Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
lekkere situatie he
leg het nog wel ff uit op msn een keer - nogal ingewikkeld
Wat een raar gedoe?! Dus, nu weet je niet of je morgen wel of niet moet komen? Ik dacht dat je het al zeker wist. Gooi er eens een mailtje tegen aan?
Ik ben ziek, ja. Net weer 3 uur op bed gelegen en nog geslapen ook, terwijl ik de hele ochtend ook al geslapen heb. Bah wat een narigheid. Waarom, oh waarom, pak ik alles mee wat Daphne onder de leden krijgt? Hebben jullie dat dan ook? Ik word er werkelijk gek van. Gisteren op werk al doorgebikkeld, ookal voelde ik dat ik koorts had. Maar dat ging 'm vandaag niet worden, dus moest ik me weer ziek melden. Bah!
.
Hooooi

* smak *

Bennen weer beter allebei. Zitten nu met z'n 2-tjes een paar nachtjes bij m'n ouders (niet in Drenthe, maar in ouwe huissie).

Jac, hoe is tie?

Doeg, fijn weekend meiden!
Zo, Thomas de trein staat aan, rust voor mama :-D

Jeetje wat zijn jullie actief geweest hierzo.

Jac wat een ellende op je werk zeg, weet niet of je al een mail heb gestuurd maar wil je bij deze ff een hart onder de riem steken ! Conctreer je idd maar op de aanschaf van leuk babyprul (lees melamnine muisjesding )

Punkertje ben je al langs geweest bij die winkel ?

Wat ik idd al heel lang doe is het voorbeeld/proefdruk oid compleet onbruikbaar maken, namaken is voor veel mensen toch net iets te veel moeite....

Heppie al veel nieuwe inspiraties de laatste tijd ? En een plekkie voor jezelf ?

DDDJ gelukkig dat je (weer) beter bent. Merk dat ik ook veel vaker ziek ben sinds ik kids heb. Nu lekker genieten van een weekendje weg (alhoewel ik hoop dat jullie beter weer hebben dan wij hier... het giet)

Gisteravond waren de oudste 3 kids van huis en de jongste telg lag te slapen waardoor vriendlief en ikke lekker een avondje samen hadden. Wist dit vantevoren al en had een complete tuintafel vol tapasjes gemaakt..... mmmmmm was erg goed gelukt al zeg ik het zelf.... geitenkaasjes met spek en honing, dadels met spek, chorizo met amandelen, kaasjes, olijven, tortilla, eigengemaakte tapanade, inktvisringetjes, garnalen met knoflook, gehaktballetjes, wrapjes met zalm en kruidenkaas, salades, zongedroogde tomaatjes op stokbrood gegrild, ansjovis, zelf gebakken foccacio etc.etc.

Was zo enthousiast tijdens het inslaan vd boodschappen en maken van de gerechtjes dat we vanavond nog een tapasavond hebben van de kliekjes (en dan kunnen de kids zelfs nog mee eten)

Nou, vanmiddag weer een familieverjaardag en denk dat ik nu samen met B-tje vriendlief maar eens wakker ga pesten..hihi

Fijne dag allemaal
Hoi viefjes, daar was ik weder met een egoberichtje.... Contract wordt niet verlengd, maar heeft niets met mijn zwangerschap te maken. Ben IK efjes blij dat we niet tóch al die maanden op uitsluitsel hebben gewacht. Het gaat er allemaal niet netjes aan toe en ben zeer teleurgesteld, maar goed, had ik kunnen verwachten. Details komen nog wel een keer via mail, maar ben nu gewoon té kapot ervan. Slopend... slechte nachten en heel veel zorgen.. loop regelmatig te janken.

Nou dat was hum dan... woensdagochtend gelukkig weer naar de verloskundige, kijken of ik er een echo uit kan slepen

Geniet overigens vreselijk van de lieve trappeltjes!
En even weer wat leukers aan het hoofd: Punkertje, you got mail!

Tnx! DDDJ, jij hebt met hetzelfde bijltje gehakt he.. weet het nog goed.. niet mooi dat mensen zó kunnen zijn
.
*fleurt weer helemaal op van de blije bezigheden*

Trusten alvast!
Veel plezier, P!
Aaah arme Jac.

Het is helemaal niet gaaf wat er nu gebeurt. Niet met je dikke buik en ook niet in de huidige tijd - wat recessie betreft. Maar, zie maar zo, je krijgt ww en daarna zie je wel weer verder. Dan heb je nu alle tijd om leuke babydingetjes te friebelen frobelen en je lekker klaar te maken voor de komst van de kleine girlie. (Echt, geen roze?! Dat was het eerste wat ik zei toen Daphne geboren was; Mam, je moet roze pakjes gaan kopen! En vlug!)

Maar goed, natuurlijk snap ik wel dat leuk anders is en dat de tranen je hoog zitten. Het is ook gewoon niet leuk. En mensen kunnen zo ontzettend niet mooi zijn. Zo Niet Mooi. En het is altijd vervelend om daar weer mee geconfronteerd te worden.

Probeer het los te laten. Je kan er niks meer aan veranderen en het is zoals het is. Geniet van Tris. Geniet van jullie 3-tjes. Over niet al te lange tijd zijn jullie uitgebreid en kan je daar weer van gaan genieten.

Tnx girl, en zo is het maar net hoor. Het valt alleen soms niet mee om dat te beseffen... temeer omdat ik het nog niet helemaal kan afsluiten, omdat een en ander nog loopt. Maar utkomtgoed

[even privacyredenen]
Bengel ligt in bed, zichzelf in slaap te mantra-en: "ik kan niet sla-pen, ik kan niet sla-pen"

Slaapje lukt nog zelden, maar is o zo wenselijk, kan ik zelf ook even liggen. *gaat richting bank*

Oi!
Dag lieve meiden,

Sorry dat ik weer zo lang niet geweest ben, hoor.Er is vanalles aan de hand (leuk leuk leuke dingen, zie mail die ik straks stuur).

Voor jou Jac, een hele hele dikke knuffel, wat vind ik het toch sneu allemaal!

Jullie krijgen even mail van me, maar ik wilde me hier ook even laten zien, vandaar!!
Hm, zit erover te denken om een topic te openen over voetje, maar heb geen zin in vervelende opmerkingen - heb al genoeg andere dingen om wakker van te liggen... Maar merk wel dat ik er behoefte aan heb om erover te praten.

Hier dan maar even

Het is bijvoorbeeld goed mogelijk dat het beentje altijd iets dunner en korter blijft dan het rechter beentje

Heb pas over 5 weken (ivm onze (late) vakantie) weer een afspraak bij de vk, maar dat trek ik tuuk nooit.. denk dat ik liever vóór onze vakantie nog even langs ga. Ik kijk wel even...

Er is gelukkig goed mee te leven maar tjeee, ik kwam een artikel tegen op i-net dat er vorig jaar in Engeland een aantal afbrekingen (na 20 weken) zijn geweest om die reden, omdat ze in de wetgeving 'ernstige handicap' aanhouden en niet specifieker. Ruim begrip dus.

Vreselijk, nou, geen haar op ons hoofd! Belachelijk.
*breekt even in*

Eerst even

Jac, probeer voor je vakantie een echo te regelen, lang in spanning zitten is niet goed.

Misschien valt het allemaal wel mee, lag ze raar of zo. Met de 20 weken echo hebben ze er toch niks overgezegd.

*sluipt weer weg*
Neen dat heb je helaas verkeerd Hera... met de 20-wekenecho was er juist al onzekerheid (hartje én stand voetje), vandaar dat ik deze week ook een echo kreeg. De echoscopiste zocht het voetje 4 keer op voordat ze soort van gerustgesteld was. De vk beaamde deze week dat het idd vermoedelijk dwangstand is.

Pff het houdt me wel bezig hoor, meer dan gisteren.
Oja, maar wel tnx for the hugs
Sorry, dat had ik niet goed gelezen.

Kan me voorstellen dat het je goed bezig houdt. Je wilt zo graag dat het allemaal goed is/goed gaat.

Ik hoop voor je dat je eerder bij de vk terecht kunt, kan ze je er misschien maar over vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven