Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een topic openen Jac. Ik kan me voorstellen dat je ervaringen wilt horen, dus gewoon doen. Als er vervelende reacties komen, laat je die langs je afglijden.

Nu aan de bbq. Tot later
Duimen jullie voor me, heb morgen het eindgesprek.... en dan hoop ik toch wel op een beetje rust, al was het in mijn hoofd.

DDDJ, lekker aan de spiesjes geweest vanavond? Was perfect weertje he!
Punkertje, je hebt mail, iets leuks

Trusten!

En NIWGN: Lekker dromen over jeweetwel!
Nou, daar ga ik hoor. Heb een lijntje op het forum uitgegooid
Heel goed!

En veel succes vandaag. Ik zal aan je denken
Mercikes!
Closure!
Warm zeg, bah. Gelukkig morgen koeler? Punkertje fijn met de punkjes op stap?
Hee dat is mooi zeg. Nu kan je gaan beginnen met het loslaten. Al gaat daar ook nog wel eventjes overheen waarschijnlijk. Maar die punt staat er nu achter. Van hieruit weer verder

Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier is het lekker koel geworden. Fijn! Vannacht een koeler nachtje.

Fijne avond meisjes. x
.
I feel good!

Laatste restje stress om werk is gisteren vervlogen en voel me heerlijk verlost van ellende. Zo! En niet meer terugkijken. Daar!

Popje spartelt ook ontzettend veel, zalig gewoon!

Ben vroeg uit de veren, was benieuwd of man gisteravond nog slingers had opgehangen maar nee hoor We vieren mijn verjaardag vandaag, dus even doekjes erdoor en dan hapjes maken.

Doei!
Goehoed berichtje! Fijn

Geniet van je verjaardagsfeestje vandaag.
Merci! En haha, na de douche kwam ik opnieuw beneden en toen hingen de slingers van Tris er (3 - 3 - 3- 3 - 3) en toen had man achter elke 3 een 2 geplakt met memoblaadjes haha!
Jac, ik kom vandaag richting Drenthe. Ik dacht aan woensdag? Of morgen, maar morgen ben je jarig, dus misschien krijg je dan wel sivite?
leueueueueueueuek! Jij mag het zeggen, het is tuuk ook geweldig als je dinsdag een gebakje komt eten! Ik vind het heel leuk!
O ja, for the record, ik krijg morgen alleen 's avonds visite. Overdag komt vriendin van mij, maar is van mijn kant geen enkel probleem. Kunnen het eventueel als jij dat liever hebt ook omplannen, zeg maar, dat jullie na elkaar komen. Ook goed!
Verjaardag gisteren was zo'n superdag! Broertje was op vakantie en zou niet komen, maar ze zijn speciaal voor mij een dag eerder thuis gekomen! Totale verrassing. Ook mijn zus, die ver(der) weg woont en ook vrijwel nooit komt, stond opeens in onze tuin!

Zo lief, en dan denk je maar weer: de mensen die om je geven, zijn bij je, en de rest boeit niet
.
.
He Jac, van harte gefeliciteerd natuurlijk!!

(slingers: )

Wat betreft je topic, gelukkig krijg je lieve reacties toch? Helaas wel een beetje te weinig (kon je maar even in de toekomst kijken he).

Wat leuk dat jullie gaan koffiedrinken, Dj en Jac! Kijk, dat is nou toch nog een kleine wereld.

Hier: druk druk, nog steeds. Wel leuke dingen (donderdag al shoppen voor een jurk,,,,wiew!)

Verder weinig nieuws, eigenlijk!!

Ik kwam alleen even zwaaien hier.
Hoi NIWGN, wat een gestuiter he om zo'n jurk De jurk is het allerleukst aan de voorbereidingen Veel plezier donderdag!

Zeg, jullie krijgen allemaal de groetjes van Cate75!
.
Ooooow, ik open constant een heeeeel leuk bestandje en word er helemaal blij van, Punkertje!!!

*deelt gesuikerde gebakschelpen met kersenvulling uit*
Morning!

Kindje is gezellig aan het porren. Gisteren kwam er zelfs flink zichtbaar een lichaamsdeel voorbij in mijn buik, geweldig, ik lag in een deuk! Voelde een flinke por in mijn rib, zo ver is het al weer, zalig!

Gisteren leuke verjaardag gehad, DDDJ is met man en kind op de koffie geweest! Kindjes waren even onwennig en hadden een spelletje bedacht. Drie meter van elkaar af staan en dan lachend, om beurten, naar elkaar gillen

DDDJ: Nogmaals: super dat je de tijd en moeite hebt genomen om te meeten! Wel gek he, dat je alles al van elkaar weet maar elkaar toch ook voor het allereerst ziet. En je was precies zoals ik me je had voorgesteld, ik dacht alleen dat je een koppie groter zou zijn

Verder niet veel visite meer geweest, alleen de ouders en schoonouders.

Geboortekaartje is bijna klaar, das wel een beetje erg op tijd he *bloos* Allemaal Punkertjes schuld *pesttoon*

Weet je, zwanger zijn is al super, maar het geslacht weten is ZOVEEL leuker! Echt, je kunt al een beetje een band creëren zeg maar. Zéker nu we ook de namen al hebben gevonden. Haha, ik kan de geleende namenboekjes al weer aan vriendinnen teruggeven

Nu de babykamer nog ... daar is nog niets aan gedaan. Binnenkort maar eens even naar een bouwmarkt voor een kek trendy behangetje en dan volgt de rest vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven