Na 4 dagen 1 bloeding...?!

19-04-2009 22:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, in alle onderwerpen, maar nu heb ik eigenlijk zelf iets waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee aan moet, dus nu is misschien het moment om toch ook zelf maar eens te gaan schrijven...

Ik wordt normaal altijd op tijd ongesteld, altijd dezelfde dag, maar nu had ik afgelopen week pas na 4 dagen 's middags 1 bloeding en that's it! Het enige wat daarna nog volgde was wat bruinige druppels op mijn inlegkruisje... (Sorry klinkt misschien wat onsmakelijk!)

Ben normaal eigenlijk helemaal niet zo van 'ow, misschien ben ik wel zwanger', maar omdat ik ook wel wat aangekomen ben en wel het eea aan 'rare' dingetjes voel, begin ik nu toch wel wat te twijfelen en zo... Zou natuurlijk gewoon een test kunnen halen, maar tja, denk dan dat dat misschien ook wel weer wat overdreven is. Dacht dus, ik vraag het eerst maar 's hier...

(Even als 'background info': Ik ben (was) niet bezig om zwanger te worden, maar mocht het zo zijn dat ik nu wel zwanger ben dan is het wel heel erg welkom. Mijn vriend en ik zijn er op zich wel aan toe, maar planning was eigenlijk over een jaartje of 2 of zo...)

Geloof dat jullie niet zo fan zijn van dit soort vragen, maar hoop toch dat er misschien wat van jullie zijn die me wat duidelijkheid kunnen geven. Alvast heel erg bedankt!

x
Test halen toch niet zo overdreven als je na een paar dagen nog niet normaal ongesteld bent.
Star, dank voor je snelle reactie!

Ik dacht altijd 'bloed (ook al is t maar n beetje) = ongesteld' en 'ongesteld = niet zwanger', maar dat gaat dus niet op?
Neuh. Het zou een late innestelling kunnen zijn. Ik geloof dat 50% van de vrouwen wat bloed verliest in het begin van de zwangerschap.
een test kan je meer vertellen dan wie hier op het forum ook.
Hmm ok weer wat geleerd... Tja, ben er tot nu toe nog nooit zo gedetailleerd mee bezig geweest! ;)

Nou eh, tja, dan maar ff langs de Etos denk ik...
Koop dan meteen een digitale, hoef je niet te komen vragen of je zwanger bent omdat je een heel licht streepje ziet
Hahaha! Dank voor de tip! Zal zo eerst maar eens beginnen met het heel voorzichtig mijn mannetje op de hoogte stellen van de situatie, want als ik een test ga doen, wil hij denk ik wel meedoen! ;)
Dan koop je een duopak, kan hij ook piesen
Whahahahaha!
hihihihi.

als je zwanger bent heb je weleens innestelings ongelukjes of oud bloed wat eruit komt, ik heb zelfs met 11 weken zwangerschap gebloed, ( wat wel een lichtelijke hysterie teweeg bracht) maar t kan dus.

Ik zou zeggen, make friends with Etos.
Bij eerste en vijfde zwangerschap vloeide ik helemaal niet, bij derde zwangerschap vloeide ik vanaf week 6 en ging het mis, bij vierde zwangerschap had ik met 8 weken een bloeding (en toch loopt hier een gezonde dochter rond) en bij tweede zwangerschap vloeide ik regelmatig t/m week 23 (en ook dat is een gezonde dochter nu).

Je kan dus zeker ook vloeien als je zwanger bent en 't hoeft dus ook niet altijd mis te gaan dan.
Whatever, I do what I want
Dank voor alle reacties! Misschien dat ik vanmiddag of morgen (wil eigenlijk niet vandaag testen, want heb morgen een belangrijke presentatie! Weet niet of ik dat nog kan als ik weet dat het wel zo is haha!) een test ga halen, maar weet niet of ik er al aan toe ben haha! Wat als het wel zo is... Brr spannend! Manlief vond iig dat we moesten testen en vind t ook heel spannand.

Maar nog even voor mijn gemoedsrust (of juist niet?!)... Wat zou ik nu dan allemaal moeten / kunnen voelen of merken?

Voel namelijk wel het eea aan 'rare' dingen, maar weet niet of ik dat nu voel omdat ik dat echt voel zeg maar of omdat ik nu denk dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven