te koken met dit warme weer). Kinderen weer lekker gespeeld in speeltuin, wij op terras . En toen nog eind naar huis fietsen, maar Sien had energie te over, want die klaagde niet. Eenmaal thuis ging ik zelf nog eind fietsen (want nog heerlijk weer), maar ik raakte verdwaald (overkomt me zelden gelukkig). Fietstocht werd dus nog behoorlijk lang . Maar gewoon heerlijke dag dus.
Nu dadelijk werken (het is weer maandag....zucht, kreun, steun), dus ik houd het even bij dit egobericht. Vanavond of morgen meer!
Vanmorgen geen tot weinig forumtijd, dus een heeeeel kort berichtje. Gisteren was hartstikke leuk: eerst vliegshow en trekkertrek met de kinderen, daarna naar pannenkoekenboerderij (geen zin om nog te koken met dit warme weer). Kinderen weer lekker gespeeld in speeltuin, wij op terras . En toen nog eind naar huis fietsen, maar Sien had energie te over, want die klaagde niet. Eenmaal thuis ging ik zelf nog eind fietsen (want nog heerlijk weer), maar ik raakte verdwaald (overkomt me zelden gelukkig). Fietstocht werd dus nog behoorlijk lang . Maar gewoon heerlijke dag dus.
Nu dadelijk werken (het is weer maandag....zucht, kreun, steun), dus ik houd het even bij dit egobericht. Vanavond of morgen meer!
maandag 24 augustus 2009 om 08:59
Nou, een heel klein brokje in mijn keel maar verder ging het goed. Annabel mocht op schoot bij de hulpjuf en toen was het goed. Lizzy zat heel dapper in haar groep drie en toen ze zag dat ze een eigen boekje, potlood en gummetje kreeg, en dat er gewoon een kleurplaat op tafel lag, verscheen er een brede grijns.
En dan nu... rust....
En dan nu... rust....
maandag 24 augustus 2009 om 09:01
Ik vind dat het allemaal zo snel gaat, vooral op zulk soort momenten, hebben jullie dat nou ook{ Dan ben ik gewoon een soort van jaloers op Nip die gewoon nog een baby heeft en mijn schoonzusje die er nog een krijgt. (Aan de andere kant heb ik heb ik nog nooit zoveel tijd voor mezelf gehad als nu....)
Oplossing; Nip ik kom binnenkort uitgebreid met Nipje knuffelen.
Oplossing; Nip ik kom binnenkort uitgebreid met Nipje knuffelen.
maandag 24 augustus 2009 om 09:36
maandag 24 augustus 2009 om 11:29
irritant man!
Hier een zeer gelukkige Sok, die vandaag treinen is wezen kijken op het station en in alle rust koffie is gaan drinken met Slof. Lekker man! Maar aan de andere kant vind ik het, net als Es, ook zo snel gaan! Naar school gaan vind ik zo'n stap! Ik heb dan alleen absolutt geen behoefte aan een 'nieuwe'dat dan weer niet.
Ga de 'ouwe' van school halen
Hier een zeer gelukkige Sok, die vandaag treinen is wezen kijken op het station en in alle rust koffie is gaan drinken met Slof. Lekker man! Maar aan de andere kant vind ik het, net als Es, ook zo snel gaan! Naar school gaan vind ik zo'n stap! Ik heb dan alleen absolutt geen behoefte aan een 'nieuwe'dat dan weer niet.
Ga de 'ouwe' van school halen