Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
maar to disect is ook een werkwoord, ging er van uit dat parse een znw was.. ach ja, ik kan ook zelf vertalen en woorden opzoeken natuurlijk, maar dan weet ik nog niets
quote:Miffy schreef op 27 december 2009 @ 22:47:

[...]

Sok, mag ik je (Sokmans) snert recept? Ik vind zelfgemaakte snert lekker, en spul uit een blik niet te eten, maar ik heb geen goed recept.

Ik ga maar eens slapen. Weltrusten!

ik zal het hem morgen eens vragen (van dat snertrecept dan)

en ik ga ook slapen; trusten!
Trusten
Ik zie je helemaal zitten Remma Slaap je inmiddels wel?

Ik kijk All you need. Wat snoezig toch allemaal, die liefde.
Nee.

Ik heb uitgeslapen tot 12 uur dus ik ben bang dak niet meteen slaap ook.

Ik luister radio, Veronica, en internet wat.
Ik had al zo'n vermoeden dat je er nog zou zijn

Ik ga wel naar bed. Hoe ontroerend ik AYNIL ook vind.

Hijs erg!
OMG hahahahhhahah

Muts
Ik ga lief zijn voor me hubbie. Hij baalt echt heul erg. Prul.
Nou, have fun dan maar.
...........altijd is Kortjakje ziek, midden in de week maar 's zondags niet...........
Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat je nu dan nog slaapt Remma....

Esman is onderweg naar zijn werk en dropt Mini en Moppie op kdv. Mannie is al aangekleed en ik spring zo onder de douche en rij dan op weg naar buurdorp voor snowboots. Hoop dat ze ze in kleine maatjes hebben. Winkel gaat al op half negen open, daar gaat mijn vakantieochtend
Stelletje kletskousen !

Succes met shoppen Esmee en de kleine maatjes-jacht.

Haha, ik zou best nee willen zeggen tegen de verjaardag van A-man en alle bezoek. Maar kun je dat eigenlijk wel maken? Dit is een serieuze vraag overigens.Grootste probleem vind ik overigens dat echt iedereen op een andere dag komt en dat we dus gewoon elke dag bezoek hebben. Als het zich zou beperken tot 1 dag zou ik er niet zo'n moeite mee hebben (en het is ook nog allemaal bezoek zonder kinderen (dus niet leuk voor onze kinderen) en die van heel ver of uit buitenland komen, dus die weiger je ook niet zo maar).

Enfin, het zit me allemaal een beetje hoog, zoals jullie ongetwijfeld wel merken. Gelukkig is het snel weer 4 januari.
Nou Ank, ik vind dat je best kunt aangeven dat je een verjaardag op één bepaalde dag viert, zeker met al die feestdagen in dezelfde periode. Ik vier het altijd op één dag, geef dat ook ruim van te voren aan en als iemand dan niet kan, tjsa, dan niet. Het is maar een verjaardag hoor. Er gaat niemand dood als je dat eens een jaartje overslaat.

Ik heb bagger geslapen, ik sliep al lastig in en net toen ik sliep ging Mannie kotsen, toen ging het inslapen weer niet zo makkelijk en om half 6 kwam Mannie bij ons kruipen. Hij sliep nog wel door gelukkig maar om kwart voor 7 ging de wekker van Pamman. Hij moet wel werken.

Kindertjes hebben net was gevouwen, ze vinden het helemaal tha bomb tegenwoordig om te helpen met de was. Haske handig

Die was ik nog vergeten.
Thanx Pammie!

Was mannie ziek dat-ie moest spugen, of hoestte hij weer veel?

hier gelukkig wel lekker geslapen, hoewel Poek om kwart over 6 bij ons kwam kruipen. Ik vind het wel gezellig, Sokman duidelijk minder. Maar die moest dan ook werken.

Eensch met Pammie, Anky; tuurlijk kun je zeggen dat iedereen op 1 dag komt, of niet. en zeker rond deze dagen begrijpt iedereen dat best. Ik baal er altijd van dat ik op 22 december naar de verjaaardag van zwager moet, omdat hij wel graag wil dat het gevierd wordt. Maar het is echt een K-dag.

Zometeen even naar de stad met het tuig (gaan cadeautje kopen voor de voormalige crechejuf, waar Sokman morgen heen gaat) en wie weet ook wel sneeuwlaarzen, als ik ze tegenkom. hoop iig dat het esmee lukt.
Hij was gewoon over de emmer; hij moest plassen en ik was er niet snel genoeg. Denk ik.
Zo de boodschappen zijn binnen. Moet alleen nog even naar de slager voor vlees. Dan kan ik mij straks op de tapas storten, yummie!

Baal wel. Cherrytomaten zijn zo verrot als het maar kan. Lekt de doos uit... Heb ik wel vaker bij AH. Heb gebeld dat ik straks nieuwe kom halen. Was al speciaal naar groenteman gegaan voor alle groente, maar die had ze niet. Eén vers ding bij AH en het gaat voor de zoveelste keer mis.

Sneeuwlaarzen niet gelukt helaas. Er waren er maar een paar en alleen in grote maten. Boerenbond had helemaal niets meer, komt ook niet meer. Hoop dat het jou wel lukt Sok!

Wat een prutnacht Pammie. Fijn dat Pamman wel door kon slapen. Hier ging het vroeg mis met Mini. Die laten we plassen voor we gaan slapen, maar toch gaat het vroeg in de ochtend mis. Ze wordt wakker en als ze dan niet meteen gaat plassen, is het bed nat.

Moet na 13.00 uur naar de schoenenwinkel. Zool van Moppie laat los (en die is nu zonder schoenen naar kdv). Beetje snel, want pas half november gekocht. Dan meteen een rijtje winkels doen voor sneeuwlaarzen.
Ja hoor Remma is net wakker

Wat een rotnacht Pammie Vannacht maar in de herkansing dan.

Wij gaan ook zo naar de schoenenwinkel, voor mini.

O en Anky, natuurlijk kun je dat maken. De vraag is eerder, waarom zou je dat niet kunnen maken.
'Kunnen maken' snap ik sowieso niet; je maakt toch lekker zelf wel uit hoe en wanneer en óf je je verjaardag viert?

Ik heb puingeruimd, overal stond nog kerstzooi en ditjes en datjes. Dat is opgeruimd. Van vaders hebben we 12 wijnglazen gekregen, heel fijn maar ik kan ze niet kwijt. Daar heb ik een oplossing voor bedacht en die oplossing ligt in de Ikea (waar anders ). Man moet daar nog heen om iets te ruilen dus dat kan in één moeite door. En de ramen op 1 en 2 zijn gelapt.

De kinderen rennen rondjes om de bank in hun ondergoed; vollegens mijn is het tijd om iets te gaan doen.
Toen we wegwilden en ik de fiets stond los te maken, kwam Slof heel enthousiast aangerend met een grote drol in zijn handen Vervolgens stond Poek in de andere drol (één van de vele, lang leve de sneeuw) en toen had ik geen zin meer. Vervolgens was er geen Etos open (en we hebben er 4 in de buurt) en de Bodyshop ook niet. Uiteindelijk bleek 1 Etos open en hebben we snel even een cadeautje gekocht en nog wat andere noodzakelijke dingen. Slof en Poek reden heerlijk rondjes en hadden grote lol. Daarna zijn we lekker koffie gaan drinken bij Bagels & Beans. Ook zijn we nog even naar de kipjes gaan kijken en had Poek wéér in de poep gestaan, o joy.

zometeen even lunchen en dan gaat er iig 1 naar bed.

Laarzen zijn niet gelukt, want zowel de Scapino als de Schoenereus waren nog niet open. Hopenlijk hebben jullie vanmiddag meer succes.

wel lekker weer trouwens hier.

o, moet boekje lezen, later
We zijn naar de Ikea geweest, net zo als alle andere mensen in de wijde omgeving hier, pffff wat was het druk zeg, ik dacht nog, maandagochtend, na 2 koopzondagen, vast heel rustig, niet dus .

We hebben weer een stuk treinrails erbij en nog tig andere dingen die we niet nodig hadden maar wel leuk zijn, maar wat we wilden kopen was uitverkocht (stom, moet dat ook eerst even op internet checken natuurlijk).

Mandarijn stiekem de ballenbak ingesmokkeld, is hij echt 3?? Ja hoor, hij is echt drie. Gelukkig zegt ie zelf ook altijd dat hij drie jaar is. Bij het ophalen weer: is hij echt drie? ja hoor, hij is echt 3 alleen Limoen laten gaan zou ook een groot drama opleveren vrees ik, dus dan maar een keertje liegen.

Balen van de sneeuwlaarzen. Bij Schoenenreus hier stond trouwens al een bordje buiten dat ze op waren, denk dat ze de vraag 200 keer op een dag krijgen

Pfff Sok, wat een drollenellende, als ik iets vies vind is het hondenpoep.
joh, het gaat ze er bij Ikea volgens mij vooral om dat die kindjes niet 'verzuipen' in de ballenbak en niet te gauw in paniek raken. Mandarijn is toch ook niet heel erg klein? het wordt pas moreel onverantwoord als je bv bij Artis roept dat ze nog géén 3 zijn (dan word je meestal wél direct afgestraft door je kinderen ) om niet te hoeven betalen.

heb net ook ramen gezeemd, ik kon het, met de zon erop, niet meer aanzien. Jammer genoeg kon ik de buitenkant niet doen. (schuifpui kan alleen moeizaam open) maar het scheelt een aanzienlijk aantal gore kinderhandjes op het raam.
Jakkes Sok, je treft het wel vandaag.

Ikea was 2e en 3e kerstdag geopend, dat slaat toch helemaal nergens op? Dat al die winkels op 2e kerstdag open zijn vind ik sowieso stom maar dan moeten ze ook nog een koopzondag erachteraan plakken, gaat nergens meer over.

Ik heb 't grut eindelijk in hun kleren gekregen en we zijn op ons gemakje boodschapjes gaan doen in het dorp. Rustig gewandeld, naar de kerststal gekeken en getracht in een volledig lege Albert Heijn te vinden wat ik nodig had. Nu kijken ze voor de tweede keer vandaag Ice Age (foei) en ze moeten steeds zo giechelen Als de buren thuiskomen gaan we daar thee drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven