Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Niet he? Gosh, jammer nou

Lief van je
quote:Pammie schreef op 27 december 2009 @ 22:33:

Ik heb al anderhalf uur dorst maar geen zin om op te staan. Man is te druk met Wii installeren, heb ik nu ook niets aan.oo, gaat dat bij jullie net zoals hier? Niet aanspreekbaar, zeldzaam geirriteerd en zo traag als...?
quote:sokje schreef op 27 december 2009 @ 22:33:

wij (nou ja, Sokman, ik mag af en toe roeren) .
quote:remma schreef op 27 december 2009 @ 22:34:

Niet he? Gosh, jammer nou

Lief van je hé! ik kom niet zo vaak liefhebbers tegen van snert; die moet je koesteren
Nou, de Wii doet het ook niet dus hij is beheurliijk geïrriteerd inderdaad.
Nee, wij zijn een uitstervend ras
Waarom maak je zelf geen snert Remma?
wij zijn ook liefhebbers hoor, maar het was altijd mijn oma's ding, snert koken, mijn moeder en ik kunnen het allebei niet zo goed. (denk ik, ik heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd )
Dat doe ik wel Maar ik ben de enige in het gezin hier die het echt lekker vindt, dus vaak gebeurt dat niet.

Maar Sok maakt veel in 1 keer en meldt dat dan altijd ff hier. Dat er een bakje klaarligt voor me in de vriezer.
quote:remma schreef op 27 december 2009 @ 22:37:

Dat doe ik wel

Maar Sok maakt veel in 1 keer en meldt dat dan altijd ff hier. Dat er een bakje klaarligt voor me in de vriezer.herstel: Sokman maakt veel
niets of niemand chagrijniger dan een man met een computerding dat niet werkt...
moeten we dan niet een keer een snertparty gaan houden hier?
quote:citronella schreef op 27 december 2009 @ 22:38:

niets chagrijniger dan een man met een computerding dat niet werkt...yep. mooi omschreven. Sokman moppert niet vaak, behalve als er apparatuur niet werkt, of de computer niet doet wat-ie wil.
is goed hoor, op jouw boot? als er ijs ligt? allemaal schaatsen mee? lijkt me heel gezellig
Het ligt vermoedelijk aan ons kabeltje en niet aan het feit dat hij hem meteen bij binnenkomst uit zijn handen liet pleuren

niets of niemand chagrijniger dan een man met een computerding dat niet werkt...Klopt. Al zeikt die van mij over alles wat niet werkt. Alles. Moppersmurf istie
quote:sokje schreef op 27 december 2009 @ 22:38:

moeten we dan niet een keer een snertparty gaan houden hier?Ik ben vóór. Goh
quote:sokje schreef op 27 december 2009 @ 22:38:

moeten we dan niet een keer een snertparty gaan houden hier?

Aan een virtuele snertparty doe ik wel mee:

Smakelijk!
quote:Pammie schreef op 27 december 2009 @ 22:40:

Het ligt vermoedelijk aan ons kabeltje en niet aan het feit dat hij hem meteen bij binnenkomst uit zijn handen liet pleuren Túúrlijk, dat kabeltje.
Ik denk ook dat het aan het kabeltje ligt, dat zei ik meteen al namelijk. (wordt hij ook niet vrolijk van, mijn tips. Heel raar )
Oh nu kreeg ik weer die rare error die ik van de week ook kreeg: did not disect in parse... wat is een parse?
delen, ontleden ?
Permanente Aanstellerige Reteirritante Stomme Error?

niets of niemand chagrijniger dan een man met een computerding dat niet werkt...

Jawel hoor. Ik met een computerding dat niet werkt, waar Man zich dan ongevraagd mee gaat bemoeien.

Sok, mag ik je (Sokmans) snert recept? Ik vind zelfgemaakte snert lekker, en spul uit een blik niet te eten, maar ik heb geen goed recept.

Ik ga maar eens slapen. Weltrusten!
Oh ja, parse is een werkwoord, betekent inderdaad zoiets als delen/ontleden/uitpluizen. Maar hoe je de foutmelding oplost, weet ik verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven