Oeoehhh #21
maandag 23 maart 2009 om 19:30
Ja hoor, tot borens!! Wist ik al wel, maar heb er weinig van gevoeld. Het nadeel is dat ik nu nog steeds een verdoofde mond heb.
Ik krijg morgen geen cadeautje!! Ik heb vriend twee keer terug gestuurd met een horloge, zo sneu!! Ik vond het echt niet mooi. Nu samen heen geweest, was de juwelier dicht. Nou moe.
Maar goed, ik krijg chocola van Bo en Tygo, want die heb ik zelf op de band bij C1000 gezet pfff. Nou ja, eigen schuld, moest ik maar niet zo kritisch zijn haha. En gisteren kwamen mijn ouders dus ook met een horloge, die heb ik ook terug laten sturen... Ik voel me nu echt een..... trol *pikt woord van hiernaast!*
Nou dames, tot snel!!
Ik krijg morgen geen cadeautje!! Ik heb vriend twee keer terug gestuurd met een horloge, zo sneu!! Ik vond het echt niet mooi. Nu samen heen geweest, was de juwelier dicht. Nou moe.
Maar goed, ik krijg chocola van Bo en Tygo, want die heb ik zelf op de band bij C1000 gezet pfff. Nou ja, eigen schuld, moest ik maar niet zo kritisch zijn haha. En gisteren kwamen mijn ouders dus ook met een horloge, die heb ik ook terug laten sturen... Ik voel me nu echt een..... trol *pikt woord van hiernaast!*
Nou dames, tot snel!!
dinsdag 24 maart 2009 om 20:08
Ik mis jullie...
Maar ik heb zo'n onwijs leuke baan. En ik moet voorlopig nog heel veel informatie in me op nemen, want het is allemaal zo uitgebreid. En officieel ook, want ik moet van alles snappen over rechtspraak en alles wat daarbij komt kijken. Dus ik leer iedere dag nog zoveel nieuwe dingen, dat ik 's avonds gewoon uitgeblust ben. Hele dag dingen leren en achter de pc... pfoei, het is gewoon pittig. Maar wel erg leuk.
M'n collega's zijn ook zo gezellig, ik voel me er helemaal thuis. Vorige week een afdelingsuitje gehad en dat was ook enorm gezellig. Hebben jullie wel eens een workshop delfts blauw gedaan? Een echte aanrader. Ik heb hier nu een Heuse 'DDDJ' Delftsblauwe beker staan. Ontzettend leuk om te doen.
Daphne doet het lekker. Ze moet heel erg wennen aan de nieuwe situatie en daardoor is ze vaak boos en ze slaapt slecht. Dus een combi van boos en moe, dat geeft wat uitdagingen Ik vind het vooral erg zielig dat het arme schaapje zo boos is en probeer haar steeds een beetje meer zen te krijgen. Maar goed, net zoals ik in het ritme moet komen, moet ook zij gewoon eventjes wennen. Op het kdv vindt ze het geweldig gezellig, dus dat is helemaal prima.
Gisteravond zijn we naar de open avond geweest van de openbare school hier om de hoek. Ik had me al ingelezen en had het idee dat deze school wel bij ons zou passen. Het is Dalton onderwijs en dat spreekt ons wel aan. Dus dit gaat 'm worden. Groots hoor, nu al opgeven voor de basisschool.
Morgen weer een druk dagje. Met Daphne naar osteopaat en ook nog wat dingetjes shoppen. Volgende week al op vakantie naar Egypte, dus er moeten nog wat dingetjes in huis gehaald worden!
Ik ga eens even een pluim uitdelen. Aan Jac. Die het in deze barre forumtijden toch maar mooi voor elkaar krijgt om ons topic up te houden.
Wat fijn dat je eindelijk DE tas hebt gevonden. Het is een tocht met een aantal missers geweest, maar dan nu, eindelijk, succes!
En wat heb je een heerlijk verhaaltje geschreven over Pieterburen.
NIWGN, van harte meiske! Heb je een gezellige dag gehad?
hoe is het nu met je mams?
Hee P! Viev heeft jou even lekker zitten plagen vanmiddag. Tekst weg! Oeh en als er iets balen is, is dat het wel.
Jij bent ook zo druk he, op het moment?! Nog een leuk zwijmelverhaaltje over je kinders?
Nou meiden, allemaal een dikke kus. Ik hoop tot gauw!
woensdag 25 maart 2009 om 08:02
Hoi allemaal!
*pakt pluimen op en steekt trots in kont*
Punkertje tjonge jonge, jij hypertje haha!
DDDJ: zei het ook al even op je hyves: you go, girl! Ik vind je goed. Je hebt het er helemaal naar je zin he daar, en das zó belangrijk! Leuke collega's die je de dag doorslepen (ahum) werkt zoveel prettiger dan een nare sfeer.
NIWGN, leuke verjaardag gehad?
Straks Tris naar psz brengen en dan even tijd voor mezelf. Vanmiddag weer dansles met hem! Ben benieuwd of ie gaat dansen haha. Jullie horen wel even weer!
*pakt pluimen op en steekt trots in kont*
Punkertje tjonge jonge, jij hypertje haha!
DDDJ: zei het ook al even op je hyves: you go, girl! Ik vind je goed. Je hebt het er helemaal naar je zin he daar, en das zó belangrijk! Leuke collega's die je de dag doorslepen (ahum) werkt zoveel prettiger dan een nare sfeer.
NIWGN, leuke verjaardag gehad?
Straks Tris naar psz brengen en dan even tijd voor mezelf. Vanmiddag weer dansles met hem! Ben benieuwd of ie gaat dansen haha. Jullie horen wel even weer!
woensdag 25 maart 2009 om 08:18
Bedankt lieve meiden!!
Gisteren was een leuke dag. Ik begon niet zo best, want ik werd natuurlijk vreselijk ongesteld en dan ben ik altijd 1 dagje niet te gebruiken. Ik moest echt even mijn best doen
Maar ik ben verwend!! Maandag zouden wij samen een horloge uitkiezen, maar juwelier was dicht. Dus nu heb ik een bon van mijn ouders voor een horloge en ik heb van vriend een heerlijk behandeling bij de schoonheidssalon (vriendin) gekregen. Met mijn moeder ga ik ook nog een dagje naar de Zwaluwhoeve...dus heerlijk. Veel bonnen gekregen, dus ik kan ook nog heerlijk gaan shoppen.
En stond ik toevallig in de keuken, vraagt schoonzus aan vriend: ga je haar ook nog een keer vragen? Zegt hij: komt goed, we hebben het er al over gehad. Dus stuiter stuiter, misschien gaan we volgend jaar trouwen!!! Wie weet, dit keer wel (volgend jaar, want ik krijg in juli een beugel en dat wil ik niet icm een mooie jurk )
DJ: wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Jammer dat we je moeten missen, maar het is wel een fijne reden. Als je straks wat meer ritme hebt, kun je ons zo weer vinden dankzij Jac! We missen jou ook *spreekt ook namens anderen*
Jac: ik hoop dat Tristan straks dansen gaat, ben heel benieuwd! Veel plezier
Bezige Punkertje: waar haal je de energie vandaan?? Wauw!! Klinkt allemaal erg leuk!!
(ik word ziek denk ik, oh jee! Ben ik dus nu aan de beurt?? Tygo is gisteren begonnen met ziek worden...)*rent naar wc en zwaait nog even snel!*
Gisteren was een leuke dag. Ik begon niet zo best, want ik werd natuurlijk vreselijk ongesteld en dan ben ik altijd 1 dagje niet te gebruiken. Ik moest echt even mijn best doen
Maar ik ben verwend!! Maandag zouden wij samen een horloge uitkiezen, maar juwelier was dicht. Dus nu heb ik een bon van mijn ouders voor een horloge en ik heb van vriend een heerlijk behandeling bij de schoonheidssalon (vriendin) gekregen. Met mijn moeder ga ik ook nog een dagje naar de Zwaluwhoeve...dus heerlijk. Veel bonnen gekregen, dus ik kan ook nog heerlijk gaan shoppen.
En stond ik toevallig in de keuken, vraagt schoonzus aan vriend: ga je haar ook nog een keer vragen? Zegt hij: komt goed, we hebben het er al over gehad. Dus stuiter stuiter, misschien gaan we volgend jaar trouwen!!! Wie weet, dit keer wel (volgend jaar, want ik krijg in juli een beugel en dat wil ik niet icm een mooie jurk )
DJ: wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Jammer dat we je moeten missen, maar het is wel een fijne reden. Als je straks wat meer ritme hebt, kun je ons zo weer vinden dankzij Jac! We missen jou ook *spreekt ook namens anderen*
Jac: ik hoop dat Tristan straks dansen gaat, ben heel benieuwd! Veel plezier
Bezige Punkertje: waar haal je de energie vandaan?? Wauw!! Klinkt allemaal erg leuk!!
(ik word ziek denk ik, oh jee! Ben ik dus nu aan de beurt?? Tygo is gisteren begonnen met ziek worden...)*rent naar wc en zwaait nog even snel!*
donderdag 26 maart 2009 om 10:23
donderdag 26 maart 2009 om 10:56
Juli, omdat de zomervakantie ertussen zit.
Oeh stoer! Rammstein vragen haha. Tristan vraagt om Tijdmachine. Hebben jullie die filmpjes nou al eens bekeken?
weer aan het werk.
Nee ideale omstandigheden zijn er niet. Ik weet het. Maar als ik vlak voor verlenging zwanger word, dan kun je natuurlijk wel uitrekenen wat de uitslag is. Echt. Dan hang ik. Echt echt echt.
Oeh stoer! Rammstein vragen haha. Tristan vraagt om Tijdmachine. Hebben jullie die filmpjes nou al eens bekeken?
weer aan het werk.
Nee ideale omstandigheden zijn er niet. Ik weet het. Maar als ik vlak voor verlenging zwanger word, dan kun je natuurlijk wel uitrekenen wat de uitslag is. Echt. Dan hang ik. Echt echt echt.
donderdag 26 maart 2009 om 11:27