Oh nee Sinterklaas is er weer! AAAAHH HELP
zaterdag 15 november 2008 om 12:42
En, ja sint is weer in het land, en mijn jongens zijn weer helemaal gek!
Geen land mee te bezeilen, springen, rennen, vliegen, gillen, schreeuwen, ruzie maken, elkaar in mekaar schoppen en weet ik veel wat nog meer!
Niet slapen, niet eten (ja, pepernoten..)
Staks naar sint toe, oohh ik sta nou al op mijn kop!
En jullie?
Geen land mee te bezeilen, springen, rennen, vliegen, gillen, schreeuwen, ruzie maken, elkaar in mekaar schoppen en weet ik veel wat nog meer!
Niet slapen, niet eten (ja, pepernoten..)
Staks naar sint toe, oohh ik sta nou al op mijn kop!
En jullie?
zaterdag 15 november 2008 om 12:52
zaterdag 15 november 2008 om 12:55
zaterdag 15 november 2008 om 13:00
quote:Mariah75 schreef op 15 november 2008 @ 12:55:
[...]
Dat heb ik al gezegd... en toen was ik stom en stom en nog erger gillen en de oudste dreigde zelfs te gaan scheiden van me....
Dat meen je toch niet echt?
Wat een ettertjes.
Die zouden morgen echt niks in hun schoen vinden als het mijn kinderen waren.
[...]
Dat heb ik al gezegd... en toen was ik stom en stom en nog erger gillen en de oudste dreigde zelfs te gaan scheiden van me....
Dat meen je toch niet echt?
Wat een ettertjes.
Die zouden morgen echt niks in hun schoen vinden als het mijn kinderen waren.
zaterdag 15 november 2008 om 13:10
quote:Mariah75 schreef op 15 november 2008 @ 12:52:
[...]
Ik krijg ze niet eens te pakken!
Ze raken van gekkigheid niet eens de grond meer! (wel de tafel banken en stoelen trouwens)Ik heb een idee: Leg zo'n zak midden in de kamer en doe er een zooi pepernoten in (wel helemaal onderin). Wacht tot ze erin kruipen en YES, gevangen en linea recta met de TPG naar Almere (want daar wemelt het nu van de pieterbazen). Of wacht: geef ze mee aan DHL: weet je zeker dat je van ze af bent...
[...]
Ik krijg ze niet eens te pakken!
Ze raken van gekkigheid niet eens de grond meer! (wel de tafel banken en stoelen trouwens)Ik heb een idee: Leg zo'n zak midden in de kamer en doe er een zooi pepernoten in (wel helemaal onderin). Wacht tot ze erin kruipen en YES, gevangen en linea recta met de TPG naar Almere (want daar wemelt het nu van de pieterbazen). Of wacht: geef ze mee aan DHL: weet je zeker dat je van ze af bent...
zaterdag 15 november 2008 om 13:12
zaterdag 15 november 2008 om 13:38
zaterdag 15 november 2008 om 14:44