Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hallo allemaal!

daar ben ik weer een keertje.

Watje, gaat alles goed? Ben benieuwd of het allemaal al een beetje is doorgedrongen.

Leeuw ben je alweer een beetje opgeknapt?

Vorige week waren mijn vruchtbare dagen, maar zijn niet zo fanatiek bezig geweest, om dezelfde reden dat ik hier wat minder ben. We hebben een hele grote opdracht binnen voor de muziek voor het 100 jarig bestaan van Feyenoord.

Dat betekent super veel voorbereiding en dergelijke.

Mijn NOD is denk ik maandag a.s. de 18e, maar kan het nog niet echt voorspellen omdat ik 1 hele lange cyclus had en afgelopen keer gewoon lekker kort.

Hoe zit dat met het hyves dan? Ben wel benieuwd, heb zelf ook hyves. Ga wel even zoeken.

Ga proberen weer wat vaker te schrijven, maar ben erg druk dus op het moment.

Allemaal een fijne dag (wel winderig en regenachtig...)

Liefs, adventure
ECHOOOOOOOOOOOOO!
Drukke tijd dus voor jullie Adventure! Kan me voorstellen dat je met je hoofd nu ergens anders zit.

Laat je weten hoe het gaat met je NOD?
Hehe, idd ECHOOOO!! stil hoor...

Adventure jij krijgt het dus lekker druk, wat moet je dan precies doen voor het 100jarig bestaan van Feyenoord? En niet veel kans voor jullie dus dat je deze ronde zwanger bent? Maandag dus nog even afwachten.

Anira, ik vind jou en je vriend een heel bekend gezicht hebben op de foto van hyves! Of jij lijkt op iemand die ik ken, of misschien zijn we elkaar toevallig tegengekomen..( ik woon ook in noord ned nl..)

Hoort iemand nog wel eens wat van Lein? Heb ik hier een poosje al niet meer gespot nl, schrijft ze nog wel mee in het februari-topic, Biaha? (jij schrijft daar ook toch?) Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.

Ik las dat hier ook meiden waren die bang waren om niet zwanger te kunnen worden, die angst heb ik ook wel een beetje hoor, dit is de 4e maand dat we bezig zijn, en na mijn mening doen we het op de juiste dagen. Dan verwacht je er denk ik veel te veel van en dat je binnen no-time zwanger bent. Word er soms een beetje moedeloos van, terwijl dat na 3x ongesteld worden toch niet nodig is... Geduld is het goede woord,,,

Hoop dat het hier weer een beetje drukker word, dit is niet gezellig!!
HEEEEE HALLOOOOOOOOOOOOO!!! Goedesmorgens dames!

Biaha heeft haar echo vandaag (en echtje, niet dat we zo weinig sdchrijven hier....). Dus willen we er natuurlijk alles van weten!!

En voor mij is het de LAATSTE WERKDAG!!! En ik heb gisteren voor een heel belangrijke functie in mijn team iemand aangenomen. Ik ben er zo blij mee! Het heeft nl even geduurd voordat ik iemand vond die inderdaad aan de eisen voldeed. Dus nu helemaal happy de peppie!!!

En dan bijna

Dan ga je toch met plaatjes strooien... Vanavond even met mun vriend en beste maatje naar de kroeg. Heb ik nu al helemaal zin in. Maar eerst nog 'even' werken. Wat moet dat moet he!

Toedeloe
PS Blomke, al zenuwachtig of juist helemaal niet deze keer?
Biaha, een spannende dag! Veel plezier vandaag, ben benieuwd hoe je boontje er uit ziet!

Ow en Kiekeboe, vakantie. Heerlijk! Lekker gevoel dat de vacature is opgevuld, kun je met een gerust hart er even tussenuit. Wanneer gaan jullie weg?

Tazzle, zou een giller zijn als jij en Anira elkaar kennen. Zijn jullie al de tweede bekenden die elkaar op dit topic tegenkomen. Zet je toch aan het denken hè, wie van mijn bekenden zouden op het vivaforum meeschrijven?

Tiaraatje, hoe gaat het met jou? En je vermoeidheid? Hoop dat je het allemaal een beetje trekt nu de kinderen weer naar school gaan. Zet 'm op meis, die vermoeidheid duurt nog eventjes. In het tweede semester heb je je energie weer terug!

Thembo, jij iging toch trouwen? Wanneer is dat precies?

Blomke, voor jou een spannende dag morgen. Ik hoor natuurlijk graag hoe die verloopt...

Fien, bij jou ook alles goed?

Lein heb ik inderdaad al een tijd niet meer voorbij zien komen... Lein, hoe is het met je? Kom je even laten weten hoe het gaat?

Leeuw, hoe gaat het met jou? Denk nogsteeds aan je meis!

Watje... Hoe gaat het bij jou? Heb je je al aangemeld voor een maand-topic? Leuk leuk leuk!

Anira, heb je al iets gehoord op je werk? Hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt, dit is ook maar niks.

Verder ben ik aan het werk, nog aan het opstarten. Dat is best zwaar vandaag. Dit was dus even mijn enige bijdrage, vanavond ben ik er mischiein nog even. Ga ook naar de kapper en manlief en ik hebben het druk de komende dagen... \\:-)//
En voor degene die ik nu nog vergeten ben... sorry!
Goedemorgen dames, geen tijd om op iedereen te reageren dat doe ik vanavond.

Wij gaan nu naar schiphol om mn schoonzusje en zwager en de kinderen op te halen.

Wilde iedereen even een fijne dag wensen!
He Goedemorgen, volgens mij zit mijn ongesteldheid eraan te komen. ( ikwilnietikwilnietikwilniet!!!!!)

Gisteren de hele middag / avond / nacht al van die ongestelheidskrampen, en beetje bruine afscheiding. ( heb ik vaak de dag van tevoren). Baalde er best wel even van, dan merk je hoe graag je eigenlijk zwanger wilt worden.

Ik wist wel dat het deze maand waarschijnlijk niet raak was want ik heb totaal geen kwaaltjes, voel me kiplekker.

Maar dan klamp ik me natuurlijk weer vast aan de gedacht dat er wel meer mensen zwanger zijn zonder dat ze iets voelden van te voren.

Het enige wat me opvalt ik dat ik steeds zo'n knorrende maag heb. ( maar dat heb ik altijd tijdens mijn ongesteldheid)

Het is maar goed dat ik morgen weer naar het werk moet, ik merk dat nu ik vakantie heb en veel te veel tijd heb om op het internet te surfen, ik er wel veel mee bezig ben.

Mag komende de maand niet op allemaal zwanger worden sites kijken van mezelf
Geodemorgen!!

Kiekeboe, lekker bijna VAKANTIE!!! goed gevoel he!!

Blomke, jammer dat je denkt dat je ongesteld bent...elke maand heb je weer goede hoop he ( ik tenminste wel) en als je dan toch ongesteld word baal je. Jullie zijn ook gewoon vanaf mei bezig toch?

Foxy, werkse vandaag!

Heb mijn vruchbare dgn weer gehad en voel me niet anders dan anders dus ga er maar weer vanuit dat er niks loos is. kan t altijd weer meevallen...En die zwanger worden sites bezoek ik ook niet meer hoor blomke, krijg er toch alleen maar valse hoop van...

Fijne dag iedereen!
He Tazzle,

ja wij zijn vanaf mei bezig. ( was in februari al gestopt met de pil om te kijken of de cycles normaal op gan kwam.)

Stom is dat, je weet met je hoofd wel dat het niets betekent wanneer je na 3 pogingen nog niet zwanger bent. Maar toch ga je je dan een klein beetje zorgen maken. Mijn vriend maakt zich er nog helemaal niet druk om trouwens.

Dus ik probeer het ook wat los te laten, maar vind dat wel moeilijk.

En die valse hoop.....praat me er niet van.
Hallo!!!

Blomke, jammer. Weer ongesteld!

Lein heeft hier en opp feb09 topic een berichtje achtergelaten dat ze het even erg druk had met van alles. Maar dat is volgens mij toch alweer een paar weken geleden. Ze is bij het feb09 topic ook sinds die tijd niet meer geweest. Lein, alles goed??

Kiekeboe, nog 1 dagje. Hou vol, hou vol!! Wanneer gaan jullie dan eigenlijk weg?

Nou Tazzle. Zou wel erg toevallig zijn als jij Anira kent. Toch, Kiekeboe? Naar de vaste kroeg vanavond? Dan kom ik misschien wel even een kijkje nemen.

Foxymama, werkze vandaag. Er zijn van die dagen bij dat je je er maar niet toe kan zetten he!

Ik heb morgen een dag vrijgenomen. Heeeeeel toevallig op een crechedag. En voor zijn ritme is het dan toch het beste om hem gewoon te brengen he?

Nou, helaas geen echo gehad. Stond ook niet op de planning hoor. De vk doet zelf geen echo's helaas. Maar alles was goed. Hartje was supergoed te horen met de doptone. Ze moest wel errug lang zoeken, maar daar was ie dan toch. Bloeddruk goed en 2 kilo aangekomen weer! Bah, het hoort erbij. Maar ik vind het toch minder hoor!

Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik hem/haar al heb voelen bewegen. De vk voelde aan mijn buik en kreeg daarbij gelijk weerstand! Zij kon het goed voelen en ik ook! Superleuk!

Over 3 weken weer. Eigenlijk moet ik om de 4 weken, maar we zijn dan precies een weekje weg. Denk dat ik elke maand maar met vakantie ga.

Fijne dag ladies!
Nou, het is nu echt weer losgebarsten hoor! Ik vind die buikkrampen toch altijd zo vervelend.

Mijn volgende NOD zou 12 september zijn.
Eindelijk tijd om even bij te schrijven. Twee dagen mijn moeder over de vloer gehad. Nu even rustig de tijd voor mezelf.

Biaha wat fijn dat alles goed was. Toch altijd weer prettig om te weten. Wanneer heb je weer een echo? En tuurlijk is het voor zijn ritme het beste om hem lekker weg te brengen. Kun jij een dagje voor jezelf hebben, heerlijk toch. Leuk dat je het al kon voelen zeg!

Blomke wat jammer dat je ongesteld bent geworden. En ja die buikkrampen....

Adventure lekker druk voor jou dus zo te lezen. En ja het is al wel doorgedrongen inmiddels.

Kiekeboe bijna op vakantie! Wanneer ga je precies weg?

Tazzle zou wel wat zijn als jij Anira kent zeg. Dan wordt het wel echt te gek hoor.

Leeuw hoe gaat het met jou?

Foxy hem me nog niet aangemeld voor een maandtopic eigenlijk, nog niet over nagedacht. Misschien dat ik dat doe als ik zeker weet dat alles goed is en zo.

Afgelopen week aan ouders van allebei verteld. Die stelden van het weekend al vragen omdat mijn buik zo gezet was. Kwam dus niet als een verrassing. Ze vinden het allemaal erg leuk. Hoop wel dat ik het nog een poosje voor mezelf kan houden, dus nog maar niet te veel groeien nu.
Hallo allemaal,

Ik ben net thuis van het werk, voor ik zo weer wegmoet nog even een berichtje.

Het is hier nog te doen met de vermoeidheid.meer last heb ik van de maag waarvoor ik nu geen medicatie gebruik. Maar... daar kom ik ook wel weer overheen!

Wat balen voor je Blomke! Niet leuk, weer een maand wachten.

Jammer dat je geen echo hebt gehad Biaha, maar toch fijn dat het hartje goed te horen is.

Watje mijn buik is ook zo opblazen, zullen de darmen wel zijn denk ik.

Foxy, veel plezier bij de kapper!

Wordt het iets totaal anders? Of alleen de puntjes haha.
Hallo allemaal, zo ik ben eindelijk weer thuis. Een drukke en vermoeiende dag gehad.

Tis niet niks even een dagje schiphol en schoonzusje, zwager en kids weer zien.

Heb dan ook niet veel puf om te schrijven. Duik zo lekker mn bed in en dan morgen weer vroeg op!

Volgende keer reageer is weer op iedereen hoor!
goedemorgen iedereen! Goed geslapen? Bedankt voor je mail Anira!

Iemand vroeg wat we moesten doen, nou alle arrangementen voor de muziek maken, contact met artiesten hebben over de muziek die zij gaan zingen enzo, vergaderingen met de organisatie, repetities organiseren en mijn man is dan bandleider.

Ikzelf doe nu niet het muzikale, maar ben buffer voor mijn man en beantwoord zijn mail, handel telefoontjes af, zorg dat voorbeeld cd's klaar zijn enzo. Daarnaast gewoon nog mijn eigen werk en kinderen. Maarrrr, wel heel leuk.

De kans is aanwezig dat ik nu zwanger ben, maar die is niet heel groot. We zullen het wel zien. Volgende maand er anders vol tegenaan!

Blomke, balen dan weer he dat het toch uitgebroken is.....

Biaha, wat gaaf dat je het kindje al gevoeld hebt! Dat is behoorlijk snel toch?

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen,

Ja hoor adventure heerlijk uitgeslapen vandaag! Mijn vriend is er elke ochtend belachelijk vroeg af voor de olympische spelen, en laat dan ook de hond uit, kan ik lekker blijven liggen...

Klinkt leuk wat je gaat doen voor feyenoord. Lekker druk dus.

Blomke kloten dat het is losgebarsten...als je eerst nog maar een minibeetje bloed ziet heb ik atijd toch nog hoop dat het niks is, heb jij dat ook?

Watje, leuk dat je het aan je ouders hebt verteld, zijn vast heel blij. Dat lijkt mij ook echt geweldig, als het dan zover is om de reacties van mijn vader en moeder te zien. Maar eerst maar es zwanger worden he..?!

Biaha jij voelt je kleintje dus al? da's toch wel al heel snel of niet?

Ga me maar es even aankleden! Fijne dag iedereen
Thembo zo je mijn NOD op 26 augustus willen zetten? Thanx!
Adventure, dat lijkt me heel erg leuk om te doen zeg!!

Watje, leuk dat de ouders het al weten. Wordt het ook weer echter van he?

En ja, het is heel erg vroeg. Maar het is ook nog maar een soort gekriebel. Je hebt het zo gemist als je niet oplet. Maar de vk vroeg er ook naar, omdat zij het kon voelen toen ze op mijn buik drukte. Het is zo licht dat het van alles kan zijn. De echte schoppen komen over een tijdje. Zoon was zo druk in mijn buik dat ik aan de linkerkant waar zijn voeten zaten standaard pijn aan mijn ribben had. Aan het eind heeft hij me zelfs een blauwe plek geschopt! Ik had gewoon een hele lichte groenige plek op de plaats waar hij zijn voeten steeds plantte. Aan de buitenkant uiteraard. Maar ik houd wel van hem

Ben nu lekker thuis aan het niksen. Zoon is vanochtend afgeleverd op het KDV. Wel lekker even, die rust. Heb net ouderwets foto's geplakt onder het genot van een kopje koffie. Cd'tje met herrie erin en plakken! Heerlijk!
Wat een rust hier! Iedereen aan het werk?

Ik moest i.i.g. wel weer vandaag. Vooral gezellig bijgekletst met collega's. Vond het wel weer lekker die afleiding, even niet de hele dag aan zwanger worden / baby's / eisprongen enz. denken. En geen tijd om op internet rond te surfen.

Adventure, het zou dus kunnen deze maand, maar je gevoel zegt van niet??

Wij gaan deze maand er gewoon ook weer goed tegenaan.

Ik heb nog een ovulatietest liggen, die ga ik waarschijnlijk wel gebruiken maar denk niet dat ik eerst meer ga bestellen. Misschien als we een half jaar bezig zijn?

Biaha. lekker even wat tijd voor je zelf en de foto's. Sinds we digitaal foto's maken druk ik eigenlijk nooit meet foto's af. Maar het wel twee keer een digitaal fotoboek gemaakt en af laten drukken, ook erg leuk. ( was jij diegene die aan scrapbook deed?)

Tazzle, lekker hoor zo'n korte cycles, dat zou ik ook wel willen. Mag niet echt klagen met 29 dagen maar het wachten duurt zo lang..........
Hee dames! Ik ben weer een beetje mens aan het worden... Gisteravond samen met vriend en beste vriend het er echt helemaal van genomen!!! , en hebben we gedaan... de eerste kater van de vakantie is binnen

Maar was helemaal super en ik hoefde vandaag helemaal niets dus geen enkel probleem. Zelfs nog gedanst en in de kroeg gezoend (dan moet vriendje echt wel wat ophebben, voor beiden )!

Het is al echt vakantie dus. Volgende week donderdag gaan we pas weg, want we moeten eerst nog een aantal zaken kopen of in ieder geval beslissen voor de badkamer. Dan kan dat besteld worden en als we terugkomen staat de badkamer op de lijst om mee te starten.

Biaha, inderdaad, die bekende kroeg die jij niet had geraden... Maar ik heb je niet zien langskome, zou wel wat geweest zijn!! Foto's inplakken, heerlijk werkje toch? Vind ik altijd wel heel leuk want je geniet gelijk weer van het moment dat de foto genomen was. Mijn 3e fotoboek zou uiterlijk vandaag komen, maar is niet bezorgd. Heb ik een emailtje gehad waarin staat dat de hema tijdelijk 7 werkdagen in plaats van 5 aanhoudt. Dus het kan zelfs dinsdag komen. Heeeeeel erg jammer!

Maar je hebt dus weer een schoppertje??? Of misschien is je nieuwe uk iets voorzichtiger met je.... Wel helemaal gaaf dat je af en toe dat gekriebel voelt. En natuurlijk het hartje hebt gehoord! Wanneer heb je dan wel weer een echo?

Watje, leuk dat je beide kanten ouders het blijde nieuws verteld hebt. Lijkt mij ook heel leuk om te doen. Maar ouders weten dat gewoo he.... Of zie zien het, maar die hebben daar speciale ogen voor geloof ik

Tazzle en Anira, zijn jullie er al uit of jullie elkaar kennen? Wel frappant hoor!

Blomke, jammer dat het deze maand niet raak is. Maar het komt wel! Ik doe natuurlijk deze maand even niet mee dus voor mij duurt het nu helemaal wat langer. Maar das prima, even van mijn schatje genieten

Adventure, leuk om zo een steentje bij te dragen. Lijkt me wel interessant! Maar als het dan zo druk is, komt 'klussen' een beetje in het geding. Volgende maand weer aan de slag...

Ik hoop ook dat het met Lein goed gaat.

Tiaraatje, is de week meegevallen? Of toch wel een beetje zwaar geweest? Ik hoop het eerste...

Nu even op hyves kijken!

PS ik ben vast de helft vergeten, sorry!
Adventure, gaaf die foto's op je hyves! Dat licht wel het een en ander toe..
Kiekeboe,

Heerlijk je hebt vakantie!

Ga maar lekker genieten.

Ikben de week goed doorgekomen.

Manlief was twee dagen thuis dus kon met zoon naar voetbal.

Verder 3 dagen gewerkt, wel moe, maar niet rampzalig.

Zelfs vandaag wat minder kwalen waardoor ik gelijk ongerust ben.

Wil nu toch graag de echo om te zien of het er goed uit ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven