Muziekles.

13-01-2009 15:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon wilde trommelen bij de fanfare.

Het nodige voorwerk dus en toen kon 'ie vorige week beginnen bij de harmonie -ja, prima, dan hoef ik niet te lopen want daarvan word ik moe-

Dag 1: superenthousiast, krijgt een heuse trommel mee, gaat gelijk na de les oefenen.

Dag 2: kan niet wachten om thuis te komen van school en te beginnen met oefenen.

Dag 3: hè, balen, kan niet oefenen vanwege de zwemles -we hebben i.v.m. buren afgesproken alleen overdag te oefenen-

Dag 4: ik wil boven oefenen want hier beneden word ik afgeleid door de tv.

Dag 5: ja, ik weet het wel hoor -neemt wat aanwijzigen aan en gaat met enige tegenzin oefenen-

Dag 6: spelen bij vriendje

Dag 7: Ik ga niet trommelen. Ik wil van trommelles af. Trommelen is sáái. En ik wil niet elke dag oefenen.

Meneer was er vermoedelijk van uitgegaan dat hij retteketet een leuk riedeltje zou trommelen zodra hij een trommel in zijn handen had. Dat je die stokjes op een bepaalde manier moet vasthouden, en dat je begint met tik links tik links tik rechts tik links etc. valt hem ietwat tegen..

Ik heb met hem afgesproken -eenzijdige afspraak- dat hij de nog resterende drie weken van zijn proefperiode keurig en zonder mopperen gaat oefenen, en dat hij pas daarna beslist over wel of niet verder. Is 'ie nou een haartje...

En ik zoek lotgenoten. Er zullen vast wel andere forummers zijn die met hun kroost de wondere wereld van het muziekmaken zijn ingedoken. Spill it out.
geloof me, ik ben zo a muzikaal dat ik met de beste wil van de wereld nog steeds niet een muziek instrument zou kunnen bespelen. Echt jammer, aangezien gitaarspelen mij heel leuk lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven