Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik ga weer aan het werk. Kopje thee anyone?

Ja graag, maar waar is de rest van de high tea .

(kopje doet mij aan meet denken namelijk)

Ben onrustig geloof ik. Achterstallig onderhoud aan het inhalen hier. Maar goed, het wordt er wel schoon van en dat is fijn.
Koek, we kunnen ook naar jou komen . Voor mij maakt dat niet uit en ik ben dol op de stad waar jij woont.

Thee lekker, onder het strijken.

Leuk, dat zzp-er idee, terwijl moeders opruimt naar aanleiding van mijn aanwijzingen schmink ik de kinderen Ik ben alleen niet in de wieg gelegd voor het ondernemerschap.
Nee hoor, gelukkig niet zwanger (en ik weet het helemaal zeker met A-man in FL de afgelopen 2 weken). Pff, moet er even niet aan denken....

Pammie, ik woon ver weg, ik weet het. Maarre, kunnen we niet een dagje ruilen . De kinderen zijn hier ongelooflijk vermoeiend vandaag, vooral Ot en Sien zitten elkaar nogal in de weg en Maby wil niet slapen (al geloof ik dat het nu stil is, maar dat zegt niets, want dat was ze net ook en toen had ze het behang van de muur getrokken en zichzelf volledig ondergepoept.

En Ot ging op de pot (hoera, hij lijkt zindelijk voor plassen, poepen helaas nog niet), maar vergat zijn piemel erin te hangen. En het was een heeeeele grote plas.

Enfin, ik ga nu even snel aan de koffie. Over een uur naar de zwemles, dus ik kan wel kan wel wat power gebruiken.
Als meet op dinsdag of donderdag is kan ik ook komen. Of in het weekeinde in een leuke (buiten)speeltuin? Geen vakantie trouwens hier, maar in de week van Hemelvaart gaan we nog een weekje weg.

Pammie, je mag ook gerust hier een keer komen spelen met de kinderen hoor. Moet je niet nog een keer bij de vader langs ? Oei, de oorlog barst hier weer los, ik ga ingrijpen en de PC uitzetten.
Ik moet wel even grinniken om jouw onheil van vandaag, sorry Ank. En nee, ik wil niet ruilen

Mijn vader is precies in de meivakantie weer pleite, er valt echt niet af te spreken met die man, hij is er nooit. Jammer want ik had een logeerpartijtje bij hem in mijn hoofd.
Haha, en had ik al verteld over de poepbroek tot de schouders vanmorgen van Maby en Ot, die van de schommel viel? Het is hier even 5 min rustig geweest, maar nu is Sien de tekening van Ot aan het verknippen......Oei.....
Sterkte met de rest van de dag dan!

Bij Oprah zit de opa van die 8-ling. Die vrouw heeft 14 kinderen onder de 8. 14! Onder de 8!

Ik geniet nog even verder van de rust
Tja, je moet er maar zin in hebben. Iets heel anders, hoe kan het dat zij, single en met reeds zes kinderen aan IVM mag gaan doen?
Een dokter die over de grenzen gaat; teveel embryo's teruggeplaatst, 6 in plaats van de toegestane 2 voor haar leeftijd.
Ik was vandaag single mum van 3 en dat vind ik al zwaar . Kan mij dus niet voorstellen dat je er 6 (!) hebt in je eentje en dan voor ivf gaat... En die dokter mag wat mij betreft geschorst worden als fertiliteitsarts.

Alles ligt in bed en ik puf uit haha. Heb vandaag meer Nippo haar schema gevolgt en bv gegeven na brood en warm eten. Dan heb je minder eetmomenten (en is het dus rustiger) en dat ging prima. Mannie en Mini dronken dan niet, maar deze hongerlap wel.

Esman heeft personeelsfeestje en is dus pas laat thuis. Kan hij mooi weer de late fles geven, komt mooi uit kan ik vroeg slapen.

Meeten in Koekystad vind ik net te ver voor op 1 dag. Aangezien ik rekening moet houden met slapende kindjes en zo. Ben meer voor ochtend afspreken en dan begin van de middag terug rijden. Kunnen ze op de terugweg slapen. Maar als de rest het wel ziet zitten, prima hoor. Ik haak aan als het kan, zo niet dan een volgende keer. (zou het wel erg leuk om wat mutsenkindjes in het echt te zien!)
Het was een grapje hoor Esmee, Koekystad is nou niet echt lekker centraal.
Ik was ook alleenstaand maar ze waren best lief. Mannie was wel ernstig brutaal, Mini deed iets wat ik niet wilde, zegt hij: 'ze doet het lekker tohoch, lekker pech voor jouhou!' Godsamme net 3 turven hoog. Maar goed, verder gedroegen ze zich wel.

Pamman gaat nu aan een bordje gekookte karton, mjammie
Zo, ik moest me melden, van de baas Ben veel buiten geweest, druk met afronden eindexamenklas (had ze vandaag voor het laatst) en boek lezen. Maar ik ben er nog.
Fijn dat je er nog bent Remma!

Hier waren ze ook lief hoor (vanmiddag dan, vanmorgen dat ik dat ik ze zou verzuipen). Maar Moppie moest rond etenstijd eten, dus eerst hij eten, toen pizza gemaakt en in de oven geschoven, Moppie aan de borst voor toetje, wij eten, afruimen, nog even spelen en het spul naar bed brengen. Ik doe het liever samen!

Moet vaak aan woorden van Nippo denken dat Nipman wel iets héél ergs zou moeten doen voor ze uit elkaar gingen. Dat denk ik iedere keer als ik alleen het avondritueel doe
quote:remma schreef op 21 april 2009 @ 20:53:

Zo, ik moest me melden, van de baas Braverikje
Es, weer een leuke tf voor jou. Ditmaal van Chris Zegers bij een of ander travelprogramma: 'Mexico heeft zo'n 3000 vulkanen waarvan 14 werkzaam.'

Ooo, meeting. Nou, ik heb de kinderen bij me, maar om nou uren in de auto te zitten, hmm. Wat dat betreft zit ik natuurlijk altijd aan reistijd vast.
Een soort peuterpuberruil XS (heb net puberruil XL gekeken) Anky Best leuk lijkt me dat, voor ons dan, niet voor de kindjes zelf.

Limoen en Mandarijn kwamen een beetje hyper van de gastouder terug, ze was jarig, en ze hadden cake, chips, pannenkoeken en ijs gegeten, meer drukte dan normaal ook. Limoen was wat dwarsig, maar ik was extreem kalm voor mijn doen, ze wilde niet meewerken met naar bed gaan, ze wilde toen ze eenmaal in bed lag niet dat ik wegging, maar ik heb gewoon rustig een waarschuwing gegeven (waar ze uiteraard niet naar luisterde, maar ook toen bleef ik heel kalm) Misschien leer ik het ooit nog. En zij hopelijk ook, want ook vanmorgen at ze slechts een kwart bakje pap. Heeft ze de rest van de dag ruimschoots goed gemaakt gelukkig, met al dat snoep.

Jouw mannie wordt ook een lekker brutaaltje Pammie.

Overigens, ik geloof niet dat ik meivakantie heb, maar hier is wel een leuke buitenspeeltuin.

Weet je zeker dat zzp'er zijn niets voor je is Pammie, ik zie jou ook wel als personal organizer werken eigenlijk

Hoe is het met Slof vandaag Sok?
Ha Remma, gezellig dat je er ook bent je was wat stillig..
Tijdens het ochtend en avondritueel ben ik ook het liefst met zijn tweeen, ik zie een parttime huwelijk eigenlijk wel zitten, wat dat betreft
Ik zou niet willen ruilen... ik wil ze gewoon kwijt

You go Citro! Is ze na de waarschuwing gaan slapen?

Remma, die reistijd heb ik ook. Maar ik wil je met alle liefde een stuk tegemoet rijden hoor.
Ik vind het niet zo erg om de rituelen alleen te doen, eigenlijk. Nu ze wat ouder zijn en niet alles meer op uur en tijd hoeft.
Klinkt goed, Remma, te druk met boek lezen buiten om te forummen

Meivakantie heb ik niet, of misschien ook een beetje wel: ik ben dan een week voor mijn werk in NogalVerWeg, zonder man en kind. Vandaag bedacht ik me dat ik voor die tijd nog maar 5 dagen werk, en nog best veel moet doen, dus de komende dagen wordt het even goed doorwerken.

Anky, wat is dat met jouw kinderen en poep? 't Is bij jou echt elke dag raak hè?

Ik ga even thee drinken, heb hoofdpijn van te weinig vocht.
quote:anky schreef op 21 april 2009 @ 14:45:

Nee hoor, gelukkig niet zwanger (en ik weet het helemaal zeker met A-man in FL de afgelopen 2 weken). Pff, moet er even niet aan denken....

En Ot ging op de pot (hoera, hij lijkt zindelijk voor plassen, poepen helaas nog niet), maar vergat zijn piemel erin te hangen. En het was een heeeeele grote plas.

Oeh, ik was al zo benieuwd of er een kleintje nog zou komen, maar dan wel 09-09 aub

Joepie, Ot dus ook de pot gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven