Opgelucht dat ik geen kinderen heb! Wie nog meer?
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:52
Ik ben echt opgelucht dat ik ze niet heb! Lang leve de pil! Zonder kinderen blijf je ook meer kind, raak je minder snel versleten door energiegebrek en zorgen. Dat wil niet zeggen dat ik kinderen niet leuk vind, voor en paar dagen of een paar uur, maar niet 24/7.
http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.html
http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.html
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:54
quote:Noorderling1 schreef op 03 oktober 2009 @ 11:52:
Ik ben echt opgelucht dat ik ze niet heb! Lang leve de pil! Zonder kinderen blijf je ook meer kind, raak je minder snel versleten door energiegebrek en zorgen. Dat wil niet zeggen dat ik kinderen niet leuk vind, voor en paar dagen of een paar uur, maar niet 24/7.
[afbeelding]
http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.htmlNinjo...kom er maar in en leef je uit!
[afbeelding]
http://www.dailymail.co.u ... ls-savages--children.htmlNinjo...kom er maar in en leef je uit!
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:57
Even inhoudelijk dan maar....die 10 reasons zijn echt stiereschijt. Slaat allemaal nergens op.
Ik heb zelf geen kinderen en geen kinderwens.
Waarom niet? Ik vind de wereld niet leuk genoeg om een kind in te zetten en ik weet van mezelf dat ik me dood- en doodongerust zou maken over zo'n kind. Zoveel stress kan ik niet aan.
Daarnaast ben ik ontzettend gesteld op vrijheid en die is weg met kids. Ik wil NU de stad in kunnen..en geen halve inboedel hoeven inpakken voor de baby...
Ik zou een hele leuke moeder zijn...dat weet ik van mezelf..lief, jong...gek...
Maar nee...ik wil geen kinderen...ben ook al te oud met 34.
Wil mijn puber geen moeder aan doen van 50.
Ik heb zelf geen kinderen en geen kinderwens.
Waarom niet? Ik vind de wereld niet leuk genoeg om een kind in te zetten en ik weet van mezelf dat ik me dood- en doodongerust zou maken over zo'n kind. Zoveel stress kan ik niet aan.
Daarnaast ben ik ontzettend gesteld op vrijheid en die is weg met kids. Ik wil NU de stad in kunnen..en geen halve inboedel hoeven inpakken voor de baby...
Ik zou een hele leuke moeder zijn...dat weet ik van mezelf..lief, jong...gek...
Maar nee...ik wil geen kinderen...ben ook al te oud met 34.
Wil mijn puber geen moeder aan doen van 50.
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:00
Je bent opgelucht dat je geen kinderen hebt? Je had ze eerst wel en nu zijn ze *poef* weg? Of kom je er net pas achter dat je geen kinderen hebt? Of je las dit (ontzettend oppervlakkige) lijstje, en je dacht, jaaaa, ze hebben gelijk?
Ik heb ook geen kinderen, en ook geen kinderwens. Maar of je zonder kinderen meer kind blijft, weet ik niet, en of meer kind blijven iets positiefs is, is ook maar a matter of opinion.
Ik heb ook geen kinderen, en ook geen kinderwens. Maar of je zonder kinderen meer kind blijft, weet ik niet, en of meer kind blijven iets positiefs is, is ook maar a matter of opinion.
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:00
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:03
quote:Moosey schreef op 03 oktober 2009 @ 12:00:
Je bent opgelucht dat je geen kinderen hebt? Je had ze eerst wel en nu zijn ze *poef* weg? Of kom je er net pas achter dat je geen kinderen hebt? Of je las dit (ontzettend oppervlakkige) lijstje, en je dacht, jaaaa, ze hebben gelijk? Heb me nooit bezig gehouden met wel of niet, ik zag het wel. Maar nu kom ik er achter dat ik ze echt niet wil, nu mensen in mijn omgeving ze hebben, dat was eerder niet het geval. Ik dacht eerst, als ik het van zo nabij meemaak, wil ik ze misschien ook wel, beginnen er stokken te rammelen, maar INTEGENDEEL! Opluchting dat ik ze niet heb dus!
Je bent opgelucht dat je geen kinderen hebt? Je had ze eerst wel en nu zijn ze *poef* weg? Of kom je er net pas achter dat je geen kinderen hebt? Of je las dit (ontzettend oppervlakkige) lijstje, en je dacht, jaaaa, ze hebben gelijk? Heb me nooit bezig gehouden met wel of niet, ik zag het wel. Maar nu kom ik er achter dat ik ze echt niet wil, nu mensen in mijn omgeving ze hebben, dat was eerder niet het geval. Ik dacht eerst, als ik het van zo nabij meemaak, wil ik ze misschien ook wel, beginnen er stokken te rammelen, maar INTEGENDEEL! Opluchting dat ik ze niet heb dus!

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:06
quote:Pannetje schreef op 03 oktober 2009 @ 11:57:
1) Ik heb zelf geen kinderen en geen kinderwens.
2) Daarnaast ben ik ontzettend gesteld op vrijheid en die is weg met kids. Ik wil NU de stad in kunnen..en geen halve inboedel hoeven inpakken voor de baby...
3) Maar nee...ik wil geen kinderen...ben ook al te oud met 34.
Wil mijn puber geen moeder aan doen van 50.Helemaal mee eens, met alle drie.
1) Ik heb zelf geen kinderen en geen kinderwens.
2) Daarnaast ben ik ontzettend gesteld op vrijheid en die is weg met kids. Ik wil NU de stad in kunnen..en geen halve inboedel hoeven inpakken voor de baby...
3) Maar nee...ik wil geen kinderen...ben ook al te oud met 34.
Wil mijn puber geen moeder aan doen van 50.Helemaal mee eens, met alle drie.
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:07
Ik vind deze redenen net zo oppervlakkig en geen recht doen aan de waarheid als sommige pro-redenen aan de andere kant, zoals:
- baby's lachen altijd zo lief
- de zwangerschap en kraamtijd is altijd zo'n roze wolk
- de poep van je eigen kinderen stinkt niet
- kinderen zijn je altijd zo dankbaar
- ......
- .......
- baby's lachen altijd zo lief
- de zwangerschap en kraamtijd is altijd zo'n roze wolk
- de poep van je eigen kinderen stinkt niet
- kinderen zijn je altijd zo dankbaar
- ......
- .......
zaterdag 3 oktober 2009 om 12:09
Ik snap niet dat je je punt probeert te staven met ontzettend suffe daily mail-artikeltjes, maar dat zal aan mij liggen. Het is toch prima en doodnormaal om geen kinderwens te hebben? Zeker tegenwoordig.
En inderdaad, je kunt niet weten hoe het is als je ze wel hebt. En je instinct zou er zeker voor zorgen dat je er toch heus wel blij mee zou zijn, want zo gaat dat, biologie heet dat. Maar gelukkig hoef je niet alles te proberen voor je het afwijst als zijnde 'niks voor mij'
En inderdaad, je kunt niet weten hoe het is als je ze wel hebt. En je instinct zou er zeker voor zorgen dat je er toch heus wel blij mee zou zijn, want zo gaat dat, biologie heet dat. Maar gelukkig hoef je niet alles te proberen voor je het afwijst als zijnde 'niks voor mij'

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:15

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:16