Nog iets..

03-10-2010 19:26 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verlies sinds vandaag vocht.. en het is geen urine.

Ik heb gisteren de hele dag wat buikkrampjes gehad, niet heel pijnlijk wel vervelend en vandaag dus vocht.

Hoeveelheid is vergelijkbaar met een theelepeltje..

Hebben jullie dit ook gehad? ik ben 20 weken zwanger.

En op zondag de vk bellen... zo spoed is het niet meen ik?
Zou morgen toch wel de vk bellen hoor, enorm spoed lijkt het me niet maar wel even een belletje waard
Een theelepeltje? Is het dan niet gewoon afscheiding of iets dergelijks?

Als het meer vocht is, lijkt het me wel degelijk spoed, want dan zou het zelfs vruchtwater kunnen zijn.
als je denkt dat dit vruchtwater is zeker wel bellen... je bent pas 20 wkn zwanger en als het daadwerkelijk vruchtwater is moet je plat liggen.

Dus gewoon bellen! Ze zijn er ook voor eventuele zaken die achteraf niet urgent blijken te zijn...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Als je het hier komt vragen dan weet je dus zelf ook niet of het spoed is. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de verloskundige dus wel bellen! Misschien is het niets ernstigs en word je gerustgesteld. Maar misschien moet je langskomen en dan zal dat wel nodig zijn. Bellen dus!
Bellen!

Ze kunnen dan even testen voor de zekerheid.

Echt even doen hoor!
Nou ja afscheiding lijkt me niet.. het is niet wit zoals afscheiding. Je kan in mn ondergoed zien dat het nat geweest is.. maar t droogt op zonder kleur na te laten?
Wel direct bellen. Je moet het zekere voor het onzekere nemen.
Ook in het weekend zijn ze bereikbaar en ze zijn ervoor, als jij er van overtuigd bent dat het vruchtwater is en je maakt je zorgen dan toch maar bellen
Heb je geroken?

Nou ja, maakt ook niks uit.

Bellen!
Bovendien, de verloskundigen kun je in beginsel dag en nacht bellen. Het is nu nog vroeg op de zondagavond, direct bellen dus.
Toch maar vk gebeld.. waarschijnlijk is het toch afscheiding. Deze kan waterig worden door hormonen. Zolang als t niet gaat stromen dan is er niks mis... pfiew!
Beter voor niets bellen dan later denken "had ik maar gebeld"!

Succes!!
Bellen!!!

Ik heb dit ook gehad(bij 39 wk maar toch) ik dacht ook afscheiding.

Verloor steeds beetje vocht,zelfs de vk twijfelde.

Later bleek het toch vruchtwater te zijn.

Bij 20wk lijkt me dit erg gevaarlijk.

Gewoon bellen daar zijn ze voor!!
Oh ja had er wel aangeroken, beetje rare geur maar geen urine
Nou ja, toch goed dan dat je gebeld hebt.
tiza, verloskundige NU bellen, lees mjn topic maar eens

(zeg ik niet om je bang te maken maar doe iets!)

liefs fener
fener wijzigde dit bericht op 03-10-2010 20:28
Reden: typefout
% gewijzigd
o je hebt gebeld ik las de eerste opening heb niks gelezen maar wel gereageerd, ga ik nu maar de rest lezen sorry!
heb nu de rest gelezen, wil je toch adviseren morgen langs te gaan, om een echo voor de zekerheid te maken. Ik verloor echt niet veel vocht, er is met deze termijn ook nog niet zo veel. Bij mij is het vochtverlies zwaar onderschat. (zowel door mijzelf als de verloskundige)

veel liefs fener
Hallo Fener

Waar kan ik jou topic vinden? Ja mijn vocht verlies is niet de hele dag. Maar goed het was wel even schrikken.

Als ik het morgen nog heb dan ga ik even langs bij de vk..

Toch bedankt me hier op te wijzen!
kijk maar onder mijn loepje, kan niet missen. (banders bij kinderen 19 weken zwanger en gebroken vliezen)

ik ben niet gegaan omdat het na 2 dagen ophielt en ik nam genoegen met het antwoord van de verloskundige.achteraf gezien was mijn vruchtwater op en was er niets meer te verliezen, dat het stopt wil dus niet zeggen dat het goed is.
fener wijzigde dit bericht op 03-10-2010 20:13
Reden: aanvulling tekst
% gewijzigd
Tiza ben je geweest? Moest geregeld aan je denken. Veel liefs fener
hoi Tiza

Ben nog altijd benieuwd hoe het met je gaat. Hoop voor je dat alles ,,loos,,alarm was.

Misschien kun je even reageren als je dit leest

liefs fener
Lieve Fener toch.
Dat je dat in de gaten hebt, een theelepel.

Gebruik je geen inlegkruisjes dan? Ik kan niet meer zonder hoor sinds ik zwanger ben, loop anders continu met een natte onderbroek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven