november 2010

09-03-2010 20:44 371 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vandaag een positieve test! Joehoe ik ben zwanger.

Meteen op het forum gezocht voor het november 2010 topic. Niet gevonden dus nu zelf maar geopend.

Hopelijk zijn er hier nog meer medeforummers die ook in november uitgerekend zijn en hier mee willen schrijven!!

Over mijzelf: ik ben 31 jaar en nu dus zwanger van ons 2e kindje.

Volgens eigen berekening 13 november uitgerekend

naamleeftijduitgerekendkindjebijzonderhedenSabine314/112eDjezz351/111e22/3 intake + echoKaetje3115/111e26/3 echoMelissa26half nov1eecho 22/3Inez21/112eLen3210/111e8/4 vk en 15/4 echoverkademeisje3019/111eMucha2613/111egyn 08/04 voor intakeSouzie2905/111 en 2e!!!15/4 echoEnnelin283/111e21/4 echoDreamer3210/111e24/3 gyn+echoTroeleke272e31/3 verloskundigeNoodles 2823/111e16 april echoMamalien265/111e2/4 gynHappinez2623/111e12/4 echo en intakeLievelotje15/112ePiekje 13/112e1/4 intake VKSoley 3017/111e23/3 gynSuusje842621/1122/4 echo, 26/4 intakeGraag-anoniem 294/111e9/4 echo, 12 april bloedprikken voor geslachtsbepaling
@soezie: Heel erg gefeliciteerd met je tweeling. Zo leuk straks 2 van die minimensjes! Druk, maar leuk!

@Kaetje: Heel veel succes morgen!

@MissyT: Geen idee of het met 9 weken een inwendig of uitwendige echo wordt. Met 12 kan het uitwendig maar met 9 weken geen idee...
@noodles: Gewoon lekker kleding aan doen waar jij je prettig in voelt, maar idd geen diepe decolete.

@anoniem: Hier ook zo'n dikke buik die ik nauwelijks meer kan verbergen. Ik ben blij dat ik even een paar dagen vrij heb, kan mijn verhullende kleding weer even in de was. Ongelofelijk hoe snel het te zien is.

@helly, ik heb volgende week donderdag 1 april intake bij de verloskundige. Wil je het in de tabel zetten?

Leuk, al die mensen die al een echo hebben gehad. Ik moet nog even een paar weken geduld hebben.

Verder heerlijk genoten van het voorjaar met ons kleine peutertje die ook helemaal opbloeit met dit weer. Hopelijk morgen weer zo'n dag!
Hooi allemaal,

MissyT: met 9 weken krijg je een inwendige echo! Ik heb deze bij mijn zoontje met 7 én met 9 weken gehad omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Bij mijn eerste zwangerschap (van de miskraam) hebben ze in het echocentrum een uitwendige echo gedaan met 8 weken (ze zei dat inwendig niet nodig was....) en toen zagen we alleen een soort vormpje met een knipperlichtje erin (hartje). Bij de zwangerschap van mijn zoontje dus inwendig bij 7 en 9 weken en dan zie je echt een groot verschil. Je kunt omdat de inwendige véél duidelijker is, juist al echt de stompjes van de armpjes en beentjes zien en zo. Is echt veeeeel mooier! Dus stel dat ze je laten kiezen: ik zou altijd voor inwendig gaan!!! Je ziet veel meer en het voelt echt niet vervelend of zo!

Groetjes,

Chocolala
Kaetje: gelukkig dat er niks 'gekleurds' meer te zien is nu! Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en dat het gewoon goed blijft gaan! Veel succes met de echo vandaag en kom vanavond natuurlijk even lezen hoe het geweest is!

Anoniem: woow, respect!!!! Jullie krijgen veel voor je kiezen! Misschien ook wel fijn voor je om het zo van je af te kunnen schrijven op het forum? Ik duim mee voor jullie dat alle uitslagen goed zullen zijn en jullie in november een prachtig gezond 'spontaan cadeautje' in je armen hebben!
Soezie: super een tweeling! Gefeliciteerd! Het zal even druk zijn de eerste jaren lijkt me. Dubbele drukte, maar ook zeker dubbel genieten en dubbel houden-van!

Ik lees dat er al flink wat 'buikjes' ontstaan! Leuk he! Ik merk dit zelf ook al, vooral 's avonds. Dan is het heerlijk om in slobberbroek uit te buiken. Ben benieuwd wanneer het echt duidelijk gaat worden, heb zelf het gevoel alsof mijn baarmoeder al een beetje boven mij schaambeen uitkomt. Maar dat zal wel te maken hebben met dat dit sneller gebeurt als je al een kindje hebt gekregen.

Groetjes,

Chocolala
Hallo allemaal..

Gisteren heerlijk geshoped, lekekr dingetjes een maatje groter gekocht (op de groei en met stretch) een leuk jurkje (erg netjes, en ruim over de knie), een bloesje, beetje ruim, een colbertje en een nieuwe legging.

Helemaal klaar om voor de klas te staan dus..

Hopelijk bellen ze vandaag met mijn rooster

liefs
Heerlijk vooruitzicht Noodles, je nieuwe baan! Nu even hopen op een gunstig rooster!

Ik ben sinds gister aan de zwangerschapsbroek. Ik had elke keer al de knoop van mijn broeken open staan, en dat ging nu ook al strak zitten. Ik had eerst nog het idee dat ik moest wachten tot ik wat verder was, omdat het nu nog wel heel vroeg lijkt. Maar uiteindelijk heb ik toch maar voor het comfort gekozen, en gister dus voor het eerst de hele dag een heerlijke zwangerschapsbroek aan gehad! Ook een soort mijlpaal...

Kaetje: hoe was het, ik ben heel benieuwd!
Kaetje, was alles goed? Ben je gerustgesteld?
Even een kopietje van het andere topic:

Jaaaaaaa De echo was goed!

Er was eigenlijk nog niks te zien van een echt kindje. Wel een dooierzak en een hartje dus! Je zag het echt pulseren, heel bijzonder. We hebben 2 afdrukjes gekregen om nog even te bekijken als we het niet kunnen geloven. Toen we nog in de wachtkamer zaten liepen de assistenten ook allemaal langs op ons te feliciteren, heel lief!
gefeliciteerd kaetje
Kaetje, super meid! Heerlijk om nu ook echt de bevestiging te zien! Ik vond dat moment ook echt heel bijzonder!

Djezz, ik heb ook al een dag mijn zwangerschapsbroek aangehad. Voelde best bijzonder! Heb nog wel wat broeken die passen, dus ik draag niet elke dag een zwangerschapsbroek, maar ik doe wel zodra ik thuis kom lekker een slobberbroek aan.

Noodles, klinkt inderdaad alsof je er helemaal klaar voor bent! Ga ervoor! Heerlijk om een nieuwe start te maken.

Chocolala, ook ik heb het idee dat mijn baarmoeder al iets boven mijn schaambeen uitkomt. Ben zo benieuwd hoeveel sneller het gaat met een tweeling! Iedere ochtend sta ik weer voor de spiegel te kijken of ik nu al wat kan zien...

Verkademeisje, heel eerlijk gezegd heb ik er niet echt heel lang aan hoeven wennen. Van begin af aan heb ik het idee gehad dat het er best wel eens twee konden zijn. Van te voren had ik het er ook met mijn man over gehad, en we waren het er beiden over uit dat twee in een keer best wel praktisch zou zijn, we wilden graag twee kinderen, en het klinkt misschien heel dom, maar als dit allemaal goed gaat zijn we in één keer klaar, en van die vreselijke medische molen verlost!!! Dat zou echt een geweldig gevoel geven! Dus ik ben er totaal niet van geschrokken, het was meer een droom die uitkomt! Dat was het met ééntje natuurlijk ook geweest, maar dit is echt helemaal geweldig!

MissyT, volgens mij kan het inderdaad ook allebei, inwendig en uitwendig. Maar het zou inderdaad best kunnen dat je inwendig veel beter iets kunt zien dan uitwendig.

Graag_anoniem, ook ik herken die huilbuien echt, ik werk als dierenarts assistente en dat is soms best een emotioneel beroep, met name als mensen afscheid moeten nemen van hun dier of een dier tijdelijk bij ons moeten laten. Eerder kon ik me prima afsluiten voor die emoties, maar nu lukt dat echt niet. Gelukkig heb ik vaak wel even de mogelijkheid om even weg te lopen, en veel cliënten vinden het ook wel getuigen van medeleven als je mee staat te huilen, maar je moet natuurlijk wel je werk kunnen blijven doen. Echt professioneel is het natuurlijk niet...

Helly, ik ben echt heel benieuwd hoe druk het gaat worden, hahahaha! Gelukkig heb ik geen vergelijkingsmateriaal, ik weet niet hoe druk het is met ééntje. Dus voor ons wordt deze drukte net zo normaal als voor anderen met één kindje...

Ben heel lastig, maar zou je in het schema kunnen aanpassen dat ik de volgende echo heb op 1 april? Dit is bij de gyn, en toen de verloskundige hoorde dat ik een tweeling verwacht, hebben ze de afspraak bij hen direct geschrapt, hahaha! Omdat ze weten dat ik dan heel intensief zal worden gevolgd door de gyn... Op zich wel jammer, maar waarschijnlijk mag ik al vaak genoeg 'spieken'!

Hier gaat het wel goed, vannacht wel erg slecht geslapen, veel last van mijn maag. 's Avonds in bed eerst flinke maagpijn, 's ochtends om vier uur ineens zwaar misselijk... Hoef niet over te geven, maar dat doe ik ook maar heel zelden. Ben alleen maar heel erg misselijk...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
@Kaetje: Heel erg gefeliciteerd met je echo!!!

@allemaal: Hallo allemaal,

Sinds vandaag zit mijn riem een gaatje losser. Ook heb ik het idee dat ik al echt een bolletje voel zitten vanbinnen.

Hoe is het bij jullie? En hebben jullie al last van rare snacktrek? Hier zijn crackers met oude kaas favoriet.
Even een snelle reactie: Kaetje gefeliciteerd met de goede echo!!!! Super!!!

Soezie: het lijkt mij dat het inderdaad allemaal sneller groeit met een tweeling! Merk je dat je ook meer last hebt van kwaaltjes? Ik heb dacht ik weleens gelezen dat je ook meer hcg aanmaakt met een tweeling, dus lijkt me ook meer kwaaltjes.

Groetjes,

Chocolala
Hallo allemaal.

Inmiddels weer in slapeloze nacht nummer zoveel!! Ben ook zo ongelovelijk moe, en dan nog niet kunnen slapen, wat een drama!!

Maar goed, wel even de tijd kunnen nemen om weer even bij te lezen.

Kaetje, wat fijn dat de echo goed was zeg!! Geeft het wat meer rust nu?

Leuk te lezen dat er hier en daar al wat geshopt word, ik heb wel even in de rekken met positiekleding gekeken, maar ben er nog niet aan toe om echt te kopen. Voel me wel redelijk opgeblazen moet ik zeggen maar ik blijf nog steeds mijn buik inhouden, soort automatisme.

Zijn jullie ook al in gewicht aangekomen? Ik vind het zelf best eng om aan te komen aangezien ik jaren een eetstoornis heb gehad. Maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen!!

Ik heb zelf nog geen rare snacktrek, eerder dingen die me ineens tegen staan. Ik at laast wat chips, maar het leek net of ik potgrond zat te eten... getsie!!

Denk dat ik maar even op de bank ga liggen, manlief ligt behoorlijk te snurken

Hij gaat maandag weer voor 2 weken weg, en zoals het er nu allemaal naar uit ziet zal hij veel echo's moeten missen, hij heeft een varend beroep en van de zomer is hij periodes van 6 à 7 weken weg.... Zal een hoop alleen moeten doen, zie er best tegenop.

Maar goed, eerst nog een weekendje samen, hoop dat ik niet te moe ben en dat we lekker kunnen genieten!!

Fijn weekend iedereen!!
Pfffff, ik slaap ook zo slecht! Ik ben vooral erg vroeg wakker. En dan kan ik ook echt niet meer slapen. Vanmorgen was het ook zes uur. Ben er om half zeven uit gegaan en zit nu onder een dekentje op de bank. Ik heb net voor het eerst overgegeven! Ik voelde al dat ik iets moest eten maar het was te laat. Ben benieuwd wat de rest van de dag brengt...

Zwangerschapskleding heb ik trouwens nog niet nodig. Ik ben zo'n 15 kilo afgevallen dus de meeste van mijn broeken zitten aardig ruim. Een panty zit aan het einde van de dag wel erg strak soms. Maar verder kan het nog wel eventjes.
Hier nog zo eentje die slecht slaapt... Gelukkig slaap ik wel, maar heel licht, en normaal gesproken kan ik echt tot tien uur uitslapen, nu is het om acht uur echt gedaan. En dan ben ik me toch nog moe... Maar goed, ik hoor ook alweer om me heen dat er meiden zijn die het nog een graadje erger hebben, dus ik prijs me nog gelukkig dat ik per nacht nog wel wat uurtjes echt kan slapen.

@Kaetje, voor het eerst overgegeven, voelt dat ook echt als een mijlpaal ? Wel vervelend hoor. Ik heb echt een gigantische afkeer voor overgeven, ik vind het echt vreselijk. Ben dus ook blij dat het bij mij nog niet zo is... Hopelijk blijft het bij jou ook bij die ene keer...

@Maatje, heb je niet iemand anders die misschien met je meekan? Een goede vriendin ofzo? Lijkt me inderdaad vervelend als je veel alleen moet doen. Mijn man zal ook lang niet elke keer mee gaan naar de echo's, daarvoor heb ik er veel te veel, maar lijkt me vervelend als je dan 's avonds ook niet even de mogelijkheid hebt hem live te vertellen hoe het was... Is je man binnenvaart schipper ofzo?

Kan me voorstellen dat je aankomen eng vindt, helemaal met zo'n achtergrond. Het hoort er natuurlijk bij, en ik houd mezelf ook maar voor dat zolang je zelf een beetje gezond probeert te blijven eten, het niet teveel uit de hand kan lopen. Daarnaast schijnt het zo te zijn dat als je na de zwangerschap borstvoeding geeft, je ook wel weer wat kilo's kwijt raakt. Maar moet zeggen dat ik er soms ook wel eens met wat angst naartoe kijk, ik kom snel aan, en dan met twee.... Maar goed, ik ben allang blij dàt ik zwanger ben, en dat dat goed verloopt is het aller belangrijkste.

@Chocolala, het feit dat ik meer last had van kwaaltjes dan de vorige keer gaf mij ook het gevoel dat het wel eens een tweeling zou kunnen zijn... Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk niet mag klagen. Een vriendinnetje van mij heeft bij beide eenlingzwangerschappen zoveel last gehad, dat ze hele dagen boven het toilet doorbracht... Dus dan valt die misselijkheid van mij nog wel mee... Helaas heb ik er met name 's nachts veel last van, dat is wel lastig. Verder heb ik wel het idee dat ik nòg vermoeider ben de hele dag dan de vorige keer, kan echt niks gedaan krijgen...

@Helly, ik heb nog niet echt heel aparte snacktrek, maar ik heb wel echt een vleesmanie nu. Lust alleen nog maar vlees op brood, salamiworst of gegrilde kip... Ook moet ik niet denken aan pasta of rijst, doe mij maar lekker hollandse pot... Mijn mannetje helemaal blij, normaal wil ik nooit hutspot, maar vandaag heb ik er zo'n zin in! Hij doet echt een moord voor hutspot.

En waar ik weinig trek in heb: chocola! Dat is wel prima vind ik. Chips heb ik gisteren gegeten, en die gingen er wel in, maar daar ben ik nu ook wel weer van genezen... Nadeel is alleen dat ik ook weinig trek heb in fruit... Dus maar wat extra flesjes fruitdrank ingeslagen...

Liefs!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Hoihoiiiii,

Hier ben ik weer eens. Laatst plaatste ik een reactie werd ie heel vaak neergezet en de laatste ging mis en was nergens meer te vinden. Mmm, ben ook niet echt een ster met de computer zeg maar.

Heerlijk hoor al die verhalen hier !

Wij hebben woensdag de 1ste echo gehad en hebben het hartje gezien, helemaal super ! De gyn gaf aan dat we nu nog maar 5% kans hebben dat het mis gaat, dat geeft de burger moed. Ik heb er ook echt wel een goed gevoel over. Soms kan ik echt een stresskip zijn en een hele hoop onrust in mijn hoofd hebben maar nu valt dat allemaal wel mee. Natuurlijk voel ik wel stress als ik buikkramp krijg en niet waar het vandaan komt, herkenbaar ? Ik sprint dan nog steeds naar de wc en kan me zelf geruststellen als ik geen bloedverlies.

Wat spannend zeg een tweeling !

Kaetje, wat fijn dat jullie ook een hartje hebben gezien ! Bloedverlies helemaal weg ?

Oooo dat slechte slapen is heel herkenbaar ! Normaal ben ik ook echt wel een vroege vogel maar half 5 doet toch echt wel zeer. En als ik daarna nog verder zou slapen maar nee ik geniet van de vogelconcerten zeg maar !

Ook de bolle buikjes zijn herkenbaar, ik denk dat het bij mij echt mijn darmen zijn. Die zijn niet echt vrolijk. Helly hoe is het met jouw darmen ?

Ik draag meestal wijde/baggy broeken dus voorlopig hoef ik geen zwangerschapsbroeken aan. Wel merk ik dat ik wat wijde bloesjes/truitjes draag om vragen te voorkomen. Ik vind het moeilijk erover te liegen als mensen ernaar vragen.

Fijne dag en geniet van het voorjaarsweer !
Voor de meiden die al zwangerschapskleding hebben gekocht: waar zijn jullie geweest? En zijn er meer die net als ik een grotere maat hebben? Ik heb maat 46 van broek en kan gewoon al niet overal terecht. Esprit of Mexx bijvoorbeeld pas ik niet in. Vandaag was ik bij MissEtam maar ik vond er niets aan! Ik moet zeggen dat ik er altijd wel kijk maar eigenlijk nooit slaag. Daarna zijn we nog even wezen kijken bij een zaakje met allemaal babyspulletjes en kinderkleertjes en daar hadden ze ook zwangerschapskleding. Ik heb niks gepast maar de verkoopster zei dat het met maat 46 nog wel net moeilijk kon worden. Ze hadden wel heel leuk spul van Noppies en Mamalicious. Wie weet er een merk dat net een maatje groter heeft? Shirtjes enzo gaat wel lukken maar broeken en rokjes....
Dreamer, wat leuk dat jij ook al een hartje gezien hebt! Wat een apart gezicht he? Nu ik het gezien heb, heb ik er ook een supergoed gevoel over. Ik geloof nu ineens dat we echt papa en mama gaan worden. Spannend!!

Soezie, hebben jullie al aan mensen verteld dat je er twee krijgt? En hoe waren de reacties?

En hoe is het met de rest van de dames? Ook zo moe? Ik ben vanmiddag al in bed gekropen en kom er ook niet meer uit vanavond. Ik lig heerlijk voor de tv en laat me lekker een beetje verzorgen door mijn man. We hebben net al lekker gepicknickt op bed met een patatje oorlog
Hoi Dames,

Wat heerlijk lijkt me dat om het hartje te zien kloppen.

Helaas moet ik nog 3 weken wachten tot ik voor de eerste echo mag. (wat duurt dat laaang)

Wel begin ik steeds meer aan het idee te wennen dat ik toch echt zwanger ben.. Ook durf ik nu wel te zeggen dat ik er een goed gevoel over heb (of in ieder geval geen slecht gevoel)

Ben nog niets aangekomen (ééntje afgevallen zelfs), maar heb wel een opgeblazen buikje (wrs mijn darmen, en door het vele eten) én mijn borsten zijn echt al een tikkie groter (da's ook niet zo moeilijk met mijn a cupje hihi;)

vandaag weinig kwaaltjes, behalve dan de aanhoudende vermoeidheid, zere borstjes en alles ruikt sterker..

Volgende week begin ik aan mijn nieuwe baan, dan vliegt de tijd vast.

liefs
@Kaetje, ik was vandaag bij de Prénatal en daar waren qua broeken ook weinig van mijn maat. Ik heb gemiddeld maat 44, bij spijkerbroeken wijdte maat 34 of 36. Alles in de rekken was wijdte maat 28, soms een 32, maar dat was het... Dus ken het probleem. Weet nog niet waar ik iets beters kan vinden, de broek die ik heb komt van Miss Etam, en was de enige leuke die ze toen hadden. Dus zodra je zelf wat hebt gevonden, laat het ook vooral even aan mij weten...

Heb het eigenlijk al aan iedereen verteld, behalve aan mijn opa en oma. Ik wil het ze graag persoonlijk vertellen, en ik zie ze waarschijnlijk met Pasen. Maar de rest weet het al. Iedereen wist ook al dat ik zwanger was, dus dan kan ik de rest ook niet meer voor me houden, hahaha!

Mijn borsten zijn ook flink gegroeid, ik had al redelijk wat (cup E), en inmiddels heb ik mijn BH met cup F maar weer uit de kast gehaald... Trouwens erg lastig ook om goede zwangerschapsBH's voor te krijgen, die maat... Soms staat er wel bij dat ze in die maat gemaakt worden, maar dan hebben ze die gewoon niet in de winkel... Moet dan weer apart besteld worden enzo, en ben altijd bang dat er dan een koop verplichting bij zit... Maar goed, dit moet ik nog wel even redden, met mijn Fjes...

Zometeen maar weer eens lekker mijn bedje in... Hopelijk voor een lange nacht (ondanks dat de klok verder wordt gezet...).
Goedemorgen allemaal,

Een tweeling, kloppende hartjes, nieuwe baan, jeetje wat gebeurt er hier veel! Fijn dat iedereen nu overwegend goede berichten kan melden!

Ik mag over anderhalve week voor de intake en de echo komen, maar kan nu om een of andere reden beter wachten dan eerst. Ik herken veel van wat jullie hier schrijven en dat stelt me wel gerust.

Ik heb ook al een klein buikje, maar pas nog met gemak in mijn broeken. Die zijn maat 36/jeansmaat 28, dus ik ben blij dat het dus makkelijk moet zijn voor mij om iets leuks te vinden. Maar vooralsnog is het bij mij nog niet nodig. Voor de mensen met grotere maten hebben ze vast ook leuke kleding toch?!

Hier nog geen gekke snacktrek, maar ik kan echt niet meer tegen vet eten! Borrelnootjes, worst, het valt allemaal helemaal verkeerd. Maar nu ik daar achter ben is de misselijkheid wel weer een stuk draaglijker gelukkig.

Dat van die groeiende borsten heb ik ook, Moet binnenkort echt eens op jacht naar goede andere bh's, want ik knal ongeveer uit mijn D-cup en daar zat ik niet direct op te wachten

Uitslapen is er voor mij ook niet meer bij en ik slaap ook niet meer direct als ik mijn hoofd op het kussen leg. Ondanks het vooruitzetten van de klok ben ik al ruim een uur wakker!

Ga maar eens ontbijten. Fijne dag allemaal!
Hier ook een wakkere present! Tja, dat uitslapen? Volgens mij bereidt mijn lichaam me nu alvast voor op gebroken nachten

Wat vreemd dat zwangerschapskleding en -bh's niet of moeilijker in grote maten te krijgen is. Nu kom je toch juist aan... Ik heb wel het geluk dat ik in maat 38 pas, dus voor mij zal dit minder spelen. Mijn borsten daarentegen... Die zijn al gegroeid van een c-cup naar een e-cup! Een vriendinnetje, die het wel weet, zei al: dat belooft wat.

Verder weet niemand het nog hier. Nog geen schoonouders, zus, schoonzus en zwager ingelicht. Eerst gaat mijn zwager trouwen over twee weken, dus dan willen we het daarna vertellen. Dan nemen we geen aandacht weg van hun grote dag.

Fijne zondag!
@Souzie en Kaetje: Zelf heb ik maat 44, jeans32/33. Prenatal zit slecht wanneer je stevig bent. Zelf 4 jaar geleden goed geslaagd bij de HM en missetam. C&A Zit ook niet lekker. Verder struin ik op marktplaats en in Alkmaar zit een boetiekje waar ik toenertijd een heerlijke linnen broek heb gekocht. Verder vond ik toen dat spijkerbroeken met zo'n lap stof eraan voor je buik beter zaten dan spijkerbroeken die heel laag onder je buik door lopen.

Ik moet zelf hier nog even de stapel doorworstel om te kijken wat ik nog leuk vind en wat nog kan. Ook heb ik van mijzelf al een buikje dus dat die nu iets groter is zal nu nog echt niet opvallen.
Mijn lichaam heeft denk ik gisteravond en vanacht grote schoonmaak gehouden. Ik moest gisteravond wel 3 keer naar de wc rennen en vanmorgen had ik (veel!) zwarte afscheiding. Ik denk dat het er gewoon uit moet. Ik hoop wel heel erg dat dit nu ook echt het laatste is. Denk ook dat het heel oud bloed is, zo donker heb ik het nooit gezien. Als het wel deze week nog verder aan houdt bel ik het ziekenhuis nog een keer om te vragen of ik nog een echo mag. Maar op zich geeft het me geen slecht gevoel meer. Ik denk dat het ook door de punctie komt en dat het goed is dat het er allemaal uit komt nu. Mijn man noemt het "puin van de grote verbouwing"

Vanmorgen ook goed geslapen. Ik werd wel vroeg wakker maar heb mezelf gedwongen om weer verder te slapen en dat is gelukt!

Helly, wat voor figuur heb jij (normaal gesproken)? Ik heb echt een peervormig figuur met zware bovenbenen, een duidelijke taille en zware borsten. Bij Miss Etam kan normaal ook echt niet slagen en ik ben er nu ook bang voor...

En mijn bh's zijn ook enorm, nu al! Ik heb van mezelf cup E of F dus dat belooft nog wat. Gelukkig gaat het tot nu toe goed en zijn ze nog niet echt gegroeid maar ik ben er wel bang voor... (man niet, die kijkt er naar uit )

Verkademeisje, wat lief dat jullie het groet nieuws nog voor jullie houden zodat alle aandacht naar het bruidspaar gaat.

Noodles, 3 weken duurt inderdaad lang. Maar je komt ze wel door! En dan is er ook wel echt iets te zien op de echo. Een hoofdje, armpjes, beentjes etc. Vast heel mooi om te zien!

Liever-Anoniem, hoe gaat het nu met je? Kunnen jullie de spanning nog een beetje aan? En blijft je gevoel dat het een meisje is? Ik hoop het zo erg voor jullie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven