Nexium

02-12-2010 21:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vermoeden reflux bij ons zoontje en daarom lopen we bij de kinderarts.

Nu heeft hij eerst Losec gekregen, maar omdat dat zo lastig toe te dienen was, hebben we Nexium gekregen.

Ons zoontje heeft erg gevoelige darmen.

Nu heeft hij sinds hij die Losec en nu die Nexium krijgt gigantisch veel last van zijn buikje.

Veel winden laten (erg stinken) en veel kramp en ook erg dunne ontlasting.

Wie heeft dit ook gehad?

Omdat het niet is bewezen dat hij reflux heeft, gaan we nu erg twijfelen of we hier wel mee moeten doorgaan.

Misschien moeten we het eerst zeker weten??? Ik weet wel dat je het even de tijd moet geven, maar dit is wel erg naar
het kan een bijwerking zijn, maar bel gewoon de kinderarts eens op of regel een belafspraak oid, dan kun je er wat mee ipv hier op een forum vragen wat je moet doen.
die heb ik natuurlijk al gebeld;) die zegt dat het niet kan omdat er eigenlijk geen bijwerkingen zijn (al staat het wel in de bijsluiter)

Was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit met hun kleine hebben....
wij hebben maanden nexium gebruikt voor onze dochter, maar nooit last gehad van de klachten die jij omschrijft. onze zoon, 7 weken, heeft wel heel veel last van krampen en stinkscheten, maar die gebruikt geen nexium. weet je zeker dat het met elkaar in verband staat?

als wij stopten met de nexium nam meteen het huilen toe. zo wisten wij dat het spul wel degelijk hielp. je zou een paar dgn kunnen stoppen om te kijken of de winden verdwijnen. wel in overleg met de ka. succes!

je gebruikt trouwens niet toevallig infacol?
nee, hebben we wel gedaan maar werd het erger van...

Hij reageert op alles zo sterk met zijn darmen, zijn ws erg gevoelig (ook te vroeg geboren)

Gaan idd een aantal dagen stoppen met alles om te kijken of het beter gaat...
juffie, ik zit met hetzelfde probleem... hoe is het afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven