Nagellak
woensdag 26 november 2008 om 16:01
Ik heb een tijdje terug rode nagellak gekocht. Toen ik in de winkel was dacht ik: ja doe eens gek. Normaal doe ik namelijk altijd transparant of parelmoer, nooit een echte kleur ofzo.
Maar soms vind ik het zo gaaf bij een ander en ja dan moet je toch een potje kopen om het thuis uit te proberen
Alleen, ik weet niet goed wat ik er nou van vind bij mezelf.
Het ene moment vind ik het zo ouwewijverig, dan weer ordinair en dan weer barbie.
Wat vinden jullie van RODE nagellak? Dragen jullie het weleens?
Wat voor type moet je zijn om het te kunnen dragen zonder kans op bovenstaande effecten?
Ik ben zelf het type netjes, gedurfd, veel kleur, vrouwelijk, verzorgd. (wat betreft kledingstijl enzo dus) Klinkt goed toch
En mn vriend vind het helemaal niks trouwens (maar daar heb ik schijt aan
)
Maar soms vind ik het zo gaaf bij een ander en ja dan moet je toch een potje kopen om het thuis uit te proberen
Alleen, ik weet niet goed wat ik er nou van vind bij mezelf.
Het ene moment vind ik het zo ouwewijverig, dan weer ordinair en dan weer barbie.
Wat vinden jullie van RODE nagellak? Dragen jullie het weleens?
Wat voor type moet je zijn om het te kunnen dragen zonder kans op bovenstaande effecten?
Ik ben zelf het type netjes, gedurfd, veel kleur, vrouwelijk, verzorgd. (wat betreft kledingstijl enzo dus) Klinkt goed toch
En mn vriend vind het helemaal niks trouwens (maar daar heb ik schijt aan

woensdag 26 november 2008 om 16:35
Ach wij moeders zijn ook maar mensen en dragen ook wel eens nagellak...dus je kan het best hier vragen!
Ik vind dar rode nagellak best kan, ik vind dat het plaatje er omheen meer zegt over je. Als je ordinaire kleding draagt met parelmoer nagellak is dat ook ordi. Maar als je stijlvol gekleed bent vind en je kleding aanpast op je kleur nagellak, vind ik het juist erg gaaf! Als het geheel maar klopt....
Ik vind dar rode nagellak best kan, ik vind dat het plaatje er omheen meer zegt over je. Als je ordinaire kleding draagt met parelmoer nagellak is dat ook ordi. Maar als je stijlvol gekleed bent vind en je kleding aanpast op je kleur nagellak, vind ik het juist erg gaaf! Als het geheel maar klopt....
woensdag 26 november 2008 om 16:44
hmm..dat over die korte nagels zit wel wat in ja.
Ik probeer het gewoon nog een keer uit (had het er na 1 dag alweer afgehaald) misschien is het een kwestie van wennen.
Het is eerder een beetje naar het roze toe, die kleur van mij.
Bij anderen vind ik het dus altijd wel chic, maar bij mezelf wist ik het ff niet meer.
Was benieuwd of het sowieso 'in' of 'out' was.
Ik probeer het gewoon nog een keer uit (had het er na 1 dag alweer afgehaald) misschien is het een kwestie van wennen.
Het is eerder een beetje naar het roze toe, die kleur van mij.
Bij anderen vind ik het dus altijd wel chic, maar bij mezelf wist ik het ff niet meer.
Was benieuwd of het sowieso 'in' of 'out' was.

woensdag 26 november 2008 om 19:38
Voor een feestje vind ik het wel mooi hoor. Ik heb het een paar maanden terug ook op gedaan naar een feest, bij een zwarte jurk met rode bloemen erop. En twee dagen later op het werk heb ik toen een zwarte outfit aangetrokken met rode schoenen en een rode ketting. En die rode nagellak die ik dus nog op had. Ik vond het wel gaaf.
Ik heb de nagellak echter daarna nooit meer gebruikt bedenk ik me nu .
Ik heb de nagellak echter daarna nooit meer gebruikt bedenk ik me nu .