ongerust
zondag 3 juli 2011 om 14:02
Ik ben vandaag als het goed is 8 weken en 6 dagen zwanger.
Maar toen ik vanmorgen opstond en naar het toilet ging zat er een klein beetje rossig bloed aan het papiertje.
Nu net weer geweest en in mijn inlegkruisje zat ook nog iets bloed (niet fel rood) en aan papier ook.
Ik maak me nu toch echt heel erg zorgen.
Heb echt zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
We hebben pas over 3 dagen onze eerste afspraak bij de verloskundige.
Wie heeft dit ook mee gemaakt?
Maar toen ik vanmorgen opstond en naar het toilet ging zat er een klein beetje rossig bloed aan het papiertje.
Nu net weer geweest en in mijn inlegkruisje zat ook nog iets bloed (niet fel rood) en aan papier ook.
Ik maak me nu toch echt heel erg zorgen.
Heb echt zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
We hebben pas over 3 dagen onze eerste afspraak bij de verloskundige.
Wie heeft dit ook mee gemaakt?
zondag 3 juli 2011 om 14:18
zondag 3 juli 2011 om 14:22
Dat vertelde mijn verloskundige ook, dat de baarmoedermond heel goed doorbloed is tijdens een zwangerschap, en dat zo'n klein bloedvaatje heel makkelijk knapt.
Wat mij wel wat rustiger maakte, was de gedachte dat als het fout was, ik daar geen enkele invloed op had, omdat dat toch al bepaald was.
Wat mij wel wat rustiger maakte, was de gedachte dat als het fout was, ik daar geen enkele invloed op had, omdat dat toch al bepaald was.
het is hier binnen beter dan buiten
zondag 3 juli 2011 om 14:22
zondag 3 juli 2011 om 14:24
Ik heb het ook gehad, meerdere keren zelfs en gedurende mijn hele zwangerschap. Inmiddels is mijn zoontje kerngezond en alweer 6 maanden. Zolang het bloed niet fel rood en 'vers' is en je geen krampen hebt, is er niks aan de hand. Ik bleek een gevoelige baarmoedermond te hebben waardoor er makkelijk een klein bloedvaatje sprong bij hard hoesten, niesen, e.d.
zondag 3 juli 2011 om 14:26
zondag 3 juli 2011 om 14:41