nut van nutteloosheid

24-05-2011 14:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
niet relevant
anoniem_126071 wijzigde dit bericht op 24-05-2011 15:03
Reden: niet relevant
% gewijzigd
En dit is interessant omdat?
Maw, het hebben van kinderen maakt dat je je nuttig voelt en nu ze er niet meer zijn om voor te zorgen voel je je nutteloos.

Zorg als de sodemieter dat je ook andere nuttige/leuke werkzaamheden te doen hebt. Ik voel een claimerige moeder aankomen
Wat een arm leven dan...
Ik zou dolblij met die nutteloze dag zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom zou je altijd nuttig/nuttig bezig moeten zijn?
Zoek een hobby. Djeez.
Ik vind het nogal een depri stukje tekst eerlijk gezegd. Een probeerseltje filosofie wat niet helemaal uit de verf komt.
Het is negen uur vanmorgen en ik voel me nutteloos:

Er zijn geen kinderen thuis om voor te zorgen, ik werk nog part – time en vandaag is mijn vrije dag. Ik bedenk wat voor nuttigs ik kan gaan doen maar kan niets bedenken.

Strijken, stoffen, boodschappen doen, je benen ontharen, naar de bibliotheek, masturberen, naar je ouders,sporten,ramen zemen,........ best nuttig allemaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hai Marjolein,

Blij dat je je door de bank genomen nuttig voelt. Lijkt me fijn.

Zelf heb ik dat niet, ik voel me vaak nutteloos.

Bedankt voor het delen.

Ik wens je een hele fijne dag!
quote:eleonora schreef op 24 mei 2011 @ 14:21:

For you omdat je altijd zo verrekte lief bent.
Ik zou stoppen met die stukjes over de opvoeding. Die vind ik pas echt nutteloos
quote:eleonora schreef op 24 mei 2011 @ 14:21:

Hai Marjolein,

Blij dat je je door de bank genomen nuttig voelt. Lijkt me fijn.

Bedankt voor het delen.

Ik wens je een hele fijne dag!Volgens mij maak jij je hier op het forum heul erg nuttig
Jezus, wat heeft mijn leven voor zin dan? Ik héb geen kinderen. En nu?
Wat een naar stukje. Je bent toch meer dan moeder mag ik hopen? Vrije tijd kun je toch wel besteden aan iets voor jezelf?

En als je je verveelt, ga je fulltime werken.
Fijn dat je zo blij bent met je nut. Als ik het lees ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta, Pppff wat n braaf gedoe.Vooral die melkbekers, veel nuttiger als ze wel omvallen dan leren de kinderen gelijk oorzaak en gevolg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Volgens mij gaat er iets grandioos mis als je in een enorm nutteloosvoelengat valt als je kinderen naar school gaan. Los daarvan: waarom voel je je nuttig als je luiers verschoont of kinderen laat boeren? Dat heeft toch niks met nuttig te maken?

Ik voel me niet echt nutteloos nu beide kinderen naar school zijn. Moet namelijk ook gewoon werken en zo, dan voel ik me best nuttig soms.
Als ik hier al mijn gevoelens van nutteloosheid ging beschrijven, dan was ik iig bezig, maar of het echt nuttig zou zijn...

Ik voel me overigens niet alleen nuttig als ik bezig ben met opvoeden, maar dat terzijde.
Ik vraag me nooit af of ik me nuttig voel, meer of ik iets leuk vind. Ik vind het wel een interessante vraag.
quote:pilous1 schreef op 24 mei 2011 @ 14:40:

Jezus, wat heeft mijn leven voor zin dan? Ik héb geen kinderen. En nu? ben een lotgenoot van je, vraag me dit ook vaak af. zullen we ook maar een topic openen ??
quote:Missphoebe schreef op 24 mei 2011 @ 14:55:

[...]

ben een lotgenoot van je, vraag me dit ook vaak af. zullen we ook maar een topic openen ??Een groepje!
Hmm een topic van iemand wiens nick bestaat uit een voor- en achternaam, da's meestal fishy.

En als mijn vermoeden klopt ben ik toch nog heel nuttig bezig geweest vandaag
nuttig

nutteloos

en nu??? ik denk dat ik maar es nutteloos nuttig ga zitten doen of zoiets

als alles af moet hangen van je kinderen tja ...das nie goe!!!!
ik voel me wel af en toe een beetje nutty, mag dat ook?

Hm, topic is alweer weg. Waarschijnlijk gaat TO zich even nuttig maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven