ongerust

03-07-2011 14:02 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag als het goed is 8 weken en 6 dagen zwanger.

Maar toen ik vanmorgen opstond en naar het toilet ging zat er een klein beetje rossig bloed aan het papiertje.

Nu net weer geweest en in mijn inlegkruisje zat ook nog iets bloed (niet fel rood) en aan papier ook.

Ik maak me nu toch echt heel erg zorgen.

Heb echt zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

We hebben pas over 3 dagen onze eerste afspraak bij de verloskundige.

Wie heeft dit ook mee gemaakt?
Goed zo! Ik zit voor je te duimen!!!!
Fijn dat je eerder mag langskomen, sterkte!
ik hoop op goed nieuws. Sterkte!
Innesteling bloeding kan het zijn had ik

Ook en hij is nu 3! Niet te druk

Maken je zal nog veel meer vreemde dingen gaan voelen
Loat goan!!!
Succes vanmiddag!
Fijn! Hoop dat alles goed is.
Helaas,was wel een vruchtzak te zien maar geen kindje meer.

Het is nu afwachten of de bloedingen doorzetten.

ben echt zo verdrietig!
Hè bah meid, dat is ook verdrietig.

Heel veel sterkte.
Wat een naar bericht.

Dikke knuffel voor jou.
Veel sterkte!
Sterkte!
Oh ds2, wat een naar bericht. Dikke knuf voor jullie.
Wat een vreselijk nieuws... Sterkte
quote:ds2 schreef op 04 juli 2011 @ 15:55:

Helaas,was wel een vruchtzak te zien maar geen kindje meer.

Het is nu afwachten of de bloedingen doorzetten.

ben echt zo verdrietig!Dat heb ik een maand geleden ook gehad (maar dan wel met flinke bloedingen van tevoren). Ik voel met je mee!
Ach meid... Ik was er al bang voor (zelf ook een keer een lege vruchtzak gehad, en een keer een missed abortion). Naar dat je voorgevoel gelijk heeft gekregen. En nu? Ben je doorgestuurd naar de gynaecoloog?
Bedankt voor alle lieve reacties,doet me goed.

@ pademelon wat naar dat jij dat ook hebt meegemaakt.Hoe gaat het nu met je?

@ GDLT De verloskundige belt mij woensdag en dan kijken we geloof ik verder wat er gaat gebeuren.

Kan zo'n lege vruchtzak er niet van zelf uit komen?

Ik denk gelijk aan hele nare dingen in ziekenhuis enzo..

Ik verlies wel allemaal stukjes als ik naar toilet ga.

Lijkt wel kleine stukjes vlees(geen bloed hoor)

xx
Ik vreesde al het ergste.

Wil je veel sterkte wensen!
P.s Het kan alsnog vanzelf doorzetten de miskraam zodat je alles op een natuurlijke manier verliest.

In het andere geval zal je een curettage krijgen in het ziekenhuis.
Vreselijk meid. Heb bijna 2 maanden geleden een miskraam gehad. Bij de echo zagen ze geen hartje meer.

Ik weet dus wat je meemaakt, het is echt zo verdrietig. Hoop dat je er lichamelijk niet veel last van hebt. Ik heb uiteindelijk een curettage gehad, heb lang getwijfeld en mijn vragen op dit forum gesteld. Ik heb er veel aan gehad. Misschien heb je er wat aan, zoek maar eens op: een miskraam en nu afwachten...

Misschien komt het bij jou allemaal vanzelf. Ik wens je veel sterkte, kracht en moed toe.
Precies. of je krijgt een natuurlijke miskraam, of je moet naar het ziekenhuis voor een curettage of de abortuspil (doen ze overigens niet overal).

Ik ben gecuretteerd, beide keren dat het mis was. De eerste keer had ik ook een lege vruchtzak. Omdat ik niet zat te wachten op een curettage wilde ik afwachten op een natuurlijk beloop, ook omdat ik steeds al vloeide. Na drie weken wel/niet vloeien en kramp werd ik alsnog gecuretteerd, omdat alles er nog gewoon bleek te zitten bij de controle echo. Ik was het wachten ook ontzettend zat toen!

Toen de tweede keer bleek dat het mis was heb ik aangedrongen op een vlotte curettage omdat ik niet weer zo lang wilde wachten. Dat gebeurde toen ook de volgende dag al.

Mijn advies aan anderen is nu: wees niet bang voor medisch ingrijpen, dat valt zo ontzettend mee! Soms is dat toch nodig. Die lege vruchtzak zit er namelijk al wat weken (zo rond de vijf weken gaat het al mis met groeien zei mijn gynaecoloog), die komt niet zo snel vanzelf los. Maar wie weet gebeurt het bij jou wel, je weet het niet.

Lieve DS, ik vind het heel verdrietig voor je... Ik kan helaas niets schrijven dat je goed zou kunnen laten voelen. Ik hoop dat je hier, op dit topic af en toe je hart een beetje kunt luchten en het misschien langszaam een plekje kunt geven. Heel veel sterkte
och meid, wat vind ik dit sneu voor je. Had zo gehoopt dat het goed was, en nu lees ik dit.

Sterkte!
Ik hoop echt zo dat ik ga vloeien maar geloof het niet zo.

Verloskundige zei wel dat ik of vanzelf ga vloeien en zo niet een pil krijg die erge krampen geeft en dan ga vloeien..maar komt die vruchtzak dan wel mee als ik ga vloeien?

Wil dat ding nu ook gewoon uit mn lichaam hebben!!

Ben wel bang voor een curretage,hoop dat dat me bespaart blijft zeg.
@lieveleen,allereerst heel naar wat je hebt mee gemaakt!Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken.

Ik heb een klein stukje van jouw topic gelezen maar ik kan het niet lezen,word er zo bang van.

Ik wacht het maar even af,morgen belt de verloskundige en hoor ik meer.xx
Geloof me het kan echt spontaan nog loskomen,je kan voor jezelf(mits) je het nog aan kunt nog een klein weekje afwachten.

Die abortus pil hoef je helemaal niet te nemen,moet eerlijk zeggen heb er in mijn omgeving slechte ervaringen over gehoord,zeer veel pijn en dan uiteindelijk nog niet alles weg.

waarom zie je op tegen een curettage ??

Je gaat slapen en als je wakker wordt is alles weer schoon van binnen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven