Naam bijpassend bij Chloë
maandag 2 september 2019 om 20:06
Hoi allemaal!
We zijn in verwachting van ons tweede kindje en verwachten een meisje. We komen alleen niet helemaal uit de naam. Onze dochter heet Chloë, dus het liefst iets wat daar mooi bij past.
We houden van korte namen, zo'n 3-6 letters. Het liefst met 2 lettergrepen. Stoer, lief en uniek is waar we van houden, geen top 10 naam dus
.
Namen die het net niet zijn, maar die we wel heel mooi vinden: Jane, Nova, Nora, Meghan, Eliva.
Ik hoop dat jullie ons wat verder kunnen helpen!
Liefs,
Melissa
We zijn in verwachting van ons tweede kindje en verwachten een meisje. We komen alleen niet helemaal uit de naam. Onze dochter heet Chloë, dus het liefst iets wat daar mooi bij past.
We houden van korte namen, zo'n 3-6 letters. Het liefst met 2 lettergrepen. Stoer, lief en uniek is waar we van houden, geen top 10 naam dus
Namen die het net niet zijn, maar die we wel heel mooi vinden: Jane, Nova, Nora, Meghan, Eliva.
Ik hoop dat jullie ons wat verder kunnen helpen!
Liefs,
Melissa
anoniem_387665 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 12:30
0.78% gewijzigd
maandag 2 september 2019 om 20:15
maandag 2 september 2019 om 20:18
Zo moeilijk is dat toch niet? Chloë en Djacharelle past nou eenmaal niet lekker bij elkaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 2 september 2019 om 20:18
maandag 2 september 2019 om 20:19
Emma is een top 10 naamviva-amber schreef: ↑02-09-2019 20:18Cim, Courtney, Cylie, Cendall...maar persoonlijk zou ik gaan voor Chardonnay....
Chardonnay en Chloë...
Nu even het normale antwoord: Emma
maandag 2 september 2019 om 20:21
Hebbie een beroerte?