Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Ow grrr!

Waarom schrijft iedereen toch altijd wordT lid? (zie ik hiernaast staan)

Sorry hoor, maar daar stijgt mijn hormonale vergevorderde PMS-irritatie toch dusdanig van, dat ik even uit mijn slof schiet. Grrr en grrr!

Mocht ik nog enkele zielen kunnen redden:

Het is 'word lid', omdat je géén 't' hoort als je het werkwoord op dezelfde manier vervoegt als 'lopen'. 'Loop' lid. Got it?

Zucht ... ergens ben ik mijn roeping misgelopen...
Rustig Jac, haha!!

Ik moet zo aan het werk, dus ik ben even een paar dagen afwezig!!

Wat een leuke hobby Jac, dat je daar zin in hebt in zoveel werk!! Klinkt wel ontzettend goed.

Hier: mama gaat nog steeds goed, ze heeft wel veel spasmen in haar hoofd, zodat ze nog steeds echt voorzichtig moet zijn, de kans op een herseninfarct is groter nav het aantal spasmen geloof ik. Of spasmes, geen idee. Ze vindt het ook eng, hoor, bang dat het weer gebeurd. Ik ook.

(weet je dat ik nu elke nacht droom over alle dingen die ik gezegd heb in mijn woede? Alsof mijn droom wil zeggen: stommerd!!). Ik ben moe haha.

Dus ik reageer zo snel mogelijk, ook op jullie, maar ik kom echt tijd tekort de laatste tijd.

Jac, weer een dikke duim voor je volgende ronde!! Balen zeg!
.
Neeeeee de K&S-show is juist geweldig leuk! Hoe kan je dat nou vinden

En tnx voor je troostfood en talk :-)

Ben ook weer weg hoor

(kijk idd naar SV! Geweldig ook he! En jouw knutsel klinkt ook zeer lekker, meestal dur fik zelf niet iets te verzinnen maar wel iets te combineren zeg maar. Beetje van recept en beetje van mezelf
.
NIWGN, we begrijpen het heus dat jij nu andere dingen aan je hoofd hebt meis! Dus doe maar lekker rustig aan en steek al je energie in je gezinnetje en je moedertje. Voel je niet schuldig over de dingen die je in woede-buien hebt gezegd. Vaak herinnert de ander die dingen zich niet eens en al zou het wel zo zijn, dan weet die ander ook echt wel dat het in een vlaag van verstandsverbijstering door de woede is gezegd. Zeker mama's, die snappen dat heel goed. Probeer maar lekker te slapen. Je hebt je energie hard nodig.

Jac, dank voor je lieve tik en krabbel * smak *

Ik moet ook wel vreselijk afkicken hoor, maar ik heb er 's avonds gewoon echt geen fut meer voor. Tis wat. Ik heb wel het idee dat het deze week alweer beter gaat dan vorige week, dus zo komen we er wel. Sja, en internetten op het werk, daar begin ik niet aan. Die big brother (ministerie van justitie) zal vast wel watchen Trouwens, ik werk me de pestpokken, ik heb er niet eens tijd voor! Pfoei, dat is ook al een tijd geleden hoor, bij Ex-horrorbaas was dat wel anders. Zaten we halve dagen koffie te leuten.

Leuke nieuwe hobby heb je gevonden. Klinkt erg culinair wat je op tafel gezet hebt. Mmmm, het is wel een hele slechte hobby, dat dan weer wel... Maar, de liefde van de man gaat ook nog altijd door de maag he.

Veel plezier met het dagje eiland. Toch nog goed gekomen dus?

P. ook al zo aan de kook! Wauw. Wat goed zeg.

Ik ben deze dagen vooral van de 'wat staat er snel op tafel'.

Fijn dat de Diva weer haar eigenste zelfje is. Diertjes die wat mankeren zijn altijd heel zielig he.

AAAAAAAAAA, meid wat onwijs gezellig dat je hier weer eventjes komt buurten! En wat een spannende berichten

Hoe is het je inmiddels vergaan met het stoppen met roken?

Zo. Werkweek is weer voorbij.

Gisteren moest ik een jankende Daphne afgeven bij het KDV en dat deed me zo zeer dat ik jankend ben weg gereden. Heb mezelf heel hard vervloekt, dat ik zo nodig 32 uur moest gaan werken, hoe ontaard! Maar de leidster had een uurtje later ingesproken op m'n voicemail dat ze het zo sneu vond dat ik zo verdrietig weg was gegaan en dat ze even wilde vertellen dat Daphne heel gezellig was, veel plezier maakte en lekker had gegeten. Gelukkig maar. En vanmorgen ging het weer helemaal goed. Fijn!

Ze zette me vanmiddag bij het ophalen wel grandioos voor lul trouwens. Toen ik binnen kwam begon ze kei en keihard te huilen, dus ik haar gauw opgepakt en op schoot gezet. Wat is er dan, vroeg ik? Zegt ze, compleet met bibberlipje en snik, 'oh mama, het spijt me zooooo, maar ik heb gemorst'.

ALSOF IK ALTIJD BOOS WORD ALS ZE MORST!!! grrr.

Als er iemand is die dat geen reet kan schelen, dan ben ik dat wel. En dat weet ze ook wel hoor. Ze is het zelf die er zo'n last van heeft als ze een druppeltje knoeit. Vindt ze vreselijk. Waar dat vandaan komt weet ik niet. Maar, hoe dan ook, ik stond enorm voor lul.

Baas is in onderhandeling gegaan met uitzendbureau en vandaag gehoord dat ik per 1 mrt jl. dus in dienst ben bij Baas in plaats van uitzendbureau. Volgende week heb ik arbeidsvoorwaarden gesprek en contract enzo, maar ik heb zomaar het idee dat dat wel in orde is.

Heb het er heel erg naar m'n zin. Ik vermaak me opperbest. Iedere dag vliegt om en ik ben weer blij.

Over 2 weken heb ik gelijk m'n eerste afdelingsuitje. Leuk! We gaan Delftsblauwe tegeltjes workshoppen en daarna uit eten. Gezellig. M'n collega's zijn ook zo leuk, dus het is allemaal echt heel erg super.

Vent heb ik gisteren maar weer bij de dokter gebracht, want het wil nog niet opknappen met z'n rug. Andere pijnstilling gekregen en hij moest naar de fysio. Fysio had gelukkig een plekje over, dus hij kon gelijk gistermiddag al terecht. Het zat allemaal erg vast en op slot en ze had er echt wel een paar weken werk aan had ze gezegd. Nou, zijn we lekker mee

Wandelen is goed voor z'n rug, dus morgen gaan we naar de geitenboerderij hier in de buurt. Kan Daphne zich uitleven met de flesjes geitenmelk en dan gaat hij maar een rondje door de polder wandelen

Zo. Nu uitgeluld geloof ik wel. Even bij pilstoppers nog en dan op bed televisie kijken!
Zooooo wat een lang verhaal DDDJ, jij haalt gewoon de schade in 1 keer in he hier!

Wat een veranderingen bij jou thuis en je pakt het maar mooi op zo! Ik vind je goed! En op je werk botert het prima he, met jou! Goed man en ook al een uitje in het vooruitzicht! Klinkt allemaal reuzeleuk. En Daphne met haar drama-actie, aaachh toch

Nou, ben bij uitvoering geweest van dochtertje van beste vriendin, zó stoer! Nog nét geen drie en dan al op het podium voor toch heel wat mensen, in de spotlights. Geweldig om te zien. Er waren ook een paar jochies die meededen. Toch es kijken of Tris er voor te porren is, lijkt me goed voor hem!

Punkertje, wauw wat goed dat je wist dat ik Grolsch drink tnx, hij gaat er goed in

Morgen al in enorme vroegte de weg op.... hmzzzz. Dan is het dus mijn moeders verjaardag. Which brings me to die lieve NIWGN..

Ik blijf aan je denken ... hoop dat binnenkort alle gevaar is geweken en dat het allemaal op zijn pootjes terechtkomt. Het is me nogal wat zeg, en ook heel realistisch zoals je het hier hebt over haar haar dat aan één kant weg is enzo. En die spasmen.. hoe gaat het daar nu mee, wordt het al minder?

Jongens, ik sluit af, trusten allemaal en tot zondag! *afmeld op eiland*

En heel veel beterschap voor DDDJ-man!
zwaai!
.
.
Zwaai en snelle update: Texel was leuk zaterdag! Lekker uitgewaaid en lekker wam zonnetje erbij! Aan zee was het wel HEEL koud, maar het voelde zo fijn om zo'n stuk gewandeld te hebben, heerlijk! Het was zelfs te koud om schelpen te rapen :-)

Tris heeft zich ook uber-vermaakt met ..... zijn fototoestel hahaha! Een oudje van zwager. Digitale, dat wel. Zo vader zo zoon, we hebben thuis Tristans foto's bekeken en hij HAD me daar veel geschoten! Allemaal knieen, gras en konten

zwaai! later meer, zit op werk!
Hallo allemaal,

Nog steeds geen tijd gehad om bij te lezen!! Gisteren mijn dag echt een beetje zitten verkl*ten, gewoon niks gedaan. Had ik even zin in. Moet alleen vandaag dubbel zo veel doen, dus eigenlijk lost het niks op.

Met mama gaat het behoorlijk goed. Tenminste gisteren, het gaat een beetje om en om. Gisteren is ze naar de kapper geweest en heeft ze haar haar eraf gehaald, wel sneu!! Maar ja, als dat de enige "schade" is. Een goeie dag dus, wie weet mag ze eind deze week naar huis!! Heerlijk.

Nou, vanmiddag lees ik wel even meer, maar dan heb ik dit weer gedaan en mocht er dan wat tussen komen...;-)
.
.
.
Mijn moeder is weer thuis!! Ik ga straks lekker de tuin in, heerlijk weer een beetje aanmodderen (letterlijk geloof iik haha).

Dikke dikke voor jullie, omdat ik jullie zo verwaarloos. Ik ga echt binnenkort weer even wat meer hier doen, hoor.
Wat een geweldig nieuws NIWGN! Van harte meis! Nu gaat het gewoon helemaal goed komen.

Hoe zit het met revalideren? Gaat ze daarvoor naar een speciaal centrum, of is dat niet nodig?

Hoi, allemaal! Ik verwaarloos jullie ook. Maar ik ben zo druk. En nu was Daphne ook nog ziek. Het gooide allemaal roet in het eten want ik zou vanmorgen met Quintie naar Frans rijden om de kleine Bojan te bewonderen en lekker aan hem te snuffelen. Maar dat ging dus niet door Daphne is inmiddels wel weer opgeknapt, op een nare snottebel en hoest na, maar ik vond het toch niet zo'n goed idee om boven Bojan te gaan hangen.

Ik weet van voren niet meer dat ik van achteren leef jongens. 32 uur werken vind ik best pittig. Ik moet eventjes m'n ritme vinden, want naast dat werken, wil ik al m'n vrije tijd zo nuttig mogelijk besteden en dus ren ik me op m'n vrije dagen ook het schompes. Van het weekend zaterdag naar de geitenboerderij geweest met Daphne en zondag wezen zwemmen. En floep, weg is je weekend. Het zal vast allemaal gauw beter gaan, dat ritme staat om de hoek op me te wachten!

Ik ga leuk verdienen heb ik gisteren gehoord. In vergelijking met vorige baan ga ik er dik op vooruit. Dus dat is wel lekker. Verder is m'n baas lief. Volgende week woensdag is er een afdelingsuitje en woensdag is mijn vrije dag. Nu mag ik m'n dag ruilen, zodat ik op woensdag werk en dus in de baas z'n tijd op afdelingsuitje ga en een andere dag die week vrij heb. Fijn

Ik moet wel vreselijk afkicken hoor jongens. Ik kan me niet meer herinneren dat ik zo weinig op het forum kwam. Bij ex-baas had ik overdag altijd wel tijd om even forum te checken, maar hier... Sjee, ik ben echt heel druk. Wel fijn hoor, dan vliegt de dag voorbij. Maar goed, ik vertoon wel afkickverschijnselen. Ik kom vanmiddag nog wel even terug. Ik moet nu gaan douchen, in de kleren en op pad met Daphne. Daphne wil fietsen. Nou, ik ga het zo nog even bekijken, want echt lekker ziet het er hier niet uit.

Tot later! x
Goede berichten hier!!!!

NIWGN, supernieuws, ben er helemaal blij van!

DDDJ, wauwie, jij gaat ook lekker assenspeer! Dat kabbelende beekje ligt op steenworp afstand, echt he?

Punkertje zwaai! Alles goed?

Ik: jullie hebben foto's van Texel ontvangen, zó leuk, ook de foto's dieTristan heeft gemaakt

Ik ga gauw weer door hier, oi!
.
.
.
Hoooi allemaal!

Zo vandaag lekker dagje vrij en Tris en ik gaan leuke dingen doen. Naar de herten enzo ennnn hij kan sinds dinsdag fietsen (driewiel) dus we gaan ook een stukkie fietsen.

Oi!
.
Hoi hoi!

Tot ergens later in het weekend.

Druk druk.

En vreselijk klote nieuws bij Pilstoppers. Forumzin is me even vergaan

Dag meisjes. Tot ergens morgen of overmorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven