november 2010

09-03-2010 20:44 371 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vandaag een positieve test! Joehoe ik ben zwanger.

Meteen op het forum gezocht voor het november 2010 topic. Niet gevonden dus nu zelf maar geopend.

Hopelijk zijn er hier nog meer medeforummers die ook in november uitgerekend zijn en hier mee willen schrijven!!

Over mijzelf: ik ben 31 jaar en nu dus zwanger van ons 2e kindje.

Volgens eigen berekening 13 november uitgerekend

naamleeftijduitgerekendkindjebijzonderhedenSabine314/112eDjezz351/111e22/3 intake + echoKaetje3115/111e26/3 echoMelissa26half nov1eecho 22/3Inez21/112eLen3210/111e8/4 vk en 15/4 echoverkademeisje3019/111eMucha2613/111egyn 08/04 voor intakeSouzie2905/111 en 2e!!!15/4 echoEnnelin283/111e21/4 echoDreamer3210/111e24/3 gyn+echoTroeleke272e31/3 verloskundigeNoodles 2823/111e16 april echoMamalien265/111e2/4 gynHappinez2623/111e12/4 echo en intakeLievelotje15/112ePiekje 13/112e1/4 intake VKSoley 3017/111e23/3 gynSuusje842621/1122/4 echo, 26/4 intakeGraag-anoniem 294/111e9/4 echo, 12 april bloedprikken voor geslachtsbepaling
Hoihoi!

@Kaetje, ik heb met name 's nachts veel last van brandend maagzuur, en ik neem daarom iedere avond voor het slapen gaan een tablet Maalox. Dit helpt mij prima, en is me niet opgevallen dat ik daar extra misselijk van wordt, hooguit minder. Nu is mijn misselijkheid sowieso wat aan het afnemen, dus dat scheelt ook. Vervelend hoor, al dat overgeven!

@Maatje, wat gigantisch vervelend dat je zo slecht slaapt! Je dagen worden daar ook niet veel beter van... Ik merk ook dat als ik slechter slaap, mijn misselijkheid een stuk erger is. Er zijn wel middeltjes tegen slapeloosheid, maar degene die ik ken mag je specifiek niet nemen als je zwanger bent... Dus erg lastig... En ja, met zo'n tip van warme melk kun je dus inderdaad helemaal niks... Misschien vlak voor bedtijd een lekker warm bad met een 'bedtime' geurtje ofzo? Ik weet dat natusan een hele 'bedtime bath' lijn heeft, officieel voor kindjes, maar wie weet heb je er wat aan...

Lust je van die Alpro-soja melk? Ik persoonlijk niet, maar mocht je het lusten is dat misschien een ideetje om 's avonds lekker warm te drinken? Nogmaals geen idee of het helpt hoor, maar zou wel heel fijn zijn...

@Helly, goed dat je naar de huisarts bent geweest! Wel balen dat het allemaal nog niet zo super werkt. Hopelijk is het iets wat een beetje opgebouwd moet worden en dat het met de dag beter gaat... En dat het dan zo blijft als je tabletten op zijn! Pfff... als ik dat allemaal zo lees ben ik blij dat het bij mij op dit moment allemaal meevalt...

@Noodles, jij ook al overgeven... Hopelijk gaat het voor de klas staan een beetje! Moet je daarbij ook echt veel staan, of kun je ook regelmatig zitten? Ik merk dat ik lang staan echt vermoeiend vind...

Ik ben vandaag weer naar de fysio geweest, het lijkt wel wat te helpen. Al heb ik nu ik weer terug ben weer meer last, maar volgens mij is dat redelijk normaal. Door de week heen is het in ieder geval minder. Volgende week moet ik nog een keer, en dan gaan we even kijken of het zonder lukt. Ik heb oefeningen mee, en daar kan ik dus zelf mee vooruit.

Paasweekend was erg gezellig, ook best veel eieren gegeten (maar dan echte eieren, en geen chocolade, heb ik nog steeds weinig behoefte aan gelukkig!)...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Soezie, wanneer ben jij uitgerekend? Je staat niet in de tabel of wel?

Ik hoop dat het bij mij ook snel beter wordt met de misselijkheid. Ik heb gisteravond wel een rennie genomen en dat hielp goed tegen het brandend maagzuur. Ik geloof ook niet dat ik er misselijker van ben geworden.
Helly, wat vervelend dat je zo aan het overgeven bent. Ik heb bij de vorige zwangerschap precies hetzelfde gehad. Ik kon alleen maar liggen en als ik m'n hoofd optilde moest ik al overgeven. Ook ik heb toen efesamene (volgens mij heete het zo?) gehad en na een dag begon het echt te werken. Ik kon na 3 dagen weer zonder, al was ik dan nog wel misselijk, maar hoefde niet meer over te geven. Hopelijk werkt het bij jou ook zo goed, want dit is echt naar.

En er zijn dus meer meiden die erg misselijk zijn... Ik zelf geef ook nog regelmatig over, maar heb het idee dat ik er nu wat beter mee om kan gaan dan tijdens de 1e zwangerschap. Toen was ik er alleen maar tegen aan het vechten en nu denk ik 'ach, kom maar op'.

Ik ga zo de verloskundige maar eens bellen voor een intake. Ben nu al bijna 10 weken onderweg, dus het wordt weleens tijd.
Hoi allemaal!

Wat een ellende, dat zoveel van jullie je zo rot voelen... Het lijkt me dan zo moeilijk om dan nog je gewone werk en andere dingen te doen! Natuurlijk is het voor een goed doel, maar het lijkt me erg zwaar...

Voor mij geldt nu het tegenovergestelde. En daar maak ik me eigenlijk ernstig zorgen over! Want sinds een week voel ik me namelijk prima. Gewoon goed! Geen diarree meer, die erge moeheid voorbij... Ik snap er niks van. Ben bang dat er dus van binnen iets niet goed gaat, maar ja, kan natuurlijk alleen maar afwachten...

De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat die darmproblemen niet van de zwangerschap kwamen, maar van mijn Afrika-trip. Dat heb ik namelijk een aantal jaar geleden ook gehad: na een reis ben ik ongeveer 3 weken aan de diarree geweest, en voelde ik me echt een beetje ziek. het is natuurlijk mogelijk dat ik dat nu weer heb, en het heb verward met zwangerschapsverschijnselen!

Verder heb ik een fijn, lang paasweekend achter de rug. Heb het goede nieuws aan mijn oom en tante en neefjes verteld. Die waren erg verbaasd, maar vonden het heel leuk! Vooral mijn tante was erg enthousiast dat ze aaalllll haar babyspullen aan mij kan doneren! Nu wil ik dat gelukkig ook graag, omdat zij een erg goede smaak heeft. Komt mooi uit!

Ook heb ik het mijn andere oma verteld. Ze was zo blij! Voor haar echt iets om naar uit te kijken, omdat het lichamelijk niet zo geweldig met haar gaat. Ze straalde ervan! Ik word daar echt blij van: dat ik met zoiets moois mijn familie ook zo blij kan maken!

Mijn zwager daarentegen gedraagt zich niet zo hartelijk. We hadden al verwacht dat het nieuws voor hem en zijn vriendin niet heel erg mooi of bijzonder zou zijn. En dat is waarschijnlijk ook zo. Toen we het vertelden een paar weken geleden, reageerden ze wel erg lief. We hebben het er 5 minuutjes over gehad, en sindsdien negeren ze het onderwerp een beetje boel...

Toen mijn schoonmoeder er dit weekend even over begon (heel even maar, we hebben er allemaal op gelet dat het niet telkens aan de orde kwam!), keken ze allebei nogal stuurs. Het zit mijn schoonmoeder ook erg dwars, het was haar ook meteen opgevallen. Maar goed, ik kan me ook wel voorstellen dat als je zelf niks met kinderen hebt, het allemaal niet zo boeiend is. Dat kan ik ze natuurlijk ook niet kwalijk nemen! Wel vind ik het jammer, dat ik altijd mijn best doe om belangstellend te zijn in hun leven. Vraag altijd veel enzo. En nu gedragen zij zich nogal ongeinteresseerd. Maar tja, voor niet iedereen is ons kind zo'n wonder als voor onszelf natuurlijk!

Zo hee, das een heel verhaal! Erg lang, zie ik nu! Moest blijkbaar mijn ei kwijt ;)

Oh ja, heb een afspraak voor de echo gemaakt: 21 april! Precies 12 weken ben ik dan! Heb zinnnnn!

Fijne dag iedereen!
Ha meiden!

Helly: helpen de medicijnen die je hebt gehad inmiddels een beetje? Ik hoop het maar, wat zal je je beroerd voelen zeg! Ik hoop dat het net zo snel gaat werken als bij Sabine, dan zou je je vandaag alweer wat beter voelen!

Soezie: jij ook al leuke broeken gescoord! Waar? Jouw buik gaat natuurlijk ook wel harder dan de onze, met 2 kleintjes erin! Mijn buik is ook al aardig opgezwollen, maar ik heb ook erg last van obstipatie! Overigens, wat jij zegt over dat regelmatig eten werkt bij mij net zo. Op het werk: geen enkel probleem. Maar thuis inderdaad pas gaan eten als ik trek krijg, en dan niet weten wat...

Maatje: jee, dat zijn echt geen tijden meer, dat jij aan het posten bent! En dat je huisarts met een beker warme melk komt is ook vreemd! Misschien kun je vrijdag de verloskundige vragen of zij iets weet, zij heeft vast ook goede tips!

Ennelin: ik voel me ook prima, en dat is natuurlijk ook weer verontrustend haha, het is nooit goed nu

En je zwager...tja. Inderdaad: sommige mensen hebben niets met kinderen. Ik denk trouwens dat ik bij de zwangerschappen van mijn zus ook niet 'super-geinteresseerd' was. Ik vond het wel leuk hoor, maar ik was nog zo met andere dingen bezig dat ik er ook niet heel veel mee bezig was. Pas na de geboorte ging het idee van 'nichtje' leven. Misschien verandert er nog wel iets! Het blijft natuurlijk jammer, maar je hebt gelukkig anderen om je geluk mee te delen!

Kaetje: mooi dat de Rennie geholpen heeft. Hoe is het verder met je vermoeidheid?

Wat een prachtige dag vandaag zeg! Ik ben vandaag vrij, en heb net de stoelen en tafel uit de schuur gevist: zo eens lekker buiten zitten!

De afgelopen dagen en dus ook de paasdagen heb ik voornamelijk in bed doorgebracht. Moe moe moe en wat kon ik slapen zeg. Dan was ik bijvoorbeeld 's-middags van 1 uur tot 4 uur wakker geweest en hup, weer terug in bed en slapen als een os! Over de slapeloze nachten kan ik dus niet meepraten. Gister nog een beetje misselijk op het werk, maar vandaag voel ik me als herboren.

Nog even voor de tabel: ik heb 23 april de termijnecho + combinatietest, 28 april de volgende afspraak bij de VK.
Hoihoi!

@Kaetje, ik sta wel in de tabel, maar onder de naam Suus... Beetje onduidelijk misschien. Maar ben dus uitgerekend op 5 november (al riep de IVF-verpleegkundige al meteen: vergeet die datum maar weer, die red je toch nooit!).

Fijn dat de rennie je niet misselijker heeft gemaakt en wel heeft geholpen tegen je maagpijn.

@Ennelin, jammer hoor, dat je zwager zo reageert. Een collegaatje van mij heeft ook helemaal niks met kinderen, maar die is toch erg enthousiast! Mij lijkt dat ondanks dat het je misschien niks doet, kun je toch blij zijn voor iemand anders? Eerlijk gezegd klinkt het een beetje egoïstisch, alsof ze bang zijn zelf minder aandacht te gaan krijgen nu... Maar goed, je kunt niet in iemands hoofd kijken, wie weet ligt het wel heel anders.

Ik heb het zelf ook aan mijn opa en oma verteld afgelopen weekend. Mijn opa gaat erg op en af, en ik hoop altijd dat dit soort berichten zorgen voor een stukje extra levensvreugd, soms is hij best een beetje depressief. Zo sneu vind ik dat! Het is altijd een hele sterke man geweest, zijn hele leven hard gewerkt, en nu kan hij niet eens meer zelfstandig zijn stoel uit.

Maar hij was heel blij met het nieuws, zat helemaal te huilen! Mijn oma was in eerste instantie ook heel gelukkig, totdat ze hoorde dat ik zwanger was van een tweeling, toen sloeg de stemming ineens om. Ineens was ze heel bang dat het allemaal mis zou gaan, en ik zou het zoooooo druk krijgen na de geboorte... Ze vond het ineens heel zielig voor mij. Ik heb haar maar even op haar hart gedrukt dat wij er wèl heel blij mee zijn, en dat ze zich daar echt niet druk om moet gaan maken. Ik ben immers niet de eerste! Er zijn al genoeg mensen met een tweeling, en die hebben het ook allemaal overleefd.

'Ach ja,' zei ze toen, 'het kon ook allemaal nòg erger... Er zijn er ook met 4, of 6...' Ja oma, het kan altijd nòg erger :-).

@Djezz, mijn broeken heb ik gescoord bij de Miss Etam, normaal helemaal niet mijn winkel, maar voor zwangerschapskleding hebben ze (vind ik) veel meer modernere vlotte kleding! Vandaag ook al een complimentje gekregen voor een zwangerschapsbroek die ik twee jaar terug bij ze had gekocht, dus blijkbaar is het best te doen! Daarnaast sta ik liever in zo'n winkel in het pashokje dan in de Sting ofzo, daar durf ik op dit moment het pashokje niet eens meer uit te komen met die pens, hahahaha!

Gisteren weer naar de fysio geweest, en het ging (achteraf door de dagen vrij) erg goed. Maar helaas nu vandaag na één dag werken is het weer helemaal mis. Nu aan beide kanten last, op die botten aan de achterkant van je bekken, in je onderrug. Maar goed, heb voor volgende week nog een afspraak staan (dat zou iei de laatste zijn) dus dan kan ik het nogmaals bespreken.

Verder vanochtend zitten kokhalzen in de auto, heel gek! Was helemaal niet misselijk (daarvoor wel geweest), maar het was meer een soort prikkeling achterin mijn keel ofzo... Heel vreemd. Als dierenartsassistente zou ik het nog het meest vergelijken met kennelhoest, hahaha!

Maar goed, verder is het allemaal te doen. Helemaal als ik die verhalen hier hoor... Ik mag echt niet klagen!

Liefs!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Hallo allemaal,

Wel de pillen helpen!! Ipv 20 keer per dag spuug ik nu dus 2 keer per dag. Een hele verbetering! Alleen nog heel erg verstopt. Daar heb ik dan weer flink buikpijn van. Gister 2 uur op de wc gezeten met als rsultaat 1 klein k*t k**teltje...

Morgen ga ik weer werken, ben het thuis zitten wel weer zat.

Oja, Kaetje, Rennies neem ik ook, zodra ik ga slapen meteen last van zuur.

@Souzie: Ik heb je naam veranderd in de tabel.
Hallo allemaal,

Terug van een tijdje weg geweest.......Met mij gaat het nog steeds allemaal erg goed, wat ook mij inderdaad soms best onzeker maakt. Geen last van misselijkheid. Tja, soms een vlaag, maar als ik wat eet is dat snel weer opgelost. Ik heb af en toe wel een soort eetkick. Dan smaakt het me zo heerlijk, dat ik maar door blijf eten. Het Chinese eten dat ik met de Pasen heb gehad is mij erg goed bevallen, kon ook daar geen genoeg van krijgen. Gek hoe verschillend iedereen zo is.

Ik heb eergisteren mijn eerste nieuwe zwangerschapsbroek gekocht en heb 'm ook al aan. Van het merk Mama-licious, te vergelijken met Vero Moda en Only, dus niet duur, maar wel hip. Te koop bij o.a. Babyplanet. (het lijkt wel een reclamespotje) Mijn oude broeken kan ik later wel weer aan maar de elastieke banden zitten nu veel te ruim, omdat die al helemaal opgerekt zijn. En heb ook nog leuke bovenkleding van Noppies kunnen bemachtigen, in de uitverkoop! Dus ik ben helemaal happy! Ik baalde ook ontzettend van mijn kleding, dus was er even aan toe.

@Soezie, beetje laat, maar bij de VK was het in orde. Het was alleen een intake gesprek (helaas). Voor een echo moeten we nog twee en een halve week geduld hebben.

Ik hoop dat voor degene die last hebben van misselijkheid en brandend maagzuur, dat het snel beter gaat.

Van brandend maagzuur heb ik de vorige zwangerschap wel veel last gehad aan het einde. Van de ha kreeg ik toen een drankje, wat erg goed hielp.

Ik kan alweer genieten van het weekend. (luxe!) Vanmiddag naar Consultatiebureau en op zoek naar een glijbaan, zodat er flink buiten gespeeld kan worden.

Liefs
Hey Girls!

Yes, eindelijk 2 nachten redelijk geslapen. Alleen even er uit geweest om naar de wc te gaan en een paar keer wakker geworden van de pijn in mijn borsten, maar ik kon daarna gewoon weer doorslapen. Zo fijn!!!!

Neem inderdaad een beker warme soyamelk met anijs en heb een potje lavendelolie naast mijn bed staan.

Of het daardoor komt weet ik niet. Hoop dat het zo door zet want moe ben ik nog wel steeds!

Morgen weer naar de gyn. misshien weer een echo (ga ik stiekem wel van uit, want wat moet ik er anders doen?) Mijn moeder gaat mee want mijn vriend is te werken.

@ Helly, wat fijn dat je pillen werken! En ja verstopping heb ik ook last van. Heel lang zitten voor zo'n kleine harde K*t knikker!!! En ik voel mijn buik gewoon vol zitten!! Succes met werken morgen.

@ Ennelien, wat waardeloos dat je zwager zo reageert. Kan het zijn dat ze zelf met kinderen bezig zijn maar dat het niet wil lukken? Vroeg het me zomaar af.

Liefs Maatje
Hallo Meiden

Vol verwachting ging ik vanmorgen met mijn moeder (as oma) naar de gyn. Maar al snel werd duidelijk dat er geen hartje meer klopt.

Ik moet nu afwachten hoe mijn lichaam dit op gaat lossen maar mocht ik het zelf niet meer willen kan ik er voor kiezen het weg te laten halen.

Dus haal mij ook maar van de tabel

Ik wens jullie allemal wel een fijne en voorspoedige zwangerschap. Het is een wonder dat we zwanger mogen zijn en een nog groter wonder als we de zwangerschap voldragen.

Liefs van een verdrietig maatje
Lieve Maatje,

Wat een ontzettend verdrietig nieuws! Daar zul je helemaal kapot van zijn... Had je zoiets verwacht? Weet even niet meer of je onder regelmatige controle stond...

Bah, ik schrik er echt van, en vind het echt heel erg naar voor je... Zorg maar heel goed voor jezelf, in deze moeilijke tijd.
Oh Maatje, wat een vreselijk nieuws.. . Heel veel sterkte aankomende tijd!
Hoi Maatje,

Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs Piekje
Pffff... Maatje! Wat een gigantisch kl*te bericht zeg!!! Ik leef echt heel erg met je mee!!! Dit verwacht je toch niet??? Ik weet helaas hoe de dagen voelen tussen dit verschrikkelijke bericht en het moment van de miskraam... Ik weet wel dat ik het zelf niet had getrokken als het veel langer had geduurd (het duurde bij mij drie dagen). Daarna heb ik alsnog een week later een curretage gehad, en misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik was erg opgelucht toen die eenmaal gepland stond. Alsof je het dan echt kunt afsluiten, dan pas kun je gaan verwerken.

Meid, doe het vooral op je eigen manier! Ik wil je heel, heel, heel veel sterkte wensen de komende tijd!!! Ook voor je partner natuurlijk, lijkt me voor hem ook heel vervelend dat hij er op dat moment niet bij kon zijn om je te steunen. Gelukkig was je moeder mee!

Heel veel liefs, Soezie
Goedemorgen allemaal !

Maatje wat een naar bericht zeg ! Sterkte !

Ik merk dat dit soort berichten mij bezorgd maken en dat het maakt dat ik minder vaak hier te vinden ben. Dat komt omdat ik me eigenlijk steeds beter ga voelen. Ik mis dan voor mezelf het bewijs van zwanger-zijn. De signalen zijn er wel hoor, maar het gaat gewoon steeds beter. Mijn borsten zijn nog gevoelig, mijn darmen liggen plat (herkenbaar verhaal van lang op de toilet en weinig presteren ). Eten gaat steeds beter, ook 's avonds. Dat maakt natuurlijk ook dat ik me beter voel. Mijn moeheid gaat ook steeds beter, al leer ik er ook wel mee om te gaan.

Ik eet best veel op een dag maar ben nog niet eens op mijn gewicht van voorheen, terwijl ik best ongerust was vanwege mijn opgezwollen buik. Ik let goed op wat ik neem en probeer dat echt verantwoord te doen. In het begin was ik blij met alles wat ik nam omdat ik zo beroerd was.

Gelukkig gaan we woensdag weer naar de gyn. voor een echo, hopelijk zien we weer het hartje en de groei van ons kindje !

Hoe is het met de misselijkheid bij jullie ?

Leuke weekendplannen ? Ik ga zo met mijn beste vriendin op zoek naar haar trouwjurk ! Super !

Morgen met vrienden een frietje eten in de buitenlucht, heerlijk !

Fijn weekend !
Hallo allemaal,

Net de echo gehad en ook hier geen goed nieuws....

Het vruchtje was nog maar 4 mm en geen hartactie. De schatting was 5+ weken zwanger. Dat betekend voor mij dat het niet meer leeft... De echoscopiste wil me volgende week weer zien. Is er dan nog geen hartactie en is het niet gegroeid dan is het officieel een missed abortion.

Ik weet al genoeg, 5 weken zwanger kan niet, 5 weken gelden had ik al een positieve test. 3 weken geleden had ik dat bloedverlies en was ik zo ziek. Ik denk dat het toen is mis gegaan...
Ach Helly, ook voor jou zulk verdrietig nieuws! Echt zo ontzettend rot voor je... Wat zul je je klote voelen!

Veel sterkte...
maatje en helly, wat vreselijk om te horen! Ik wens jullie allebei heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!!!

Hele dikke knuffel!!!
oh nee meiden wat een nare berichten! Helly en Maatje, wat ontzettend klote voor jullie! Sterkte en een dikke knuffel!
Het voelt een beetje raar om dan weer een goed-nieuws berichtje neer te zetten, maar goed. Gisteren de tweede echo gehad na 2,5 zenuwslopende week. Vorige keer was er nog zo weinig te zien, alleen dat er iets zat, gisteren zag je al heel wat meer, en belangrijkste:het hartje klopte. We dachten even dat we twee hartjes zagen, maar ik lag waarschijnlijk nogal te trillen van de zenuwen... Pfff ik was zo bang dat het net als vorige keer weer mis zou zijn, voor mijn gevoel kon ik ook helemaal niet bevatten dat het misschien ook wel eens niet mis zou kunnen gaan. Ik ken tenslotte alleen maar mislukte zwangerschappen. Maar so far so good. Vanwege mijn warrige cyclus heeft de gyn opnieuw gemeten, en komt nu uit op 20 november. Vandaag dus 8 weken! 26 april weer terug voor een nieuwe echo, en dan nog een keertje 2 weken later en dan mogen we weer terug naar de verloskundige.

Voor de meiden met maagzuur: zure appels eten helpt, en ook sinaasappelsap. Klinkt gek misschien, maar zuur tegen het zuur, bij mij werkt het! Mijn moeder bleek het ook gehad te hebben bij haar zwangerschap van mij, en die gaf me deze tip.

Verder ook last van mijn borsten, obstipatie (maar wat helpt: een paar slokken koffie na het opstaan, dat zet de boel precies genoeg aan de gang, wil alleen niet teveel koffie drinken) en slecht slapen. Voor dat laatste helaas nog geen oplossing. Heb ook de hele dag zin in eten, maar geen idee in wat. Ga ik dan denken over wat ik wil eten, denk ik gadver, helemaal geen zin meer in. Ach ja.

@ dreamer, heel herkenbaar, hoe meer je hoort over miskramen, hoe meer kriebels en twijfels je krijgt. het zijn er hier ook al wel heel wat geweest. zo zie je maar des te meer wat een wonder het is als het allemaal goed gaat, en hoe dankbaar je daarvoor bent.

@ennelin, dat soort reacties zoals van je zwager ken ik ook inderdaad. Mensen die vaak helemaal niet met kinderen bezig zijn, ze zelf niet willen, en die zich niet kunnen voorstellen hoe blij je kunt zijn met het in aantocht zijn met een wurm dat je uit de slaap gaat houden met poepluiers (aldus mijn neefje). Niet op letten, je trekt het je nu waarschijnlijk ook nog eens extra aan (dankjewel hormonen) maar ze bedoelen het vast niet slecht. Het is meer de ver van hun bed show denk ik.

@soezie, leuke opmerking van je oma... zij zag waarschijnlijk al stapels katoenen luiers die op de hand gewassen moeten worden ;) maar wat lief he dat je opa moest huilen. Vind dat zo aandoenlijk, zo oprechte blijdschap. Mijn oma reageerde precies zo, eerst een openvallende mond, en dan, na drie keer echt? te hebben gevraagd, kwamen de waterlanders. Dat ze dat nog mee mocht maken...
Helly en Maatje wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit alles. Ik hoop dat jullie veel steun vinden in jullie omgeving.

Nogmaals sterkte!
Jeetje meiden, de negatieve berichten houden hier niet meer op!

@Helly, ook voor jou zo'n gigantisch slecht nieuws!!! En helemaal niet verwacht lijkt mij, met alle misselijkheid en andere kwalen die je had... Jeetje zeg, wat een ellende! Meid, neem je rust en probeer het een plekje te geven! Kan me voorstellen dat je niet meer kunt hopen op goed nieuws volgende week... Tòch blijf ik voor je hopen op een wonder....

Meiden, heb even geen inspiratie verder. Heb al hoofdpijn sinds gisteravond, en net twee paracetamollen gehad en helpt voor geen meter. Ga eens even onder de douche staan.

Liefs!
Wat verdrietig Maatje en Helly

Verschrikkelijk om te lezen, sterkte dames, hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en komen er betere tijden aan voor jullie.

Jeetje, ik besef me steeds meer dat het alles behalve vanzelfsprekend is dat alles zomaar goed gaat.

Aanstaande vrijdag is mijn eerste echo, en ik word alsmaar zenuwachtiger.. Hopelijk kan ik het forum verblijden met een positief berichtje.

liefs en veel sterkte allemaal
Wat een vreselijke berichten hier.

Helly en Maatje, heel veel sterkte.

Ik durf het nu bijna niet te zeggen maar ik heb dus een positief bericht.

Afgelopen donderdag de eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien. Helemaal in tranen van blijdschap.

8 weken en 1 dag, dus nu bijna 9 weken.

29 april de 12 weken echo.

Uitgerekend: 17 november.
He gatver, neeeeee!

Wat een slecht nieuws weer

Maatje en Helly: heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven