ongerust

03-07-2011 14:02 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag als het goed is 8 weken en 6 dagen zwanger.

Maar toen ik vanmorgen opstond en naar het toilet ging zat er een klein beetje rossig bloed aan het papiertje.

Nu net weer geweest en in mijn inlegkruisje zat ook nog iets bloed (niet fel rood) en aan papier ook.

Ik maak me nu toch echt heel erg zorgen.

Heb echt zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

We hebben pas over 3 dagen onze eerste afspraak bij de verloskundige.

Wie heeft dit ook mee gemaakt?
Geen ervaring mee, maar ik zou in ieder geval naar de huisartsen post bellen. Hopelijk is er niets aan de hand!
Ja ik. En nog heel veel vrouwen hier.

Het kan twee kanten op meid.
Hap bellen heeft geen zin. Een mk hou je toch niet tegen. Je zal moeten afwachten welke kant het op gaat. Ik hoop voor je de goede.
Ja dat heb ik ook gehad, mijn hart zat ook in mijn keel. Maar ze zit nu tv te kijken met haar pop. Dus er was niets aan de hand.
het is hier binnen beter dan buiten
huisartsen post bellen..hmm,denk niet dat die veel kunnen doen in zo'n vroeg stadium.

Ik denk dat ik morgen wel even met verloskundige ga bellen.
@bettypage:dat is fijn om te horen.Ik moet misschien iets meer proberen te ontspannen maar sta nu stijf van de stress
Heb ik
Heb ik ook gehad.... Hij zit nu naast me en is al 10 jaar...
Wat fijn Carmen.Hoever was je toen jij die bloeding kreeg?
Heb ik ook gehad, ik was toen zo'n 12 weken. Ik was daarvoor erg verkouden geweest en moest heel veel hoesten. Waarschijnlijk daardoor kwam dat bloedverlies.

Maar wel altijd even naar laten kijken, verloskundige etc. het kan inderdaad alle kanten op.
Ik ook. Het kan idd 2 kanten oP en er niets wat je kunt doen. Ik hoop dat het lekker oP z'n plekje blijft zitten. *knuffel*
Dat vertelde mijn verloskundige ook, dat de baarmoedermond heel goed doorbloed is tijdens een zwangerschap, en dat zo'n klein bloedvaatje heel makkelijk knapt.

Wat mij wel wat rustiger maakte, was de gedachte dat als het fout was, ik daar geen enkele invloed op had, omdat dat toch al bepaald was.
Morgen dus maar even de verloskundige bellen.Ik zei het trouwens verkeerd,we hebben over 2 dagen die afspraak staan.

Oh getsie,ik ben zo bang.

Op de een of andere manier heb ik nog niet durven genieten van het zwanger zijn,eerst maar een hartje horen(hopelijk!)
Ik heb het ook gehad, meerdere keren zelfs en gedurende mijn hele zwangerschap. Inmiddels is mijn zoontje kerngezond en alweer 6 maanden. Zolang het bloed niet fel rood en 'vers' is en je geen krampen hebt, is er niks aan de hand. Ik bleek een gevoelige baarmoedermond te hebben waardoor er makkelijk een klein bloedvaatje sprong bij hard hoesten, niesen, e.d.
Dat is ook zo Bettypage maar ik kan het maar niet loslaten.

Ik blijf ale een dolle naar de toilet rennen,steeds even checken..

Word er gek van.

Ik moet nu weg misschien even goed voor de afleiding.

Alvast bedankt voor alle reacties.

Ik kom hier nog terug xxx
Oh meid, dat continue checken herken ik helemaal. Kun je helemaal gek van worden. Wat een onrust he. Heel veel sterkte!
@ Evie,ik hoop dat dat bij mij ook het geval is want ik bloed ook wel snel bv bij uitstrijkje of sex..
Ik herken het ook hoor, dat steeds maar checken!
ds2, dat heb ik ook. Bloeden na sex en uitstrijkje!
Voor mij ook herkenbaar, en je kan er helemaal niks aan doen. Het zegt ook niks, ik heb meegemaakt dat het niet goed ging maar ook dat het wel goed ging. Frustrerend hè? Sterkte met wachten op de echo.
Hoi ds2,

Ik wad toen 10 weken... Heb verloskundige gebeld en moest toen gelijk naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik een echo en de verloskundige zei dat ik een bloeding had gehad en met het ergste rekening moest houden... Nogmaals: die "bloeding" zit nu naast me.....
Het kan beide kanten op, niks over te zeggen. Ik heb ook rond 8/9 weken een paar keer een beetje bloedverlies gehad en het is verder goed gegaan.

Je weet meestal dat het echt fout gaat als er veel helderrood bloedverlies is.
He wat een stress he. Ik heb het ook gehad. In week 5 t/m 8 om de zoveel dagen en ook best wel rood. Wat heb ik in de spanning gezeten. Mij is toen door de arts inderdaad verteld dat het 50/50 was. Inmiddels heb ik een gezonde zoon en dochter van 14 maanden.
Huisartsenpost heeft geen zin,maar je kunt wel even een bezoek brengen aan het ziekenhuis,maken ze er een echo van.

Twee dagen wachten is nog best lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven