Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Miffy, heel veel succes/sterkte vandaag!

En ook een voor Sokje met diarree en kwakkelende ouders en voor Esmee met de slechte nachten (echt, het wordt beter! Maby hier slaapt als een roosje sinds ze 11 maanden is, ik hoop echt dat moppie dat ook gaat doen).

Hier vroeg op vandaag, want we moeten A-man naar het station brengen voor zijn werktrip. Ben ik nou zo'n zeikerd als ik vind dat bedrijf best mag dokken voor een taxi? Ze vliegen wel business class, dus waarom dan moeilijk doen over een taxi. Ik word af en toe strontziek van dat gebreng op rare tijdstippen. Bij mijn oude bedrijf werden we gewoon met Schipholtaxi afgehaald. Soms rot omdat je dan weleens lang op Schiphol moest wachten, maar geen overlast voor familieleden.
Hee Anky, ik kom je hier wel even antwoorden, want anders gaat het bij Reizen weer zo off topic . Baanwisseling is van mij, want eind augustus ben ik klaar met mijn promotie, als het goed is. Ben dus nu op zoek naar een nieuwe baan per 1 september en dan leek het me niet zo handig om die maand al een vakantie geboekt te hebben. Vandaar juni. Maarre, ik vind jullie wel stoer, met drie kleine kinderen op een camping! Wij gaan voor de strategie van mijn ouders, denk ik: zodra de jongste zindelijk is, gaan we weer kamperen (we hebben er maar eentje, maar ach ).

Miffy, heel veel sterkte vandaag
Wij zijn ook gaan kamperen toen de kindertjes nog heel klein waren, was hartstikke leuk. Wel wat luxer (ingerichte tent of stacaravan) of is het dan geen kamperen meer?

Mif, ik denk aan je meis Hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht.

Hoe gaat het vandaag met jou Sok, beetje beter weer?

Ik ga eens bedenken wat ik ga doen.
Es, er is inderdaad niets te vinden qua schminkgebeuren bij julli in de buurt. Hebben jullie een feestartikelenwinkel ofzo? Dan zou ik daar even heenbellen of ze iets weten.
Ben echt een beetje aan het lummelen vandaag, voor het eerst. Nu rondje stomerij, postkantoor, boodschappen doen. Mini is morgen vrij en dan hoeven we lekker helemaal niet weg.

Wat doen jullie met Pasen eigenlijk?
weinig bijzonders, Sokman heeft dienst en 2e paasdag gaan we naar mijn zus.

met mijn buik gaat het gelukkig alweer wat beter, af en toe nog wat gerommel.

we zijn net naar het dierenopvangcentrum gefietst, maar helaas geen vlekmormel mén: wat een boel beesten. Centrum is redelijk nieuw en erg mooi, maar wel een béétje ver fietsen. heb mijn beweging voor vandaag wel weer gehad.
Ik ben vast al te laat, maar Mif, heel veel sterkte

Ik ga met Pasen (morgen al) naar mijn ouders met de kinderen, want Koekerd heeft tot en met dinsdag nachtdienst. Dus overdag ligt ie in bed, 's avonds is ie chagrijnig, en 's nachts werkt hij. Ik snap dat best hoor, maar ik heb niet zoveel zin om er 4 dagen bij thuis te gaan zitten met de kinderen. Dus we gaan weg. Ik ga vanavond al pakken.

Wat doe jij zelf met Pasen dan Pam?

Vlekmormel is nu al wel best lang weg he Sok. Niet leuk Gelukkig dat je buik wat opgeknapt is.

Zo. Nu weer even werken.
Veel plezier bij je ouders Koeky, klinkt wel als een goed alternatief ja

Ik weet niet wat we met pasen doen, misschien zandbak in elkaar knutselen, in de tuin hangen, een speeltuin hier of daar als er een open is, dat soort dingen.

Ouders zijn niet thuis, andere familie bijna allemaal in bezit van kat, met man's rug gaat het nog niet geweldig en mijn keel doet weer pijn. Dus thuis rustig aan doen is de beste optie denk ik.

Balen van vlekmormel Sok, kans wordt wel klein dat ie terugkomt zo denk ik.
O jee, ik ben te laat voor Mifs. Maar ik denk wel aan haar.

Ben druk aan 't werk, ga snel weer verder.
Wij gaan bij zwager brunchen eerste Paasdag. Daar is ook de rest van de wederwijdse families, 9 volwassenen en 4 kinderen. Zwager heeft enorme tuin dus hopelijk is het droog. Tweede Paasdag doen we niets.

Boodschappen zijn binnen en nog wat rondgeslenterd op winkelcentrum. Zit weinig fut in vandaag. Ik heb ook 'multibox' gekocht voor mijn schminkspullen, die ga ik zo eens inruimen.

Nu boodschappen opruimen en lunchen.
Dan word je 16 en dan krijg je een Mercedes van een ton cadeau. En dan vind je ook nog dat je het verdient. Je ouders hebben dan écht iets heel erg verkeerd gedaan.

(kan me altijd zo lekker ergeren aan mysupersweetsixteen )

Oké, nu ga ik weer wat nuttigs doen
zoweee: jij weet je te vermaken, Pam: mysupersweetsixteen!

ik kijk dat meestal vooral niet uit plaatsvervangende schaamte.

overigens ie het ook geen weer om actief te zijn; het is weer voor boekje-op-de-bank-met-een-kopje-thee.

Ik heb de hik en dat is Heul Erg Irritant.

Mijn vader is ook weer thuis, gaat wel goed maar is toch wel moe. 'men' had hem verteld dat hij er op moet rekenen dat het nog wel 6 weken kan duren voor hij weer de oude is.

Transfervplk was wel een goede geweest, Citro: niets over gezien en gehoord. En uiteraard wil mijn moeder geen thuiszorg 'want dat kan ze best zelf', maar mijn vader wil wel. dus komt mijn zus vanavond pushen. ben benieuwd hoe gezellig dat wordt
Hoe is het met je moeder nu? Moet ze niet terug om haar saturatie te laten meten? En ze kan toch ook nog niet beter zijn van die longontsteking?

Hier is het wel lekker hoor, bewolkt maar niet koud. Ik ben aan het opruimen geslagen. En ik had een klein cadeautje voor de kindertjes, dat heb ik net ingepakt. Ze krijgen waterballonnen, kunnen ze morgen hun lol mee op Mijn schminkkoffer is ook helemaal netjes nu, alles kan er in. En er zat zo'n bak bij voor het kleine spul. Ik ben dol op vakjes en bakjes

Overigens is dat schminken nog een dure hobby. Ik heb 6 extra kleuren besteld en een glitterschminkpalet, daar ben je €48 voor kwijt. Maar je wordt heel hebberig van al die kleurtjes, eigenlijk wil je ze allemaal. Dat zullen we maar niet doen.
moeder is wel goed, geloof ik. Longen waren wel weer schoon; dat schijn je goed te kunnen horen mbv een stethoscoop.

a.s. dinsdag wordt er een foto gemaakt. en tsja, die saturatie: haar rode bloedcellen zullen wel niet optimaal functioneren agv haar aandoening. En als zuurstof niet helpt, zou ik ook niet weten wat je er meer aan zou moeten doen. maar het zou fijn zijn als die arts dat eens even vertelt. er was ook een arts-assistent die mijn moeder het eea uitlegde over verschillende soorten longonstekingen. Mijn moeder vroeg of ze dat even op wilde schrijven; dat weigerde de muts! alsof mijn moeder dat allemaal kan onthouden.

kan me voorstellen dat je hebebrig wordt van dat spul, Pammie. en ik ben ook dol op bakjes en doosjes etc; kan er niet genoeg hebben.
Mannie: 'Wat een mooie ketting heb je om mama'

Mini: 'Ja hé en die mag ik een keer lenen'

Mannie: 'Goh, wat leuk'

Ze kijken nu van die hele oude cartoons (Bugs Bunny enzo) en ze rollen echt van de bank van het lachen. Zo schattig
Miffy, ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Ik heb, in hoeverre het iets waard is, aan je gedacht vandaag. Verder weinig zinnigs toe te voegen. Sterkte!
Ben weer thuis, en op lang wachten na is alles goed gegaan. Nu ben ik wel erg blij dat het achter de rug is.
Fijn Mif. En sterkte meis
Fijn dat je er weer bent en dat je weer verder kunt. Neem de tijd om te herstellen en sterkte .
Sok, ik snap ergens nog wel dat die AIOS dat niet op wilde schrijven (kost waarschijnlijk te veel tijd) maar ik snap niet goed waarom ze dat allemaal verteld heeft. Zo'n medisch college is toch helemaal niet relevant voor je moeder?
Teveel info lijkt me voor een patient als jouw moeder niet zo handig.

Remma, die donkere arts bij House is toch dood?
Wat raar, Sok, zo'n heel verhaal ophangen waar een patiënt toch niks mee kan.

Vandaag was een dag die maar zo snel mogelijk voorbij moest gaan, en dat deed 'ie dus niet: omdat er vanalles uitliep, was ik een stuk later dan gepland aan de beurt. Man en ik hebben een hele tijd een beetje hangen te hangen, en ik was al lang blij dat ik niet meteen dat charmante operatiehemd had aangedaan.

Dat ik een ruggenprik wilde, was duidelijk ongebruikelijk (er moest een extra anesthesist voor opgeroepen worden), maar ik ben wel blij dat ik erom gevraagd heb, want eigenlijk viel het me mee, en vind ik het prettig dat het nu niet een groot zwart gat is. Infuus prikken (in twee etappes omdat het eerst niet lukte) was ongeveer nog het vervelendste. Oh, en dat ik het ondanks drie dikke dekens zo ontzettend koud had erna...

Eenmaal weer terug op de afdeling bij man had ik het nog wel even moeilijk, maar gelukkig konden we toen vrij snel weg, en nu is het dus achter de rug. Gelukkig. Bedankt voor het denken allemaal.

Vakjes en bakjes, daar kan ik dan weer helemaal niks mee: wordt altijd een zooitje bij mij, want ze zijn altijd eigenlijk net te klein.
Ik had dat ook na die ruggenprik en kreeg een soort grote föhn onder de dekens. Dat was echt heerlijk.

Fijn dat het achter de rug en dat je voor jou de goede keuze hebt gemaakt qua verdoving. Heb je nog ergens last van, heb je pijn na een curretage?
quote:Miffy schreef op 09 april 2009 @ 21:24:

Vakjes en bakjes, daar kan ik dan weer helemaal niks mee: wordt altijd een zooitje bij mij, want ze zijn altijd eigenlijk net te klein.Daarom moet je er ook vééél hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven