Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Ik zit bij de vuurkorf, muts!
Alle reacties Link kopieren
O, sorrie, muts
Is al goed muts
dat draadloos internet ook, van tegenwoordig. tsssk
Hoezo draadloos? We hebben gewoon een lange draad.

Ik ga lekker slapen.

Bis morgen xx
Tot morgen en slaap lekker
Haha, is het nog goedgekomen bij de vuurkorf Pammie?

Veel plezier vandaag: het lijkt een prima dag te worden voor een feestje.
lijkt mij ook, Pammie. En wat betreft gedrag Pammini: volgens mij is het typisch kindergedrag; kijken tot hoever je kunt gaan. En blijkbaar heeft de één het meer dan de ander.

Anky: je was er weer vroeg bij! wel een beetje goed geslapen? en gaan jullie wat leuks doen?

ik was om kwart voor 7 wakker en een kwartrier later dook Poek erbij, gelukkig wel even rustig in het begin. Uiteindelijk alsnog pas om 9 uur het bed uitgekomen.

Boottocht moet kunnen, alleen niet in ons eigen bootje (want te klein voor zoveel vrouw). zou eventueel boot van vrienden kunnen lenen of we zouden iets commercieels kunnen gaan doen. of gewoon in een huisje.

weekend bezatten lijkt me nu een heel goed idee

Sokman moet zo nog even werken en is niet vooruit te branden. Ik ga vanmiddag even naar mijn ouders en dan naar mijn broer. Neem Poek niet mee, want dat durf ik niet goed aan met mijn broer. niet dat hij haar iets aan doet, maar met een heel groot kind en een kleintje is me iets teveel van het goede.
Arghhhh, ik ren even naar beneden om de was in de wasmachine te doen. Heeft Maby in die ene minuut dat ik weg ben wéér de koekjeslade geplunderd en 2 stroopwafels opgekaand (in 1 min tijd, dat is dan wel weer knap). Grrrr, krijg er echt een puntkop van: weet dat het mijn eigen schuld is (want ik ben haar geweten en als ik weg ben, dan is haar extern geweten weg enzovoorts), maar die koekjeslade is nu alweer een wekenlang durend gevecht en kind is zo gefixeerd op eten. Nou ja, toch maar weer beter madam in de gaten houden dus (gisteren had ze ook alweer 2 keer een tand door de lip) en gezien Ot en Sien komt het later allemaal weer goed.

De eerste wespensteek is hier ook weer een feit (heeft nog lang geduurd dit jaar). Dit keer was Sien de pineut: nou ja, heeft ze in ieder geval geleerd dat ze niet naar wespen moet meppen.

Sokje, sterkte vanmiddag bij broer en ouders. Ik ga nog even aan de koffie (Maby speelt even in de box, dus even rust ).
wat een vreetwolfje, Anky! moeten we haar niet Koekiemonster gaan noemen?
hier worden de tomaatjes van de planten afge(vr)eten, alleen snapt Slof nog niet dat je de groene niet kunt eten. Levert weer een boze Slof op
Wooow, wat een vreetzakje, die Maby. Een vraatje

Wij zijn net uit bed, ik zit aan de koffie (goh). Zal er zo eens een was in gooien.

Sterkte vanmiddag sok.
Heho, alleen opa is er nog. Verder was het leuk. Ik had me net voorgenomen om normaal te doen tegen zus-waar-ik-niet-zo'n-zin-in-had kwam ze weer binnen met een opmerking en een air waar mijn haar van overeind ging staan. Lag niet aan mij, ook beste vriendin zei er wat van. Nou ja.

Ik ga met mijn voeten in het badje staan, fik weg in de achtertuin.
jammer van zus, Pammie. Gelukkig dat je niet de enige was die zich eraan stoorde.

bij mijn ouders was het goed, voorzover dat mogelijk is. Moeders krijgt steeds meer zuurstofgebrek en vindt dat eng (goh) bij mijn ouders waren twee tantes en een oom, had ik lang niet gezien dus dat was wel weer leuk.

met broer was alles goed, had een goed humeur en lipe, op zijn manier, te zingen.

Nu weer thuis en dat was maar goed ook, want Sokman moest weer komen voor zijn dienst.
kreeg wel weer een veer... terwijl ik vind dat ik de laatste tijd veel te veel ben aangekomen (eigen schuld, helaas) en ik alleen maar mopper over 'spek', zeiden mijn tantes (die ik een hele tijd niet heb gezien) dat ze vonden dat ik slanker was dan voorheen. kijk, dat hoor ik graag. doet niets af aan het feit dat ik moet afvallen (maar nu even niet), maar toch
Fijn dat je toch postieve reacties kreeg Sox, is altijd fijn. En Pam ook fijn dat het geslaagd was.

Hier lekker dagje. Ik ben heel actief geweest want geverfd en slaapkamer gerestyled, heel gaaf geworden. Nu nog wachten op de verjaardagskadootjes (schilderij, olijfboom en gordijnen) en hij kan zo in de VT.

Aangezien ik zo druk was twee biertjes genomen want verdiend en nu aangenaam gelukkig.
pfoe; met dit weer schilderen? Held!

en lekker, zo rozig van een paar biertjes.
Foto Es! En knap dat je met dit weer bent gaan schilderen.

Hier liggen ze er net in. We kwamen de buren van 2 huizen verderop tegen en hebben daar een borrel meegedronken. Ik had nog heel wat salade en stokbrood over dus dat hebben we lekker opgepeuzeld.

Nu puinruimen.
Even een heel snel berichtje: tot over twee weken!
veel plezier, Miffy!
Hoi, ben d'r weer. Weekend was leuk, ben alleen bekaf. Kom me morgen wel weer melden, sorry, ongezellig.
Slaap lekker Citro en hele fijne vakantie Mif!

Het is hier weer ordelijk. Foto's staan in ak.
Hoi Citro, slaap lekker citro.

Fijne vakantie Miffy.

Ga nu foto's kijken.
vakantiefoto's? of andere foto's? zit met Sokmans laptop buiten; lekker zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven