Oh nee Sinterklaas is er weer! AAAAHH HELP

15-11-2008 12:42 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, ja sint is weer in het land, en mijn jongens zijn weer helemaal gek!

Geen land mee te bezeilen, springen, rennen, vliegen, gillen, schreeuwen, ruzie maken, elkaar in mekaar schoppen en weet ik veel wat nog meer!

Niet slapen, niet eten (ja, pepernoten..)

Staks naar sint toe, oohh ik sta nou al op mijn kop!

En jullie?
Ik heb hier wel een doosje ritalin...
AAh dat is lief van je maar ze gebruiken al risperdal
maar ik kan wel wat gebruiken.. ghghe ze maken mekaar gewoon af hier, sint ga nog even weheg!!
Gewoon in een jute zak stoppen en meegeven aan één van die pieterbazen!
De mijnen zijn ook blij dat ze heel veel snoep krijgen sinterklaas weer aankomt..
quote:Charlotte69 schreef op 15 november 2008 @ 12:50:

Gewoon in een jute zak stoppen en meegeven aan één van die pieterbazen!

Ik krijg ze niet eens te pakken!

Ze raken van gekkigheid niet eens de grond meer! (wel de tafel banken en stoelen trouwens)
Kinderen die 'mekaar in elkaar trappen' zijn stout. En stoute kinderen krijgen niks van de Sint.
quote:mamzelle schreef op 15 november 2008 @ 12:50:

De mijnen zijn ook blij dat ze heel veel snoep krijgen sinterklaas weer aankomt..Gewoon blij blij of hysterisch?
quote:Goldielocks schreef op 15 november 2008 @ 12:54:

Kinderen die 'mekaar in elkaar trappen' zijn stout. En stoute kinderen krijgen niks van de Sint.Dat heb ik al gezegd... en toen was ik stom en stom en nog erger gillen en de oudste dreigde zelfs te gaan scheiden van me....
Misschien opvoeding geven in plaats van alleen snoep voeding?
quote:Mariah75 schreef op 15 november 2008 @ 12:55:

[...]

Dat heb ik al gezegd... en toen was ik stom en stom en nog erger gillen en de oudste dreigde zelfs te gaan scheiden van me....

Dat meen je toch niet echt?

Wat een ettertjes.

Die zouden morgen echt niks in hun schoen vinden als het mijn kinderen waren.
quote:Silvernemesis schreef op 15 november 2008 @ 12:59:

Misschien opvoeding geven in plaats van alleen snoep voeding? Ja, dat is een goeie.. misschien ga ik dat wel eens proberen..
Leuk zeg, kinderen.
quote:Mariah75 schreef op 15 november 2008 @ 12:52:

[...]

Ik krijg ze niet eens te pakken!

Ze raken van gekkigheid niet eens de grond meer! (wel de tafel banken en stoelen trouwens)Ik heb een idee: Leg zo'n zak midden in de kamer en doe er een zooi pepernoten in (wel helemaal onderin). Wacht tot ze erin kruipen en YES, gevangen en linea recta met de TPG naar Almere (want daar wemelt het nu van de pieterbazen). Of wacht: geef ze mee aan DHL: weet je zeker dat je van ze af bent...
Hahahaha, mijn heren geloven niet eens en nog zijn ze zo ongeveer hysterisch aan het worden. Allebei bijna jarig en sinterklaas erbij, dan de kerst en dan oud en nieuw en dan de verjhaardagen van de jongste twee en dan word het hier weer rustiger. Tot die tijd, blik op oneindig en volhouden.
Charlotte, moet je wel eerst een klantnummer hebben hoor bij de DHL, vraag maar aan Leo op overig. LOL
quote:Silvernemesis schreef op 15 november 2008 @ 12:59:

Misschien opvoeding geven in plaats van alleen snoep voeding? Hier zijn ze te druk met stuiteren om ook maar aan de pepernoten te denken. Die staan oud te worden op de tafel.
Zou ze per direct een enkele reis met de stoomboot weg laten varen heeeeelllll ver weggggg
quote:fluffychuzzle schreef op 15 november 2008 @ 13:12:

Charlotte, moet je wel eerst een klantnummer hebben hoor bij de DHL, vraag maar aan Leo op overig. LOLJa, dat klopt maar ik denk dat Leo voor dit goede doel wel even haar debiteurennummer wil uitlenen, hoor!
Gewoon keihard de waarheid vertellen, wedden dat ze dan ineens stil zijn....

En als het dan tijd is om te gaan zeg je "geintjuh"

Of zou dat te gemeen zijn?
Sterkte!!! (weet er alles van...oudste gelooft niet meer, maar was ook aan het stuiteren, jongste (4) helemaal in paniek dat Sint hem misschien wel stout zou vinden.....).
Heerlijk!!! pakjes avond, pepernoten, banketstaaf, surprises, sinterklaasliedjes!! Ik heb zelf geen kids, maar vind het Sinterklaasfeest fantastisch.
Als jij al zo uit je doen bent is het logisch dat je kids dat ook zijn.

Mens doe rustig en laat je kids er lekker van genieten inclusief alle buien die daarbij horen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ben terug van de goede sint..

1 hysterisch jong, omdat sint geen hand gaf, en de andere was gewoon vervelend.. de jongste was bij oma ook vervelend..

nu ben ik even dood..

Hij kwam en hij ging alweer weg, wat een gedoe voor 10 min.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven