Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

quote:

Hallo,

Jeetje dok, GEFELICITEERD. Hoe gaat het nu met je? Hoever ben je?

Sjamasch, jij had het over tips van lily voor de bekkenpijn, kan ik die terug vinden in deel 2? Ik ga zo wel ff neuzen. Klinkt goed zeg, 2 weken op vakantie. Ik wil zelf ook nog gaan kijken voor een leuke en betaalbare bikini, als je er een hebt laat je weten waar je hem hebt gehaald? Ik ga denk ik bij de prenatal kijken. Hopelijk gaan bij jou de klachten van de bekken ook weg, wat doe je voor een werk? ik moet veel tillen voor mijn werk en zit daarom dus ook thuis nu.

Groetjes Stier18

Ha Stier!

Ja die staan in deel twee (een van de laatste pagina's).Illy had het over in kleemakerszit zitten. En op je rug liggen met benen opgetrokken en dan je benen uit elkaar laten vallen. Mijn fysio heeft daarin een nuance aangebracht: mijn man moet mijn benen "begeleiden" terwijl ze naar buiten "vallen" en weer terug begeleiden als ik ze weer naar elkaar toe breng. Is trouwens geen vriendelijke oefening!

Ja, ik ga ook voor de prenatal bikini. Geloof dat die maar 20 euro zijn! Als ik nog de intentie had om nog een keer zwanger te worden, had ik er wel een van Anita ofzo gekocht, maar nou vind ik het echt zonde geld. Trouwens, die van de Prenatal zijn best leuk!

Nee, goddank doe ik zittend werk. Maar meid dan zul jij het nog zwaar gaan krijgen, ook zonder BI!!! LEt je wel op je zelf en op je rechten als zwangere?

Toedeloe!
Even een ego berichtje en een klein berichtje voor DoK:

Van HARTE!!! geweldig voor jullie, ben erg blij.

Verder heb ikv andaag de 20 weken echo (zaterdag 22 weken) gehad, en wat denk je?!

alles is goed!! Ben zo ontzettend blij!!! Komt misschien ook wel door die nare bloedingen dat ik er toch wat anders in stond.. Maar was echt super!

Was in het ziekenhuis (dus MH; helaas geen dvd..), maar was ontzettend goed te zien!! heb heeeel erg goed tussen de benen gekeken, maar kon het écht niet zien, en vriendlief wil het écht niet weten.. dus we wachten gewoon oktober af.. Maar ben helemaal blij en opgelucht!!!

tot snel

veel liefs
Natuurlijk moet je de benen niet plomp naar buiten laten vallen, maar rustig naar buiten bewegen, dus ik ben het met je fysio eens. Anders doet het pijn, je moet trouwen alles met beleid doen. Opstaan uit een stoel, uit bed rollen over je zij etc. Wat ook belangrijk is op twee benen staan en niet hangen op 1 been.

Vanochtend heeft mijn vriendje ook een van de baby's gevoeld, ik vond het een heel bijzonder moment. Ik vond de bikini's bij prenatal eigenlijk niet zo leuk, maar ja smaken verschillen natuurlijk.

Fijn dat alle echo's goed zijn, nu met goede moed richting oktober zou ik zeggen.

Nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker 2 weekjes vrij, heerlijk! Woensdag gaan we met het vliegtuig naar Sardinie. Lekker een weekje samen erop uit.

liefs Lilly

Hoi meiden,

Dank voor de felicitaties! Is nog pril hoor, amper 5 weken!

En Sjamash; die roze letters betekenden niet dat ik nu al een voorgevoel had, hoor! ;) Gewoon om op te vallen.

Hallo,

Sjamasch, ik had de tips al gevonden, maar bedankt. Maandag kan ik naar de therapie. O en over het werk, ja ik kijk echt wel uit en mijn leidinggevende ook, ga het dinsddag weer proberen voor een paar uurtjes. O en wat dat tillen betreft, ik werk met kleine kinderen, vandaar.

Cip, wat fijn dat bij jou ook alles goed was. Is een hele opluchting of niet?

Lily, wat leuk dat je vriend er ook al eentje heeft kunnen voelen.

Zelf heb ik sinds deze week het ide dat het van buitenaf te voelen is, maar ja als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt dan wil de kleine natuurlijk niet schoppen!

Groetjes Stier18
Pagina 3 :?, dat kan toch niet, nou dan maar even een berichtje van mij.

We hebben lekker 2 weekjes vrij en daar genieten we echt van. Lekker een beetje rondscharrelen in ons huisje. Dinsdag onze hond naar mijn ouders brengen en babyshoppen en dan woensdag met het vliegtuig naar Sardinie heerlijk.

We zijn bijna zeker van de namen van onze meisjes, het was wel puzzelen hoor, twee namen die leuk bij elkaar passen. Maar we zijn er uit. Ik heb ook hele leuke geboortekaartjes gezien, wel wat prijzig, dus daar moeten we nog even over denken.

Nog 1 cm in omvang toenemen en dan ben ik 100 cm :P. Het gaat hard vind ik.

Fijne zondag

liefs Lily
ha ladiez,

lily, al bijna 1 meter! wow! maar ja is wel logisch he met twee dametjes in je buik. wel geod dat jullie al bijna uit de namen zijn.

Ik vind dat echt super moeilijk, wel al wat mogelijkheden maar nog niet echt de naam. En geboortekaartjes, voor dochter zelf ontworpen en dat wil ik nu eigenlijk weer maar dan moet ik wel eerst inspiratie hebben... zucht.

En alvast een hele fijne vakantie lily!!

Stier, leuk dat je het nu ook van buitenaf kunt voelen! en mannen ehbben altijd pech he, shopt t kind net niet als hij voelt :P

Cip, wat super fijn dat alles goed is! wel een opluchting lijkt me. Nu hopen dat je verder ee hele relaxte zwangerschap hebt.

Sjamash naar dat je nog zo'n last heb van je bebkke, en wat een muts zeg! ik blijf ook 32 uur werken en vriendlief en ik doen gewoon even veel gaat toch prima!

MH, lukt het ondertussen al om op de group te komen? je bent goedgekeurd dus daar kan het niet aan liggen... weet t verder ook niet

Irababoon, vervelend dat je twee weken te vroeg was... lekker handig, maar wel heel lief dat ze toch even wilde echo-en. En wel leuk dat je man bij de 'echte' ook mee kan, is toch wel weer heel bijzonder om t in t echt te zien!

Hier alles goed, wel veel moe en ook wel ' last' van mn buik, en eerste harde buiken gehad terwijl ik dat de vorige keer helemaal niet heb gehad., nou ja maar beetje rustig aan blijven doen.

Meiden, geniet nog ff van het mooie weer!
Mogge!

Cip: gefeliciteerd meisje!!! Wat een opluchting voor je! Zal ik dan maar voor je invullen dat je een meisje krijgt?? Wat wij zagen op de echo waren drie wittige puntjes/balletjes: een piemelpuntje en 2 ballenpuntjes, of rondjes eigenlijk....Je moet er natuurlijk wel op gewezen worden, maar dan kun je het echt goed zien...........dus een meisje voor jou! Althans, dat beweer ik met mijn enorme kennis op dit gebied..........:P

Illy: WOW!!!!!!!!! Een meter al!!!! Mijn god en je moet nog een tijd!!! Trouwens, het was geen kritiek van mij op jouw adviezen hoor!!! Dus ik hoop niet dat ik je beledigd heb, want dat was geenzins mijn bedoeling! Leuk dat jullie ook al bijna uit de namen zijn! En wat heerlijk dat je naar Sardinië gaat! Schijnt zo'n super mooi groen eiland te zijn. Toen ik zwanger was van Raph twijfelden wij tussen Sardinië en Sicillië, het is toen Sicillië geworden...

Dat wij afgezakt zijn naar pagina 3 komt toch niet vanwege het MSN??

Stier: ik ben even vergeten wanneer je nu weer naar de fysio moest. Maar helpt het al een beetje?

Nitro: wat had jij nou ook al weer geschreven?? Ik ga even snel spieken!
Ah, gevonden! Nitro: inderdaad rustig aan gaan doen! HOewel men zegt dat harde buiken goed voor de baby zijn........

Met Raph heb ik veel harde buiken gehad. Pas op laatst vond ik ze storend worden. Wel had ik vanochtend dat ik gas terug moest nemen met lopen! Kreeg van die prettige steken in mijn banden! Sowieso loop ik al moeilijker door de BI, maar nou moet ik nog langzamer???

Verder hier alles goed. Afgelopen zaterdag vakantie inkopen wezen doen. Twee normale jurkjes gekocht bij de Bijenkorf. Aangezien ik toen de smaak te pakken had, gritste ik nog een jurkje mee zonder te passen........eenmaal thuis aangekomen gepast....Ik kan weer terug, ik lijk wel een boerin in dat ding! Ik ben dus geslaagd bij de prenatal voor een bikini. En nee, er is niet veel keus. Ik heb een gewone zwarte gekocht, met een halter topje en een "mooi bruin ringetje" in het midden. Zit wel ok. Was ook niet zo super kritisch. En nog 2 positie kortebroeken gekocht bij de H&M. Nu nog leuke topjes/t-shirts. Liefst geen positie, want wat een tuttenbellen modellen heb je er toch tussenhangen!

Oh ja, en ik moet nu weer gaan werken........

Aangename dag meiden!
NOg ff hoor........

Luna: ik zit net op de jongensnamentopic...............en wat zien ik???? Heb ik nou iets gemist..............???

Hé meiden,

MH,schiet het al op met je kinderkamer? Moeten jullie er veel aan doen?

Leuk hé zo'n bewegend buikje? Wel heel apart gezicht haha. Ik zal binnenkort weer eens neuzen op je beebiesite. Kan je inmiddels al op de groep of nog niet?

Irbaboon, jee wat balen dat je een beetje voor niks naar de vk was geweest maar gelukkig kreeg je toch even een echo. Nu mag je dus over 2 weekjes terugkomen voor de echte 20 weken echo? Ook wel heel fijn als je man meekan, is toch wel iets om samen te doen toch?

Stier, jij ook al last van je bekken? Wat vervelend joh. Hou het maar goed in de gaten.

Sjamash, als je nu toch niet op de groep kan wil ik je best mijn 'nieuwtje' even mailen hoor. Laat maar weten wat je wilt.

Zo te lezen is het op je werk even wat minder? Trek je het nu wel met je bekkenpijn enzo?

Wat een heerlijk vooruitzicht joh, lekker naar Menorca. Ik moet ook nog een bikini scoren maar die positie dingen die ik tot nu toe gespot heb vind ik 10x niks.

Oh ik lees nu dat jij geslaagd bent bij de Prenatal, dan moet ik daar ook maar even gaan kijken.

Haha, je laatste opmerking....................we zijn al uit de meisjesnaam alleen de jongensnaam wil nog niet helemaal lukken vandaar haha. We hebben 1 jongensnaam die we mooi vinden maar ik wil gewoon nog even verder zoeken. Zijn jullie al uit de naam?

Cip, gefeliciteerd met je goede echo. Jullie weten dus niet wat het geslacht is. Ach over een week of 20 weet je het ook:D. Wij hebben nu beiden meegemaakt, en ik vind het beiden leuk moet ik zeggen.

Lily, jij gaat ook al bijna op vakantie. Heerlijk hoor. Jullie zijn dus al uit de namen voor jullie meiden. Ik ben benieuwd. En jee wat groei je lekker zeg, maar met een tweeling gaat het natuurlijk ook dubbel zo hard. Hopelijk blijft het allemaal 'dragelijk'!!

Als ik je niet meer 'spreek' wens ik je bij deze alvast een hele fijne vakantie toe, geniet er van.

Nitro, vervelend hé die harde buiken, ik heb het voornamelijk als ik moet plassen, ik vind het echt een naar gevoel, maar het schijnt erbij te horen dus ach. Bij mijn dochter had ik er ook af en toe last van.

Hier gaat alles z'n gangetje. Van het weekend druk met de babykamer geweest, al het behang is er nu af, manlief gaat binnenkort beginnen met schilderen en verven en dan moeten we even een laminaatvloer uitzoeken en kunnen we de kamer inrichten, de meubels hebben we natuurlijk al dus die staan zo weer klaar. Dan moet ik alleen de wieg over een poosje ophalen bij mijn nichtje (wieg is al 36 jaar oud en heb ik zelf ook in gelegen). Ik ga nog wel wat nieuwe lakentjes en dekentje kopen, heb al hele gave gezien bij de Prenatal.

Zaterdag maar weer een nieuwe bh gekocht, weer een cupmaat groten, die dingen  blijven maar groeien echt niet normaal meer. Ze beginnen me nu wel zwaar te worden moet ik zeggen. Ik heb normaal echt een heel bescheiden maatje maar nu dus niet haha.

Ik moet nog 2 weken werken en dan hebben wij ook vakantie, heerlijk, wij gaan een weekje naar Zeeland, we hebben daar een chalet gehuurd op een camping waar ook veel te doen is voor dochter. Hopelijk wordt het wel heel mooi weer. Als ik terug kom van vakantie, ik begin 6 juli  weer hoef ik nog maar 2 maandjes te werken en dan begint mijn verlof al. Ik vind het allemaal erg snel gaan hoor.

Ik ga zo maar eens aan het eten beginnen.

Wie houdt de tabel nu trouwens bij MH of Nitro? Iniedergeval: willen jullie bij mij neerzetten dat ik 12 juni weer naar de VK ga en 20 juni naar de gyn?

Groetjes Luna

Sjamash, ik ben niet zo gauw beledigd hoor, ik vond het juist een goede aanvulling!

Ja die dikke buik van mij, ik zie er best wel tegenop hoor die laatste maandjes, maar goed, tot nu toe gaat het lekker.

Leuk hoor dat iedereen bezig is met kamertjes etc. Mijn ouders zijn vooral heel druk. Ze hadden het wiegje bewaard waar ik in heb gelegen, maar ja nu zijn het er twee, na lang speuren op marktplaats hebben ze ongeveer hetzelfde wiegje erbij gevonden. Ze hebben beiden opnieuw gelakt, en afgelopen zaterdag hebben de stof voor de bekleding gekocht. Volgens mij wordt het heel erg mooi.

Oja, op msn wordt nog niet zoveel geschreven hoor, dus daar ligt het niet aan dat we op pagina 3 beland zijn.

Op onze echo van de meiden zag je heel duidelijk 2 streepjes, de schaamlippen.

nou dat was ie dan weer van mij kant.
Hey meiden!!!!

@Luna; ik ben degene die de tabel bijhoudt. Nitro heeft toen wel een nieuw topic gemaakt maar gewoon de link naar hetzelfde adres gezet als in het vorige topic, en op dat adres staat dus de tabel die ik iedere keer update.

Het was echter al weer een poosje terug dat ik hier heb geschreven en zo ook dat ik 'm heb geupdated, nu staan je nieuwe gegevens er weer in.

Jouw verlof begint dus 'pas' begin september? Ik neem mijne 6 weken van te voren en dat is al begin augustus, ik werk dus een maandje korter. Ik heb echter nog heeeeeel veel vrije dagen staan waardoor ik pas half januari weer naar m'n werk ga.

@Cip; wat ontzettend fijn dat je een goede echo had! Ik kan me voorstellen dat jij je extra zorgen maakte door die stommem bloedingen iedere keer. Nu is het al een poos geleden dat je er last van had toch? Het grote genieten mag dan nu wel bij je beginnen!!!!! No more worries!

@Lily; alvast een hele fijne vakantie!!!!! Wat zijn er trouwens veel die een vakantie hebben geboekt deze periode! Wij stoppen het geld dit jaar maar in de kinderspulletjes en een nieuwe auto voor MH-tje.

Ik schrok dat je al op een meter zit met je omvang, toen ging ik mezelf ook even meten; ook een meter......... MIJN HEMEL, WAAR GAAT DIT HEEN??? Ik ben dan ook gegroeid van maat 38 naar maat 42. Hopen dat mijn buik nu het enige is dat nog gaat groeien....

@Nitro; ik kan dus niet op de groep. Ik heb een mail gehad waarin staat dat het is goedgekeurd maar als ik daarin verder klik blijkt dat ik geen lid ben..... Ik kan me niet opnieuw aanmelden als lid, omdat ik wel lid ben, zucht......

Zou je me daarom nogmaals willen goedkeuren als lid? Misschien dat ik dan een nieuw mailtje krijg ofzo.

Vervelend dat je nu zo'n last hebt van harde buiken, even een stapje terug dus.

Ik heb sinds afgelopen week last van mijn rug en van harde buiken. Ook ik moet dus een stapje terug doen ben ik bang..... Weet alleen nog niet hoe ik dat moet fixxen op mijn werk. Ik kan zo vrij krijgen, dat is geen probleem. Ik heb echter een leidinggevende functie en heb de stomme gedachte dat zonder mij de hele boel inelkaar stort.... Moeilijk loslaten dus.

Het kamertje wil nog niet echt vlotten. We hebben een hoop geschilderd en alles behangen. Het behangen is echter helemaal misgegaan, allemaal lucht eronder!!!!! Dit halen we er van de week dus maar weer af en gaan van voren af aan beginnen, het hele weekend hard gewerkt voor de kat z'n puntjepuntjepuntje dus.

Liefs!
Hallo (as) mamma's,

Ik ben weer terug van vakantie. We zijn een weekje in Noorwegen geweest. Errug mooi!!!

Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen wat afgelopen week is geschreven, dus ik kan nog even niet op iedereen reageren. Ik ga zo snel mogelijk bij lezen en reageren.

Deze week hebben we nog een lekker weekje vrij. Denk dat we gaan shoppen. Er moet nog vanalles gekocht worden voor de kleine!

Groetjes en tot binnenkort!
ha meiden,

Colleke, je bent goedgekeurd op de groep. Lekker genoten van de vakantie?

MH ik heb geprobeerd je nog een keer goed te keuren maar dt lukt niet... weet t ook niet, je staat er goed in. Heb je zelf beheerder gemaakt... maar als t nog steeds niet lukt misschien nog een keer poberen met een ander emailadres?

En een stapje terug doen valt niet mee hoor, ik ben ook onmisbaar op t werk :P wat je ook kan proberen, ergens een stil plekje een kwartiertje terugtrekken en ff wat onspanninsoefeningen doen.

Balen van behang trouwens, weet je wat er fout is gegaan?

Lily, wel gaaf dat je nu 2 dezelfde oude wiegjes hebt, en leif dat ze t helemaal voor je opknappen. Hier ook de wieg waar ik zelf nog in gelegen hebt, maar die hebben we voor de oudste al opgeknapt dus daar hoeft niets meer aan te gebeuren, lekker makkelijk.

Luna, lastig he namen, wij zijn er ook nog echt neit uit. maar we hebben nog ff gelukkig. en jullie dus ook al druk met kamertje bezig. Vind het echt jammer dat we dat dit keer niet hoeven te doen.

En lekker naar zeeland, heerlijk!

HIer trouwens ook weer groeiende borsten. Aan t begin helemaal neit omdat ik toen net stopte met de bv, maar t begint nu weer lekker vol te worden (vind ik niet erg hoor, ben anders ook niet zo rijkelijk bedeeld)

Sjamash, leuk he die tuttenbellendingen, je meot echt goed zoeken voor de leuke dingen ertussen, heb bij h&m wel wat leuke niet-positiekleding gekocht die prima als positie kan. en banden pijn, au ook niet fijn!!

hier weinig nieuws, te hard gewerkt, dus ga ff ontspannen bij de gilmore girls.

laters.
Vandaag ga ik voor een week op vakantie, volgende week donderdag ben ik weer van de partij.

DAAaAAAAAG
Lily, fijne vakantie!!
Ela, Ola!

Lily: fijne vakantie op Sardinië! Hoop dat je mooi weer hebt! En fijn natuurlijk dat je je niet beledigt voelt!!! En wat leuk dat je ouders de wiegjes hebben opgeknapt! Wat bijzonder he, dat er straks twee kleine meisjes in liggen!

Nitro: weer lekker aan het groeien??? Bij mij is het nu - voorlopig - gestopt! dit keer groeien de borsten met de buik mee. Vorige keer was dat veel minder.......was ik gewoon haast plat.......(gewone b-cup hoor die nauwelijks was gegroeid). Oh ja ik wilde ook nog naar de H&M voor "gewone"dingen en die dan als "positie kleding" te gaan dragen.....ben benieuwd of ik dat allemaal nog ga redden voor de vakantie..

Colleke: welkom terug! Fijn dat je genoten hebt van je weekje weg!

Luna: je maakt me heel nieuwsgierig naar je nieuwtje....Wellicht voor iedereen handig, ook i.h.k.v. de MSN?, maar dit is mijn email adres: selliemabellie@live.nl Ben je verder nog geslaagd voor een bikini? Ik zag trouwens op de site van Wehkamp (jaja) dat zij ook positiemode en positiebadmode hebben.Maar het lijkt me nogal moeilijk: als het niet past moet je weer helemaal terugsturen.....Ja, een naam hebben we al (erg snel voor ons doen). Het wordt weer een spaans/hebreeuwse (sorry meiden ik ben als ik niet zwanger ben erg van de spelling maar ik weet dat dit niet goed gespeld is), meer kan ik er niet over zeggen. Lekker dat je weldra ook heerlijk mag ontspannen. Als je geluk hebt met het weer, is het goed toeven in Zeeland!!!! Dus ik ga voor je duimen! 

MH: gewoon een stapje terugdoen meis! Leer te ontspannen en je bent echt misbaar hoor!!! Maar ik begrijp het wel hoor dat je moeilijk kunt loslaten. Overigens, harde buiken schijnen niet slecht te zijn voor larf! Dus jij gaat al zes weken van te voren! Ook super relaxed! Ik houd het op 4, maar die bedrijfsarts vertelde me dat als ik "ziek" blijf, ik verplicht ben om 6 weken van te voren op te nemen! En dat wil ik echt niet. Ik wil lekker 12 weken na de bevalling vrij zijn zonder daarvoor vakantiedagen voor op te nemen!

Met mij gaat het weer zo-zo. De ene dag gaat het bekken lekker, de andere dag dus niet. Ik voel het ook aankomen: te lang lopen (en dames dat is echt neit langer dan een kwartier) en de boel lijkt op eens te forceren/op slot te gaan! Jek.

Trouwens nog een vraagje aan de meiden die ook zwanger zijn van nr. 2: Hebben jullie dat nou ook dat jullie deze keer de bewegingen veel eerder zo heftig voelen? Ik bedoel: toen ik zwanger was van de eerste voelde ik pas in week 19 de eerste keer wat. Daarna was het een weekje stil om vervolgens weer eens wat te voelen. Maar dat waren echt geen porrenf of zo. NU met week 22/23 is het rakkertje al zo onwijs bezig! Gisteravond was het echt feest (vind het zooooooooo aandoenlijk!!!) en manlief zat ook helemaal te lachen van verwondering dat dit mannetje zo beweeglijk was....

Gelukkig nog 1 dagje werken en dan zondag lekker vliegen!
Ola!

Ik zal me zo ook even aanmelden met mijn iegen hotmail adres, kijken of ik dan wel geaccepteert wordt, hihi.

Het behangen gaat echt helemaal klote. Het huilen staat mijn man nader bij dan het lachen..... We hebben het van de week weer opnieuw gedaan en ook dat ging mis. Vandaag heb ik dus voor de tweede keer alles verwijdert!

Nu proberen we het nog 1 maal. Ik ging eindelijk eens lezen wat er op de verpakking stond; daarom doen we het nu met speciaal plaksel en laten we het nog veel langer intrekken. Ook ben ik vandaag naar een behangzaak gegaan en heb daar wat uitgezocht, ze bellen nog terug over de kosten als zij het voor ons gaan aanbrengen. Dit gaat we doen doen als het nu weer niet lukt, anders kost de kinderkamer ons het huwelijk ben ik bang!

@Nitro; wij hebben ook een oud wiegje; ik heb erin gelegen en ook mijn moeder zelfs! Nu hebben we een nieuw matrasje gekocht en de boel even wat eigentijdser geverfd.

@Sjamash; ik ga zo vroeg met verlof omdat het voor mij niet echt uitmaakt. Ik heb namelijk nog zoveel vrije dagen die ik dit jaar nog moet opmaken. Ik red het niet als ik tot 4 weken doorwerk...... Nu stop ik begin augustus en hoef ik pas midden januari weer terug te komen!!!! Lekker hoor.

Van het weekend gaan wij even lekker uitrusten in Zeeland. Het wordt niet echt lekker weer maar we zullen vast heerlijk gaan genieten, we zijn er aan toe!

Liefs.
Nitro, thnx. Ik heb al wat berichtjes gelezen, maar ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt. Ik ga er binnenkort wel eens lekker voor zitten!Vakantie was geweldig. Noorwegen is echt mooi. Ben er wel iets te heftig tegenaan gegaan. Tijdens en na het lopen last van bandenpijn. Ik denk tenminste dat het dat is…Lily, als je het nog leest FIJNE VAKANTIE. Lief van ja ouders van de wiegjes!MH, wat kl*te van het behangen. Mij schoonouder komen het weekend van vaderdag behangen. Ben erg benieuwd hoe het gaat. M’n vriend is nl ook niet de handigste. Ik denk dat het met de hulp van z’n vader toch wel moet lukken. Zo niet, dan gaat er gewoon verf op de muur. Ik was niet van plan het 3x over te doen ;) Leuk zo’n wiegje. Bij ons hebben ze aan beide kanten niets meer. Helaas.Veel plezier in Zeeland! Voor de tabel: Dinsdag 12 juni heb ik weer een afspraak met de VK. Ik wil graag thuis bevallen, dus ik hoop dat het gaat lukken. Sjamash, hopelijk gaat het nel beter met je. Geniet van jullie vakantie. Voor mij is het de eerste en weet dus niet of je de tweede eerder/anders voelt…Wat betreft de namen, daar zijn we voor de helft uit. De naam voor een meisje wisten we al vrij nel, maar een jongensnaam vinden we erg moeilijk. Ik wil jullie de naam wel verklappen op demsn group als ik erachter ben hoe het werkt.
Guud murning iedereen,

Colleke; ben erg benieuwd! Ik zou zeggen; meld je snel even op msn!! En weer terug van Noorwegen; lekker geweest dus?! Kun je weer even op teren..

MH;wat een toestand zeg met dat behangen!! Jeetje mina, zou er ook heeelemaal klaar mee zijn. Maar ja, dat zal ook weer niet gaan, want het moet er wél op! Ja, zou misschien afvragen of de ondergrond eerst behandeld moet worden?? Of heeft soms ook te maken met het behang (zonder enige structuur) verder kom ik ook niet.. Sterkte! (ook voor manlief!)

Nitro en MH: ook hier wordt gebruik gemaakt van de oude wieg. Hebben we de vorige keer helemaal op laten knappen (schoonpapa) en is heel erg lief. Dus dat scheelt.

MH: veel plezier in Zeeland! Lekker even in de relax stand! Wel luisteren naar je lijfj hoor, harde buiken is wel een signaal dat het in een iets andere versnelling moet.. Voor je werk moet dan toch ene oplossing zijn?! take it easy!

Krijg het nl wel heet van jullie verhalen.. Ik kan nl nog helemaal nix doen, 1 september pas de sleutel van ons nieuwe huis.... Baal ik wel van hoor, zou het graag nu allemaal voor mekaar en klaar willenhebben. Maar goed, ik weet het al een tijdje; dus gewoon (?) bij neerleggen..

Sjamash: bijna vakantie!! Lekker hoor, alvast veel plezier (mocht ik het later vergeten). Ikneem ook 6 weken van tevoren.. Weet inderdaad van de regel dat als je ziek bent je verplicht bent tot 6 weken.. Heb je geen vakantiedagen meer die eraan kunt plakken? is wel lekker hoor 6 weken.. Ik denk aldoor; straks komt het ook nog eens 3 weken eerder... Ben je pas 1 weekje "vrij" geweest..

Je en of het een meisje wordt?? ik kon écht niets zien zegmaar. Mijn vriendin had het bij haar vorige zwangerschap wel gezien; een soort koffieboontje zag ze zeg maar. Nog even (even?!!!) wachten maar...

Het gevoel van bewegen is bij mij (nog) niet heftiger, maar bij de echo bleek ook dat de placente bovenop ligt (tegen m;n buikwand aan) dus dat klopt helemaal, kleintje moet daar eerst nog doorheen "rammen".. Ik herken dat lopen wel. Vorige keer heb ik mijn banden verrekt, toen ik een stukje hard moest gaan rennen, maar nu voel ik het ook alweer bij veel lopen, of zelfs veel fietsen. Was het gevoel ook even helemaal vergeten....

Je hebt inderdaad het gevoel dat je tegen iets in gaat lopen, mag even niet of iets. Heel vreemd.

Lily; denk niet meer dat je het leest; maar wens je evengoed heeeel veel plezier!! geniet ervan.

En super zeg; 2 dezelfde "oude" wiegjes!!! Heel leuk. Oude wiegjes hebben ook echt wat vind ik!! zo schattig!!

Nitro; heb gelukkig nog niet echt last van de groeiende voorkant, maar merk wel dat het al meer is als de vorige keer, toen echt helemaal niets, en nu vind ik ze wel al wat groter. En ze waren zeg maar al groot genoeg.. Heb gelukkig nog dezelfde maat, hoop het zo te houden....

Hier nog steeds geen bloeidingen meer (helemaal blij!!). Volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor controle, en daarna weer terug dannaar de VK; vind ik ook heel fijn. Was daar even helemaal op mijn plek hoor, en als het aan zou houden zou ik daar graag willen blijven, maar als het niet hoeft is het prima in je eigen woonplaats natuurlijk!! Ik vind de zorg in het ziekenhuis wel wat uitgebreider hoor (logisch natuurlijk). er wordt echt naar véél meer dingen gekeken. Bij de VK heb ik altijd het idee, zeker als je geen vragen hebt, dat je na 5 minuten weer buiten staat; even hardje luisteren, bloeddruk en dat was m dan. Maar goed, als alles goed gaat dan zal het voldoende zijn (staat mij soms wel eens wat tegen moet ik eerlijk zeggen; vind het nogal wat dat leveni n je buik!!)

Nou zo maar weer even.

Iedereen rustig aan, lees bij iedereen wel wat harde buiken en bekkenlast en bandenpijn. Goed uitkijken hoor..

tot snel

veel liefs
Zo goedemorgen dames!

NOg even op de valreep, ik meld me weer op 26-6!

Allereerst even de ego-update: gisteren bij de VK geweest. Bieb groeit perfect! Maar het is dan ook echt een mega buik! Mijn bloeddruk is nog steeds zeer laag: 90 over 50.....kom maar op met die drop! En ik ben t.o.v. 4 weken geleden slechts 1 kilo aangekomen!!! I.p.v. chips 's avonds vind ik een bakje yoghurt met cruesli vaak beter smaken (gut wat verantwoord.....). Dus alleen maar positieve berichten. Wel had ik gisteren mijn eerste harde buik!!! En ik jullie maar geruststellen gisteren en het bagetaliseren..........nou, ik kom er op terug: schrok toch wel even!!! En verder die klo*te rug en bekken! Ik kan pas op 27-6 weer naar de fysio.........grrrr. Maar goed verder alles goehoed!!!

MH: mens wat een toestanden met dat behangen joh!!! Ik zal mijn schoonmoeder eens op jullie afsturen hahahaha! Dat is zo'n klein chileens dametje, maar behangen dat ze kan!!!! Oh wat zou ik gefrustreerd worden van zo'n klus! Joh eerst maar even relaxen en Zeeland en dan er fris tegenaan! Ach misschien wordt het een paar dagen minder weer, hoewel vannut weekend geeft Erwin toch ook weer 24 graden op! Dus wie weet!!! En ik wou dat ik net zoveel vakantiedagen had als jij..........Ach misschien doe ik ook wel zes weken van te voren: er wordt heir op het werk aan mijn stoelpoten gezaagd: ze willen iemand van vroegah ter vervanging van mij inschakelen. De beste meid heeft onlangs haar baan opgezegd, zit dan 3 maanden zonder, en wil het liefste weer een vaste baan, maar niet in mijn gemeente........huh??? KOmt nog bij dat ze het beste vriendinnetje is van mijn kamergenootje en het zeer zeer goed kan vinden met de voorzitter van mijn commissie.......Dus het is een beetje vreemd........ook omdat mijn P&O'er mij het liefst ziek thusi had laten blijven..........Joh, ik ben aan vakantie toe!

Colleke: tja, ik kan me voorstellen dat je meer doet tijdens de vakantie dan dat je eigenlijk aankunt! Dat zou ik ook hebben. Ben wel benieuwd hoor naar Noorwegen. Heb je een beetje mooi weer gehad? Lastig he, die jongensnamen. Alleen daarom hadden wij een "voorkeur" voor een meisje.......die naam stond al lang en breed vast, nog voordat wij een kinderwens hadden.......

Cip: fijn dat je geen bloedingen meer hebt! Dat moet een geruststellend gevoel geven. Het gekke is dat bij mij de placenta ook voor ligt. En dan nog voel ik die kleine gewoon zoveel sterker dan de eerste! Tja, als je echt niks kon zien op de echo.........maar als orakel zijnde voorspel ik dan maar dat je een meisje krijgt! Hahaha. Er zit trouwens wel een kern van waarheid in je verlof verhaal. En daarnaast, als beeb twee weken later komt dan heb je ook weer twee weken langer verlof...............Moet nu wel een laptop of comp gaan regelen........Jammer dat je nog niet aan de slag kunt met je kamertje! Heb echt bewondering voor je dat je zo op het laatst nog gaat verhuizen! Die ervaring met de VK had ik eerst ook. 5 minuttjes controle en dan weer 4 of 5 weken wachten (ik krijg mag nu pas weer over 4 weken terugkomen!). Maar aangezien we dus proefpersoon (ehh we?) zijn geweest, en ik gisteren een van de VK's had die zich had uitgeleefd op mij, is er toch een soort van band ontstaan. Dus we hebben lekker over koetjes en kalfjes gebabbeld!

NOu meiden, tot snel. Iedereen die nog moet echo-en: veel succes!!! En bergje: hoe was jouw echo???

TJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS
Hey meiden,

Ierland heeft zo z'n voordelen (prachtige natuur, zee, strand, frisse lucht etc.), maar er zijn ook wat nadelen, waaronder een ^*&%*&^-internetverbinding die er om de haverklap mee ophoudt. Argh. Zat nu alweer een eeuwigheid zonder, waardoor ik jullie niet kon bereiken en m'n opdrachtgevers ook niet (en ik heb deadlines!). Gelukkig was hier vanochtend een heel aardige monteur, die alles binnen een half uur draaiend kreeg. Dus ben weer helemaal blij. Ga dan ook heel snel al jullie berichtjes bij lezen, ik loop enorm achter nu.

Ben inmiddels overigens weer naar de huisarts geweest voor check en alles zag er goed uit. Ik heb een "net" buikje, hihi. En, morgen op de helft. 't Begint op te schieten.

Voor de tabel: ga 2 juli weer voor een check naar 't ziekenhuis. En daarna ben ik drie weken in Nederland om nog even familie en vrienden te zien. Daar heb ik me toch een zin in!

Goed, ga jullie berichtjes lezen.

Tot gauw, liefs, Kate
Oeps, zie net dat het al heel lang geleden is dat ik voor het laatst reageerde. Heb het dan ook erg druk. De bovenverdieping is aangepast; ruimte voor een kinderkamer gemaakt. Ook ligt er op de hele verdieping een nieuwe vloer. Dan moet er dit en volgend weekend de keuken eruit, want ook die wordt vernieuwd. Hoe het daarna allemaal gaat...? Geen flauw idee, want dan moet manlief voor zijn werk naar het buitenland!!! Ben ik dus helemaal niet zo blij mee, hij trouwens ook niet. Hij moet weg als ik 25 weken ben en dan voor maar liefst 4 keer 3 weken! Dat betekent dat hij met 37 weer in NL is. Zou op zich moeten kunnen, maar met een 2-ling bevalt 45% voor de 37 weken. Ik moet me er niet al te druk over maken, maar ben best bang dat ik hem niet op tijd kan bereiken als het nodig is!

Verder gaat het allemaal goed... Binnenkort hopelijk meer.
Sjamash,  (en de anderen die soms even komen buurten bij het mk topic) bedankt voor je lieve reactie. Nog steeds geen nieuws. Als er goed nieuws is zal ik dat zeker even komen melden.

Ik zie dat sommigen van jullie al weten wat het wordt, leuk! Ik kan wel zeggen goh wat leuk dat je een jongetje/meisje krijgt maar de reactie zal hetzelfde zijn

Kom nog wel een keertje buurten.

Liefs Caro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven