Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe een Pammie...

Mannie fietst al een tijdje zonder zijwielen. Denk maand of 2 voor zijn 4e verjaardag. Maar op 12 inch fietsje hield hij de boel nogal op op het fietspad richting school haha.

Nu echt slapen, moet morgen naar 2 presentaties en anders val ik daarbij in slaap denk ik. Mmm, bij de 2e niet vermoed ik die is te leuk daarvoor. Ben ik daarna weer helemaal op de hoogte voor mijn vakgebied de komende tijd. Of ben ik nu te cryptisch voor jullie?
Thanx Vrolijk! Lief van je.

zit hier op apegapen, omdat ik zo'n beetje omval van vermoeidheid. heb voor het eerst in 2 weken gesport na 2 weken zeer ongezonde weken en dat voel ik.

Balen, Pammie, van die buien; gelukkig dat je nu wel een béétje een richting hebt waarin je 'de' oplossing moet zoeken. vermoeiend lijkt me, voor jullie allebei

dapper Esmee, buitenzwemmen. Bij het idéé alleen rkijg ik al kippevel. en je kind lijkt zo groot als ze naast je fietsen he?

Tuffy 2 al wat relaxter Es? Arrum beest.

had net vader aan de lijn, was niet enthousiast. Morgen krijgt mijn moeder een catheter, omdat naar het toilet gaan ook al niet meer lukt Huisarts die er vandaag was, gaf ook al aan dat ze hard achteruitgaat. Ik ga er morgenavond maar even langs, denk ik. Vaders had vandaag ook dikke mot gehad met mijn moeder; hij had (zonder overleg) al een begrafenisondernemer laten komen. Niet heel handig en ook erg voortvarend, weet ook niet zo goed wat ik hiervan vind. Maar moeders had hem weer uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Gelukkig had oudste zus (jawel!) haar uit kunnen leggen waarom vaders dat gedaan had en toen was het wel weer goed.

Moeilijk
Ik denk dat we bij Mannie ook gewoon die zijwieltjes er eens af moeten halen om te kijken hoeveel talent hij heeft
Och Sokmeisje toch Niet zo'n handige actie van je vader, zo zonder overleg. Denk op zich dat het wel 'mooi' is om samen je wensen voor een begrafenis door te nemen. Is er nog gesproken over euthanasie, dat wilde je moeder toch? Heftig hoor, dit zo meemaken.
ze hebben het er wel samen over gehad, maar mijn moeder wil 'niks' en alles zo goedkoop mogelijk en niemand erbij.. En dat willen wij eigenlijjk niet, omdat ze een hele brede kennissenkring hadden, die je ook de gelegenheid moet geven om afscheid te nemen

Van euthansaie is mijn moeder nu wel afgestapt, maar ze krijgt wel palliatieve sedatie. dat houdt in dat ze in slaap gebracht wordt op het moment dat de vooruitzichten zó zijn, dat ze binnen een aantal dagen zal overlijden.
over zijwieltjes; bij Poek hebbenw e een ochtendje geoefend en daarna fietste ze zó weg. En als ik Mannie zo inschat aan de hand van jouw verhalen, lijkt hij het vast wel te kunnen
Palliatieve sedatie ken ik. Jammer dat je moeder er zo instaat, waarom is dat eigenlijk?

Schat jij Mannie zo motorisch in ja? Ik zag hem laatst op een loopfiets en dat zag er weinig hoopvol uit
Weltrusten meisjes. Ik plof mijn bedje in, morgen weer werken.
De laatsten zullen de eersten zijn

Bakkie?

lekker dank je.

iedereen goed geslapen? werd wakker met koppijn, maar is nu aardig over. ga zo eens bellen en was opruimen en even naar de stad.
Hoest met de hoofdpijn Sok? Ga je vandaag weer naar je ouders?

Ik heb net een Bossche bol op Morgen lekker uiteten met mijn hubbie. We hebben een feestje dus daar had ik al oppas voor maar de kinderen vonden het leuk om met haar te eten. Nou best, dan gaan wij wel
net even wat dingetjes gehaald bij de Zeeman en de HEMA. Zeeman ging nog wel, maar HEMA wilde meneertje echt niet in. dus ik heb daar geshopt met een krijsend kind op de grond. En allemaal moeders/oma's en anderen die zich ermee gaan bemoeien, heel fijn.

Gelukkig is het mannetje inmiddels wat bedaard.
had je berichtje over het hoofd gezien, Pammie. Hoofdpijn is weer weg, gelukkig. en ik ga vanvavond even naar mijn ouders.

lekker, Bossche Bol. en nog lekkerder: uit eten!
Tjee, wat een vervelend bericht Sok. En wat naar dat dat nu zo gaat tussen je ouders. Moet zo moeilijk zijn voor jullie allemaal. *Dikke vette knuf*

Met Tuffy (die inderdaad gewoon weer Tuffy heet) gaat het goed. De kinderen 'bewaken' zijn kooi en zitten heel stil met hun handje erin (met lekkers) om hem te laten wennen. Zo lief! Annabel zingt liedjes voor hem en Liz leest hem voor. Hij is vast snel tam!
Ik heb net een klacht ingediend bij TNT. Die sukkels hebben voor de tweede keer een pakket van kleertjes.com gewoon bij de voordeur gezet. Iedereen die langskomt lopen kan het zo meenemen. Wat erin zit is al betaald, er ligt geen briefje in de bus dat het bezorgd is en waar ze het neergezet hebben dus als het ' verdwijnt' gok ik er zo op dat ik de Sjaak ben.

En nu ga ik eten (misschien had ik dat eerst moeten doen )
kreeg vanmiddag onverwacht bezoek van vriendin die nu in Remmastad woont; was een paar dagen terug in haar 'oude' stad. Was leuk! had haar héél lang niet gesproken, dus we hadden wel wat bij te praten.
Wat leuk Sok!
Tipje: H&M heeft momenteel een actie met 25% korting op duurste artikel en 10% korting op de rest van je bestelling. Ik heb net wat basics voor de winter besteld en daarmee bij ¤20 korting gekregen. Toch weer meegenomen.

En nu ga ik opruimen. Mijn man had zo ontzettende haast om op zijn motor te komen dat hij de kinderen hun bed zowat ingejaagd heeft. Beetje jammer, aangezien dit überhaupt de eerste avond was deze week dat hij thuis was met eten. En de zooi staat er dus nog.

Mini had weer smoesjes, toen ik niet reageerde riep ze heel boos dat ze niet ging slapen. Sindsdien is het stil
Ze oefent waarschijnlijk met heul boos kijken voor als je toch nog langskomt haha.

Winter wil ik nog niet aan denken joh. Maar wel dank voor de tip. Je gaat dus nu afwachten tot er weer een pakket voor je deur staat. Wat een pannenkoek zeg!

Wat lastig Sok. Fijn dat je moeder het uiteindelijk toch begreep. Onverwacht bezoek klinkt erg gezellig!

Ik ben gesloopt, reed pas om 19.00 uur weg van het werk. Wel leuke dag gehad, maar toch.

Meld mij vast af voor komend weekend. Morgen uit het werk door naar feestje en ik verwacht dat we van feestje in kraamvisite rollen en dan uiteindelijk zondag einde dag weer terug zijn of zo.

Had trouwens einde vorige winter al wat in de sale voor Mannie besteld. Voor Moppie en Mini durfde ik niet zo goed. Mijn kast kan ook nog wel wat gebruiken, dus ik ga nu maar eens kijken.
Leuk Sokje! En ik hoop dat je een goed bezoek bij je ouders hebt. Hoe is het nu met de benauwdheid van je moeder?

Pammie, wat achterlijk van dat pakket. Hier geven ze gelukkig alles bij de buren af (er is altijd wel iemand thuis hier).

Elessie, wat leuk: een nieuwe Tuffy!

Hier een wat lastige dag. Ot luistert de laatste weken zoooo slecht. Ik weet, het is ongetwijfeld een fase, maar het is zo vermoeiend. Vanavond sloeg hij Maby ook ineens weer knetterhard in haar gezicht, alleen maar omdat ze iets afpakte. En Maby is ook best vermoeiend op het moment. Tegen A-man hebben ze op het kdv al een paar keer laten doorschemeren dat ze een 'redelijk aanwezig' kind is. Ik vond dat altijd wel meevallen (want immers, ze moet opboksen tegen broer en zus), maar nu Ot en Sien op school zijn valt het me inderdaad op dat ze wel heel erg veel herrie maakt, erg veel herrie. Gek genoeg kan ik me dat van Ot en Sien niet meer zo herinneren (vast verdrongen).

Wel leuk was dat Sien helemaal in de gloria was na haar gymnastiektraining . Alleen wel erg sneu voor Ot, die ook zo verschrikkelijk graag wou (helaas gymmen de kinderen van 3 op woensdag als wij beiden werken).
Nog even met Ot geoefend op fiets van Sien zonder zijwielen. Maar het zit er nog niet helemaal in geloof ik.... . Hier in het dorp fietsen al veel kinderen van 2 jaar zonder zijwielen . Heel veel loopfietsjes en veel ruimte en tijd (thuisblijfmoeders) om te oefenen. Overbuurtweeling wordt eind november 3 jaar en fietsen sinds deze week kleine stukjes los. Ik moet Ot dus maar eens aansporen .
Veel plezier dit weekeinde Esmee!

Ik ga weer eens An die Arbeit. Cursussen zijn deze week weer volop begonnen en dus ben ik hartstikke druk weer. Enerzijds leuk en motiverend (ik vind het nog steeds leuk), anderzijds is de werkdruk wel een beetje hoog nu en werk ik iets te veel in de avonden naar mijn zin.
Ook vanuit hier veel plezier Esmee!

Wat leuk dat Sien gym zo leuk vindt, Ank. En misschien is Maby gewoon drukker dan de twee anderen, dat kan toch - vraagteken -

Pam, goeie tip. Toevallig net vandaag de catalogus besteld dus komt goed.

Waar is Nip -vraag-
Sok, klinkt gezellig, je bezoek! Ik vind dat altijd zo leuk, als zoiets onverwachts gebeurt!

Ben net wezen wandelen met vriendin, was heel suf, we hadden dezelfde kleren aan (roze kniebroek en zwart shirt) net twee van die bejaarden die in dezelfde kleren de paden-lanen opgaan, haha.
quote:elessie schreef op 27 augustus 2009 @ 21:39:

Ben net wezen wandelen met vriendin, was heel suf, we hadden dezelfde kleren aan (roze kniebroek en zwart shirt) net twee van die bejaarden die in dezelfde kleren de paden-lanen opgaan, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven