Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Hai, zwaai, tot morgen (hoop ik..... )
Wat is er toch met ons

Ook ik zeg haai en zwaai!

NIWGN, ben heel benieuwd naar je mama, gaat het allemaal goed met dr thuis?

Ik: heb heel veel leuke dingen gedaan met Tris en hij vond het zelf ook leuk (is niet altijd zo)

Verder lekker gerommeld op een kinderkleding/speelgoedbeurs, heb een toffe tractor+kar erachter gescoord voor maar 12,50!!!

Bengel helemaal hyper met zijn tractor, hij wilde hem zelfs mee naar zn slaapkamer

Doeg!!
..Deze! En dat hij er dan dus op kan zitten (geen klein speelgoedje zeg maar)

Hé stoer!! Dat vind ik nou echt zo'n leuk jongensding, ik zie Tygo er ook al op rijden, haha.

Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden best goed. Broodmager, want ze is echt heel misselijk nog en ze ziet aan 1 kant nog niks, maar toch! Ze is thuis. Toch is het nog een lange weg, ondanks dat de verschijnselen minimaal zijn. Haar korte termijn geheugen is nog niet goed en ze wordt heel snel moe. Het blijft afwachten, ze zal misschien wel kleine dingen er aan over houden??

Verder gaat het prima hier, de rust is weer iets terug, maar ik heb dus nog steeds niet goed gelezen hier....

Tygo is een drama qua opvoeden, hij trekt zich niks van iemand aan. Hij klimt op onze tafel, hij klimt op speelgoed, als je hem tien keer waarschuwt, lacht hij nog. Drama!! haha.

Tik over de vingers? Hij haalt zijn schouders op, loopt weg en kijkt je dan aan met een blik, oeeh! Dan doet hij het gewoon nog een keer. Bo is op de ik-wil-ook-aandacht-toer. Ze vindt het heel lastig om te verdelen en ik ook. Dan gaat ze hele gekke dansjes doen om toch aandacht te krijgen Dus best een druk stel, zeg maar!!

Hoe is het met jullie verder?? Ja ja, LEZEN!

Ga ik doen, maar moet vandaag eerst naar het ziekenhuis met Tygo. Ik ga nu eerst douchen enzo, tot later!!
Even snel, ben net thuis: Tygo moet toch geopereerd worden!! We krijgen een oproep. Het was dikker geworden en dat zou betekenen dat er een verbinding was met de buikholte ofzo. Dus we wachten af, ik denk op míjn verjaardag dit keer haha.
Ach jeee NIWGN, dus toch nog een operatie after all.. balen dat het zo niet voldoende herstelt! En idd, haha, het zal wel op jouw verjaardag zijn

Spannend hoor nog, met je moeder. Jullie moeten echt het vertrouwen weer terugkrijgen ook he. En die bengels van jou bengelen vrolijk verder, druk!
.
Oi! *laat koppie zien*

NIWGN, al een oproep gehad voor Tygo?
Nieuwtje: Tristan zit in een peuterdansgroepje en we gaan morgen voor het eerst!

(als mama maar kan slapen)

Dus nu werk ik de maandag, dinsdag en donderdag voor de komende tijd.
Och, jee, waar is iedereen nu gebleven??

Jac hoe was het?? Ben heel benieuwd, ik zoek ook zoiets bij mij in de buurt, maar het meeste is vanaf 4 jaar!!

Nog geen oproep gehad voor Tygo.

Ik ga straks even shoppen in Duitsland, dus tot later!!
.
forumen is nog niet opgenomen in de spellingscontrole, het is met 1 m net als hinniken en grinniken (klemtoon ligt nl op de eerste lettergreep)

Ik ook weinig hier, zo druk met andere dingen dat het forum daadwerkelijk eens onderaan de prio komt ...

Wel een dikke en weg weer daaaag! (kon het niet laten om mijn taalplasje hier even overheen te doen )
.
Het was een ramp, Duitsland!! Tygo heeft de hele heenreis gehuild en Bo de hele terugreis. Toen ík eindelijk aan de beurt was, was Bo niet meer te gebruiken en zijn we maar weggegaan *zucht* Dus ik ga vanmiddag voor mijn werk aan nog een poging doen. Dit wordt poging 10 ongeveer......

Hier ook alles goed, nog geen oproep gehad (dus mijn verjaardag gaat door).

Wat goed om te horen dat alles goed gaat met Punkie.

Jac, leuke mail, ik reageer nog!! *geen tijd geen tijd geen tijd*

Dikke voor jullie allemaal
Aaah sjit man, huilende Tygo in de auto ,.. is hij ook niet zo van het winkelen? Ik kon met Tris het eerste jaar ook niks, een ramp ja. En al mijn vriendinnen maar lekker aan de sjop met een vrolijk kind.

Goeie verjaardag NIWGN!

P: wat kan een moeder genieten van blije verhalen van de juf he!

Ik: Dadelijk naar de kapper. Geld is op, maar da geeft nie, want ik heb mijn stempelkaart vol en dan mag je gratis pompidom

Heb gisteren van de gastouder een zak met kleding gekregen van kleinzoontje dat eruit gegroeid was. Ennn... het was allemaal leuk! Spijkerbroeken, longsleeves, shirtjes, zelfs sokjes, allemaal nog goed. Zo blij dat ik op de kledingbeurs voor de tractor ben gegaan en niet voor de kleding! Wat een meevallert.

Verder kan ik weer anderhalve maand wachten, want ik weet nu al dat we praktisch geen kans maken zal ik maar zeggen. Steeds zijn de omstandigheden er nét niet naar op het juiste moment ... tja. Dan wordt het ook niet wat Ach, ronde 5 is ook zo gek nog niet ... pffffff...... Dus ik geniet nog lekker even van het feit dat ik het nu lekker makkelijk heb met 1 weinig behoevend kindje :-)

Wat eten we vandaag? Ik wil wel quiche maken, maar ik heb geen mixerT.

Whaa ben echt helemaal blij met die megazak met kleding! Ik ga vanmiddag Tris' kledingkast opruimen.

En thuis blijven, want ik laat een tas bezorgen, jajajaaaaa! Misschien is dit HUM wel. Heel misschien.

Zwaai!!

Kus voor DDDJ, die het er maar druk mee heeft
Dansen jullie mee?

Ik heb dé tas gevonden hoor! Het heeft even een paar jaar geduurd maar afijn.

JIPPIIIEE!
hoi!

Hoe gaat ie hier? Allemaal druk met leuke dingen doen?

niwgn, hebbie al een oproep?

Wij zijn gisteren in Pieterburen geweest, heb er een blog over geschreven, hadden een erg grappig dingetje meegemaakt.

mijnechtevoornaamla.web-log.nl. (lukt het? en anders geef ik een andere hint)
Niemand hier dit weekend?

hahaha das sneu, zelfs mijn plaatje heeft de benen genomen
.
Oh Jac wat een verhaal!!! En je was zo dichtbij, ik had je bijna een schone pamperT kunnen toegooien!! Volgende keer kom je maar een kopje koffie halen bij mij, hoor!!!

Wel fijn dat het goed is afgelopen, jammer van die laatste flitser!
Jaaaa ik zag je woonplaats diverse keren op de bordjes!! Had je nog willen sms-en, maar ik dacht dat je toch wel aan het werk zou zijn. Tjonge, wat een kronkelweggetjes bij jullie zeg haha! Geen normale 'grote wegen' te bekennen he.
Jaja, alleen maar kleine modderweggetjes, van dorpje naar dorpje haha. Ik ben het gewend, maar iedereen die vanuit "iets verder" naar mij toe komt, denkt bijna in zee te belanden haha.

Was het zaterdag? Dan had je inderdaad alleen bij vriend en kids langs kunnen gaan
Oi!

Ja het was idd zaterdag. Jij werkt iedere zat. toch? Nog geen oproep?
Nee, nog geen oproep, ik ben wel heel benieuwd!

Ga nu naar de tandarts, brrr, tot horens!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven