Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
dinsdag 11 mei 2010 om 16:39
Tjeemp, gefeliciteerd met jullie 3e huwelijksdag!
En sterkte met afscheid nemen.
Pff, nu ben ik ontzettend verkouden.
Kom wel terug als ik leukere dingen te melden heb haha. Heb vandaag een dip geloof ik. Vanmorgen ging het nog wel maar met de druppels regen lopen nu ook de tranen uit mijn ogen.
Even kijken of dochterlief wakker is, die kan me vast weer opvrolijken.
Doeii
En sterkte met afscheid nemen.
Pff, nu ben ik ontzettend verkouden.
Kom wel terug als ik leukere dingen te melden heb haha. Heb vandaag een dip geloof ik. Vanmorgen ging het nog wel maar met de druppels regen lopen nu ook de tranen uit mijn ogen.
Even kijken of dochterlief wakker is, die kan me vast weer opvrolijken.
Doeii
dinsdag 11 mei 2010 om 19:44
Eles, jaaaaa, gedeelde smart is halve smart. Hoe is het eigenlijk met de jeuk? Ik heb er nu soms ook last van, maar niet gelijk over mijn hele lijf maar eerst de onderbenen en de volgende dag mijn armen enz. Erg irritant!
Tjeemp, goed dat jullie morgen toch weg gaan. Ik wens jullie wederom veel plezier! Het zal daar wel niet veel warmer zijn dan hier, brrrr!!
Bapauw, haha, last van je hormonen dat je NU naar het gemeentehuis moest? Later alsnog tompoucen gehaald?
Anneke, ik heb er ooit wel iets over gehoord, dat navelstrengbloed maar het is geloof ik geen hot item, er wordt in ieder geval niet veel over gesproken, ook tijdens mijn vorige zwangerschap niet.
Tjeemp, goed dat jullie morgen toch weg gaan. Ik wens jullie wederom veel plezier! Het zal daar wel niet veel warmer zijn dan hier, brrrr!!
Bapauw, haha, last van je hormonen dat je NU naar het gemeentehuis moest? Later alsnog tompoucen gehaald?
Anneke, ik heb er ooit wel iets over gehoord, dat navelstrengbloed maar het is geloof ik geen hot item, er wordt in ieder geval niet veel over gesproken, ook tijdens mijn vorige zwangerschap niet.
dinsdag 11 mei 2010 om 19:57
Eileentje, hoe gaat ie nu? Nog steeds zo'n last van loszittende tranen? Gewoon van je af schrijven hoor, hier of op onze hyves!
Big
Sorry, geen verstand van duowagens. Al wat gevonden?
Eles, ook ik zal niks verklappen hoor, leuk dat jullie het nu wel willen weten.
Kloontje, ik heb ook je topic gelezen en er totaal geen verstand van. Moeilijk, dat soort dingen.
Het gaat met mij weer wat beter dan vanmiddag. Tijdelijk dipje. Wordt er soms zo moe van, van het misselijk zijn. Ben gewoon bijna 19 weken zwanger en 15 weken misselijk. Nou ja, ik moet al lang blij zijn dat ik niet meer zo vaak over hoef te geven als eerst. Het blijft beperkt tot een keer of 2 per dag.
Dochter heb ik vanmiddag maar wakker gemaakt, wat een slaapkop zeg! Kwart voor 5 uit bed en ging net net zo vrolijk weer naar bed om half 8. Volgens mij is ze gewoon energie aan het sparen voor als het straks mooi weer wordt. Kan ze dan mooi korter slapen
Spannend allemaal de komende weken, allemaal de 20-weken echo.
Ik ga lekker weer met mijn beentjes omhoog. En een broodje eten want het warme eten smaakte me niet.
Big
Sorry, geen verstand van duowagens. Al wat gevonden?
Eles, ook ik zal niks verklappen hoor, leuk dat jullie het nu wel willen weten.
Kloontje, ik heb ook je topic gelezen en er totaal geen verstand van. Moeilijk, dat soort dingen.
Het gaat met mij weer wat beter dan vanmiddag. Tijdelijk dipje. Wordt er soms zo moe van, van het misselijk zijn. Ben gewoon bijna 19 weken zwanger en 15 weken misselijk. Nou ja, ik moet al lang blij zijn dat ik niet meer zo vaak over hoef te geven als eerst. Het blijft beperkt tot een keer of 2 per dag.
Dochter heb ik vanmiddag maar wakker gemaakt, wat een slaapkop zeg! Kwart voor 5 uit bed en ging net net zo vrolijk weer naar bed om half 8. Volgens mij is ze gewoon energie aan het sparen voor als het straks mooi weer wordt. Kan ze dan mooi korter slapen
Spannend allemaal de komende weken, allemaal de 20-weken echo.
Ik ga lekker weer met mijn beentjes omhoog. En een broodje eten want het warme eten smaakte me niet.
dinsdag 11 mei 2010 om 20:07
Ach ja, tuurlijk caro, bij bent ook nog heel erg misselijk. Dat lijkt me zo balen. IK kan me voorstellen dat je daar echt heel erg verdrietig van wordt.
Jeuk gaat hier nog steeds door.Wordt eigelijk stilletjes aan wel erger. Wat nog wel iets helpt is goed scrubben onder de douche of in bad scrubben met zon handschoentje (en dan het liefst met een hele vette bad olie) na die douche goed insmeren met een vette creme. Maarja dan plak je weer zo. Ach het is ook nooit goed.
Eileentje hoe gaat het met jou?
Heb jij je nu ook aangemeld op onze hyves AnnekeO? Mooie foto dan.
Jeuk gaat hier nog steeds door.Wordt eigelijk stilletjes aan wel erger. Wat nog wel iets helpt is goed scrubben onder de douche of in bad scrubben met zon handschoentje (en dan het liefst met een hele vette bad olie) na die douche goed insmeren met een vette creme. Maarja dan plak je weer zo. Ach het is ook nooit goed.
Eileentje hoe gaat het met jou?
Heb jij je nu ook aangemeld op onze hyves AnnekeO? Mooie foto dan.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:22
Dames dames dames.........met z'n allen aan het snotteren? Ik heb het ergste gehad maar word elke morgen nog wel met een pijnlijke rauwe keel wakker.
Hier gaat het echt een stuk minder. Kan er nog niet goed over praten maar het komt erop neer dat mijn beebjelief een halfbroertje of zusje krijgt en dat kan ik helemaal niet bevatten. Misskouwekak (nieuwe lief van ex) is mij dat persoonlijk komen vertellen (vorige week vrijdag). Mijn hele familie staat op hun achterste poten. Vaderlief en broerlief is naar mijn ex gegaan en de rest is drama drama drama. Ik voel me zo vern**kt.
Heb trouwens met mijn ouders afgesproken dat ik eerst een tijdje in hun guesthouse verblijf omdat ik niet weet hoe snel mijn ander huis verkocht wordt. Zit nu achter de pc om na te gaan wanneer ik mijn baan op wil zeggen en wat voor planning ik er nou precies op na wil houden. Voel me zoooo k*t.
Hier gaat het echt een stuk minder. Kan er nog niet goed over praten maar het komt erop neer dat mijn beebjelief een halfbroertje of zusje krijgt en dat kan ik helemaal niet bevatten. Misskouwekak (nieuwe lief van ex) is mij dat persoonlijk komen vertellen (vorige week vrijdag). Mijn hele familie staat op hun achterste poten. Vaderlief en broerlief is naar mijn ex gegaan en de rest is drama drama drama. Ik voel me zo vern**kt.
Heb trouwens met mijn ouders afgesproken dat ik eerst een tijdje in hun guesthouse verblijf omdat ik niet weet hoe snel mijn ander huis verkocht wordt. Zit nu achter de pc om na te gaan wanneer ik mijn baan op wil zeggen en wat voor planning ik er nou precies op na wil houden. Voel me zoooo k*t.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:40
Ze had vorige week eerst via sms kontakt gezocht en ik heb haar via sms laten weten dat ik daar totaal geen behoefte aan had. Vrijdag stonds ze ineens op de stoep. 3 mnd zwanger en ze heeft sinds begin januari iets met mijn ex. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Zal nog wel een keer uit de doeken doen wat ze allemaal verteld heeft.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:47
Ik snap echt helemaal niks van die ex van je. Die spoort echt niet. Zit een beetje leuk te doen met jou terwijl hij een ander zwanger maakt. Zo kort een relatie en dan al zwanger. Ik vraag me af hoe lang dat goed gaat. MAar goed, dat maakt niks uit. Het gaat erom dat jij straks lekker van je meisje kunt genieten dus eerst alle sores verwerken, maar het is zo jammer dat er geen eind aan lijkt te komen. Goed dat je bij je ouders kunt tot je huis verkocht is. Zou jammer zijn dat je een deel van je spaargeld kwijt bent omdat je je huis nog niet verkocht hebt. Je moet het alleen vertellen als je het kwijt wilt hoor. Kan me wel voorstellen dat je er geen zin in hebt maar ook dat je het juist van je af wilt schrijven.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:51
Jemig Eileen, niet te geloven. Dat leven van jou begint behoorlijk op een soap te lijken zo.
Ik hoop echt dat de gedachte aan het kleine meisje in je buik je op de been houdt. Dit is echt niet normaal meer zeg.
Ik kom morgen nog even terug, ook ik heb last van een pijnlijke keel, verkoudheid en ben erg moe.
Ook een erg drukke dag gehad dus hopelijk is het na een nachtje slaap beter!
Ik hoop echt dat de gedachte aan het kleine meisje in je buik je op de been houdt. Dit is echt niet normaal meer zeg.
Ik kom morgen nog even terug, ook ik heb last van een pijnlijke keel, verkoudheid en ben erg moe.
Ook een erg drukke dag gehad dus hopelijk is het na een nachtje slaap beter!
woensdag 12 mei 2010 om 08:38
Caro dankje, die fruitmand van jou maakt veel goed.
Ach nee lieve Eileen, wat een ellende zeg. Hoe haalt zo'n man het in zn hoofd he? dikke knuffel voor jou, enne laat het er maar uit komen hoor. T mot er toch uit. Ben je nu bij je ouders? Das bij mij in de buurt toch? Als je wilt afspreken om even aan een "vreemde" je verhaal te doen vind ik dat prima hoor.
Ach nee lieve Eileen, wat een ellende zeg. Hoe haalt zo'n man het in zn hoofd he? dikke knuffel voor jou, enne laat het er maar uit komen hoor. T mot er toch uit. Ben je nu bij je ouders? Das bij mij in de buurt toch? Als je wilt afspreken om even aan een "vreemde" je verhaal te doen vind ik dat prima hoor.
woensdag 12 mei 2010 om 08:46
woensdag 12 mei 2010 om 09:23
Jullie zijn echte lieverds....
Eles, ik zit nu op het werk. Probeer een duidelijk plan te maken omtrent mijn verhuizing naar het noorden. Lukt alleen voor geen meter.
Heb nauwelijks geslapen maar moet wel zeggen dat alles wel een beetje op z'n plaats valt. Dingen die ik de afgelopen weken niet begreep, begrijp ik nu wel beter. Het was ex zijn intentie niet om met mij verder te gaan. Misskouwekak is een exgeliefde van hem en ze hebben elkaar weer gevonden terwijl hij nog in een relatie zat met mij. Mijn onverwachte zwangerschap maakte alles voor hem nog gecompliceerder en wist zich geen raad met de situatie. Schoonmoeder heeft sinds begin dit jaar geweten van zijn dubbele agenda. Erg wrang dat er iemand was die meer van mijn relatie wist dan ikzelf. Zij heeft hem ook aangekaart een 'oplossing' te vinden voor deze situatie.
Vervelend vind ik het dat ik alles van Misskouwekak heb moeten horen. En helemaal naar om te realiseren dat ex toch niet de persoon is die ik dacht dat hij was. Dat hij geen kloten had om eerlijk te zijn.
Moet even iets hier op het werk oplossen.
Eles, ik zit nu op het werk. Probeer een duidelijk plan te maken omtrent mijn verhuizing naar het noorden. Lukt alleen voor geen meter.
Heb nauwelijks geslapen maar moet wel zeggen dat alles wel een beetje op z'n plaats valt. Dingen die ik de afgelopen weken niet begreep, begrijp ik nu wel beter. Het was ex zijn intentie niet om met mij verder te gaan. Misskouwekak is een exgeliefde van hem en ze hebben elkaar weer gevonden terwijl hij nog in een relatie zat met mij. Mijn onverwachte zwangerschap maakte alles voor hem nog gecompliceerder en wist zich geen raad met de situatie. Schoonmoeder heeft sinds begin dit jaar geweten van zijn dubbele agenda. Erg wrang dat er iemand was die meer van mijn relatie wist dan ikzelf. Zij heeft hem ook aangekaart een 'oplossing' te vinden voor deze situatie.
Vervelend vind ik het dat ik alles van Misskouwekak heb moeten horen. En helemaal naar om te realiseren dat ex toch niet de persoon is die ik dacht dat hij was. Dat hij geen kloten had om eerlijk te zijn.
Moet even iets hier op het werk oplossen.
woensdag 12 mei 2010 om 10:33
Zo ik tril een beetje maar voel wel opluchting. Baan opgezegd per 1 september maar als het goed is hoef ik vanaf eind juli ergens niet meer aan het werk. Laat een deel vrije dagen uitbetalen en de reste neem ik op. Denk dat ik vanaf 1 september mijn huis verkoop. Het huis waar ik nu in woon verkoop ik aan mijn buurvrouw en mijn ander huis wordt onderverhuurd (ze gaan er per 1 juli uit). Die gaat ook in de verkoop.
Hier nu even een diepe zucht. Ik heb zojuist grote mensen beslissingen gemaakt in m'n eentje en dat vind ik ondanks mijn leeftijd nog steeds erg moeilijk.
Hier nu even een diepe zucht. Ik heb zojuist grote mensen beslissingen gemaakt in m'n eentje en dat vind ik ondanks mijn leeftijd nog steeds erg moeilijk.
woensdag 12 mei 2010 om 11:36
Nou Eileen, kan me voorstellen dat je even zit te shaken van deze beslissingen hoor! Wel knap, hopelijk kan je nu na de zomer een nieuwe start maken en blijven dit soort eikels ver uit je buurt.
Waar ga je wonen, kom je gezellig naar Friesland?
Caro, bedankt voor de fruitmand!
Tjeemp, nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Het afscheid van je oom is vandaag toch? Hoop dat jullie het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten.
Beterschap voor de rest van de snotteraars. Hier knapt het nog niet echt op. Heb van half elf tot half elf geslapen....was echt doodop. (Lux he, voor het eerst moeder worden)
Is bij jullie het weer ook zo om te janken? Het komt hier echt met bakken uit de hemel. Ik wil zomer!!!!
Waar ga je wonen, kom je gezellig naar Friesland?
Caro, bedankt voor de fruitmand!
Tjeemp, nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Het afscheid van je oom is vandaag toch? Hoop dat jullie het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten.
Beterschap voor de rest van de snotteraars. Hier knapt het nog niet echt op. Heb van half elf tot half elf geslapen....was echt doodop. (Lux he, voor het eerst moeder worden)
Is bij jullie het weer ook zo om te janken? Het komt hier echt met bakken uit de hemel. Ik wil zomer!!!!