Ode aan mijn slapende kind
vrijdag 5 juni 2009 om 00:23
vrijdag 5 juni 2009 om 01:07
You should be fast asleep - by now,
Another day is over, you're all tired out,
Close your eyes, I kiss you good night,
And tip-toe away as I turn out the light.
Sometimes I still can't believe that she's my child,
And I'm someone's mother,
I'll always be there to love her,
'cos she's relying on me.
Suddenly, everything's become clear,
I realise when she calls why I'm here,
She needs me to depend on through the years.
You should be fast asleep by now,
See you in the morning, you've worn me out,
We need some time, your father and i,
To get back to being with each other tonight.
You came and without a warning my life changed,
And each day gets better,
You'll be my baby forever,
Just like my mother and i.
Suddenly, everything's become clear
Mollie's Song, Beverly Craven
http://www.youtube.com/watch?v=NrzmJIwesoE
Another day is over, you're all tired out,
Close your eyes, I kiss you good night,
And tip-toe away as I turn out the light.
Suddenly, everything's become clear,
You should be fast asleep by now,
See you in the morning, you've worn me out,
We need some time, your father and i,
To get back to being with each other tonight.
You came and without a warning my life changed,
And each day gets better,
You'll be my baby forever,
Just like my mother and i.
Mollie's Song, Beverly Craven
http://www.youtube.com/watch?v=NrzmJIwesoE
vrijdag 5 juni 2009 om 07:18
Mijn slapende kleuter is zo vreselijk vertederend met zijn lange benen en lief-stoer jongenskoppie...
Mijn slapende baby (koppie naar opzij gedraaid, beide armpjes omhoog, vuistjes naast zijn hoofd) is zo mogelijk nog liever... En als hij doorslaapt de hele nacht geniet ik nog meer van mijn slapende kind!
Mijn slapende baby (koppie naar opzij gedraaid, beide armpjes omhoog, vuistjes naast zijn hoofd) is zo mogelijk nog liever... En als hij doorslaapt de hele nacht geniet ik nog meer van mijn slapende kind!
vrijdag 5 juni 2009 om 07:24
Ik vind het altijd zo vermakelijk om te zien hóe Zoon in bed ligt. Ondersteboven, dwars, schuin, hoofd buiten bed, noem het maar op. Alle mogelijke manieren vindt hij lekker slapen, maar gewoon recht, nee dat gaat niet zo goed
Oh, en hij slaapt nog zo heerlijk met zijn armen omhoog langs zijn hoofd, zo volledig ontspannen.
ik geniet er elke dag wel even van, is ook makkelijk als Zoon lekker bij je op de kamer ligt
Oh, en hij slaapt nog zo heerlijk met zijn armen omhoog langs zijn hoofd, zo volledig ontspannen.
ik geniet er elke dag wel even van, is ook makkelijk als Zoon lekker bij je op de kamer ligt
vrijdag 5 juni 2009 om 09:10
vrijdag 5 juni 2009 om 09:23
vrijdag 5 juni 2009 om 10:06
vrijdag 5 juni 2009 om 10:40
Mijn zus en ik gingen gisteravond nog even bij haar zoontje (9 mnd) kijken en toen werd hij een beetje wakker en wriemelde hij zo schattig om zich heen... en keek hij ons recht aan en toen maakten we maar dat we wegkwamen, omdat hij natuurlijk niet écht wakker moest worden. Daarna zaten wij samen te giechelen in de hal voor zijn deur...
vrijdag 5 juni 2009 om 10:48
Gelukkig ben ik niet de enigste die zulks mutsengedrag vertoont
bij de oudste dochter van 17 is het wel over (vooral op dagen als het vriendje blijft slapen! Dan sla ik over..). Maar af en toe heb ik nog wel eens van die dagen hoor. Even binnen glippen, kijken en beseffen hoe snel ze groot is geworden.
Maar bij mijn kleinste van 10 vind ik het nog steeds heerlijk en sla ik geen avond over. Een aai over haar bolletje, fluisteren dat ik van haar hou.
En als ik haar dan een kusje op haar hoofdje geef dan mompelt ze vaak wat of slaat half slapend haar armpjes even om mijn nek.
snif snotter...
bij de oudste dochter van 17 is het wel over (vooral op dagen als het vriendje blijft slapen! Dan sla ik over..). Maar af en toe heb ik nog wel eens van die dagen hoor. Even binnen glippen, kijken en beseffen hoe snel ze groot is geworden.
Maar bij mijn kleinste van 10 vind ik het nog steeds heerlijk en sla ik geen avond over. Een aai over haar bolletje, fluisteren dat ik van haar hou.
En als ik haar dan een kusje op haar hoofdje geef dan mompelt ze vaak wat of slaat half slapend haar armpjes even om mijn nek.
snif snotter...
vrijdag 5 juni 2009 om 10:51
Wat een lief topic.
Ik ga elke avond voor het slapengaan nog even bij zijn bedje zitten (hij is 10 maanden) en aai dan tussen de spijltjes door over zijn bolletje. Soms doet hij zijn oogjes dan even open en lacht dan slaapdronken naar me. Loop dan echt over van liefde.
Ik ga elke avond voor het slapengaan nog even bij zijn bedje zitten (hij is 10 maanden) en aai dan tussen de spijltjes door over zijn bolletje. Soms doet hij zijn oogjes dan even open en lacht dan slaapdronken naar me. Loop dan echt over van liefde.
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
vrijdag 5 juni 2009 om 10:56
vrijdag 5 juni 2009 om 14:23
vrijdag 5 juni 2009 om 20:06
He, staat dit bij psyche? Wat raar. Het moest bij "kinderen" natuurlijk. Ik zal de Engel wel even vragen.
Fussie, onze zoon maakt ook de gekste capriolen in bed. Van de week ging PP boven kijken, roept hij: Nijn kom even kijken en neem het fototoestel mee! Kom ik op zijn kamer, ligt hij gewoon met zijn bovenlichaam uit bed, op de grond. De rest lag nog in bed. En heeeerlijk te slapen!
Fussie, onze zoon maakt ook de gekste capriolen in bed. Van de week ging PP boven kijken, roept hij: Nijn kom even kijken en neem het fototoestel mee! Kom ik op zijn kamer, ligt hij gewoon met zijn bovenlichaam uit bed, op de grond. De rest lag nog in bed. En heeeerlijk te slapen!
vrijdag 5 juni 2009 om 20:42
quote:IvyRosa schreef op 05 juni 2009 @ 20:39:
Wat heb ik trouwens een hekel aan de nachten dat hij bij zijn vader is.
Angstvallig vermijd ik dan zijn kamertje, zodat ik de leegte niet hoef te voelen
Wat begrijp ik dat goed en wat vind ik het naar voor je....
Waarschijnlijk nog twee nachtjes en dan is ie er weer toch?
Wat heb ik trouwens een hekel aan de nachten dat hij bij zijn vader is.
Angstvallig vermijd ik dan zijn kamertje, zodat ik de leegte niet hoef te voelen
Wat begrijp ik dat goed en wat vind ik het naar voor je....
Waarschijnlijk nog twee nachtjes en dan is ie er weer toch?