Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Ja, herinneringen. Heb ik met de vorige doeken ook wat mee gehad en dat hebben ze toen geweldig opgelost. Ik had gevraagd of ze het doek konden photoshoppen op een bepaalde plek maar dat hadden ze toen niet gedaan. Ik een mailtje gestuurd, kreeg ik om half 10 's avonds een mail terug dat ik nieuwe kon bestellen met duizendmaal excuus. Naar zo'n bedrijf ga je inderdaad terug.
Ik heb ze even gemaild dat ik hun service erg waardeer

Hier kijken ze voor een keertje Totally Spies maar jemig wat is dat geweldadig zeg.
Alle reacties Link kopieren
Die prikkert is wel het makkelijkste geloof ik. Varen met z'n allen gaat duidelijk niet lukken. Datum prikken waarop de meeste van ons kunnen en meteen iets plannen voor later in het jaar/volgend jaar dat we er allemaal rekening mee kunnen houden? Wie wil tenminste

Weekend lijkt mij gezellig hoor. Hof van Saksen ken ik alleen van verhalen hier, lijkt mij prima.

Gisteravond was erg leuk! Alleen toen we thuis kwamen, zat Moppie bij mijn moeder op schoot. Die bleek ruim een uur lang niet stil te krijgen. En mijn moeder kan slecht tegen huilende kinderen, was een beetje jammer dus. Ze wil gelukkig het weekend nog wel oppassen...

Moppie is wakker, we gaan zo even boodschappen doen en van het zonnetje genieten.
Lekker Esmee, geniet ze! Goed dat je gemaild heb Pam. Ik doe dat ook vaak in zo'n geval. Is toch fijn voor zo'n bedrijf om te weten dat hun service gewaardeerd wordt.
Ik ga daar ook maar eens een doek bestellen. Zit al te kijken naar geschikte foto's maar kan nog niet echt 1 vinden.
Ik moest de klacht per mail melden Es en in dat mailtje heb ik gezegd dat ik hun service waardeer. Ik heb al een mailtje terug en kan ze opnieuw bestellen.

Remma, mijn zus had zo'n doek gewonnen. Toen ze hier was hebben we haar kinderen op een leuke plek in de tuin gezet en een serie foto's geschoten. Van de 80 zaten er 3 leuke tussen () en daar heeft ze er eentje uitgekozen. Misschien is dat een idee voor jou.
Zo, opnieuw besteld. En 3 wassen gedraaid, alle bedden verschoond, de badkamer schoongemaakt en gestoft boven. Mini is fietsen en Mannie leest een autotijdschrift (haha). Ik ga rommelen in de voortuin, kijken of er nog iets van te maken valt.
Bezig bijtje hoor
Het lijkt me nogal een gedoe als Remma haar kinderen in jouw tuin komt zetten, Pammie.
quote:elessie schreef op 26 augustus 2009 @ 13:29:

Het lijkt me nogal een gedoe als Remma haar kinderen in jouw tuin komt zetten, Pammie. Grijnsch
Lijkt me wel reuzegezellig En de tuin is nu ook weer netjes. Nog steeds stom, maar wel netjes (na aanleg van de tuin vond Pamman het leuk om allerlei verschillende planten erin te zetten. Dat ziet er nu dus vreselijk uit. Ik ben van de symmetrie )
Sjo. Ook wat boodschapjes gedaan op de fiets. Mini wilde niet zelf fietsen maar 2 kinderen van 17 kilo op één fiets is eigenlijk een beetje teveel. Maar goed. Heb mijn beweging wel gehad.

Nu koken. Pamman eet voor de derde avond op rij niet mee, helemaal nie gezellig.
Mannie ligt bij Mini op schoot, met zijn armpjes om haar been geslagen en Mini met haar arm om zijn schouder
Liefff Pammie.

Ik ben moe. Da's vreemd want ik heb amper wat gedaan vandaag.
Foto gemaakt, Pam{

Ik heb vanmiddag parkiet opgehaald (Tuffy II) beest vindt het maar niets hier, haha. Vliegt in paniek door kooi.
Nee, geen foto. Zo liggen ze wel vaker.

Mini had net een enorme bui. Mannie had een vraag- en antwoordboek uitgezocht, Mini een ander boekje. Ze ging over de rooie toen ze niet ook een paar vragen mocht uitkiezen. Gekrijs en geschreeuw duurde ein-de-loos. Uiteindelijk was ze helemaal over de emmer aan het roepen dat ik haar moest troosten. En toen werd ze rustig. Even over gepraat, hoe dat voelt om zo boos te zijn. Volgens haar voelt het 'alsof er grote stenen naar beneden komen vallen'. Ik heb haar verteld dat ik niet weet dat ze getroost wil worden als ze alleen maar zo schreeuwt. Afgesproken dat als ze weer zo boos dat ik haar troost.

Pffff.
En net weer een enorme bui Honger, bang voor skeletten. Uiteindelijk heb ik haar in ons bed gelegd, mijn parfum op mijn hempje gespoten en met dat tegen haar neus is ze in slaap gevallen.
Joehoe?
Boe
Pfieuw.
Ja, ik was er wel
In slaap gevallen, je hebt haar bedweld joh

Bui klinkt niet fijn. Voor jou en voor haar.

Ik was zwemmen vanavond. Buitenwater was best brrr. Pas na 3 banen hielden mijn spieren op te verkrampen.

Mannie heeft een nieuwe (tweedehands) fiets. Nu nog even oefenen met op- en afstappen, want zijn korte pootjes maken dat wat lastig. Vandaag voor het eerst met zijn nieuwe fiets naar supermarkt geweest, zucht wat heb ik toch een grote stoere zoon!

Moest de eerste Tuffy ook bij jullie wennen Es? En heet deze echt Tuffy twee???

Nu ga ik alles klaarleggen en zo slapen, want morgen werken.
Dat had ik ook bedacht Esmee, maar het was echt geen chloroform, alleen maar Hugo Boss

Ik heb net ook zitten kijken voor een nieuwe fiets voor Mannie. Ik had 'em in een blad zien staan, hij is megasupercool.

Kan jouw Mannie al zonder zijwieltjes Esmee?

Es, Tuffy II al wat bedaard?
Kom even een buurvrouw een knuf geven. Voor Sok
Ach nee he, heb ik een reactie getypt en weer een bladzijde teruggelezen nu is bericht dus verloren, en ik moet nog bellen dus ik weet niet of ik het nog opnieuw ga typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven