Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Neen, nog niet!
post! en je hebt mail! En ik bel je vanavond!
.
Een dag te laat ... B-tje, nog van harte met je derde verjaaaaaardag! *fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttt!*

A-tje, leuke dag gehad? Wat hebben jullie 'm gegeven?
.
.
.
.
anoniem_39893 wijzigde dit bericht op 05-10-2009 11:56
Reden: dubbel
% gewijzigd
Aaaah llllekker drankje! Enne, Punkertje, het is ons wat, met die kleuren
Ben weer benieuwd!
.
Nouououou, pas op hoor ik ben aan het nestelen!
(foto's van babykamer binnenkort op mijn hyves!)
.
Oh ooooh wat lees ik... nesteldrang ??!! Nou, laad de kleine man in en kom deze kant op mocht je nog willen opruimen en poetsen :-D Hahahaha.

Dadelijk snel ff de stad in en naar de kapper (niets spectaculairs, ff puntjes knippen) en dan B-tje weer ophalen van de spz.

Z'n verjaardag was écht een doorslaand suc-6, zowel op de dag zelf als zaterdag's voor de fam. en vrienden. Toegegeven het was zaterdag iets té veel voor 'm en aan het einde van de dag wist 'ie van voren niet meer dat 'ie van achteren nog leefde Hij nam zelfs geen kado's meer aan ('hoef nie meer, laa maar, straks misschien, nou spele" aldus het dankbare kind, waarna hij verder speelde....

Moet ff rennen nu.....x
Hoooooi! Zooooo, wat waren we ver gezakt!

Vanochtend weer een echo gehad - voetje staat in een rasechte dwangstand hoor, dat was wel weer duidelijk. Maar maakt niet uit, we zijn er gerust op dat alles goedkomt

Ook heb ik aangegeven ont-zet-tend veel harde buiken te hebben de laatste paar dagen (lees: eens per 10 minuten bij vlagen). Zit nu dus aan de verplichte rust en ik vind het za-lig! De bengel is even naar oma te logeren zodat ik even niets hoef. De vaatwasser is nog niet eens leeggepakt

Merk al gelijk verschil met zo'n niksdagje!

Hmz, wel weer een eye opener hoor vandaag, ben nu bijna 32 weken en volgende vk-bezoek is al weer over 2 weken

Punkertje, al postnieuws?

A-tje, hahaha, lekker is dat, zo'n kindje dat geen oog meer heeft voor de kadootjes omdat íe zó veel heeft gekregen! Heb wel weer door dat íe nog wel even vooruit kan

Nou, heb een plantje gekregen van mama gisteren, die zal ik nu toch echt eens uit het plastic halen....

Zwaaaaaiiiii en smak!
Zal ik dan maar even als opper-upper optreden? Ik bedoel, ik heb de meeste tijd

Hoooi! Zo, lekker uitgeslapen en dadelijk Tris ophalen!
Dr komt ook echt geen kip meer he hier

Ben jij dat? Die zo lekker rustig aan aan het doen is, met de handjes achter het hoofd lekker liggen?

Hoe gaat het nu? Krijg je een beetje de kans om rustig aan te doen? Word je een beetje verwend door je man?

Gaat Tris eigenlijk nog gewoon naar de gastouder, zodat jij je handen lekker vrij hebt?

Hier gewoon geen nieuws.

(als jullie m'n alter-ego nog weten, kunnen jullie er een topic over vinden, weliswaar al erg gezakt, want van een week of twee / drie geleden, maar dat is wat me hier te veel bezig houdt en ook mijn forumafwezigheid verklaart)

Vrijdag is hechting bij Daphne uit d'r kin gehaald en het viel me echt 1000000% mee. Daphne vond het vooral erg spannend en toen de hechting er al uit was begon ze pas te huilen. Ze vond het heel erg eng om zonder pleister rond te lopen. Niet gek ook. Die leipe moeder heeft het iedere keer goed afgeplakt met gaasjes en pleisters, alles om het maar een beetje te beschermen bij het spelen. Maar goed, het leed is geleden en ze is inmiddels ook weer gewend aan het blote kinnetje.

Gisteren zijn we met een vriendinnetje van mij en haar dochter gaan spelen in zo'n binnenspeeltuin. Wat vind ik dat een ellende zeg... Die kinderen vermaken zich prima, maar ik vind het allemaal maar smerig. Ik wil niet denken aan wat er allemaal in dat ballenbad rondzweeft aan bacteriën. Blegh. Maar goed, de kindjes hebben zich er goed vermaakt.

Daarna wilde Daphne niet meer slapen, dus hebben we een film via de interactieve tv besteld en hebben we met z'n drieën op de bank Madagascar 2 gekeken, met chippies en koek en snoep en andere troep

Vandaag heel druk gespeeld. Daphne roept dan steeds, mama wil je met me velen (spelen) ? En dan speel ik met haar rollen spel met Little Pony's, Barbies en meer van dat meidenspul. Ook nog veel huizen gebouwd van Duploo. Lekker dagje zo.

Morgen weer werken. Jammer dat het weekend altijd zo snel gaat he?!

Nu, nog eventjes de keuken opruimen en plat voor Ghostwhisperer.

Dag meisjes x
.
.
Ja zo zit ik ook een beetje Punkertje, dat werkt niet echt stimulerend he...

DDDJ bah, rotsituatie...... had zó gehoopt dat het koek en ei zou zijn voor je Denk aan je!

Nog geen post, ik laat het weten! Krijg wel bezoek straks, oi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven