Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Voor wat betreft de reacties op jullie werk, het zou zomaar kunnen meevallen.

Ik was aan het solliciteren en zat met het dilemma van wel/niet vertellen. In het eerste gesprek heb ik het niet gemeld. Maar toen ik voor een tweede gesprek mocht komen, toch ervoor gekozen om het te vertellen.

Anders is het voor een werkgever ook een onprettige verrassing dat de nieuwe medewerker na amper 5 maanden er al weer 4 maanden uitgaat...

Eigenlijk dacht ik dat ik die baan dan wel op mijn buik kon schrijven, maar zie daar...

Een onverwachte wending: men wil mij toch aannemen!

Nog even onderhandelen over de arbeidsvoorwaarden, maar daar komen we wel uit en dan begin ik op 1 april aan mijn nieuwe baan tot aan het begin van mijn verlof eind augustus.
hallo allemaal,

Gefeliciteerd

Mag ik ook meeschrjven als ik in November 2010 ben uitgerekend?

Vind het super spanned allemaal..
Noodles, dit is een begin okt topic. Er is ook een topic okt vanaf 15 ofzo... Misschien dat je je daar meer op je plaats voelt... Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Leuk dat de meesten zulke leuke reacties krijgen op werk. Ik ben eigen baas dus das toch anders. 2 collega's weten het en 2 (die ik veel minder zie) moet ik t nog vertellen.

Ik ben nu zoooooooooooooooooooooooooooooo misselijk.... Pfff...... Ook al een aantal ochtenden achter elkaar gespuugd. Jak!
Hallo!

Jullie mogen mij uit de tabel halen. Vorige week de eerste echo gehad en alles was gelukkig goed. Het was alleen een stuk korter als gedacht. Ik ben nu 18 oktober uitgerekend dus ik ga daar mee schrijven. Succes allemaal!
Life is like a box of chocolates. You never know what you\'re gonna get
ISa, jammer dat je wat minder ver bent, maar gefeliciteerd met je goede echo! Fijne zwangerschap gewenst!
meiden, ik doe het nog! Superweekend gehad maar nog niet bijgelezen. Kom mij morgen weer even netjes helemaal melden
Hee Tjeempie, welcome back! Was het lekker? Verheug me op de verhalen morgenmiddag!
Noodles, er is zelfs al een november 2010 topic zag ik. Daar zijn ze ongeveer net zo ver als jij, das misschien nog leuker.

Tjeempie, welcome back!

Isa, gefeliciteerd met de goede echo! Enne, wil je mij (ons) niet zo laten schrikken! Beginnen met jullie mogen mij uit de tabel halen

Vandaag geshopt, erg vermoeiend! Al echt veel last van mijn bekken! Bah!

Dus ik ga lekker met de beentjes hoog.
Hey hebben jullie ruimte voor nog 1 zwangere?

Ik heb gisteren een goede echo gehad en ben uitgerekend op 9 oktober. Ben nu 36 (dus niet de allerjongste van deze groep ) heb een leuke man en een heerlijk zoontje van 14 maanden.
Eles2 welcome! Ik zal je in de tabel zetten! Heb je al een hartje gezien?
Jahoor, en zwaaiende armpjes en 10 vingertjes, ben helemaal in love, haha
En dan tik je een stuk, en valt je pc uit.... weg enthousiast stuk... eens kijken of ik dat opnieuw kan zomaar heeeel spontaan
Ik heb een heeerlijk weekend gehad met mijn lief. We zaten in hotel Dolores op Ameland (google er even op en bekijk het filmpje wat erop staat van sbs 6 en zie daar onze kamer! Ideaal bed, helemaal lekker, je gaat liggen en wil er nooit meer uit! We hebben er heeeel wat uurtjes doorgebracht Heerlijke douche met sunshower waar ik ook lekker gebruik van heb gemaakt dus heb weer een fijn kleurtje ondanks dat het bweer niet zo geod was.

Ameland is buiten het seizoen niet veel te doen maar je kunt er onwijs lekker wandelen, lekker eten en heerlijk terras zitten. Ze hebben op veel plaatsten va die tafels met zo'n haardvuur erin zodat je buiten ook lekker warm zit.

Dus al met al zeker een aanrader! Sowiezi heel lekker om voordat de babes geboren worden nog even lekker eruit te gaan met je lief en nog even 100% aandacht voor elkaar te hebben. Dat kan straks soms best lastig zijn.

Na het weekend mocht ik wel weer een half kilootje bij het gewicht optellen (joehoe) maar heb besloten mij er niet meer druk om te maken en het er daarna gewoon weer vanaf te dieten. Het zal in ieder geval straks wel wat minder vaart lopen als ik weer wat puf heb om te sporten.
Even voor de hyves... stuur mij even een mailtje op tjeempie1@hotmail.com Vermeld daarin even je echte naam, je nick hier en op welk emailadres je de uitnodiging voor hyves wil ontvangen. Ik stuur je dan een uitnodiging toe voor een afgescheiden hyves.

Wanneer je de uitnodiging wilt accepteren kun je dan zelf bepalen. De hyves is afgescheiden. je vrienden op hyves zien du niet dat jij hier lid van bent
Nog even reageren op alles wat ik heb gemist:

Pinder, Ik vind je een bikkel! ik wilde ook gaan kamperen, nog wle met een caravan maar ik zie het gewoon echt niet zitten. Dikke buik en dan behelpen is niets voor mij. Vandaar dat ik heb bedacht om wat te doen in de meivakantie en dan evt ergens nog een weekje te pakken in een bungalowtje of zo.

Bapauw, welkom terug! Moet je al in de zwangerschapkleding of alvast voor de toekomst? Gezellie dat je komt hyven. En hartstikke super dat de tweede echo zo goed was! En weer een dagje langer zwanger, mazzelaar

Marly, hoe gaat het met je? lekker dat je vrijdag zo'n gede avond had!

Caatje, klinkt ideaal die tuin van jou! Op die manier inderdaad geen straf! Fijn dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd op het nieuws! Hoe was je dagje shoppen?

Visje, feit dat je geen visje heet valt wel even tegen hoor Maar leuk dat ook jij komt hyven! Hoe gaat het met de hyacinten? veel plezier op de bruiloft! Het is hier heerlijk weer dus hopelijk blijft dat lekker zo en is het in het zuiden ook heerlijk.

Biol welcome back!

Wereldvrouw, succes vrijdag! Enne je hoeft niet op de hyves als je dat niet wil hoor. Dit zijn van die heerlijke vrijblijvende dingen

Robijntje, gefeliciteerd met de goede echo! Heb je aangegeven dat je op vakantie bent met de screeningsecho? Volgens mij is het in de 12de week het beste te meeten maar wat niet kan, kan niet lijkt mij. Ik heb volgende week dinsdag de dubbeltest. Ik zit dan op 11 weken en 6 dagen.

Agnez, je klinkt lekker positief! Mooie visie ook op de test ik zou dat ook hebben als ik nog geen kinderen had gehad.

mevrowujansen ook welkom terug! Weekendje shoppen! Heerlijk! wat heb je allemaal voor leuks gekocht? Inmiddels weer een beetje bijgekomen?

Kloontej, fijn dat je je zoveel beter voelt! Het vertellen zal hopelijk allemaal wel meevallen. En je vakantieplannen klinken heerlijk. En fijn toch dat je niet zover van huis zit. Als je je niet happy voelt ben je dan ook zo weer thuis.

Jiminy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super hoor!

droom jakkes de misselijkeheid toch toegeslagen. Hopelijk verdwijnt het weer net zo snel als het is gekomen

Eles, welkom hier. we kunnen altijd nog wel een dame die niet meer de jongste is gebruiken hoor, voel ik mij niet meer zo alleen Voel je je goed?
Hee meiden,

Even een tijdje niet geschreven want ik was flink ziek. Buiten de reguliere zwangerschapskwaaltjes die nog steeds volop aanwezig zijn, had ik nu weer een flink verkoudheidsvirus te pakken. Blgg! Gelukkig gaat het nu weer beter. Wat heerlijk om te lezen dat er al weer zoveel hartjes bijgekomen zijn. Nu wij nog, morgenochtend de echo. Ik ben nu al zenuwachtig!

Morgen dus meer. Groetjes!
Dankjullie voor het welkom.

Ik voel me prima. Gelukkig niet heel erg misselijk ofzo (had ik bij ons zoontje ook niet) alleen pijnlijke borsten en een dikkere buik. Bij mij zie je blijkbaar snel dat ik zwanger ben.

Ik moet er nog even inkomen wie wie is. En wat iedereen bezig houdt, maar ik ga er vanuit dat dat vanzelf wel komt.
Ik zou graag even bij willen schrijven maar ben weer zoooo moe! Had net het idee dat het minder werd maar het lijkt terug te komen. Dus zo lang dochterlief in bed ligt ga ik lekker op de bank met een boek en misschien nog wel even de oogjes dicht.
Hoi meiden,

Tjeempie, fijn dat je zo genoten hebt! Zo te lezen hebben jullie heerlijk kunnen relaxen en genieten samen! Viel het weer ook een beetje mee?

Eles, welkom hier en gefeliciteerd met je goede echo!

Happyeverafter, balen dat je zo ziek bent geweest. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Heel veel succes morgen met de echo. Het wordt je eerste echo toch? Spannend hoor!

Caro, heb je nog wat leuks gekocht in de stad gister?

Wat leuk dat je allemaal leuke reacties hebt gekregen van je collega´s!

Vervelend he die vermoeidheid. Ik ga ook bijna elke dag even slapen als m´n dochter in bed ligt. Maar vandaag voel ik me best fit, dus ben flink met m´n huishouden bezig geweest, dat is ook wel eens lekker!

Droom, vervelend die misselijkheid en vooral het spugen! Hopelijk wordt het snel minder.

Jiminy, gefeliciteerd met je nieuwe baan, fijn hoor! Goed dat je eerlijk bent geweest over je zwangerschap

Visje, hoe was de bruiloft van je vriendin?

Kloontje, waarschijnlijk krijg je leuke reacties als je het verteld op je werk, maar ik kan me wel voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet om te vertellen. Wat doe je voor werk?

Bapauw, super dat je weer en goede echo hebt gehad!

Mevrjansen, dus je hebt genoten in Londen?! Wat heb je allemaal voor leuks gekocht?

Robijntje, gefeliciteerd met de goede echo!!!

Ik zal vast nog wat meiden vergeten zijn, sorry!

Vanochtend zijn we op verjaardag geweest van het dochtertje van een vriendin. Ik had een shirtje laten maken bij simply colors voor m´n dochter met de tekst "hoera, ik word grote zus!". Dat shirtje had ik bij haar aangedaan en m'n vriendinnen waren super enthousiast, ze zagen het niet gelijk, maar m'n andere vriendin die het al wist gaf steeds hints, totdat hun oog op het shirtje viel! Ik zal tzt. wel een foto op onze nieuwe hyves zetten.

Ik ben zo blij met dit weer! Heerlijk gewoon, het voorjaar is nu echt dichtbij! Ik heb twee wassen buiten hangen om te drogen en ga zo lekker met m'n dochter even naar buiten.
Marly, fun zoals je het je vriendinnen hebt verteld! Ik heb je net de uitnodiging gestuurd dus je kan er straks op. het weer viel trouwens mee. Het was wel koud maar droog dus dan is het minder erg

Caatje lekker met de pootjes op de bank en relaxen! er komt straks vanzelf een tijd dat je je weer helemaal lekker voelt

Eles, jij ook al een buikje Wel fijn dat je je verder goed voelt. wie wie is, komt vanzelf. je kunt je eventueel ook aanmelden voor de hyves, daar schrijven straks ook de andere oktoberdames mee (we zijn nu opgesplitst)

Happy ever after, fijn dat je weer beter bent! En heel veel plezier morgen bij de echo!

ik heb vanmiddag heerlijk genoten van het mooie weer. Kleinste man opgehaald uit school en doorgereden naar Artis. Lekker gewandeld en een ijsje gegeten. ik had vanmorgen al gekookt voor vanavond dus hoef alleen maar op te warmen! Dus ik ga lekker even een hapje eten
Tjeempie, ik kan er nog niet op.
check je mail even, heb je nog een mailtje gestuurd
Tjeempie en Eles, jullie zijn niet de enigen die al een buikje hebben. Ook ik doe altijd gelijk leuk mee als ik zwanger ben. Ik heb een paar weken geleden al een spijkerrokje gekocht bij de prenatal en verder draag ik nog een paar broeken en rokjes die wat ruimer zaten (voor ik zwanger was, dan). Ik vin het eigenlijk ook wel leuk om weer een buikje te krijgen. Qua kilo's heb ik geen idee. Heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan. Nu al vrees voor de uitslag! Hahaha.

Tjeempie, je weekend klinkt superlekker! Dit was het laaste weekend saampjes voor straks de beebs geboren wordt? Ik denk dat wij in juni nog een weekend met zijn tweetjes weggaan. Misschien naar Amsterdam...lekker shoppen en eten. Mmmmm, krijg er spontaan al zin in.

Wij hadden voor de zomer al de campings gereserveerd en we staan de eerste halft van de vakantie met vrienden en de tweede helft met andere vrienden, dus ik heb er ook echt super veel zin in. Misschien dat we over een tijdje toch nog moeten besluiten om het te annuleren, maar voorlopig laten we het nog maar gewoon staan.

Volgens mij had je mij een tijdje terug al een keer gevraagd wat voor een auto wij hadden/hebben. Wij hebben een dacia logan MCV, 7 -zitter. Dus geen probleem om straks het vierde kindje in de auto mee te nemen. Ik zal alleen wel de grote kofferbak gaan missen. Nu kunnen we zo de kinderwagen achterin schuiven omdat we het bankje met de laatste twee zitplaatsen eruit halen, maar straks kan dat natuurlijk niet meer.

Caro, jij dus ook nog steeds zo moe. Soms heb ik inderdaad ook wel dagen dat ik denk dat het beter gaat, maar daarna kunnen maar zo weer een paar supervermoeide dagen komen. Hoe is het met de misselijkheid?

Marly, lekker he om weer buiten te kunnen drogen! Ik vind dat altijd wel superfijn. Dit jaar heb ik nog geen was buiten gedroogd, maar ik kan me nu al verheugen op heerlijk buiten gedraagd handdoeken. Ik klink nu vast als een enorm suffe huismus....

Happy ever after, succes met de echo morgen! Ik hoop dat bapauw morgenavond weer een mooi hartje in de tabel mag zetten.

Oooh, het is me zondag in de rug geschoten. Echt niet fijn! Ik was een deur aan het aflakken en ineens kon ik niet meer naar boven of beneden....nu is mijn rug nog steeds brak, maar gaat gelukkig wel per dag beter. Komend weekend moet ik een nachtje op een luchtbed bivakkeren en het is wel prettig als de rug dan weer een beetje hersteld is. We gaan met zijn allen een nachtje bij vrienden logeren. Uitgebreid samen koken en dineren. De kinderen verheugen zich er al enorm op omdat we op een woonboot gaan slapen.

Morgen weer een dagje werken en daarna weer weekend. Vanmorgen heb ik ook al gewerkt omdat ik een vergadering had. De komende weken moet ik nog regelmatig op andere dagen dan mijn werkdagen terugkomen, blegh. Helaas is dat part of the job, maar ik ben er niet dol op. Gelukkig heb ik na morgen wel weer weekend tot dinsdag.

Ik ga me maar eens verdiepen in een hoofdgerecht voor komend weekend. Iemand nog een idee?

Fijne avond verder allemaal!
Tjeempie, ik heb je een mailtje gestuurd!
Tjeemp, ik heb geloof ik nog toestemming nodig...

Enneh.... t gaat vandaag een stuk beter dan gisteren. Hopelijk blijft dat zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven