Nintendo 3DS ???
dinsdag 6 maart 2012 om 17:36
Het gezin waar ik een tijd de oppas van was had twee DS'en liggen. Kinderen waren toen 5,6 en 8. Alle drie vonden ze het fantastisch, vooral de Mario spelletjes en fotospelletjes.
Ik was zelf een jaar of 6 toen ik een gameboy kreeg voor mijn verjaardag. Jarenlang plezier van gehad, broertje en zusje idem dito. Denk dat het te vergelijken is met een DS.
Ik was zelf een jaar of 6 toen ik een gameboy kreeg voor mijn verjaardag. Jarenlang plezier van gehad, broertje en zusje idem dito. Denk dat het te vergelijken is met een DS.
dinsdag 6 maart 2012 om 17:44
Vast wel mijn neefje is nu 8 en die vind het prachtig als hij bij ons komt ishet gelijk mag ik op de ds want tante heeft er zelf een en me andere neefje is 6 en die vind het ook helemaal geweldig! oh en als ik jou was zou ik zo'n sd kaartje kopen en dan spelletjes downloaden scheelt veel geld! heb ik ook gedaan heb meer dan 100 spellen erop staan af en toe gooi ik er is wat af en dan weer wat nieuwe spellen erop!
dinsdag 6 maart 2012 om 18:16
Hier hebben ze beide een oude ds en de nieuwe 3ds en met beide word gespeeld.
Voordeel oude ds kan de sd kaart in dus een stuk goedkoper.
3ds kan de sd kaart niet in maar heeft internet functie zodat je kunt zien wat er nieuw uitkomt aan spellen.
Hier word er in de winter meer mee gespeeld dan in de zomer.
Ik zou voor de oude versie gaan 3ds geeft niet zoveel meerwaarde.
Voordeel oude ds kan de sd kaart in dus een stuk goedkoper.
3ds kan de sd kaart niet in maar heeft internet functie zodat je kunt zien wat er nieuw uitkomt aan spellen.
Hier word er in de winter meer mee gespeeld dan in de zomer.
Ik zou voor de oude versie gaan 3ds geeft niet zoveel meerwaarde.
dinsdag 6 maart 2012 om 18:21
Een 3DS geeft drie dimensionaal beeld. En dat komt met allerlei waarschuwingen voor de ogen.
Van de site van nintendo:
INFORMATIE OVER DE 3D-FUNCTIE VAN DE NINTENDO 3DS:
1.Er zijn verschillen in de manier waarop verschillende individuen 3D-beelden zien. Factoren als lichamelijke conditie, mediacontent en omgeving zijn van invloed op de manier waarop iemand het 3D-effect van het Nintendo 3DS-systeem waarneemt. Meer informatie
De 3D-effecten die door de Nintendo 3DS wordt gecreëerd maken gebruik van het vermogen om 3D-beelden te interpreteren aan de hand van de verschillende posities van het linker- en rechteroog. De manier waarop mensen 3D-beelden waarnemen kan echter verschillen.
In bepaalde gevallen kan het voor iemand moeilijk zijn om 3D-beelden goed te zien, bijvoorbeeld als er een groot verschil is in het gezichtsvermogen tussen het linker- en rechteroog1.
We hebben het systeem voorzien van een '3D-schuifknop', zodat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten van het 3D-effect. Door de schuifknop naar beneden te bewegen, wordt het 3D-effect minder2. Als de schuifknop in de laagste stand staat, kunnen spellen worden gespeeld in 2D.
Zorg dat je de 3D-instelling van het Nintendo 3DS-systeem op de voor jou meest comfortabele manier instelt.
1 Als je hulpmiddelen gebruikt om beter te zien, zoals een bril, zie je de 3D-beelden beter als je die draagt.
2 In sommige softwaretitels kun je alleen met de 3D-schuifknop wisselen tussen 2D en 3D.
.
2.Speel niet als je moe bent of je niet goed voelt. Stop onmiddellijk met spelen als je misselijk wordt. Meer informatie
Met eerdere spelsystemen raadde Nintendo consumenten aan om elk uur een pauze te nemen.
Het is mogelijk dat een speler gevoeliger is voor 3D- dan voor 2D-beelden en dat er tijdens het spelen met 3D-beelden vermoeidheid en/of andere ongemakken optreden.
Daarom raden wij onze consumenten aan om bij het gebruik van de 3D-functie van het Nintendo 3DS-systeem elk half uur een pauze te nemen.
Wanneer je je ziek voelt, moet je onmiddelijk stoppen met spelen.
.
3.Het gebruik van de 3D-functie door kinderen tot en met zes jaar kan leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. We bevelen daarom het volgende aan:
•Alleen kinderen ouder dan zes jaar dienen het systeem te gebruiken in de 3D-stand.
•In het geval dat het systeem wordt gebruikt door kinderen tot en met zes jaar, dienen ouders of voogden de weergave van 3D-beelden uit te schakelen via de functie voor ouderlijk toezicht. Meer informatie
BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR OUDERS
AANDACHTIG LEZEN!
Als je het Nintendo 3DS-systeem voor de eerste keer instelt, word je gevraagd om de functie voor ouderlijk toezicht in te stellen. Raak INSTELLEN aan om te beginnen en volg daarna de instructies op het scherm.
Kies een pincode om te zorgen dat je kind de gemaakte instellingen niet kan wijzigen.
Tik op 3D-WEERGAVE om de 3D-functie te beperken. Het gebruik van de 3D-functie door kinderen tot en met zes jaar kan leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. We bevelen daarom ten zeerste aan dat alleen kinderen ouder dan zes jaar het systeem gebruiken in de 3D-stand.
Tik op KLAAR om je instellingen op te slaan.
Om het ouderlijk toezicht te gebruiken of de instellingen te wijzigen nadat het systeem is geconfigureerd, open je de systeeminstellingen via het HOME-menu en kies je OUDERLIJK TOEZICHT.
.
En zo'n R4 kaartje kan je alleen via internet kopen, dat mag niet in Nederland.
Een DSI (XL) heeft geen 3Dimensionaal beeld maar kan wel op internet.
Van de site van nintendo:
INFORMATIE OVER DE 3D-FUNCTIE VAN DE NINTENDO 3DS:
1.Er zijn verschillen in de manier waarop verschillende individuen 3D-beelden zien. Factoren als lichamelijke conditie, mediacontent en omgeving zijn van invloed op de manier waarop iemand het 3D-effect van het Nintendo 3DS-systeem waarneemt. Meer informatie
De 3D-effecten die door de Nintendo 3DS wordt gecreëerd maken gebruik van het vermogen om 3D-beelden te interpreteren aan de hand van de verschillende posities van het linker- en rechteroog. De manier waarop mensen 3D-beelden waarnemen kan echter verschillen.
In bepaalde gevallen kan het voor iemand moeilijk zijn om 3D-beelden goed te zien, bijvoorbeeld als er een groot verschil is in het gezichtsvermogen tussen het linker- en rechteroog1.
We hebben het systeem voorzien van een '3D-schuifknop', zodat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten van het 3D-effect. Door de schuifknop naar beneden te bewegen, wordt het 3D-effect minder2. Als de schuifknop in de laagste stand staat, kunnen spellen worden gespeeld in 2D.
Zorg dat je de 3D-instelling van het Nintendo 3DS-systeem op de voor jou meest comfortabele manier instelt.
1 Als je hulpmiddelen gebruikt om beter te zien, zoals een bril, zie je de 3D-beelden beter als je die draagt.
2 In sommige softwaretitels kun je alleen met de 3D-schuifknop wisselen tussen 2D en 3D.
.
2.Speel niet als je moe bent of je niet goed voelt. Stop onmiddellijk met spelen als je misselijk wordt. Meer informatie
Met eerdere spelsystemen raadde Nintendo consumenten aan om elk uur een pauze te nemen.
Het is mogelijk dat een speler gevoeliger is voor 3D- dan voor 2D-beelden en dat er tijdens het spelen met 3D-beelden vermoeidheid en/of andere ongemakken optreden.
Daarom raden wij onze consumenten aan om bij het gebruik van de 3D-functie van het Nintendo 3DS-systeem elk half uur een pauze te nemen.
Wanneer je je ziek voelt, moet je onmiddelijk stoppen met spelen.
.
3.Het gebruik van de 3D-functie door kinderen tot en met zes jaar kan leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. We bevelen daarom het volgende aan:
•Alleen kinderen ouder dan zes jaar dienen het systeem te gebruiken in de 3D-stand.
•In het geval dat het systeem wordt gebruikt door kinderen tot en met zes jaar, dienen ouders of voogden de weergave van 3D-beelden uit te schakelen via de functie voor ouderlijk toezicht. Meer informatie
BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR OUDERS
AANDACHTIG LEZEN!
Als je het Nintendo 3DS-systeem voor de eerste keer instelt, word je gevraagd om de functie voor ouderlijk toezicht in te stellen. Raak INSTELLEN aan om te beginnen en volg daarna de instructies op het scherm.
Kies een pincode om te zorgen dat je kind de gemaakte instellingen niet kan wijzigen.
Tik op 3D-WEERGAVE om de 3D-functie te beperken. Het gebruik van de 3D-functie door kinderen tot en met zes jaar kan leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. We bevelen daarom ten zeerste aan dat alleen kinderen ouder dan zes jaar het systeem gebruiken in de 3D-stand.
Tik op KLAAR om je instellingen op te slaan.
Om het ouderlijk toezicht te gebruiken of de instellingen te wijzigen nadat het systeem is geconfigureerd, open je de systeeminstellingen via het HOME-menu en kies je OUDERLIJK TOEZICHT.
.
En zo'n R4 kaartje kan je alleen via internet kopen, dat mag niet in Nederland.
Een DSI (XL) heeft geen 3Dimensionaal beeld maar kan wel op internet.
dinsdag 6 maart 2012 om 18:23
Heb al van kleins af aan diverse spel computers gehad, waten altijd van nintendo en m'n moeder vond het geen probleem om deze te kopen. Op 1 voorwaarde. We kregen altijd alleen mario spellen. Deze zijn over het algemeen iets duurder dan veel andere maar ze blijven leuk. Hoevaak je het ook speelt.
Er is altijd wel een mario kart of mario land. Het is natuurlijk niet zonder reden dat dit een van de weinige spellen zijn die nintendo keer op keer weer voor een nieuw console maakt. Het is elke keer weer net even anders maar het blijft leuk
Er is altijd wel een mario kart of mario land. Het is natuurlijk niet zonder reden dat dit een van de weinige spellen zijn die nintendo keer op keer weer voor een nieuw console maakt. Het is elke keer weer net even anders maar het blijft leuk
dinsdag 6 maart 2012 om 18:26
Heb zelf trouwens een 3ds maar puur voor de nieuwste spellen. Was een veetje uitgekeken op de oude. Heb het 3d echter altijd uit staan want gaat irriteren.
Voor een wat jonger kind zou ik ren dsi kopen zodat ze niet kunnen klopien met dat 3d en hier kan inderdaa zo'n kaart in. Bekendste kaart is een r4 kaart
Voor een wat jonger kind zou ik ren dsi kopen zodat ze niet kunnen klopien met dat 3d en hier kan inderdaa zo'n kaart in. Bekendste kaart is een r4 kaart
dinsdag 6 maart 2012 om 18:29
3d functie staat hier vaak gewoon uit.En zo'n R4 kaartje wat je nodig hebt om de micro sd kaart te lezen kun je via internet zo bestellen is geen probleem en stukken goedkoper dan originele spellen kopen.In de 3ds kunnen alleen maar originele spellen en is dus een duur grapje.Langer dan 20 minuten kunnen de kinderen niet eens spelen in de 3d stand,ze worden misselijk.
dinsdag 6 maart 2012 om 18:35
Ik zou niet special een 3DS kopen.
Liever een dsi of dsi XL.
Voor kinderen is het heel erg leuk.
Veel spelletetjes ook en zeven is echt niet te jong hoor.
Mijn zoontje is vijf en speelt er reglmatig mee.
Nintendogs is erg leuk voor die leeftijd.
En de andere huisdier spellen natuurlijk.
Mario ook allemaal zeker de moeite waard.
Squinkies is leuk daar zijn ook gewone poppetjes van.
Ook zhuzhu pets en er is dacht ik ook een spel van lalaloopsy.
Waar je ook die poppen van hebt.
Ik geloof dat je ook pakketjes met spel erbij hebt maar meestal koop je ze los.
Er zitten wel twee spellen al in de software bij de XL maar die zijn wel voir iets oudere kinderen of volwassenen.
Braintraining en nog één.
Liever een dsi of dsi XL.
Voor kinderen is het heel erg leuk.
Veel spelletetjes ook en zeven is echt niet te jong hoor.
Mijn zoontje is vijf en speelt er reglmatig mee.
Nintendogs is erg leuk voor die leeftijd.
En de andere huisdier spellen natuurlijk.
Mario ook allemaal zeker de moeite waard.
Squinkies is leuk daar zijn ook gewone poppetjes van.
Ook zhuzhu pets en er is dacht ik ook een spel van lalaloopsy.
Waar je ook die poppen van hebt.
Ik geloof dat je ook pakketjes met spel erbij hebt maar meestal koop je ze los.
Er zitten wel twee spellen al in de software bij de XL maar die zijn wel voir iets oudere kinderen of volwassenen.
Braintraining en nog één.
dinsdag 27 maart 2012 om 18:48
Ik zou geen 3DS kopen, maar een gewone DS of DSI. Wij hebben thuis een DS en de kids vinden het geweldig!
Spelletjes zitten er soms bij maar soms niet. Toen ik 2 jaar geleden de DS kocht, had ik gelijk een R4- kaartje gekocht. Dat kostte 50 euro en ik kon er gelijk alle spelletjes opzetten die ze maar wilden. Nou weet ik alleen niet zeker of ze dat nog verkopen, omdat het wel illegaal was. Dat weet ik dus niet, maar mario spelletjes zijn ook erg leuk!
Spelletjes zitten er soms bij maar soms niet. Toen ik 2 jaar geleden de DS kocht, had ik gelijk een R4- kaartje gekocht. Dat kostte 50 euro en ik kon er gelijk alle spelletjes opzetten die ze maar wilden. Nou weet ik alleen niet zeker of ze dat nog verkopen, omdat het wel illegaal was. Dat weet ik dus niet, maar mario spelletjes zijn ook erg leuk!