Mutsen
dinsdag 7 juli 2009 om 22:43
Ik wil die definitieve KOT ook gewoon via de computer eigenlijk, snap niet dat je daar een formulier voor moet invullen, alles gaat via de computer behalve dat, en dan wil ik meteen een melding of we teveel of te weinig hebben gekregen, want ik heb werkelijk geen idee. Heb van de week nog een nutteloze poging gedaan aangifte te doen voor 2008 ook, want ik dacht, ze hebben ons salaris ook nodig voor die KOT berekening. Maar toen bleek dat we iets (niet veel) bij moesten betalen dus toen ben ik gaan spitten in ziektekosten rekeningen, of ik daar geen aftrek van kon maken, maar toen bleek dat man zijn tandarts rekeningen niet bewaart, of geen kopieen heeft, en hij heeft al helemaal geen idee of en hoeveel daar van de verzekering van vergoed is, nou ja kortom, een prutadministratie en uiteindelijk geen aangifte gedaan, en de belastingdienst maar even gebeld, en toen bleek dat ze gewoon (uiteraard) onze loongegevens hebben en die worden ook meegenomen voor de def. KOT berekening en dus had ik die hele aangifte niet in hoeven vullen.
En dat was een hele lange zin en nu weer even ademhalen
En dat was een hele lange zin en nu weer even ademhalen
dinsdag 7 juli 2009 om 22:49
Ik zit nog te wachten op de jaaropgaaf van vorig gastouderbureau. Hun facturen zijn onmogelijk, daar komt geen hond wijs uit. Vorg keer toen ik belde kreeg ik acuut per mail een mooi overzichtje. Waarbij meneer constateerde dat er een maand niet gefactureerd was. Maar daar ging hij niets meer aan doen. Nu mailde ik dezelfde meneer en kreeg ik een heel formeel mailtje dat ze eerst moesten kijken of het allemaal wel klopte. Hij heeft vast op zijn flikker gehad
Maar goed. Het is een gedoe. Ik heb wel alles al klaarliggen.
Ik vond het optreden van Brooke Shields mooi. Erg oprecht. Ik heb er een paar tussen gezien waarbij ik dat betwijfelde (you're daddy wasn't strange, it was strange around your daddy! Jaja.)
Maar goed. Het is een gedoe. Ik heb wel alles al klaarliggen.
Ik vond het optreden van Brooke Shields mooi. Erg oprecht. Ik heb er een paar tussen gezien waarbij ik dat betwijfelde (you're daddy wasn't strange, it was strange around your daddy! Jaja.)
dinsdag 7 juli 2009 om 23:01
Hebben jullie zoons ook een kleinepiemelcomplex trouwens ?
Zijn hier nog jongetjes die aankomende winter maat 92 gaan dragen? Ik heb een hele tas vol broeken e.d. Roept u maar.
Wanneer gaan we weer daten? Ik zag vandaag dat je hier in de stad ook rondvaarten kon doen en dacht meteen aan ons plannen. Zullen we eens
?
Zijn hier nog jongetjes die aankomende winter maat 92 gaan dragen? Ik heb een hele tas vol broeken e.d. Roept u maar.
Wanneer gaan we weer daten? Ik zag vandaag dat je hier in de stad ook rondvaarten kon doen en dacht meteen aan ons plannen. Zullen we eens
?
dinsdag 7 juli 2009 om 23:08
We hebben trouwens heel slim een compromis met Mini bereikt over het aantal kindertjes op haar feestje. Eén jongetje wat we wilden saneren komt bij haar in de klas en is haar beste vriend (blijft ze maar roepen - goed, is ook een dotje). Pamman maakte een tekening van onze auto's en Mini moest zeggen waar iedereen moest zitten. En toen aan het eind, bleef nog een jongetje over. En die kon echt niet meer mee want we hadden geen plek meer. Toen vond ze het goed want ze zag zelf dat het niet ging.
dinsdag 7 juli 2009 om 23:11
quote:Pammie schreef op 07 juli 2009 @ 23:01:
Drie stuks, denk ik. Ik heb zeker interesse, maar alleen als de anderen niet willen en jij zegt wat je leuk zou vinden om ervoor terug te krijgen, want ik voel me wat bezwaard met alles wat van jou deze kant op komt.
Uit het spijlenbed klimmen duurt hier hopelijk nog wel even. Pluis is niet erg lenig - zijn been hoog genoeg optillen om op de bank te klimmen lukt nog niet- en de spijlen zijn hoog genoeg. Hoop ik...
Hebben jullie het over KOT2008? Had ik daar een formulier over gekregen moeten hebben, of moet ik zelf actie ondernemen?
Drie stuks, denk ik. Ik heb zeker interesse, maar alleen als de anderen niet willen en jij zegt wat je leuk zou vinden om ervoor terug te krijgen, want ik voel me wat bezwaard met alles wat van jou deze kant op komt.
Uit het spijlenbed klimmen duurt hier hopelijk nog wel even. Pluis is niet erg lenig - zijn been hoog genoeg optillen om op de bank te klimmen lukt nog niet- en de spijlen zijn hoog genoeg. Hoop ik...
Hebben jullie het over KOT2008? Had ik daar een formulier over gekregen moeten hebben, of moet ik zelf actie ondernemen?
dinsdag 7 juli 2009 om 23:15
dinsdag 7 juli 2009 om 23:19
Wat goed bedacht zeg, om het haar zelf te laten concluderen/zeggen op die manier!
Denk dat Mandarijn wel een kleinepiemelcomplex krijgt, als de zomer nog even voortduurt. Jongetje van gastouder (5) riep toen Mandarijn bij hun zwembroekje aan kreeg heel enthousiast dat ie een hele kleine piemel heeft (en mandarijn weet al wat piemel is, hij noemt het pommel)
Denk dat een date in jouw stad misschien niet handig is voor de noorderlingen? maar ik ben verder wel voor hoor
Wilde net schrijven of Esmee of Nippo nog behoefte hadden aan wat langemouwenshirts en 2 driekwartbroekjes, voornamelijk, in maat 74-80 (maar misschien zijn ze daar al uit? geen idee hoe hard ze groeien)
Denk dat Mandarijn wel een kleinepiemelcomplex krijgt, als de zomer nog even voortduurt. Jongetje van gastouder (5) riep toen Mandarijn bij hun zwembroekje aan kreeg heel enthousiast dat ie een hele kleine piemel heeft (en mandarijn weet al wat piemel is, hij noemt het pommel)
Denk dat een date in jouw stad misschien niet handig is voor de noorderlingen? maar ik ben verder wel voor hoor
Wilde net schrijven of Esmee of Nippo nog behoefte hadden aan wat langemouwenshirts en 2 driekwartbroekjes, voornamelijk, in maat 74-80 (maar misschien zijn ze daar al uit? geen idee hoe hard ze groeien)
woensdag 8 juli 2009 om 05:25
Goedemorgen!
Hier helaas geen jongetjeskleding in de aanbieding. Niet omdat ik het niet kwijt wil, maar het gewoon versleten is. Ik weet niet wat Ot doet met zijn kleding, maar de rafels hangen er aan en het is een en al gat .
Hier, eindelijk, voor het eerst sinds weken weer eens normaal geslapen (lees: niet elk uur wakker geweest). Ben nu wel extreem duf, dus dadelijk op het werk maar veel koffie nemen.
Hier helaas geen jongetjeskleding in de aanbieding. Niet omdat ik het niet kwijt wil, maar het gewoon versleten is. Ik weet niet wat Ot doet met zijn kleding, maar de rafels hangen er aan en het is een en al gat .
Hier, eindelijk, voor het eerst sinds weken weer eens normaal geslapen (lees: niet elk uur wakker geweest). Ben nu wel extreem duf, dus dadelijk op het werk maar veel koffie nemen.
woensdag 8 juli 2009 om 08:16
Fijn dat je zo goed geslapen hebt Ank! Zou de magnesium eindelijk aanslaan of neem je dat niet meer?
Ik zou om 05:25 ook duf zijn. Gelukkig werd Mannie wel drie hele kwartieren later wakker En Mini ook want we gaan vandaag de uitnodigingen voor haar verjaardag rondbrengen. Heel spannend natuurlijk.
Ik heb al een was erin, bedden verschoond en kampgeld overgemaakt. Heeft zo z'n voordelen, vroeg wakker. Strakjes moet ik uitnodigingen knutselen en 18 kleuters een toneelstukje leren. Nu eerst Mini naar school.
Later.
Ik zou om 05:25 ook duf zijn. Gelukkig werd Mannie wel drie hele kwartieren later wakker En Mini ook want we gaan vandaag de uitnodigingen voor haar verjaardag rondbrengen. Heel spannend natuurlijk.
Ik heb al een was erin, bedden verschoond en kampgeld overgemaakt. Heeft zo z'n voordelen, vroeg wakker. Strakjes moet ik uitnodigingen knutselen en 18 kleuters een toneelstukje leren. Nu eerst Mini naar school.
Later.