Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Kennelijk zijn er meer mensen die Mannie/Pluis een hockeynaam vinden, kijk maar in het lijstje bij de eerste hit als je op hockeynaam googelt.

Toen ik gistermiddag Pluis wakker wilde gaan maken hoorde ik hem al van beneden in zijn bedje hoera! hoera! roepen. Zo schattig.

(er waren geloof ik een heleboel verjaardagen op het kdv de laatste tijd )
lekker zo'n ochtend, Pammie. en succes met je collectebussen. wij hadden gelukkig vanmorgen niet zo'n stress. vlekmormel is in al die 11 jaar nog nooit weggelopen ;(
Wat lief, een zingende Pluis

Remma, net vergeten maar sterkte vanmiddag met de vergadering.

Ik moet vandaag ook detacheringsbureau wat laten weten i.v.m. de vacature die ze hebben gestuurd. Vond het een onwijs slecht functieprofiel (weet nu nog niet wat ik zou moeten doen) maar ga er maar eens een gesprekje aan wagen. Dat kan nooit kwaad. Salaris is goed en het is een vaste baan. Het is alleen bij een (landelijke) instelling waar ik in mijn huidige functie alleen maar negatief mee te maken heb gehad, weinig professioneel.

Sok, hoe reageert andere kat er eigenlijk op dat Vlekmormel weg is?
Mogge!

Lief.... zingende kindjes! Doen die van mij niet. Nooit gedaan ook. Annabel wordt nog steeds boos wakker.

Ben aan 't werk, lekker druk.

Ga vanavond in AK kijken. Gisteravond was ik zwemmen. Gesprekje lijkt me een goed idee Pammeke, houd ons op de hoogte.

later.
Mini zingt de hele dag maar in bed kletsten ze vooral (als baby/dreumes dan, nu ook niet meer).

Bureau gaat me voorstellen.

Nu ga ik echt aankleden. Zit een beetje te lammen hiero.
Kruimel wordt in principe blij wakker, maar dat duurt maar héél even (tenzij ik hem direct uit bed haal). Hij is nogal ongeduldig momenteel Jongetje springt altijd direct uit bed, die heeft een soort aan- en uitknop, zonder tussenstand. Meisje heeft altijd wat meer tijd nodig.

Herkenbaar trouwens, die ochtendlijke toestanden bij jou Pam.

Ik heb een collega die dol is op hockeynamen. Haar oudste heet als Remmini, maar dan de lange versie. Jongste heeft een echt vreselijke naam. Ik zal eens kijken of ie in de lijst staat. Ik denk trouwens dat Kruimel ook nogal hockey is.

Ik heb het ook lekker druk vandaag. Met fijne actieklussen. Daar word ik echt blij van, als ik een beetje bezig gehouden word. Heeft er al iemand koffie gezet trouwens? Ik kan jullie vanaf hier niets aanbieden, want niet te zuipen wat er uit de automaat komt.
Hm, ik heb dus geen enkel kind met een hockeynaam als ik kijk in de link die Miffy aangeeft. Kruimel is wel de meest populaire naam van de drie bij het NRC-geboorteregister (ik kan op de 1 of andere manier geen link maken hier, maar staat helemaal onderaan de pagina op de NRC site). Ik vermaak me altijd kostelijk met de familieberichten van de NRC op zaterdag. Alleen daarom zou je al een abonnement willen.

O ja, ik ben aan het werk.
O, nu kan het wel. Dit is dus de link naar NRC.

Moet jij niet werken Koek?

Familieberichten in het NRC, dat is inderdaad leuk. Ik heb geen abonnement meer helaas.

Mini heeft even nodig, gaat zich dan vreselijk hysterisch liggen uittrekken met heel veel geschreeuw enzo erbij (echt - als je nog geen ochtendhumeur had, dan krijg je het daar wel van). Mannie is óf vrolijk óf vreselijk chagerijnig. En dan wil hij helemaal n i k s. Toen hij zo oud was als Kruimel moest er eerst een papfles in wilde hij gezellig worden

De garage belde net, voor €650 euro issie zo goed als nieuw
Mijn kinderen hebben duidelijk geen NRC-namen .

Oef Pammie, dat is me nogal een bedrag...
Ik zag de naam van Maby anders wel in het top 10 lijstje staan Hoe is het vandaag Ank?

Auto reed op 3 cilinders omdat er een injector kapot is en dat is een duur grapje, en ik had nog wat achterstallige dingetjes die moesten.

Ik kan de collectebussen niet rond gaan brengen want de legitimatiekaarten kloppen niet. Daar gáát mijn dagplanning, wat moet ik nu gaan doen dan??
Buitenzitten? Hier is het heerlijk weer.

En je mag ook wel hier een dagje op de kinderen komen passen .
Maby dus wel top 10? Pfff, gelukkig.... .
Oppassen..? Dat had je wat eerder moeten zeggen, nu is het te laat om naar jou te komen

Hier is het niet zulk lekker weer. Ik heb net de onderkant van het tuinstel ingespoten met sodamengels. Dat was namelijk nog hartstikke groen, had ik vorige week niet behandeld. En bijgekletst met (oud)collega. Nu ga ik de trapkast uitmesten, ben dol op weggooien lately.
Trouwens, niet om jullie hoor, maar ik word echt gek van alle mensen die moeten zeggen dat ik moet genieten van mijn vrije tijd, lekker een boek moet gaan lezen, bladiebla. Als ik niets ga zitten doen voel ik me helemaal een loser. Verstandelijk weet ik wel dat het volkomen onterecht is maar ik ben het niet gewend om zo 'nutteloos' te zijn en te niksen. Dat wil ik ook helemaal niet. Weet nu na een week al dat ik geen tbm-material ben
quote:Pammie schreef op 07 april 2009 @ 12:00:

Weet nu na een week al dat ik geen tbm-material ben

Ik ben wel geschikt als thuisblijver. Dan zou ik bijvoorbeeld eindelijk mijn boek af kunnen schrijven. Ik ben ook geschikt als moeder, getuige mijn leuke kinderen.

Ik ben alleen duidelijk niet geschikt als thuisblijfmoeder.
Met die verdeling ben ik ook erg geschikt

Maar goed, het speelt ook mee dat ik niet weet wanneer ik weer ga werken en wat ik dan ga doen.

Net mijn cv op Monsterboard gezet. Gezellig samen met de rest van Nederland
Nil desperandum.

Vriendin van mij heeft net (via monsterboard) een superleuke baan voor drie dagen gevonden!
Nou kijk. Dat geeft de burger moed.

Ik ben ook al weer wat gelukkiger. Mijn trapkast is uitgemest en helemaal netjes, opgeruimd en uptodate (ik had nog wat dingen met een tht van 2006 )

Nu duik ik de schuur in. Ik kan niets meer weggooien (kliko vol) maar wel orde scheppen en dat is dringend nodig daar.
En ik kreeg net een mailtje van mijn ex dat hij vader is geworden. Dat is wel heel erg leuk, heeft nogal lang geduurd.
Haha, ik heb hetzelfde als Elessie .

Ik kan me trouwens thuis ook uitstekend vermaken. Wat dat betreft heb ik gewoon te veel hobbies. Als ik zonder kinderen een paar dagen thuis zou zijn, zou ik denk ik de tuin hier onder handen gaan nemen (is hier wel nodig in dorp met ongelooflijk nette tuinen).

Ik ga zo even wat drinken met de kinderen. We hebben net heerlijk in de tuin gespeeld en nu zijn ze moe. Nog even een uurtje relaxen voordat we naar de zwemles gaan.

En, ik durf het bijna niet te hopen, maar ik geloof toch echt dat ik me vandaag langzaamaan wat beter voel. Geen pijnlijke ontstekingen meer, geen koorts meer. Pffffffff.

Pammie, mocht je je echt heel erg gaan vervelen dan ben je hier altijd welkom hoor. Jammer dat we zover van elkaar wonen, anders was ik allang een keer komen koffieleuten .
De schuur is ook weer geordend. Het is wel lekker om die projectjes nu eindelijk eens te doen. Ik heb net genoten van mijn keurige en fleurige tuintje en daarna voor de lol de trapkast open gedaan, gewoon om te kijken hoe netjes het ook alweer is. Misschien moet ik er nog maar een hobby bijzoeken, dit klinkt wel heel treurig

Ank, ik zal eens een date gaan plannen met mijn vader, dan blijven we daar logeren en kan ik de volgende dag bij jou op de koffie.
quote:Miffy schreef op 07 april 2009 @ 08:42:

Kennelijk zijn er meer mensen die Mannie/Pluis een hockeynaam vinden, kijk maar in het lijstje bij de eerste hit als je op hockeynaam googelt.

)Tja mif, maar dat was toch ook de essentie van mijn allereerste berichtje hierover. Dat ik deze naam ken uit de oostelijke streek van onze provincie. En ik kan je vertellen, daar wordt niet gehockeyd.
Ooooo Pammie, echt? Ik ben zooo goed in niks doen

Echt.

Overigens, een loser voel ik me dan niet hoor
Nee, maar jij hebt werk

Mini ligt al in bed. M'vrau vond het nodig om door mijn telefoongesprek met bureau heen te gillen (by the way, baan gaat niet door, verplicht op woe en vrij werken - waren ze even vergeten te vragen...). Naar haar kamer voor straf en toen kreeg ik het 'hou je bek' weer naar mijn hoofd. Dat werd boterham op kamer en daarna naar bed. Ze was het daar uiteraard zeer luidruchtig niet mee eens. Maar ik pik dat echt geen tweede keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven