November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Oh, zon suit wil ik wel, voor Anniek bij het zwembad van mijn schoonouders. Insmeren is beetje lastig met dat in- en uit het zwembad elke keer.

Vandaag ouders 40 jaar getrouwd en we hadden een klein ochtend programmaatje gemaakt (ik kon natuurlijk ook niet veel en Anniek moet smiddags nog wel slapen). Ze waren helemaal verrast en vonden het top.

En Anniek ging zowaar op de straat een paar keer los staan. Ze probeert dan een stapje te zetten maar dat gaat nog niet helemaal. Maar zooooo leuk om te zien. Ook heeft ze nu een knuffel schaapje wat favoriet is en waar ze dan echt mee gaat spelen, en de woordjes gaan volgens mij ook de goede kant op (ik vond dat ze er nog niet echt veel zei) en ze krijgt boven ook weer tandjes. Nou als dat geen grote sprong voorwaarts is dan weet ik het niet meer

Anniek is ook zeker eerder wakker door de warmte. Ik houd haar dan ook iets langer op. Ze gaat nu naar bed tussen half 8 en 8 want dan is het buiten sowieso wat koeler en is ze niet om 0500 wakker. Tevens zet ik het raam en deur open als ze slaapt (geen tocht hoor) en de ventilator. Dan krijg ik het met moeite net 25 graden. Gelukkig wordt ze niet helemaal met een bezweet hoofd wakker. Ze heeft wel last van haar eczeem nu het zo warm is. Je ziet de vlekken opkomen en ik ben weer druk aan het smeren geslagen.

O: Van mij mogen niet alleen de nachten koeler hoor, ALLES moet koeler.

Ibbel: hoe was je feestje?

Lizzie: Lekker vakantie, eindelijk, geniet er maar van.

Lala: wat gaaf dat je kous dan definitief af mag. Das een fijn vooruitzicht want het zal nu wel niet te harden zijn met dat warme weer.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Het is nu idd niet te harden met dat ding, vandaag als ik rustig op de bank zat de kous al een paar keer stiekum uitgedaan, ik hield het echt niet meer. Maar morgen word het koeler weer, ik kijk er naar uit! De beloofde regen van afgelopen vrijdag is ook al aan ons neus voorbij gegaan.

Vandaag feest gehad van het kdv waar Alissa op zit, er leuk in sprookjes thema allerlei spelletjes doen. Alissa heeft papa de hele tuin daar laten zien, ze sleurde hem echt mee om te laten zien waar ze altijd allemaal speelt denken wij, zo schattig!

Morgen een dagje thuis werken. Heerlijk ,even bijkomen van alle drukte. Ik word hier echt knetter van alle tuinfeesten die mensen houden op zaterdag, gisteren was de 4e zat avond op een rij dat de muziek hier kei hard stond en wij er veel last van hadden, niet meer grappig, want ik slaap dan telkens pas rond een uur of 2.

Ibbel; hoe was je feestje? Veel gedronken, oh nee, maar 1 wijntje zei je. Hopelijk heb je genoten van je avond zonder kids op stap!

Chica; wat heerlijk dat ze gaat staan! Lopen is de eerst volgende stap, ze gaat hard nu voor mijn gevoel. Ben je nu 38 weken?

Och..O; om 5:15, 2 kids..menn...dat is wel heavy.Hopelijk word er vannacht weer beter geslapen, want dat is echt nog nacht .
Oooohh ik moet ook niks zeggen. Hier een meisje dat om 0530 niet meer wilde slapen. Gaaaap zit nu maar beneden voor de tv zodat vriend nog even kan slapen. Tactiek van later naar bed werkt dus niet altijd

Lala: Begrijpelijk hoor dat je hem af en toe afdoet met dit hete weer. Is dat heel erg dan, als je gewoon rustig blijft zitten met je been omhoog?

Yep 38 weken (tenminste officieel morgen) het wordt elke keer spannender. Hoeveel weken bij jij nou?

Anniek gaat best snel nu maar heeft nog wat in te halen . Ik hoop maar dat we "nog maar" 4 weken hoeven te wachten op de buisjes, want ik denk serieus dat ze daardoor ook niet heel duidelijk praat.

Vandaag weer VK (elke week is veel), even HB laten checken, kreeg vorige week vrijdag op die hete dag toen ik de trap afliep zwarte vlekken voor mijn ogen en ben meteen terug gegaan of ik had net als Lala flauwgevallen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar zal wel van de warmte zijn geweest (had echt genoeg gedronken enzo)

En willen jullie even duimen dat ze ingedaald is. Ik heb geen zin in dat gedoe van meteen platliggen als de vliezen breken (want er bestaat een risisco dat ze dan te snel indaald en de navelstreng meetrekt en dat die afknelt) en dan liggend vervoerd worden naar het ziekenhuis en dan van de arbo niet via de trap vervoerd mogen worden en dus uit het raam getakeld moet worden
Duim Duim Duim Duim dat ze ingedaalt is voor je chica. En 5:15 is ook voor jou veel te vroeg zeg, hoe halen de peuters het in hun hoofd. Ik weet natuurlijk niet hoe Anniek praat dat jij het onduidelijk vind, maar Alissa praat ook veel, maar de woorden zijn vaak ook onverstaanbaar omdat ze zo op elkaar lijken. Maar misschien helpen de buisjes idd. Ben benieuwd naar je hb idd, klinkt stom, maar hopelijk is die wat aan de lage kant, dan kun je aan de ranja of anders pillen daarvoor en voel je je stukken beter. Het was vrijdag natuurlijk ook wel errug heet..dus daar kan het ook van komen.

Eerlijk gezegd weet ik niet of het ook oke is dat ik met mijn pootje omhoog zit zonder kous, do weer naar gyn dan zal ik het eens overleggen met hem. Ik ben trouwens vandaag, morgen of overmorgen (is nooit precies bekend geworden) 32 weken. Weer een mijlpaal qua ontwikkeling van het kindje bereikt mijn volgende mijlpaal is 34 weken, als het kindje zich dan aandient doen ze niks meer met weeenremmers enzo, maar mag het gewoon komen .
Chica, helaas helpt langer ophouden hier niet. In tegendeel: dan is ze over haar slaap heen en slaapt ze de hele nacht onrustig. Wat wel hielp vanochtend was om haar gewoon om 5.15 nog te laten gillen. We hadden dus een kwartier stereo gil, maar daarna hebben zij (en wij) tot 7.30 nog kunnen slapen. Heeft tot gevolg dat ik vanochtend pas om 9 uur ben begonnen met werken (en nu dus forum ). Maar ja, ik loop niet meer heel dizzy van de slaap rond.

In en uit badje: wij smeren Neeltje in met Zwitsal. Dat is waterproof. Dan hoef je dus maar 2 keer per dag te smeren. dat valt nog wel mee.

Lala en Chica, dat gaat inderdaad lekker snel. Chica, we blijven duimen: zowel dat Caatje ingedaald is en dat ze maar snel mag komen. Ik dacht trouwens dat de tweede pas bij de bevalling in hoefde te dalen, maar blijkbaar zijn dan toch alle dingen van de eerste van toepassing. weer wat geleerd

En nu maar aan het werk!
Dat indalen heeft niks met de eerste of tweede te maken O. Tenminste de tweede daalt later in omdat ze meer ruimte hebben in een buik en baarmoeder die al eens uitgerekt is geweest. Daarom gebeurd het met de tweede vaak veel later. Echter indien de bevalling dus begint met het breken van de vliezen dan moet je meteen plat dat zou ook gelden voor een eerste. Als het begint met weeen kan het inderdaad tijdens de bevalling nog gewoon indalen en is er niks aan de hand. Maar dat breken van de vliezen is dus een cruciaal moment.

Lala: 32 alweer, gaat ook lekker snel hoor en vraag inderdaad even voor je kous want dat zou echt veel schelen met warm weer. (wat het nu niet meer wordt hoor, zolang ik nog niet bevallen ben )
quote:Chica34 schreef op 06 juli 2009 @ 09:39:

met warm weer. (wat het nu niet meer wordt hoor, zolang ik nog niet bevallen ben )Daar houd ik je aan. Je snapt dan alleen natuurlijk wel dat ik hoop dat Caatje nog een week of 4 blijft zitten...aangezien het redelijk koele weer dan in mijn voordeel is .
Lala dank voor je hyvesberichtje En jij ook alweer 32 weken... Sjee wat gaat dat toch vlug... Ik zou trouwens toch wel voorzichtig zijn met die kous, hij voorkomt toch stuwing waardoor de trombose ontstaat?? Weet het ook niet precies en hoe logisch het ook is dat je het bloedheet hebt met dat ding aan, ik zou er wel mee uit kijken!

Chica hoe was je HB? Ik hoop goed maar het zal best wel dat ie laag is... Ik had op mijn dieptepunt (in de zwangerschap van Tijn) nog maar een hb van 3, toen ging ik ook van mijn stokje. heb na zijn bevalling ook bloed bijgekregen omdat ik niet snel genoeg ervan herstelde..Dat Anniek misschien onduidelijk praat kan best komen doordat ze niet goed hoort maar aan de andere kant kom op zeg, ze is nog geen 2, luister eens op de gemiddelde peuterspeelzaal of je daar alle kinderen kunt verstaan... Raf praat toevallig vaak wel redelijk verstaanbaar voor mensen die hem niet kennen maar dat is ook een toevalsschot hoor, Tijn kon pas aan het einde van groep 2 de "r" een beetje uitspreken, tot die tijd was hij echt moeilijk te verstaan

Hee O, je mag me wel bellen hoor als ze weer zo vroeg wakker zijn, hier is het regelmatig half 5, 5 uur dat de 2 jongsten wakker zijn en niet meer willen slapen. Tegen Madelief kan ik nu zeggen dat ze dan maar op d'r kamer moet spelen zonder herrie maar Raf is natuurlijk wat lastiger.

Mijn kinderen waren alle 3 niet ingedaald. Mijn gyn zei dat dat iets was dat je vaker bij Creoolse mensen zag en hoewel ik een echte witkop ben was mijn vader wel creools wat het dus wel zou verklaren. Ik lkreeg dus ook altijd het advies mee om te gaan liggen met gebroken vliezen maar gek genoeg zijn mijn vliezen alle3 de keren niet vanzelf gebroken maar heeft de vlos dat gedaan, dus niks aan de hand verder...

Een fijne dag allemaal!!
Hee dames!

Haha, Suzaa, je hebt ons (en jezelf) wel verrast hoor! Nogmaals gefeliciteerd, ik ben benieuwd hoe het met jullie is!

Wij zijn ook weer terug in het land! We hebben het super gehad, geweldig weer (hoewel 35 graden wel iets te is, maar jullie hebben het ook warm gehad) en een leuke omgeving én een leuke camping. Met een volledig omheind peuterbad, ideaal. Om maar meteen in te haken op het wetsuit verhaal: Tessje heeft de eerste dag, net als alle andere nederlandse kindjes met alleen een zwembroek rondgelopen. Ondanks een keer of 4 insmeren (met zwitsal factor 50 waterproof) was ze toch wat verbrand op haar schoudertjes. Dus de volgende dag maar een shirtje aan. En toen was een beetje verbrand net onder de mouwtjes. Bij de plaatselijke sportzaak heb ik toen toch maar zo'n uv shirt met lange mouwen gekocht net zoals alle engelse kindjes al hadden. Ideaal. En het is eerder te koud dan te warm. Want als het eenmaal nat is, blijft het een tijdje nat, waardoor die kleintjes afkoelen. Ik heb Tessje met 35 graden echt een aantal keer na een half uurtje in het peuterbad warm moeten wrijven omdat ze zat te klappertanden. Tessje vond het zwemmen geweldig, en dan vooral de glijbanen, met name de hoogsten.

Ik kom later nog even terug, nu even druk met opruimen/wassen enzo!
Ibbel hoe is je kinderloze uitje bevallen? Gezellig weer even samen?

Warmte en slapen. Leon zijn kamertje is ook erg warm, laatst toen ik hem zijn middagdutje wilde laten doen 29 graden!.

Dat gaat dan dus niet, eerst dus maar douchen en ondertussen de fan aan en ventileren. Zelfs als het iets koeler is slaapt Leon onrustiger en duurt het langer voor hij in slaap is. Hij is niet echt veel vroeger wakker dan anders. Ik slaap zelf trouwens ook slechter met deze warmte, dus kan me helemaal voorstellen dat als je zwanger bent het echt geen pretje is!

Arme mama's van vroege vogels...

Chica gefeliciteerd met je ouders hun 40 jarige huwelijk. Toch altijd bijzonder als mensen zo'n mijlpaal halen. Ik duim voor je voor een snelle indaling en daaropvolgende superbevalling!

UV suit lijkt mij eerlijk gezegd ook niets. Wel zou ik het fijn vinden als Leon zijn pet ophield. Zijn haar is zo blond en nog vrij dun dat het snel kan verbranden (als ik het niet goed insmeer). Verbranden net onder de mouwen is flauw hé, denk je dat je je kind goed hebt beschermd!

Zondag nog heerlijk met familie op het strand geweest, Leon en neefje hebben heerlijk gespeeld aan de rand van het water en er even in (binnenwater). Heerlijk om te zien hoe zij zich vermaken (mama stak haar neus af en toe uit boek )

Tess heeft een supervakantie gehad! Fijn! Waar was je ook al weer heen?

Lala fijn dat het voor jou nu ook zo opschiet!
tess, klinkt goed! Ik twijfel nog steeds over het uvpak. Met of zonder pak je moet toch altijd nog blijven insmeren. Gelukkig vind ze dat prima, ik moet ook wat op haar handjes doen en dan gaat ze meehelpen.

Wat vroeg staan jullie op, balen hoor. Gelukkig slaapt ze hier nog goed met de hitte ook overdag. Meestal iets van 27 gr in dr kamertje. Alleen een romper en een slaapzak die ze soms niet en meestal wel zelf uittrekt.

Hier zijn de bovenste hoektandje ook door, weet gelijk waar de vieze luiers van kwamen. Nu alleen nog 4 kiezen zeker?

Zaterdag met de buurvrouw voor het eerst hardgehobbeld, 2 min rennen en dan 1 min lopen, en dat dan 4 x, ik was helemaal kapot. Maar we houden vol
Heee Tess, welkom terug, klinkt als een heerlijke vakantie zeg. Genieten.

Lizzie: Jouw strand uitje klinkt ook helemaal lekker zeg.

Misty: wat goed zeg dat hardlopen. Ik haat hardlopen Maar het is wel erg goed voor zowel je conditie als de lijn. Volhouden hoor.

Lijnes: HB was 7,2 helemaal goed dus. Heb eerlijk gezegd nog nooit zo hoog gehad haha. Maar heb de laatste dagen ook echt goed mijn Floradix en Roosvicee ferro gedronken dus misschien scheelt dat. Bloedruk was 110/70 oook helemaal goed dus. De VK denkt dus ook dat het de warmte was. En ik ben dus zoooooo blij met dit weer. En het duurt lekker nog tot zondag tralalalalala.
Hee Tess welkom terug! Zo te horen hebben jullie genoten!! Alles alweer netjes opgeruimd?

hihi Misty ik ben ook aan het hardlopen, zit al iets verder in het intervaltrainingsprogramma, ben nu toe aan 5 minuten rennen en anderhalve minuut wandelen maar men wat is dat afzien zeg, ik haat het eigenlijk ook gewoon, ga liever met de auto

Raf heeft zijn tanden ook allemaal (behalve dan die ene) behalve de 4 laatste kiezen maar volgens mij komen die gemiddeld pas na de tweede verjaardag.

Chica mooi dat je Hb gewoon goed was! Je weet nu dan wat je te doen staat heh (voor zondag bevallen, voordat het weer warm wordt)

Leuk hoor lizzie op het strand. Lijkt me zoooo lekker om die kleine turven zo bezig te zien en zelf te ontspannen met een boek super!

weinig inspiratie verder, later vast meer
anoniem_7656 wijzigde dit bericht op 07-07-2009 15:14
Reden: het was allemaal wel heel erg lekker...
% gewijzigd
Chica, welke datum had je zelf in gedachten om te bevallen?

Misty en Lijnes, goed bezig meiden! Ik heb gister weer in onmogelijke houdingen gestaan bij pilates en morgen weer bodyjam, leuk hoor.

Tess, je vakantie klinkt leuk. Wij gaan aan het eind van de maand toch nog een weekje weg naar Bloemendaal.

En... ik heb een baan! Morgen ga ik erheen om de laatste dingetjes door te spreken, maar ze willen me erg graag hebben. Drie dagen in de week om te beginnen en het fijne is is dat het een thuiswerkbaan is. In de branche waar ik ook uit kom. Later meer hierover...

Kiezen, Seppe moet er ook nog vier en dan kan het wisselen gaan beginnen
Chica; ben je nou nóg niet bevallen ?

Hier alles goed. Suzoon wordt zo wakker denk ik, het is alweer bijna voedertijd. Dus even snel hier gluren natuurlijk!

Ojee, ik hoor al een luid geknetter uit de wieg, dat wordt puinruimen zo, hihi.

Het gaat dus allemaal lekker, uiteraard eerste dagen afgevallen, maar is nu alweer aan het groeien. Nu nog lekker zoet en veel slapen, maar dat zal ongetwijfeld snel veranderen als hij op zijn zus lijkt. Suzy is behoorlijk verkouden, hopelijk wordt die niet ziek. Die is een beetje hangerig, maar wel lief voor haar broertje. Vooralsnog niet jaloers. Ze is nu lekker even met oma mee om uit te waaien.

O, voederalarm gaat af Hopelijk snel weer meer tijd om bij te lezen en te reageren!!
Ibbel; ik zie nog net in de snelligheid dat je een baan hebt, wat super! Klinkt goed, gefeliciteerd!!!!! En nog wel thuiswerken ook, lekker hoor.
Suzaa, klinkt goed bij jullie!!!

Ibbel, klinkt als een geweldige baan! Relaxed als je thuis kunt werken, vooral met kolven en al dat gedoe. Lekker rustig. Maar je moet wel werk en privé goed kunnen scheiden.

Vanaf vandaag heeft vriend officieel gezag over Tessje. Dus vanaf nu zal ze naar hem moeten gaan luisteren .
Ibbel gefeliciteerd met je baan.

FF snel ego, amber die heeft de afgelopen dagen een aantal x naar de luier gegrepen en zei dan au. Voor de rest is er niet veel aan te zien. Toen ze moest plassen in de douche deed ze geen au zeggen, maar als ik het schoon moet maken dan begint ze zielig te huilen en au te roepen. Ik heb het nu maar ingesmeerd. Voor de rest geen koorts ofzo.
Wat is dat toch met Viva, of ligt het aan mij. Wij hadden toch geen 77 pagina's of wordt ik nu gek?

Even snel. JOEPIE voor Ibbel een nieuwe baan, helemaal top, snel op de AK zetten wat het is hoor want ben echt nieuwsgierig.

Hmmm die herdenkingsdienst van MJ is niet heel interessant. of pleeg ik dan heiligschennis door dat te zeggen
Chica, viva doet inderdaad gek. Net las ik nog op pagina 46, maar nu ik wil reageren wordt het ineens 77.

Nouja, ik ben dus op vakantie en blijk hier ook internet te hebben, dus ik lees zo af en toe mee. Maar vanwege vakantiegevoel was ik niet van plan om veel te reageren.

Alleen nu het volgende (voor degenen die nog moeten eten: sla maar even over): Bintje had sinds vlak voor we vertrokken erg dunne ontlasting. Niks ernstigs, maar voor haar doen wel veel en waterig. En van die kleine beetjes, scheetjes waar iets meekomt zeg maar. Nu heeft ze dat al een dag of 5, en inmiddels zijn haar billen aardig rood en hier en daar bijna kapot van de luieruitslag. Net zagen we ook wat wittige uitslag (waarvan ik dacht dat het misschien de luierzalf was, maar volgens vriend niet).

Iemand tips? Zowel om haar ontlasting wat dikker te krijgen als voor de luieruitslag? Zodra het weer wat beter is (het regent hier, en is zo'n 15 graden, en daar gaan we dan voor naar Zuid-Frankrijk) willen we haad zoveel mogelijk met blote billen laten lopen, maar dat zal pas tegen het weekend kunnen als ik de berichten moet geloven. Als het heel erg wordt vrees ik dat we toch even langs een dokter moeten hier.... Ze heeft er niet heel veel las van, behalve als we de boel echt schoonmaken bij het verschonen, dan huilt ze af en toe echt van de pijn.. zo zielig....
Misty, geen idee, misschien toch maar bij de huisarts een plasje inleveren?

Binti, volgens mij kan je niet veel meer doen dan stoppend voedsel geven zoals bananen, rijst en stokbrood (heb je genoeg ). En haar billen insmeren. Verder niet veel tips, Tessje heeft eigenlijk nog nooit luieruitslag gehad, dus die tips moet iemand anders maar geven.

Chica, ik heb de herdenkingsdienst van MJ op pauze gezet, ga ik nu even een aantal klusjes doen en kan ik dadelijk doorspoelen naar de wel interessante gedeelten .
Ach jeetje Binti én geen lekker weer én gedoe met Bintje. Krijgt ze weer tandjes of niet? Ik zou inderdaad zoals Tess al schrijft stoppend voedsel geven en smeren smeren smeren. Je kunt haar niet binnenshuis even in haar blote billen laten luchten? Of zolang mogelijk op de commode? En dan pas smeren? Verder veel drinken natuurlijk en schoonmaken met water en zeep en niet met die doekjes waar ws parfum of iets dergelijks inzit.

Heeft ze misschien moeite met het Franse eten of geef je gewoon Olvarit potjes? En de tip die Q je ws gaat geven () is maizena op de billenuitslag doen. Hebben ze dat in Frankrijk? Dat zorgt er in ieder geval voor dat het super droog is voordat je weer een luier omdoet. En veel, veel, veel verschonen zodat het niet gaat broeien.

Nou ja, ik weet het verder ook niet. Misschien is even naar een Franse dokter gaan wel handig (al vind ik altijd dat die franse dokters zo snel en zoveel medicijnen uitschrijven) al is het voor je eigen gemoedsrust.

Ik hoop maar dat het snel over is en het weer snel opknapt en jullie alledrie lekker kunnen gaan genieten van de welverdiende vakantie. Laat je nog wel even weten hoe het gaat dan, ondanks dat je niet echt wil internetten op vakantie? (wat ik goed snap hoor)
Tess: Spoel maar door naar Brooke Shields en die ene zin van zijn dochter is wel emo maar voor de rest....tja....ik weet het niet.

Hiet trouwens verder alles rustig. Helaas.
quote:Binti schreef op 07 juli 2009 @ 20:17:

Net zagen we ook wat wittige uitslag (waarvan ik dacht dat het misschien de luierzalf was, maar volgens vriend niet).

.

Meelezer met december meisje sluipt binnen....

dit klinkt als een typische schimmelinfectie. Heeft mijn meisje na dunne poep ook erg snel tot bloedens toe. Met een zalfje van de huisarts gaat het redelijk snel weer weg, maar je moet wel even blijven smeren. Succes!

sluipt weer weg........
anoniem_38281 wijzigde dit bericht op 08-07-2009 10:17
Reden: krijg het niet in lichtgrijs, grrr
% gewijzigd
Ibbeltje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Had gisteren al snel even op het AK gekeken, maar kon nog niets vinden. In ieder geval heel fijn voor je!

Chica, zit je lekker mee te kletsen op het kinderasiel?

Volgens mij is dat echt beesje.. geen hoofdletters etc.

Vandaag zelf Leon bij mijn GO 'gedropt' we hadden plannen om vandaag de voordeur eruit te halen en op te knappen/verven, maar de weerberichten zijn niet echt super, dus stellen we het nu maar even uit. Wel straks even de stad in: ik wil nog een zomerslaapzak voor Leon en zo'n plastic slab met opvangbakje kopen (en een goed strapless bh voor mij, en shirts voor man en ... ).

Het enige wat me interesseerde aan de MJ memorial vond ik was dat ik het leuk vond om zijn kinderen eens te zien (zonder masker e.d.). Goh, ik hoop echt dat die kinderen nog een beetje gewone jeugd zullen hebben!

Suzaa wat klinkt je gezin heerlijk!

Misty, even in de gaten houden of het niet erger wordt, misschien blaasontsteking ofzo? Wat denk je zelf.

Binti, niet forummen op vakantie! Heb je niets leukers te doen?

Sterkte met bintje. Ik denk dat wat huppel zei inderdaad wel eens kan kloppen. Leon had ook een schimmelinfectie na dunne poep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven