Naam bijpassend bij Chloë

02-09-2019 20:06 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

We zijn in verwachting van ons tweede kindje en verwachten een meisje. We komen alleen niet helemaal uit de naam. Onze dochter heet Chloë, dus het liefst iets wat daar mooi bij past.

We houden van korte namen, zo'n 3-6 letters. Het liefst met 2 lettergrepen. Stoer, lief en uniek is waar we van houden, geen top 10 naam dus :-D.

Namen die het net niet zijn, maar die we wel heel mooi vinden: Jane, Nova, Nora, Meghan, Eliva.

Ik hoop dat jullie ons wat verder kunnen helpen!

Liefs,
Melissa
anoniem_387665 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 12:30
0.78% gewijzigd
Waarom moet het bij de naam van je dochter passen? Dat heb ik nou echt nooit begrepen.
Het gaat vanzelf passen als het zover is of heb je je man ook op zijn naam uitgezocht zodat die bij de jouwe past?
dolfje schreef:
02-09-2019 20:13
Het gaat vanzelf passen als het zover is of heb je je man ook op zijn naam uitgezocht zodat die bij de jouwe past?
Nou, een beeeetje passen snap ik wel. Chloe en willemien vind ik bijvoorbeeld persoonlijk vreemd.
Carmen
Nou ja.. dat dus..
Heldens schreef:
02-09-2019 20:12
Waarom moet het bij de naam van je dochter passen? Dat heb ik nou echt nooit begrepen.
Ik zie het altijd meer als een smaak van de ouders. We weten dat de ouders Chloe mooi vinden dus daarom zoeken ze nu een naam die in dat straatje past.
Maud
Stella
lady_day wijzigde dit bericht op 02-09-2019 20:17
46.67% gewijzigd
Ana
Zara
Indy
Dana
Demi
Um... Ninthe, Tamzin, Zara, Donne, Manu, ... Ik zeg maar wat hoor, als je het 3 keer niks vind dan is dat ook goed, haha! Misschien kun je eens op het internet zoeken naar buitenlandse namen? Wellicht in de Engelse/Schotse/Franse hoek..?
Naomi
Emma
Kate
Heldens schreef:
02-09-2019 20:12
Zo moeilijk is dat toch niet? Chloë en Djacharelle past nou eenmaal niet lekker bij elkaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Cim, Courtney, Cylie, Cendall...maar persoonlijk zou ik gaan voor Chardonnay....

Chardonnay en Chloë...

Nu even het normale antwoord: Emma
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien ook een naam die uit het Grieks komt en verengelst is?
Zoals Alexis, Selena of Helen(a)
Zoë
Joey
viva-amber schreef:
02-09-2019 20:18
Cim, Courtney, Cylie, Cendall...maar persoonlijk zou ik gaan voor Chardonnay....

Chardonnay en Chloë...

Nu even het normale antwoord: Emma
Emma is een top 10 naam :-D
Rowie
Andie
Isabeau
Claire
Aimee
Jolie
Gigi
Nouschi schreef:
02-09-2019 20:18
Zo moeilijk is dat toch niet? Chloë en Djacharelle past nou eenmaal niet lekker bij elkaar.
Op zichzelf is Djacharelle anders ook niks :proud:
AccioAvocado schreef:
02-09-2019 20:17
Um... Ninthe, Tamzin, Zara, Donne, Manu, ...
Hebbie een beroerte?
Jackie
Juliet, Florence, Lily
Jackie
Liva
Abby
Teddy
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Loïs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven