Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
nee, ik ook, hoor! Maar ik reageer via Mozilla en dan gaat het wel. Is wel gek; op het werk via explorer geen problemen, thuis wel.

ben echt méér dan af, na verjaardag nichtje, met familie. Sokman moest dus weer weg om te werken, die is met de motor gegaan en ik kon met de greenwheels alleen naar huis. Nog wel even geklooi met de stoeltjes, maar het tuig zit nu aan de fles melk en bonjour ik zo naar bed. Anky: ik krijg steeds meer bewondering voor je, dat je zovéel zo vaak in je eentje met dríe kinderen doet; ik vind dit soort incidentel sessies met twee al doodvermoeiend
Jouw tuig was ook laat dan Sok.

Man gaat kaarten bij de buren, lekker gezellig. Gelukkig heb ik Wentworth. Mini mocht opblijven maar ging weer liggen klooien in bed. Ben niet boos geworden, heb alleen gezegd dat ik het echt niet leuk vind dat we iets heel gezelligs doen en ze dan iedere keer gaat huilen. Blijkbaar vond ze dat zelf ook want ze grijnsde wat, draaide zich om en ging slapen

Vanavond asperges, wat een feest.

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Prisonbreak met 2 afleveringen tegelijk uitzenden. Willen ze er snel vanaf ofzo?
Ik had trouwens ook problemen met het forum en heb toen geupdate naar IE 8 en adobe 10 geïnstalleerd. Sindsdien gaat het stukken beter.
Hier met Firefox geen problemen, met Explorer wel.

A-man zit hier naar Jack-ass the Movie te kijken en ik hoor regelmatig heel hard gelach.

Sokje, met Ot en Sien op stap is niet zo zwaar. Die zijn ouder en luisteren (meestal...) goed. Met Maby erbij vind ik het wel vermoeiend: die is ondernemend, wil niet in de buggy en moet ik continu in de gaten houden. In het zwembad ook, ze kruipt zo door de golven heen en ook als haar hoofd onderwater gaat kruipt ze zo door. Maar goed, het is even doorzetten deze leeftijd en het wordt weer beter.
JackAss Dat is echt té erg.

Prisonbreak is zo spannend dat ik dit blind tyoe.
Bijna foutloos

Ank, ze kruipt door de golven..?

Mannie ging vanavond heel spannend doen toen hij moest gaan slapen. 'Mama, ik moet iets heel vreeeeeemds vertellen... Er was eens een stoere ridder... en een draak..'

Uiteindelijk had de ridder een prinses gescoord en leefden ze nog lang en gelukkig. Hij vertelde gewoon een heel sprookje, gek joch
Hier was het wel een leuke dag. Pluis is voor het eerst van zijn leven op een springkussen geweest, en dat vond hij geweldig. Hij werd alleen een tikkeltje (ahum) boos toen we hem eraf haalden omdat er wel erg grote kinderen bij kwamen. En ik heb eindelijk een nieuwe computer gekocht, en zit nu met mijn nieuwe speeltje te experimenteren.

Sok, wat belachelijk, van dat stoeltje. Hier in de buurt hebben veel mensen slotjes erop, dus het zal wel vaker gebeuren...

Al jullie asperges klinken goed, heb ik ook wel weer zin in.

Ik ga nog even verder spelen.
Was golfslagbad Pam.

Maby werd ook boos toen ze doorkreeg dat we uit het zwembad gingen....erg boos.....

Was ook zo schattig: ik liep met haar in badpak naar zwembad en toen moest ik Ot nog even helpen plassen (hij kreeg zijn zwembroek niet omhoog). Maby ging helemaal uit haar dak, toen we zwembad dus weer uitliepen.

Ik kiijk met half oog ook naar Jackass. Heel erg (maar soms ook wel erg grappig).

Wat voor een nieuwe computer heb je Miffy?
Ow oke. Toen jullie met z'n allen gingen zwemmen. Ik dacht ff dat ze met zwemles erin was gekropen.
Is prison break nog steeds spannend Pammie?

Ik ga zo lekker met een boek naar bed. Misschien komt A-man wel mee: Jackass is afgelopen.

Weltrusten alvast!
quote:Pammie schreef op 09 mei 2009 @ 21:54:

Ow oke. Toen jullie met z'n allen gingen zwemmen. Ik dacht ff dat ze met zwemles erin was gekropen.Deze situatie is niet geheel ondenkbeeldig... (ware het niet dat ik elke zwemles Sien bij het bad aflever met een krijsend en worstelende baby op de arm ).
Ja. Ik vrees alleen met grote vrezen dat het de laatste aflevering is.

Ik heb de nieuwe Linda. in mijn bed liggen. Ga ik zo ook maar doen denk ik.
Toch niet. Ze zijn er weer ingeluisd.
Spul was knap laat, idd. hopen dat ze morgen óók laat zijn. want ik denk dat wij het wel ff nodig hebben om bij te slapen; sokman is net terug en ook redelijk af.

ik vind Jackass zó stom! Maar Sokman vindt het geweldig
Huh? Laatste post van mij staat er niet op?

Stom forum.
Fijne moederdag allemaal!

Ik ga zo de kinderen eens inladen en dan gaan we A-man opzoeken bij groot evenement hier in de buurt (Miffy weet wel waar ). Hier helaas dus geen ontbijt op bed, maar kinderen waren wel lief en sliepen keurig tot 7.45 uur uit.

* zo, ondertusssen even Maby van de eettafel geplukt *

Ik ben overigens erg blij met mijn vent, want hij kwam gisteren vertellen dat hij wilde overleggen om bepaalde dingen voor mij wat makkelijker te maken en hij gaf ook toe dat hij af en toe veel te druk is en te veel op mij vertrouwt. Nu zal dat voor jullie allemaal misschien niet zo heel spectaculair klinken, maar voor A-man is dit een enorme stap en ik ben er ook wel erg blij mee. We gaan dus een dezer dagen eens rond de tafel zitten.
En we zijn weer terug. Doodmoeie Maby ligt op bed en Jut en Jul spelen in de zandbak. Ik ga buiten even aan de koffie. Ot en Sien hebben als een idioot gefietst, dus zullen ook wel moe zijn. Vanavond dus lekker op tijd naar bed.
Ik vind het wel heel spectaculair klinken Anky en ik ben blij dat A-man de ernst van de situatie ook in ziet. Fijn dat jullie een goed gesprek aan gaan hierover! En fijn dat hij er zelf mee komt, niet echt mannelijk

Hier ook geen ontbijt op bed. Wel verse jus en croissants beneden, dus mij hoor je niet klagen! Wel over de creativiteit op het kdv. Ik had maarliefst 3x exact hetzelfde cadeau met dito gedichtje

Net Moppie gevoed. Nu snel verder in de tuin. Het is prachtig weer om onkruid te trekken. De verjaardag van Mannie geeft mij net het zetje extra om de tuin op orde te maken.

Overigens was Esman gistermiddag beter te pruimen, mijn opmerking had indruk gemaakt geloof ik... We zijn zelfs nog even kleuren wezen uitzoeken voor op de muur, het wordt mooi maar wel erg crea voor ons behoudende typjes geloof ik haha.
Heyl Goed van Ankyman, Anky! Das toch beter dan een ontbijt op bed als moederdagcadeau, want hier heb je tenminste wat aan. Ankyman is bij deze bevorderd tot held-van-de-dag.

Hier ook geen ontbijt op bed, maar wel ook verse corissants en verse jus en twee beschilderde papieren theepotten van de creche en van Sokman ook mooie cadeaus. Die had zich uitgesloofd.

Maar we zaten echt net aan het moederdagontbijt, toen Sokman weer gebeld werd voor z'n dienst Gelukkig konden we nog wel rustig eten, maar hij moest wel weer aan de bak. Hier heeft-ie dan wel weer een vrije dag mee bij lekaargesprokkeld, maar leuk is anders. Wij hebben het met z'n drieen heel rustig aangedaan en dat was erg prettig. Nu moet ik naar Poeks gezaaiede plantjes kijken
Wat fijn Ank!

Hier wel moederdag (uitslapen, croissantjes en koffie op bed, een geknutseld receptenboekje van Mini, een rood glaasje met geurende zakjes erin (? - had Mini uitgezocht). We moesten daarna alleen haasten want we hadden een kinderverjaardag. Daar zijn we net van terug, was bij onze beste vrienden en we hebben heerlijk in de tuin gehangen. Mini viel in slaap op de terugweg en sliep door toen we haar uit de auto haalden, die hebben we maar meteen in bed gelegd. Ben benieuwd of ze doorslaapt, ze kan op zich wel een lange nacht slaap gebruiken.

Mannie sliep vannacht heerlijk door. Nu plastte Mini in haar bed maar goed, dat was zo verholpen.
klinkt als een lekker dagje, Pam! Hier ook een heerlijke dag. Ik ben even naar de stad geweest (moest nog cadeau halen, was gisteren niet gelukt) maar voor de rest weinig gedaan. Badje moest natuurlijk vol, dus beide koters hebben heerlijk gespetterd.

Ook lekker buiten gegeten, maar het koelt nu wel snel af.
Goed van Ankyman!

Citro, jouw pakketje is ook gearriveerd, dankjewel! Ik wil bij jou ook graag je portokosten in ieder geval vergoeden, zou jij je rekeningnummer willen mailen? En Pammie natuurlijk ook.

Hier leuke moederdagkadootjes, Nippi had een boekenlegger met foto van hem en zelfgemaakt gedichtje, Nippa fotolijstje met foto van haar. Nipje was niet zo attent . Verder niet zo'n hele beste dag want de nacht was weer waardeloos en dus barstende koppijn. Ik heb vanmorgen nog wel wat geschilderd, maar daarna was het niet veel meer. Ik merk dat ik soms een beetje begin te balen van het hele gedoe rondom bv (nu bijvoorbeeld weer kolven omdat ik medicijnen heb geslikt) terwijl het nu juist makkelijker zou moeten worden. Nog even doorbijten maar.

Nipje wordt trouwens echt groot. Hij kan een beetje zitten, komt al een aardig eind met tijgeren en heeft vandaag het spetteren in bad ontdekt (hele badkamer nat). Hij is heel onderzoekend, bekijkt en voelt (en proeft) altijd alles. En het is opletten ineens, want hij graait naar alles wat hij te pakken kan krijgen.
Esmee, ik blijf geintrigeerd door de lactose en de eiwitten. Jij denkt dus dat het de lactose was omdat je wel yoghurt en karnemelk bent blijven drinken en dat geen problemen gaf. Maar waarom geef je hem dan pepti; daar zit toch net zo goed lactose in? Als hij daar niet op reageert, zou je hem dan niet net zo goed gewone voeding kunnen geven (is vast een stuk goedkoper)?

Overigens doe ik dingen ook vaak op het laatste moment. Maar dan wel onder werktijd, en niet de nacht voor de presentatie. Vooral dat laatste vind ik irritant, want daar lijd ik ook onder.
Zo, hele weekend niet bijgelezen, steeds druk geweest en bezoek. Heel gezellig, maar nu ben ik gaar, zit met mijn voeten in een voetenbadje en kom de bank niet meer af.

Man kwam vrijdagnacht erg dronken om half 4 het bed in rollen. Vond ik eerlijk gezegd niet zo leuk, want ik wilde zaterdagochtend op tijd boodschappen doen. Heb hem toch maar een beetje laten uitslapen maar om 9 uur heb ik hem zijn bed uitgetrommeld. Kregen we natuurlijk ruzie, want ik moest niet zeuren en het ik zat altijd te zeuren als hij eens wilde stappen etc...

Bezoek was verder heel gezellig.Kindjes hebben lekker gespeeld met zijn allen en wij in de tuin gezeten. Niet geBBQ'd, durfde ik niet aan vanwege weervoorspelling, maar had best gekund want het was de hele middag mooi weer. Bezoek bleef ook logeren. Vanmorgen dus geen uitslapen en ontbijt op bed, moest ontbijt maken voor 8 man.

Is niet erg, maar toen daarna het bezoek weg ging meldde man tussen neus en lippen door dat hij even ging douchen want hij had over een uurtje met zijn moeder en broer op een terrasje afgesproken. Toen ben ik ontploft. Want 1) dat zou inhouden dat ik in mijn eentje kon gaan stofzuigen/dweilen/badkamer/wc's poetsen/eten koken etc.. en 2)overleg je dat even of laat het op zijn minst weten dat je iets afspreekt en wel iets eerder dan een uurtje voordat je hebt afgesproken en 3) vond ik het helemaal niet leuk dat hij totaal geen rekening met mij hield, had het leuker gevonden als hij had bedacht dat ie ivm moederdag mij ook nog wel een beetje kon ontzien ipv mij in mijn eentje met 2 kinderen en een ontploft huis op te zadelen. Dus ik ben heel boos geworden, alweer.. en uiteindelijk zijn broer en schoonmoeder hierheen gekomen en was het toch nog weer wel gezellig. Maar goed.. al met al een beetje gemengde gevoelens over het weekend.

Ook nog te boos en te streng tegen Limnoen geweest die tegenwoordig behalve plassen ook weer in d'r luier poept (en er vervolgens nog met haar vingers in zat te graaien ook) want oma had gezegd dat je met een blaasontsteking niet kon voelen wanneer je naar de wc moet, zucht.. Wel weer goed gemaakt met Limoen maar met man nog niet..
Shit! Heel verhaal getypt, is het weer weg

Nog maar een keer dan..

Citro, klinkt niet heel gezellig ondanks dat het bezoek wel gezellig was. Is het al weer een beetje bijgelegd met man?

Nip, wat gaat Nipje hard ineens, leuk zeg! Boekenlegger had ik vorig jaar, alleen dan met een tekening van Mini aan de ene kant en een voetafdrukje in verf aan de andere.

Mini werd toch weer wakker om half 7, ze at wat, ging spelen en om 8 uur lag ze er weer in.

Morgen gaat alles hier weer naar school/gastouder. Voel me er nog steeds niet lekker onder om ze weg te brengen terwijl ik thuis ben. Is verstandelijk allemaal te beredeneren maar ik voel me er toch slecht onder.

Pamman is nu een frietje met halen. Oeeeeh, lekker slecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven