Nog iets..
zondag 3 oktober 2010 om 19:26
Ik verlies sinds vandaag vocht.. en het is geen urine.
Ik heb gisteren de hele dag wat buikkrampjes gehad, niet heel pijnlijk wel vervelend en vandaag dus vocht.
Hoeveelheid is vergelijkbaar met een theelepeltje..
Hebben jullie dit ook gehad? ik ben 20 weken zwanger.
En op zondag de vk bellen... zo spoed is het niet meen ik?
Ik heb gisteren de hele dag wat buikkrampjes gehad, niet heel pijnlijk wel vervelend en vandaag dus vocht.
Hoeveelheid is vergelijkbaar met een theelepeltje..
Hebben jullie dit ook gehad? ik ben 20 weken zwanger.
En op zondag de vk bellen... zo spoed is het niet meen ik?
zondag 3 oktober 2010 om 19:29
als je denkt dat dit vruchtwater is zeker wel bellen... je bent pas 20 wkn zwanger en als het daadwerkelijk vruchtwater is moet je plat liggen.
Dus gewoon bellen! Ze zijn er ook voor eventuele zaken die achteraf niet urgent blijken te zijn...
Dus gewoon bellen! Ze zijn er ook voor eventuele zaken die achteraf niet urgent blijken te zijn...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 3 oktober 2010 om 19:29
zondag 3 oktober 2010 om 19:40
zondag 3 oktober 2010 om 19:58
zondag 3 oktober 2010 om 20:10
kijk maar onder mijn loepje, kan niet missen. (banders bij kinderen 19 weken zwanger en gebroken vliezen)
ik ben niet gegaan omdat het na 2 dagen ophielt en ik nam genoegen met het antwoord van de verloskundige.achteraf gezien was mijn vruchtwater op en was er niets meer te verliezen, dat het stopt wil dus niet zeggen dat het goed is.
ik ben niet gegaan omdat het na 2 dagen ophielt en ik nam genoegen met het antwoord van de verloskundige.achteraf gezien was mijn vruchtwater op en was er niets meer te verliezen, dat het stopt wil dus niet zeggen dat het goed is.
fener wijzigde dit bericht op 03-10-2010 20:13
Reden: aanvulling tekst
Reden: aanvulling tekst
% gewijzigd