Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
quote:sokje schreef op 29 april 2009 @ 12:29:

[...]

nee, muts! een bikini heeft twee stukkies! dus of je schaamhaar erbovenuit wolkte of dat je tieten eruit vielen.

(sorry, beetje plat)

Ja maar das toch allebei errug
Wolkend schaamhaar

Net weer een bureau aan de lijn, hadden mijn cv van Monsterboard.Maar ook ditmaal was ik te zwaar voor de aangeboden functie. Was mijn eigen conclusie en toen ook maar die van hem. Ik ga aan de slimfast

Nip, je pakketje is op de post. Voor een kwartje meer kon het aangetekend verstuurd worden en dat heb ik maar gedaan. Zit toch een hoop spul in. Ik hoop trouwens dat je 'em openkrijgt, ben nogal los gegaan met de tape
hahaha

Veel water drinken wil ook nog wel eens helpen.
Stond net een klasgenootje van oudste voor de deur. Met zijn moeder.

"Hallloooooooooooo", zei moeder enthousiast

Ik keek eens. Ik keek eens goed. Ik zag een cadeautje. Ik slikte. En ik zei voorzichtig: "maar het feestje is toch volgende week??"
Ah wat sneu. Ik mag hopen dat zij zich vergist hebben

Ik ben met Mini een grabbelton aan het maken. Enig.
Ja, zij had zich vergist. Gelukkig.
Ik ben nog steeds snoepjes aan het inpakken. Zucht. Ik wil eigenlijk met mijn nieuwe mobiel spelen, die is net binnen. Mannie is strontvervelend gelukkig. Ik was al bang dat hij gewoon lief zou zijn de hele dag
Nog steeds aan het inpakken?
Nee, dat is wel klaar. Pamman vond dat ik tevéél kleren had uitgezocht. Het is ook niet snel goed Dus weer een selectie gemaakt maar nu moet het nog ergens in. Man zit nu in de schuur, partytent pakken. Ik heb echt geen zin meer.
hoe bedoel je, teveel kleren. Van hem?
Nee, van de kinderen. Ja, ik ruim op of ik doe het niet.
En waarom was het te veel dan. Wilde hij het zelf aan ofzo?
Potverdorie, ik heb me toch een buikpijn. Dag 14 hè.
je ei?
Ja me ei.
Je ei?

Teveel om mee te nemen. Maar ik hoor net dat wij meteen mee moeten 's ochtends dus hij heeft genoeg sjouwertjes mee.

Pffff.. gelukkig doet citroman niet moeilijk over spul dat weg kan, heb net 3 grote dozen kleren en een grote tas uitgezocht en echt niet dat hij dat dan nog door gaat kijken of het wel weg kan. Speelgoed kan er nog niet veel weg helaas, alleen het echte babyspul. Da's jammer. Want we hebben echt veel van alles.

Er is hier vlakbij ook een rommelmarkt, dus we gaan een poging wagen morgen. Grabbelton maken begin ik niet aan, te veel werk, geen zin.

Welke maat had Nipje nou? En/of Moppie? Kan nog wat apart houden van 74/80 (was het toch?) rompers en shirtjes heb ik nog, geloof ik. En Maby, welke maat heeft die? die ook nog behoefte aan iets?

Man is zelf ook lekker aan het opruimen, al z'n gitaareffectapparaatjes, computerspellen etc heeft ie op MP gezet, en hij heeft een hele la cd's, diskettes, zipdrives, en andere achterhaalde computerzooi weggegooid.

Echt lekker, dat opruimen. Ik twijfel nog of de box weg mag. Tis ook wel en gesleep om het ding daar te krijgen.

Moest erg lachen om Remman die Remma's schoenen die wegmogen nog wilde controleren

O ja, vandaag was een betere dag dan gisteren, gelukkig. Limoen had weer aardig wat hysterische buien, maar ik was zelf gelukkig een stuk rustiger.

Ik hoop toch echt dat dat een keer overgaat hoor. Ze heeft dan iets in haar hoofd, en als het niet exact zo gebeurt flipt ze echt totaal. Bijvoorbeeld, ze gaat aan tafel zitten, mama moet haar stoel aanschuiven, papa doet het, ipv mama, Limoen flipt.
Dat gedrag is volgens mij wel kenmerkend voor de leeftijd Citronella. Hier ook drama's af en toe, al merk ik bij Sien nu goed dat ze zich beter kan inleven en een stuk schappelijker wordt.

Zo hebben wij hier elke (ja echt élke morgen) een ruzie tussen Ot en Sien wie er het eerste de trap af naar beneden mag....

Dat is ook echt een kwestie van wereldbelang . Ik probeer er maar een beetje om te lachen....
Hier exactly the same. Gék word ik ervan! Maar gelukkig is Mini groter en laat ze Mannie lekker eerst gaan, of winnen bij het rennen, of de deur opendoen. Of ze doen het samen. Vooral de voordeur opendoen als er aangebeld wordt of papa komt thuis is zo'nmoment, dus dat moeten ze dan samen doen.
Heej Remma, met Hemelvaart zit ik maar een klein half uurtje bij je vandaan!
He Yo! Ik heb geen zin om tegen mezelf te praten. Waar zijt gij allen?

Alles zit in de auto. Tisniewaaaaar! En ik hoorde dat wij toch niet mee gaan 's ochtends maar dat ik met de bus (?) later word verwacht.
We hebben trouwens Arachnaphobia in onze schuur. Een heel nest kleine spinnetjes boven de deur. Sinds ik dat heb gezien heb ik jeuk.

Nou nou, Pamman bedenkt het allemaal maar mooi. Passen jullie niet meer in de auo?

Wat hier ook een tijdje van levensbelang was en goed voor een hysterische bui, de manier waarop de boterham gesneden werd. Alleen moest het iedere keer anders. Dus ik deed het nooit goed. De ene dag een grote mensen boterham, de andere dag vierkantjes, dan weer net zo als Mandarijn's boterham etc.. etc.. pfff.. vermoeiend volk die peuters..
Herkenbaar Citro. Maar je moet ook wel vrágen hoe ze het wil hebben...

We passen wel maar hij vindt de dag dan te lang duren voor de kinderen. Whatever.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven