Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zo is dat, vind het nu ook wel spannend, stel dat het begint... en tegelijkertijd denk ik dat mijn lijf het wel tegenhoudt door alle spanningen, maar ja, da's óók niet wat ik wil. Zucht. Moeilijk trutje ben ik toch haha.
Nou, man is van bank naar bed verkast... ik sta er weer alleen voor. Nou ehhh, ik heb even heel ontaard een dvd erin gemikt hoor, kan ik even koken.
En forumen

Pffff gezellige boel thuis, not. Bengel is ook al zo zoet. Logisch ook, die krijgt niet de juiste aandacht nu. Wel positief telefoontje over onderzoek v. schoonvader gehad, maar ondanks dat moet ie nog wel het weekend blijven.

Ik houd dat kind nog mooi even binnen hoor.
.
Jeetje Jac, ik schrik helemaal van je berichtje Man, wat maak je toch een hoop mee.

Stel nou dat je morgen bevalt (dat hoop ik, want dan is Tygo ook jarig en dat is wel gezellig ).. kun je dan er niet voor zorgen dat schoonmama jullie naam anders programmeert in haar/hun mobiel? of hebben ze die niet. Als ik nl. door thuis gebeld word, krijg ik een lachende Bo te horen, de rest gewoon een ringtone. Dan schrikt ze niet, want dan weet ze dat jullie het zijn!

Wel een geluk dat het redelijk positief is wb je schoonvader!

Hier: druk gehad!! Man, man, woensdag gewerkt (en ook veel!!), die dag zat ik om 05.30 uur in de auto en was om 22.00 uur thuis, donderdag weer gewerkt, 's avonds vergadering van de ouderraad van de psz (had ik me ook maar voor aangemeld) en vrijdag van 09.30 tot 20.00 uur gewerkt. 's Avonds slingers opgehangen, want we hebben zaterdag Tygo's verjaardag gevierd. Vandaag zijn mijn ouders geweest, uit eten geweest met z'n allen. Morgen Tygo's verjaardag, maar dan gaan we samen een dagje weg. We hebben net gedaan alsof hij zaterdag jarig was, anders was het veel te verwarrend.

Hij was zo ontzettend tevreden met álle cadeaus! Dat was echt leuk! En nu nog inkopen doen voor de Sint voor zaterdag, pffff haha. Dan gaan we die week erop mijn moeders verjaardag overdoen met pop en alles!

Dus druk druk haha.

A-tje: klinkt heerlijk je weekend, zeg!!

Punkertje: mannen zijn mannen, klein én groot, volledig gebroken en lamgeslagen als ze ziek zijn

DJ: voor je stukje over Sint.

Hier geen huilende kinderen met de griepprik. Bo verbeet zich echt, ik zag natte oogjes, maar ze was heel stoer: "zie je mam, ik hoef niet te huilen" (ik toen wel). Tygo keek niet op of om! Stoere kinderen!

Jac, sterkte!!
.
Meld! Zwanger en wel....

Nu ruim 39 weken, hmzz... conditie is gezakt tot onder het vriespunt. Heb geen zin meer. Walg van mijn spiegelbeeld haha, ik kijk ook nog steeds in het raam als ik door de kamer loop, moet ik maar nie meer doen

Tristan heeft nu Sintviering op de psz. Dat kan hij gelukkig meemaken, daar hebben we hem niet van weg hoeven houden vanwege bevalling, dus dat is weer meegenomen.

NIWGN, tnx voor je medeleven mbt schoonvader! Schrikken he! Hij is nu, na anderhalve week UMCG, weer thuis gelukkig, dat geeft wel rust in 't koppie.

Raar hoor, vrijdagavond & nacht had ik flink gerommel, inclusief lage krampjes, werd elk uur wakker, stijf vd adrenaline, omdat ik ervan overtuigd was dat het zou gaan beginnen. Nu is 't weer zo rustig als wat.
Sjee, 39 weken alweer! Ja, je bent nu echt op je eindje, dus dat geldt ook voor je conditie. Ik hoop dat het gauw gaat beginnen, dan heb je je kleintje lekker in je armen en is die dikke basketbal voor op je lijf ook geslonken.

Fijn dat schoonpa weer thuis is!

En dank voor je hug x

Verder hoi! En zwaai. Net auto weg gebracht voor APK. Hoop dat het meevalt. Nu beetje huishoudelijke verplichtingen rondbreien. Doei doei!
DDDJ haaaai, meis! Al iets gehoord over je auto? De vorige keer bij mij viel laatst errug tegen, 300 euro, au!

Bah, de verveling slaat toe. En ik moet Tristan dadelijk nog ophalen, dus kan even nog niet mijn foute broek aan, dus ik zit hier redelijk opgelaten in te strakke broek. Bah.

Ben ook gans niet relaxed vandaag. Zucht.

(pffff wat een baalbericht hahaha)

*zingt als mevr. Stemband* *de laatste rondeeeeeee*

Ik zeg, het is tijd voor mooie plaatjes, ik ga es even op zoek! Zwaaai!

En P, super zeg, waar je naartoe gaat *sluit mondje* Ga je nog een verslagje mailen, voor Mark?

¤ 1500,=

Dat heb ik niet. En trouwens, die auto is ook de jongste niet meer
He neeeeee!!!! Dat meen je niet. Da's toch niet te doen dan? Wat scheelde eraan?
Nee, niet te doen. Afgekeurd.

Ik ga 'm zo ophalen en dan wordt er nog wat gekeken of we nog wat kunnen laten regelen door 'mannetjes', maar ik heb in ieder geval voorlopig geen auto.

Soort van als het regent, stort het ook gelijk goed.
En je had nog wel zo'n leuke.... jammer joh, flink balen en komt voor geen meter uit...
.
He bah..... Dat spijt me zo voor je!
Up! Nog niks... kan de rust ook niet vinden, op de een of andere manier.
Armerd.
Jas Nog even volhouden hoor! Dan mag je je gaan storten op baren en voeden en slapeloze nachten. Oh ja en het oneindig veel kusjes geven aan je mooie kindje tuuk ;)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
DJ: Wat balen van je auto!!
Dank jullie, dat doet me goed!!
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven